Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 107
136
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pią, 04 Lis 2016, 09:58:20 »
No okej, antek został złożony z gotowca. A inne twoje samoloty? Szukam moda pozwalającego na daleko idące modyfikacje kształtów. I na przykład taki Thunderbolt twojej roboty.



Z czego zrobiłeś taki kroplowaty kadłub? Albo ogon? Nie w sensie sterów, ale właśnie kadłuba, który schodzi się w zaokrąglony szpic. Bo to nie jest przecież rura. To samo tyczy się Hellcata. Nigdzie nie trafiłem nawet na ślad moda, który umożliwia konstruowanie takich kształtów. A niemal wszystkie twoje repliki wykorzystują tę kroplowatość. I czy mod ów działa na 1.2.1 chciałbym też wiedzieć.

137
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 01 Lis 2016, 09:41:09 »
Tutaj jedna rzecz mnie interesuje. Mianowicie chodzi mi o kadłub tego i kilku innych samolotów, które prezentujesz. Otóż kadłub w antonovie nie ma przekroju w kształcie okręgu, tylko jest to jakby obły trójkąt. Jaki mod umożliwia tego typu modyfikacje zbiorników? I czy działa on na wersji 1.2? I ostatnie, jakim modem to pomalować?

A i jeszcze jedno, czy umożliwia on robienie zbiorników kulistych, bądź będących wycinkiem kuli? Na przykład półsfery?

138
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pon, 31 Paź 2016, 21:00:20 »
A po grzyba ci mod na burana? Zbuduj go i posadź na antonovie.

139
Poproś o pomoc / Odp: Wejście na orbitę.
« dnia: Pon, 31 Paź 2016, 17:37:59 »
Mylisz się Madrian. Każdy silnik rakietowy powinien pracować na pełnej mocy, tylko być po prostu bardzo dobrze dobrany. Jeśli używasz połowy ciągu, to znaczy, że wyrzucasz paliwo i pieniądze. Bo mocny silnik waży więcej niż słaby, dlatego nie ma sensu używać wielkiego silnika na pół gwizdka, gdzie równie dobrze, a nawet lepiej spisze się przeszło dwukrotnie słabszy. I to nie jest tak, że wielki silnik na połowie ciągu zużywa tyle samo, co mniejszy na pełnym. Ten większy na połowie ciągu zużywa więcej, chociażby z tego powodu, że sam waży więcej i musi spalać paliwo na unoszenie również siebie. Oczywiście start na słabym silniku trwa dłużej, co powoduje również wzrost spalania, ale do tego właśnie służą dopalacze, czyli silniki na paliwo stałe. To ich robotą jest neutralizowanie ślamazarnego startu spowodowanego niewystarczającą w pierwszych fazach lotu mocą.
Dowód? Trzy dni temu na czata wpadł gracz z problemem z rakietą nośną. Do wyniesienia na orbitę 15 ton, rakieta kiwa, wyrywa, zachowuje się parszywie. Bo co stanowiło napęd? Silnik Momoth, najpotężniejsza jednostka napędowa w grze. Skopiowałem ze zdjęcia, zbudowałem i musiałem się bardzo starać, żeby w ogóle z moim doświadczeniem wyrobić orbitę. Wielka rakieta, a paliwa na styk i nie za pierwszym razem:


Pobawiłem się trochę i okazało się, że nieporównywalnie mniejszy Mainsail daje ten sam efekt i na dodatek rakieta prowadzi się doskonale.


Oczywiście nadal nie jest to dobra rakieta, bo to właściwie SSTO. Ale gracz prosił mnie właśnie o rakietę jednostopniową, no to dostał. Ale chcę tu wyraźnie podkreślić. Silnik musi być DOBRZE dobrany.

140
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 31 Paź 2016, 17:21:48 »
Ja uważam, że to idiotyzm. Wyważanie otwartych drzwi. No i wyrzucanie pieniędzy. Niech Polska buduje najlepsze na świecie sondy i statki kosmiczne. Ale nie rakiety nośne w sytuacji, kiedy start z naszej wysokości geograficznej jest tak manewrowo kosztowny.

141
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 30 Paź 2016, 08:57:43 »

Kto poznaje, ręka w górę :)

142
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 23 Paź 2016, 11:37:19 »
Oczywiście, że w złym temacie to pytanie zamieściłeś. Jest tu na forum obszerny dział pomocy o nazwie, kto by pomyślał, "Poproś o pomoc". Po drugie, stwierdzenie "mam kilka modów" w sposób ostateczny i permanentny powoduje, że nikt ci nie odpowie gdzie masz problem, ponieważ dane wejściowe są żadne.

143
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 15:39:38 »
Wersja 1.2 generalnie mi się podoba. Czasami nawet rozbawia, otóż:

Start jak start, jeden z setek startów, nic ciekawego...


Ale zwróćcie uwagę na załogę...
Mittrey Kerman to inżynier ze sporym doświadczeniem, towarzyszy mu żółtodziób naukowiec, Philwin. I cóż on robi ten Philwin?  Chowa się za zasobnikami...


Na orbicie przerażenie już zupełne...


144
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 10:39:59 »
Hm, czyli się wiele nie poradzi, dziwne, w wersji poprzedniej nie obserwowałem takiego zjawiska. Ale usunąłem wszystkie debrisy, większość starych sond i sytuacja się zmieniła, teraz zamrożenie mam co 7 sekund, ale na mniej niż ćwierć sekundy. Więc generalnie już tak w oczy nie kole.

Grabek, znalazłeś? Radiowanie uruchamia się gdy wejdziesz w settings z poziomu gry i dalej game difficulty, Masz tam ikonkę Comm Network, trzeba włączyć.

145
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 00:08:07 »
Tak Drangir, KIS i KAS już są na 1.2. Co do tego zamrażania, to takie same miałem po zainstalowaniu dawno temu moda na szyby (bardzo słabego zresztą). Więc może to KK robią jaja? Czekam na wasze wypowiedzi.

146
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Sob, 15 Paź 2016, 22:16:20 »
 No dobra, odpaliłem sobie 1.2. Cieszy mnie, że poprawiono jezdność pojazdów, wreszcie gwiazdy NIE tańczą na lodzie. W pierwszym momencie trafiło mnie lekkie WTF, bo nie działał ten cały kerbnet, ale szybko się zorientowałem, że uruchamia się go w opcjach. Więc wszystko w porządku. Na pierwszy rzut oka jest ciut nieczytelnie (bo załadowałem sejwa z poprzedniej wersji z całą masą lotów)...


... drugiego rzucania okiem jeszcze nie wykonywałem, więc się nie wypowiadam, wydaje mi się, że wszystko działa jak należy. Optymalizacja to fikcja, tam gdzie klatkowało, nadal klatkuje, no ale, nie spodziewałem się niczego innego.

ALE...

Dajcie znać, czy dzieje się to u was. U mnie gra zamraża się co 14 sekund na całkiem długą jedną sekundę. Zauważyłem to podczas jazdy po Dunie. Jest to efekt, który bardzo mi się nie podoba.

Moda mam tylko jednego, chociaż właściwie dwa, bo KAS+KIS.

147
Obsługa techniczna / Odp: Brak zapisów w 1.2
« dnia: Sob, 15 Paź 2016, 22:09:09 »
Sprawdziłem, to działa. Stworzyłem nowego sejwa i przekopiowałem zawartość ze starego. Czyli foldery persistans (czy jak to tam szło), ships (z VAB i SPH) i sam sejw. Wszystko gra i buczy.

148
Obsługa techniczna / Odp: Brak zapisów w 1.2
« dnia: Pią, 14 Paź 2016, 15:41:56 »
Przekopiować ze starszej wersji zawartość folderu "save"

149
Propozycje & Uwagi / Odp: Zmiana silnika forum
« dnia: Czw, 13 Paź 2016, 22:35:39 »
Ale po co ludzie silnik zmieniać? Jest jeden post dziennie średnio. Wątek jakiś się pojawia nie częściej niż raz na tydzień. Sam Squad się rozpadł, gra nie będzie updatowana najprawdopodobniej, forum raczej nie wystrzeli setką płodnych twórców. Czy to aż tak ciężko przeklikać ten jeden post na dobę?

150
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 09 Paź 2016, 10:59:51 »
 No, powyższy filmik to górna półka jak chodzi o roboty fanowskie. A trailer oficjalny? Cóż, wolę coś takiego, niż kulejącą animację, bo tutaj można ponarzekać jedynie na słabe ujęcia, ale przynajmniej nie zawiera porażających mnie błędów.
KSP nie jest zasadniczo grą fabularną, żeby trzeba było robić do niej rys charakteru postaci. Poza tym nigdy nie zrozumiałem, dlaczego w filmikach tych poprzednich zawsze bez wyjątku twórcy robili z Kerbali debili. Gdyby gra zawierała jakieś AI kerbonautów, że oni coś robią sami i im oczywiście nie wychodzi... to może miało by to jakiś sens. Ale przecież niczego takiego nie ma. Wolę zdecydowanie, by wolne środki były przeznaczane w sposób bardziej twórczy, niż na marnowanie czasu na koślawe filmiki. Oczywiście teraz, gdy Squad praktycznie się rozwiązał nie spodziewam się następnego update. Z jednej strony wielka szkoda, bo wciąż brakuje gigantycznej ilości rzeczy, a z drugiej... można teraz ruszyć programy i opowiadania obliczone na wiele miesięcy kontynuacji, bez strachu, że następny update wymusi zrobienie wszystkiego od początku.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 107