Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 107
286
Poproś o pomoc / Odp: Problem z FPS
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 23:54:08 »
Napisz z ilu części składa się ta stacja. Jeśli z tysiąca, to ma prawo zwalniać bardzo.

287
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 19:49:04 »
Dzięki Wiarus. Faktycznie ATM zwiększył płynność gry, ale niestety co do crashy, to zdarzają mi się nadal niezwykle często, chociaż nieco rzadziej, niż bez ATM. Naliczyłem 4 w ciągu godziny. Chociaż fakt, że przy takich robótkach to jest nonstop wczytywanie.

No ale do rzeczy, skuter:



A tak podziwiałem swoją maszynkę najczęściej:


W każdym razie do wożenia pizzy nie ma w całym KSC niczego lepszego. Tylko ćwiczyć trzeba! Na motur nie wsiędzie byle łamaga!


288
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 15:14:53 »
Dobra, jest tak. KSPRC crashuje mi tak niewiarygodnie często podczas wczytywania, że się autentycznie odechciewa grać. A chciałem w pełnej krasie pokazać wam zdjęcia mojego małego skuterka.


Niestety jazda na tym maleństwie przypomina jazdę faktycznie na motocyklu, więc żeby skręcić to najpierw się lekko przechylamy a potem lekko skręcamy. Nauka prowadzenia trwa tyle, co każdej dwukołowej maszynki. Więc przewracam się póki co nonstop. A co przewrócenie to wczytanie, a co trzecie wczytanie crash. Więc poproszę o linka jakiegoś do maksymalnie aktualnej wersji ATM. Bo normalnie właśnie mi się kerbali odechciało.

289
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 13:59:03 »
Sprostowanie. Z CIĘŻARÓWKI którą może se pojechać do sklepu, do domu albo gdziekolwiek indziej. To powyżej nie zajedzie nigdzie. Poza tym to nie jest pełnoprawna mobilna wyrzutnia startowa, bo cała jej mobilność to przejechać z VAB do wyrzutni.

290
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 00:32:34 »
FPS drop to jedno, niestety u mnie pojawia się też crash za crashem. Rakietę z ładunkiem około 300 części (więc tyle co nic) udaje mi się wczytać co któryś raz. Mocno to zniechęca.

291
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 19:59:46 »
Ja również mam pokaz slajdów. Przy 200 częściach mniej niż 10fps. Co nie zmienia faktu, że szykuję drobną relację właśnie z użyciem tego moda, bo planety wyglądają niczego sobie. Będzie niebawem :)

292
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 10:02:38 »
Bezzałogowa malutka sonda frunie sobie w kosmosie. Frunie, frunie, ale gdzie frunie i co to za maleńka gwiazdka na nieboskłonie?


Czyżby to Kerbol? Ano owszem, bo w rzeczy samej polecieliśmy dość daleko.


Niebawem sonda opuści na zawsze układ planetarny i pomknie w międzygwiezdną odchłań. Oczywiście zrobienie takiej sondy to zasadniczo banał, ale nie kojarzę, by ktokolwiek tego typu aparat wystrzelił z...

Mobilnej Wyrzutni Rakietowej!


Tadam! Ponieważ znajduję dobrym wcześniej wykorzystywane podwozie, to też postanowiłem wykonać właśnie taką wersję. Ci którzy mnie lepiej znają wiedzą, że lubuję się w wykonywaniu rozmaitych wersji tej samej konstrukcji, no i proszę.


Przed startem obowiązkowo rozkładamy nogi stabilizujące, bo rakieta jest dość ciężka (jak na tak malutki pojazd)


Ustawiamy nośną do pionu...


I zapłon!






No i poleciała. W użyciu dwa mody, tweakscale i IR.

Przy okazji taka drobna refleksja. To stockowy układ, żaden RSS, a żeby sonda dotarła tam gdzie dotarła na pierwszych dwóch fotkach musiałem czekać na warpie 50 lat. Ale gdyby rozważać podróże międzyplanetarne, to to przecież tak naprawdę rzut beretem od Kerbinu. Technologia Kerbali niespecjalnie różni się od naszej, więc w sposób niezmiernie wyrazisty dotarło do mnie, jak my tak naprawdę jesteśmy prymitywni technologicznie, żeby chociażby w najbardziej optymistycznych rozważaniach poruszać temat podróży międzygwiezdnych. Alfa Centauri jako cel nawet bezzałogowej maszyny? Nie doczekam tego ani ja, ani wy, ani wasze dzieci, ani ich dzieci, ani nawet dzieci tych dzieci, jestem tego pewien. W każdym razie nie na takiej technologii jaką mamy i prawdopodobnie będziemy mieć przez najbliższe kilkadziesiąt lat. Żeby w ogóle myśleć o takim skoku, to musi się dokonać przełom w fizyce większy niż odkrycia Newtona, Einsteina i Tesli razem wziętych. Skoki podprzestrzenne uważam za jedyną opcję realnych podróży na takie dystanse, a póki co nikt nie wie jak się za coś takiego realnie zabrać.



293
Statki kosmiczne / Odp: Saturn 7 Challenge
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 09:37:27 »
Ooo jaaaa..... Maciuś! Po raz kolejny udowodniłeś, że w kwestii dalekosiężnych wypraw jesteś absolutnie niekwestionowanym liderem na naszym forum, oraz na CAŁYM świecie!

Czapki z głów!

Zapraszam do Poznania! Stawiam tyle flaszek ile dasz radę wypić :)


PS. Pięć gwiazdek i rep!


294
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Aerodynamiką
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 21:57:00 »
Polecał bym reinstal z wcześniejszym DOKŁADNYM usunięciem jakiegokolwiek śladu po KSP. Oczywiście w żadnym wypadku nie ściągaj wersji 64 bity. Swoją drogą wersja 1.0.5 na 64 bity? Na homepage zdaje się takiej w ogóle nie ma do ściągnięcia. Czyżbyś piracił?

295
Humor / Odp: Dobry kawał, nie jest zły.
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 16:07:24 »
"

Moim zdaniem dowcip jest wyborny :)

296
Poproś o pomoc / Odp: Projektowanie orbity w KSP
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 03:32:00 »
Hm, a jakim cudem ulepszałeś budynki na sandboxie? Przecież tego się nie da zrobić, bo na dzień dobry są ulepszone maksymalnie. Czy to na pewno był sandbox?

297
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 15:58:10 »
Faktycznie tekstury powierzchni są doskonałe. Mógłby ktoś to przetestować i wylądować gdzieś? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda z pozycji gruntu.

298
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - Zejście z Orbity
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 00:39:17 »
To ja też się wypowiem na temat screenów. Nikt mi braku wyobraźni nie zarzuci, a tu trafiam na opowiadanko ich nie posiadające. Wiem madrian, że piszesz nieźle, ale.... widziałem że tekst wisi od jakiegoś czasu, a ja go nadal nie przeczytałem. Dlaczego? Bo nie ma niczego, co przykuło by moją uwagę. Czytać lubię bardzo. Ale na półce niemal w zasięgu ręki mam kilkaset książek, z których spora część to autentycznie prima sort. Często lubię wracać zresztą do książek, które przeczytałem dość dawno. No i powiedzmy, że nudzę się niezmiernie (to taka fikcja, bo się nigdy nie nudzę) i mam ochotę coś poczytać akurat. Wybór - opowiadanie napisane przez (nie miej pretensji, to co napiszę nie jest w najmniejszym stopniu obrazą) amatora, albo Lema, Clarka, Pratchetta na wyciągnięcie ręki. Niestety na naszym forum nie ma ani jednego zawodowego pisarza i to takiego z renomą, że wiemy, że tekst będzie pierwsza klasa. To co zachęciło by mnie do lektury, to właśnie screeny, a tych brak. Ja to opowiadanie przeczytam, nie ma obawy, ale przypuszczalnie jeszcze nie dziś.

299
Własna twórczość / Odp: Boeing
« dnia: Sob, 26 Gru 2015, 01:24:35 »
No, wreszcie ktoś ruszył z opowiadaniami wyposażonymi w zdjęcia :) Mamy tu do czynienia z pewną mieszanką światów, ale opisaną w całkiem zgrabnej i zjadliwej formie :) No i wreszcie z efektami wizualnymi! A tego to na tym forum tyle co kot napłakał i ostatnia taka relacja była sto lat temu :)

300
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Pią, 25 Gru 2015, 11:42:05 »
To jeszcze nie wszystko! Otóż po wylądowaniu załogi sobie pomyślałem tak. Mają chłopaki (i Valentina) 15 kilometrów do centrum. Trochę za dużo na ich krótkie zielone nóżki. Przydałby się.... autobus. No to wlazłem do SPH i buduję. W tym wątku, ponieważ jak zaznaczyłem, nie jest to wątek fabularny, toteż nie widzę przeszkód, by wrzucić kilka fotek z samej budowy pojazdów. Co być może się komuś przyda. Podwozie. Testy jezdne.



Wszystko chodzi jak złoto. Maszyna szeroka i stosunkowo niska. Czyli doskonale stabilna. Dobudowałem karoserię i rozterka. Przecież trzeba zrobić otwierane drzwi. Rozterka była króciutka. Kerbalstuff, ściągam Infernal Robotics. Przecież nie będę się babrał z jakimiś chorymi zawiasami na stocku. Dodatkowo uznałem za nieco idiotyczne, by załoga jechała autobusem w tych ciężkich kombinezonach. No to ciach, texture replacer i voila, można poczuć wiatr we włosach.

A skoro już ściągnąłem IR... to dlaczego by nie zabrać też kapsuły? No to wracam do SPH, zdejmuję połowę karoserii autobusu i robię maszynę z paką i pokładowym dźwigiem, czyli tak zwanym HDSem. Wszystko gotowe, czas wyruszyć w drogę.


Jedziem, jedziem te 15 kilometrów. Tak samo jak w starszych wersjach, tak i teraz. Nikt w Squadzie nie uznał za stosowne poprawienia bugów terenu. Co któryś polygon trafiam na wykorzystane fabularnie w Misji Totalnej "osypiska" I klepię się po plecach z uznaniem, bo dzięki szerokiej i niskiej konstrukcji, mimo utraty przyczepności nie grozi mi wywrotka. Ale kurna, dlaczego ten bug dalej jest?! Czy nikt z graczy nie jeździ łazikami dalej niż 20 metrów?! Żenada. Nie pierwsza zresztą, z jaką się spotkałem.


Oba pojazdy u celu. Zapraszamy na pokład!


Bus załadowany, pędzimy do domu. A na miejscu lądowania została nam kapsuła i HDS. No to do roboty. Biednego dźwigowego wszyscy olali, został sam. Pewnie dlatego taki ponury. Rozkładam stabilizatory.



W końcu łapię za kapsułę i pojawia się...... CHOLERNY BUG Z TYM PIEPRZONYM CLAWEM!!!
Mechanizmy IR zaczynają szaleć, przestawia się samoczynnie kolejność zawiasów na liście, połowa nie działa, albo działa inaczej niż powinna. Próbuję tak, próbuję owak, nawet F9 jest w użyciu. Bez efektów, ciągle się wszystko pieprzy. Po odłączeniu tego zasranego clawa szaleje wszystko dalej.


Sekundę później:


Wiecie, gdybym ja tego nie testował... Tylko pojechał w ciemno jak ostatni łoś, to bym mógł sobie sam pluć w brodę. Ale, do diabła, na pasie startowym ja kapsułę ładowałem już na pakę i wszystko szło jak należy.




Mogę powiedzieć tylko jedno. NIGDY w niczym nie użyję już tego badziewnego clawa. To całkowicie bezużyteczny i bugotwórczy szajs.

No i tyle.


Aha! No i świąteczne życzenia załączam!

Robsonie, pozdrowienia dla szanownej M. :)






Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 107