Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 107
1486
Łaziki / Odp: Flinstone - Uniwersalny łazik badawczy
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 10:06:17 »
Jeden z najładniejszych łazików na forum. No i kabriolecik :) Jakie ta maszynka ma właściwie osiągi i dane techniczne?

1487
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak dowiedziałeś się o KSP?
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 20:23:48 »
No Wawrzyn, moja była identyczna, przez Wonzia, na którego to filmik trafiłem zupełnie przypadkiem na YT.
Suchykanal, dokładnie to :)

1488
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 19:09:20 »
Kolejny BUG BUG BUG!!!

Wyobraźcie sobie, że próbujecie lądować. Kiedy lądujecie? Najlepiej o wschodzie bądź zachodzie słońca, ewentualnie w dzień, prawda? Wówczas widać gdzie się siada, a reflektory dodatkowo ułatwiają manewr lądowania. Otóż taki na przykład Ike, naturalny satelita Duny promieni słońca NIE ODBIJA. Nie odbija również świateł reflektorów. Nic nie odbija. Fotka poniżej, wyrównuję orbitę wokół Ike w pełnym słońcu.



To dlaczego do jasnej ciasnej jest tak ciemno?! Pomyślałem sobie, no może jest to mały bug i Ike jest ciemniejszy niż po wduszeniu M, bo wówczas jasny jak Mun. Postanowiłem lądować, oświetlę sobie reflektorami - pomyślałem. Nic bardziej mylnego! Ike NIE ODBIJA. Kim są testerzy Squadu? Czy kiedykolwiek któryś z nich zaleciał dalej niż za Mun?! Nie sądzę.

I diabli mnie biorą na taki "update"
Niech się wezmą jednak za te łopaty.

1489
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 14:27:07 »
BUG BUG BUG!!!

Wykryłem kolejne ogromne paskudztwo w 0.20.1 od którego odechciewa mi się latać. W 0.19 normalnym było przy lotach średniego i dalekiego zasięgu (czyli Duna i dalej), że po opuszczeniu strefy Kerbinu wykonywało się kilka korekt kursu w miarę zbliżania do celu. Otóż w tym badziewiarskim 0.20 jest to niemożliwe! Jeśli ustawiając manewr i wykonując go wyjdzie wam Peryapsa celu na przykład 25 000 km (czyli w diabły wysoko) to już tak zostanie! Jak można było tak dramatycznie spieprzyć manewrowanie w KSP?! Gdzie hamowania aero, gdzie korygowanie kursu takie, by wykorzystać jakąkolwiek asystę grawitacyjną?! O wszystkim powyższym możecie sobie ZAPOMNIEĆ. Jak już znaczek peryapsy jest, to możecie ile chcecie sobie kombinować manewrem, znaczek nie zmieni swojego położenia ani cyferki. To co, mam zgadywać?
0.20 to po prostu jedna wielka pomyłka. przez kwartał z sensownych rzeczy zrobili dok i odrobinę poprawili optymalizację. Za to nie działają istotne mody, manewrować precyzyjnie się nie da. Cały squad powinien zostać potraktowany łopatą przez łby, albo niech tę łopatę weźmie i zacznie kopać rowy, bo najwyraźniej się z powołaniem minęło.

Moja ocena "dwa" jest zawyżona chyba o "osiem".

1490
I znowu... rewelacyjny materiał zdjęciowy. Czuje się tą przestrzeń i ciszę kosmosu. Łazik świetny, ale fotka tego poprzedniego od przodu na włączonych reflektorach cud miód :)
I gratki za asymetryczną bazę testową:)

1491
Statki kosmiczne / Odp: Co sądzicie o moim Kerbollo CTV
« dnia: Pon, 10 Cze 2013, 22:53:37 »
MECHJEB TO ZUOOO!

Mi też by się nie chciało crafta ściągać nie wiedząc czego. Zresztą nigdy żadnym się nie poczęstowałem ze zdjęciami czy bez, ale fotki to plus 100 dla ewentualnych ściągaczy.

1492
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 16:00:31 »
Mi by chodziło o stworzenie czegoś, co zawiera pewne sito. Właśnie taki TOP. Gdzieś gdzie ten kto wejdzie wie, że nie zobaczy jakiegoś szkaradziejstwa z jednym kerbalem na Munie, czy Dunie i fabułą na trzy linijki. A sito można skonstruować na zasadzie reputacji, wyświetleń, głosowań oraz przez wybór moderatora. Pierwsza metoda jest prosta, druga pewna, trzecia nigdy nie przetestowana i trudna do realizacji i czwarta wymagająca bezstronnego moderatora z pewnym doświadczeniem, któremu nikt badziewia nie wciśnie. Jeśli sita nie będzie, to będzie totalny bajzel i cały pomysł moim zdaniem bierze w łep.

1493
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 15:43:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zauważ jednak, że kariera i surowce są bardzo ze sobą powiązane, za wydobycie jakiegoś kosmicznego paliwa, możliwe, że będziesz dostawał pieniądze na kolejne badania itd.


 Ja nie widzę związku. Surowce raczej pozwolą na realne opanowanie dalekiej przestrzeni. Chciałbym stworzyć rafinerie paliw na większości księżyców Joola, ustanowić tam linie międzysatelitarnej żeglugi kosmicznej rozmaitych statków transportowych. Stworzyć tam wielkie bazy lądowe jak i stacje orbitalne, oraz zbudować przyczółek do lotów znacznie dalszych, na planety zewnętrzne, które ufam, że kiedyś się pojawią. Gdzie w moich planach miejsce dla kariery, która jedyne co robi, to właściwie ogranicza?

Post scalony: Pią, 07 Cze 2013, 15:48:25
Najgorsze jest to, że zrobienie sensownego trybu kariery to naprawdę masa pracy. Jeśli prawie trzy miesiące zajęło zrobienie 0.20, to na 0.21 przyjdzie nam poczekać ohoho.
 Czy surowce w ogóle pojawią się w tym roku? Nie zakładał bym się o to.

1494
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 12:21:16 »
I również w tym temacie nie mogę się z tobą zgodzić Drangir. Osobą o najwyższej reputacji jest Ar3k. A reputację swoją zdobył głównie dzięki jego rewelacyjnym zabiegom artystycznym, a nie za spektakularne misje. Potem z 10 punktami jest Dawster i ja, faktycznie, za misje. Ale dalej jest ktoś o nicku Borygo2. Zupełnie nie kojarzę kto to taki i czy jakieś fotostory tworzył, to tego zupełnie nie wiem, ale chyba nie.
System 1000+ uważam za lepszy, bo określa czy temat jest dla użytkowników ciekawy, czy nie.

1495
Gotowe poradniki / Odp: Zaawansowane projektowane rakiet - Silniki
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 12:09:39 »
 Obrazki to sporo pracy i kompletnie niepotrzebnej, przecież chyba każdy rozpozna silnik chemiczny i silnik atomowy. Jeżeli nie rozpozna, to ten poradnik nie jest dla niego. To ZAAWANSOWANE projektowanie rakiet, a nie coś dla kogoś kto w KSP spędził 5 minut. Co do odrzutowych, to również, to PROJEKTOWANIE RAKIET. Układy hybrydowe są może i interesujące, ale to raczej zabawa z nośnymi niż realne wynoszenie realnych ładunków. Dobrze jest tak jak jest, brawo Schulze, rozwijaj to!

1496
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 10:33:10 »
Widzisz Wawrzyn, system +1000 jest systemem samoregulującym i to jest jego zaleta. W przeciwnym razie ktoś musiałby czytać wszystko i decydować czy to jest warte topten, czy nie. A to przecież kwestia gustu, który każdy ma inny. A tak to pstryk, robi się 1000 "oglądnięć" i wątek trafia do topów z automatu. Z doświadczenia wiem, że żeby przekroczyć ten 1000 to trzeba się ciutkę napracować, ale przecież ma być to coś, co pracy wymagało, no nie?

1497
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 22:13:58 »
Reeposter, to po prostu kwestia gustu, jeden woli frytki, drugi pomarańcze. A niech sobie będą i koszulki, i kariera i nakładka na sedes z Kerbalem, pewnie, ale na końcu. Powtórzę tylko znowu - rozlokowanie środków. Informacje na temat wydobycia krążyły po necie od bardzo dawna. Także plotki o stoczni kosmicznej i magazynie. A będzie jakaś kariera, niebawem, czyli za jakieś dwa miesiące. Ja bym wolał jednak surowce niż karierę i myślę, że większość graczy się ze mną zgodzi. W końcu "mining parts" już były na liście tego nad czym dłubią! Ja rozumiem opóźnienie, że jakieś jest, a tymczasem wyleciały na czas nieokreślony. Squad to nie EA i nie da się przerzucić dziesiątek programistów stąd tam. Tryb kariery kosztuje, a kosztuje właśnie surowce. No co kto woli, kwestia gustu. Dla niektórych zapewne milej wbić flagę niż zbudować rafinerię.

1498
Pytasz Jaro, czy taka lekcja historii to dobra rzecz czy nie. Odpowiedź jest dwojaka. Z jednej strony tak, bo zaznajamia wielu fanów KSP z historią prawdziwą. Jest też doskonałym bodźcem do odwzorowywania naszych, ludzkich, osiągnięć. A z drugiej strony nie, bo realia historyczne wydają się być zachwiane. Czy Apollo faktycznie stabilizował orbitę na wysokości 75 km? Wydaje mi się, że wyżej. Ale głowy nie dam, chociaż coś tam niby wiem o statkach kosmicznych. No i tu mamy dylemat. Czy mieszanie prawdy z fikcją to nadal odwzorowywanie? Bo można równie dobrze powiedzieć, że jest to niezamierzone wprowadzanie w błąd, w końcu ktoś się może na te dane powołać żyjąc w przeświadczeniu, że tak było naprawdę. Ja bym Ci Jaro sugerował pisanie misji historycznych, od A do Z zachowując wszelkie prawdziwe informacje. Wówczas taki wątek będzie miał wartość merytoryczną. I będzie wielkim skarbem dla wzbogacenia forum. Powinieneś mieć tu po prostu całkiem osobny, swój dział poświęcony podbojowi kosmosu.

A tak jak jest? Trudno mi powiedzieć, tyle samo plusów co minusów.

Post scalony: Czw, 06 Cze 2013, 17:01:28
No i w ten oto sposób zostałem kapralem... Hegemonie! Ruszajmy na Mirmiłowo!

1499
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 16:23:05 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


No wiadomo, nie wiem czemu narzekasz Kadaf, Wszystko po prostu jest urozmaicane, no ale 0.18 był tak duży że może czekacie na coś większego


Jeśli Squad zapowie, że zaczyna projektować dwanaście rodzajów kubków, podkładek pod mysz, walizeczek do laptopów oraz grę planszową z motywem Kerbali to ucieszysz się Rafał?
Narzekam na fatalnie rozlokowane zużycia środków twórczych i finansowych. Oni nie tkną surowców, stoczni kosmicznej, warsztatu i nowych planet, bo zajmują się .... jak to ładnie ująć... nawozem?

1500
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 15:11:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Widać,że twórcy powoli zmierzają w kierunku fabularyzowania gry. Też dobrze, nareszcie nie będziemy latać dla samego latania, ale będzie to miało jakiś fabularny cel.


 A mi się wydaje, że to krok w tył. Dotychczas latamy wyznaczając sobie cele samemu, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia. Natomiast cel narzucony związany z fabułą zamyka inne drogi, bo to właśnie krok chodzenia na łatwiznę, na który 80% graczy się zdecyduje. Nieco podobnie było z minecraftem. Gdy dodano smoka kresu, ostateczny cel gry, to ogromny procent graczy poszło, pokonało go i odstawiło mc na półkę. Grają teraz w coś innego. Jakie takie podejście ma reperkusje? Ano takie, że zmniejsza się ilość graczy z doświadczeniem, którzy potrafią zrobić coś spektakularnego. Przejdzie się karierę, która - założę się - będzie kierowana do graczy w wieku lat dwunastu, a więc niezbyt trudna, po czym odłoży się KSP na rzecz innych tytułów. Oczywiście, zostanie nieco takich, którzy pójdą dalej, ale póki mamy sandboxa, to właśnie budując samemu i samemu wymyślając cele kujemy doświadczenie. A póki co gra natychmiast odsiewa ludzi miernych bez wyobraźni, oni w to po prostu nie grają, bo nie wiedzą co też mogli by zrobić. I to sito uważam za cenne. Żałuję, że twórcy idą w kierunku przeciwnym. Obawiam się, że za rok, dwa, średnia wieku na forum nie będzie przekraczała 14 lat, a jakość tegoż raczej nie wzrośnie.

Strony: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 107