Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 107
151
Aktualności / Odp: Squad upada (?)
« dnia: Śro, 05 Paź 2016, 18:08:08 »
No i miałem rację, niestety. Tak jak przypuszczałem, praca w Squadzie nie należała do przyjemności. Natrafiłem na zapis mówiący o tym, że tryb pracy sięgał 16 godzin na dobę, a wszystko to za 2400 dolców miesięcznie. To są bardzo, ale to bardzo marne pieniądze. Czyli dzieje się to samo, co spotkało kiedyś mnie w pewnym czasopiśmie. Cała redakcja powiedziała właścicielowi wydawnictwa nara, ponieważ był on absolutnie nieskończonym kretynem.

.................


Teraz uważniej przeczytałem, ile tam się zarabiało... Nie miesięcznie 2400, tylko rocznie...

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Noo ładnie...

152
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kadafa na mody pomysły
« dnia: Sob, 01 Paź 2016, 10:57:07 »
 Właściwie, to post ten kieruję przede wszystkim do naszego moddera zdolniachy. Ale, że to moja koncepcja, to wrzucam ją tutaj. Mianowicie, Sobol, czy dałbyś radę skonstruować malutkiego modzika, z dwoma częściami współpracującymi z wiertłami wydobywczymi? Chodzi mi o wyrzutnik gruzu i pyłu. Bo niemal zawsze, gdy się coś wydobywa, to większość materiału przechodzącego przez wiertło stanowi odrzut. Piekielnie mi więc brakuje takiego elementu z dużym otworem, który montowalibyśmy gdzieś w pobliżu drilla, a z którego po uruchomieniu kopaczki wylatywałby strumień pyłu i kamyków. Oczywiście najlepiej by było, gdyby w zależności od ciała niebieskiego pył miał odpowiedni kolor. Czyli na Munie szary, Duna pomarańczowy, Eve burofioletowy. Te dwie części o których wspomniałem, to po prostu dwa rozmiary, do małego drilla mniejszy, do dużego większy.

Co myślicie o czymś takim?

153
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 25 Wrz 2016, 01:13:57 »
Podczas rozmaitych podróży bliższych i dalszych (tym razem bliższych) natrafiłem pod ścianą pewnej stodoły na:


Mk1 Command Pod!

Tylko ktoś go dla niepoznaki pomalował na zielono...

Widać odstrzelony spadochron i resztki ablatora.

Kerbale są wśród nas...

154
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Czw, 15 Wrz 2016, 22:34:42 »
Chyba czegoś poważnie nie zrozumiałeś Destroyer....

Winged, z tą koniecznością dorównywania najlepszym to przesadziłeś. Wystarczy po prostu nazywać rzeczy po imieniu. Czyli tutaj nie żadne repliki, tylko stockowe albo niemal stockowe maszyny nawiązujące do czegoś. I wystarczy przecież. Nie trzeba zaraz dorównywać koniecznie do najlepszych.

155
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Śro, 14 Wrz 2016, 19:48:49 »
 A ja sobie jednak poczekam na oficjala. Zrobią do tego czasu KAS z KISem mam nadzieję. To jedyny mod, z którego aktualnie korzystam i nie wyobrażam sobie gry bez niego.

156
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 13 Wrz 2016, 16:56:25 »
 Nie zalecam askalacji. Destroyer się obraził, głównie pewnie na mnie, że zwróciłem mu uwagę, iż w naszym forumowym świecie replik te jego są niewiele warte. Ale też moja krytyka była konstruktywna. No i chciałbym zauważyć, że aktualna krytyka Wingeda napisana przez Destroyera też jest konstruktywna. Nie napisał, że be, fuj, do dupy, tylko napisał wyraźnie co jest nie tak w replice Wingeda. Ja się w tym wątku nie wypowiadam, bo się nie znam na współczesnych samolotach, gdyż zupełnie mnie nie interesują. Dlatego też nawet nie próbuję zgadywać, na ile są zbliżone do oryginałów.
Więc tak sobie myślę, że dużo lepiej poprawić wytknięte błędy (o ile faktycznie występują) i cieszyć się doskonałą repliką, bądź zignorować wypowiedź, niż się odgryzać.

157
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Wto, 13 Wrz 2016, 11:10:58 »
O, super, że spodobał ci się mój czatowy pomysł na parę :) Tak się zastanawiam, czy nie lepiej by wyglądało, gdyby para stanowiła większą chmurę, ale za to bardziej przejrzystą. Szkoda, że w KSP nie ma wiatru wpływającego na kształtowanie się chmur dymu czy pary...

158
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Sob, 10 Wrz 2016, 00:56:11 »
Tu też chodzi o coś innego. O stopniowanie. Gdy ktoś pisze, że robi repliki, to niech pierwej zajrzy na forum i popatrzy, z czym przyjdzie mu się mierzyć. Moje i Wingeda uważam za całkiem niezłe. No i teraz mamy coś na stocku. To trochę tak, jakby koleś zbudował z desek hulajnogę i postanowił się wystawić między salonami kawasaki a Hondą twierdząc, że ma cudny motocykl wyścigowy. No to zrobi z siebie pośmiewisko w najlepszym wypadku, w najgorszym zostanie wyrzucony z doborowego towarzystwa, bo aż wstyd. Dziwi mnie więc samouwielbienie twórcy, bo to nie są absolutnie żadne repliki. Gdyby twórca klepnął, stockowy F-16, czy stockowy Mig. To by było w porządku! Na niczyjej twarzy, po wcześniejszej obserwacji replik Wingeda nie pojawiał by się wyraz niesmaku. A tu mamy kolesia od drewnianej hulajnogi między wymuskanymi ścigaczami. Sorry, ale twórca sam jest sobie winny.

Więc Destroyer, albo zainstaluj conajmniej moda na proceduralne skrzydła, z których jak kiedyś udowodniłem da się zrobić WSZYSTKO, albo nie stosuj określenia "repliki" do swoich konstrukcji. Bo niestety, raczej nikt nie pochwali. Masz tu zbyt silną konkurencję, po prostu. To co robisz, to stockowe samoloty, które mogą nawiązywać do czegoś, ale do diabła, absolutnie nie są to repliki.

Nie odnoszę się do tych zasad budowania, które opisałeś. Bo dla mnie nie mają sensu. Moje wszystkie repliki latają w sposób dość zbliżony do oryginałów (ku mojemu zaskoczeniu), repliki Wingeda sądzę że latają niemal identycznie jak ich odpowiedniki. Sądzę, że masz na myśli stockowe hm, "repliki" zbudowane na przykład z płyt metalowych. To wówczas faktycznie, takie cuś nie polata bez czitów, bo blachy wydaje mi się nie wytwarzają siły nośnej (mogę się mylić). A w każdym razie nie mają odpowiedniej wagi. Więc powtarzam moją sugestię. Mod na proceduralne skrzydła. Jak go zainstalujesz, to wierz mi, będziesz mi za to nakłanianie dziękował i kłaniał się w pas. Bo nagle dostaniesz wspaniałe, fenomenalne narzędzie do budowy replik, prawdziwych replik...

159
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 08 Wrz 2016, 08:49:42 »
Jesteś as Sobol, rep leci :)

160
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Śro, 07 Wrz 2016, 22:38:36 »
Powiem krótko. Dopóki nie zainstalujesz moda na proceduralne skrzydła (conajmniej) to nie będziesz robił replik. Bo te samoloty w najmniejszym nawet stopniu replikami nie są.

161
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Śro, 31 Sie 2016, 22:40:07 »
No piękna analiza Nolanoth! Ciekły chloroform, no interesujący pomysł. Czyli reasumując, absolutnie nie wdychać :)

162
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 30 Sie 2016, 16:59:11 »
Robisz tu serio świetną robotę Bill. Co do głębokości kanionów przesadziłeś, ale nie w kwestii pionowych ścian. Pionowe ściany, to norma na marsie, więc z tego nie rezygnuj. Moim zdaniem po prostu robisz zbyt wielkie formacje, Ten krater, na dnie którego widać wydmy doskonały, tylko że on cały nie powinien mieć więcej niż 10 kilometrów średnicy, a u ciebie ma chyba kilkaset. Zmniejsz formacje, rób ich dużo rozmaitych, nie rezygnuj z ciężkiego terenu, ani z pionowych ścian.

163
Dyskusje ogólne / Odp: Edycja stockowych planet
« dnia: Nie, 28 Sie 2016, 19:54:07 »
A wyobraź sobie Bill, że się zgodzę, w porównaniu ze stockiem to wygląda całkiem interesująco. Nie jest perfect, ale cóż, kompy mają swoje ograniczenia, więc nie zrobisz zbyt małych detali, chociaż mógłbyś się gdzieniegdzie pokusić, o dorzucenie tekstury w skali mikro tego typu:




I na przykład tego:





O ile oczywiście jest to możliwe z płynnym przejściem do innych powierzchni.

164
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 3
« dnia: Sob, 20 Sie 2016, 10:17:01 »
 Pozwolę sobie zacząć jako pierwszy znowu. Tym razem nie będzie to prezentacja, tylko tip. Jak wszyscy wiemy, model jazdy został ostro spieprzony względem poprzedniego unity. Zacząłem się głęboko zastanawiać dlaczego i doszedłem do wniosku, że źródłem problemu jest konflikt pomiędzy systemem jazdy, a, kto by pomyślał, reaction wheelem. Otóż pojazdy wyposażone w reaction wheel (a ma go zainstalowanego fabrycznie każda kapsuła) prowadzą się koszmarnie. Po wyłączeniu tego cholernego ustrojstwa dalej jest źle. A to dlatego, że nawet wyłączone reaction wheele nadal są jakby wpół włączone. Radą na to okazało się odpowiednie ustawienie w panelu. Otóż:


KAŻDY komputer, reaction wheel, kapsułę, kabinę i inne pokładowe ustrojstwa posiadającą jakąkolwiek elektronikę przestawiamy w tryb SAS ONLY. I oczywiście pilnujemy, by guzik T (SAS) był zawsze odłączony. To spowoduje, że nagle problemy z prowadzeniem znikają jak ręką odjął, oczywiście dopóki nie włączymy sasu.

Druga rzecz, o której chciałbym napisać dotyczy regulacji zawieszenia. Domyślnie wygląda to tak:


I teraz tak, spring, czyli sprężyny i damper, czyli amortyzatory. Im mamy cięższe pudło, tym bardziej utwardzamy sprężyny i amortyzatory. Natomiast jeśli raczej lekki sześciokołowiec wysyłamy np na Muna, to warto sprężyny mu zmiękczyć. Dla pojazdów do 5 ton ustawiam sprężyny na jakieś 0.3. Natomiast z amortyzatorami zalecam rozsądek, zbyt słabe jak i zbyt mocne będą powodowały odrywanie się od nawierzchni kół. Na Muna ustawiam je w okolicy 0.7. Jeśli gracie na karierze tak jak ja obecnie, to sugeruję nie dokonywać upgradu pasa startowego. To doskonały odcinek testowy zawieszeń w tej wersji podstawowej, bo dziurawy jest niemiłosiernie. Pozostałymi ustawieniami, czyli kontrolą trakcji się nie bawiłem. No i to tyle. Na koniec słów kilka o reflektorach. Mnie osobiście niezwykle rażą te wielkie lampy rozmiaru chyba z pół metra. Kto to widział takie wielkie reflektory montować w pojazdach? Ale jest na to rada. Powyżej na zdjęciu macie reflektory tak powsuwane w resztę konstrukcji, że widać tylko ich 1/4, a świecą tak samo dobrze. Przy innym malutkim łaziku poradziłem sobie z tym za to tak:


Paskudna lampa została wsunięta w zbiornik ten najmniejszy okrągły, a od góry przycisnąłem ją baterią. Efektem powyższych zabiegów jest jak widzicie otrzymanie dwóch niewielkich lampek w rozmiarach do takiej konstrukcji jak najbardziej adekwatnych.

Ano i to wszystko teraz ode mnie. Pojazdy są raczej szkaradne, ponieważ to stock na karierze na dodatek. Zauważyliście, że szyby niektórych kabin są porysowane? Miły akcent. Ogólnie zauważam, że bardzo dobrze jeździ się pojazdami z widoku z kabiny. Realnie i wygodnie.


Pozdro!

165
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 1
« dnia: Czw, 18 Sie 2016, 11:06:48 »
Nie mam za dużo czasu, bo tak się pechowo złożyło, że dziś wyjeżdżam na kilka dni, ale pokażę wam pewną ciekawostkę.
Poniższy samolot opracowałem na potrzeby mojej wciąż nie dokończonej Misji Totalnej na Eve. Publikuję go, ponieważ nie będzie nigdy zastosowany, a to dlatego, że opiera się na starej aerodynamice. Tak, to projekt z brodą, ale nigdy nie został publicznie pokazany, a jest to sprzęt dość interesujący.


Ciekawostką tej maszyny jest to, że była w stanie dostarczyć na orbitę Eve ładunek o wadze bodajże 400 kilogramów. W jaki sposób? Ano zwyczajnie. Jest to dość nietypowy dwubelkowiec napędzany sześcioma silnikami elektrycznymi z moda KAX, tego tam na silniki śmigłowe. Oraz dwoma silnikami jonowymi. Samolot po osiągnięciu maksymalnego pułapu odpalał centralnie umieszczoną niewielką rakietę nośną, która startując z pułapu o ile mnie pamięć nie myli w okolicach 40 km była w stanie w dwustopniowym systemie dotrzeć na orbitę.


Po rozłączeniu rakieta szła w kosmos, natomiast sam samolot zawracał na lądowisko w celu ponownego załadowania kolejnej rakiety. Poniżej platforma przeładunkowa (testy na Kerbinie).


Załadunek rakiety odbywał się za pomocą specjalistycznego pojazdu przypominającego wózek widłowy. Jak widzicie, platforma posiada 6 zestawów orbitalnych, czyli dwustopniowe rakiety, oraz głowice ładunkowe. Jeśli się przyjrzycie, to zauważycie, że obok głowic ładunkowych widać kawałek jednej całkiem innej. Ulepiona z procedurali kabina pasażerska dla jednego kerbala. (Taka okazała się być lżejsza niż jakikolwiek stockowy pod).
Niestety po awarii kompa straciłem całą zawartość dysku, więc nie mam ani crafta, ani większej ilości zdjęć. Przetrwały tylko te trzy, ponieważ wieki temu wrzuciłem je na Imgura.

Zapewniam, że system działał. Rakietę nośną opracował mi Maciuś, nasz mistrz manewrów na skalę międzynarodową, przeliczając precyzyjnie ciągi, masy, pułapy i prędkości.

Oczywiście, orbitę dało się wyprowadzić na styk. Ale ważne, że się dało.


Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 107