Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 107
1291
Propozycje & Uwagi / Re: [Zaakceptowane] Odnośnik do tematu "Powitania"
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 17:14:42 »
Też odradzam wymuszenie powitania. Ale gdyby użytkownik po zalogowaniu zostawał automatycznie przekierowany do wątku powitań z delikatną sugestią, że było by miło, by coś napisał? Oczywiście bez żadnego przymusu klepania zaraz o sobie.

1292
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 11:46:03 »
Spodziewam się, że dodawanie biomów będzie ściśle związane z reliftingiem ciał niebieskich. Tak właśnie jak to uczyniono z Kerbinem i Munem. Raczej nikt nie zrobi na odwrót, że najpierw biomy, a update później lifting, bo to dwa razy ta sama robota. Jakkolwiek sądziłem że przyszły, czyli ten update, to będzie właśnie skupienie się na tym, a tu tylko Minmus.

1293
Do wszystkich startujących w przetargu, weźcie łazika! Wyznaczenie równego terenu powyżej 300 metrów jest trudne, teren wcale nie jest równy jak stół. Bez łazika nie ustalicie gdzie należy postawić wieżę, a serio myślę, że w przetargu powinien być zapis mówiący o tym, że przed modułem kontroli lotów nie powinna się jakaś góra wznosić. Na szczęście wziąłem rsra ze sobą, ale gdyby nie on, nie poradziłbym sobie. Po godzinie jeżdżenia znalazłem 600 metrów płaskiego terenu z przechyłem nie większym niż 3 stopnie. Bez łazika ustalającego pozycję uważam to za niemożliwe.


Post scalony: Pią, 13 Gru 2013, 14:06:07
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

KADAF INDUSTRIES


Przedstawia

Moduł Kontroli Lotów


A-Gate



 Firma Kadaf Industries specjalizująca się przede wszystkim w jednostkach lądowych uznała za stosowne pojawić się w tym przetargu. Moduł dowodzenia Kosmodromu Cerberus to właśnie cel odpowiednio ambitny, gdyż wymaga nie tylko dobrego projektu, ale też rozwagi i pomyślunku w ustanowieniu pozycji. Moduł A-Gate spełnia więc nie tylko wyszczególnione w przetargu wymagania, lecz dodatkowo kilka innych ustanowionych przez wymagający zarząd firmy.
Jednostka została dostarczona na Muna systemem Skycrane.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Asymetryczna konstrukcja wcale nie ułatwiała lotu, szczególnie w pierwszych fazach, lecz po odłączeniu ostatniego członu rakiety nośnej, dowódca jednostki i przyszły kontroler lotów, Johngas Kerman odetchnął z ulgą, koszmarny start i przebijanie się przez atmosferę był znacznie trudniejszy od lądowania.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Skomplikowana konstrukcja jednostki była spowodowana nie tylko wstępną koncepcją samego modułu, ale też koniecznością zabrania ze sobą pojazdu z wyposażeniem dodatkowym, plus łazika RSR z przyczepą, która musi zostać wymieniona, gdyż ta w bazie nawaliła. Po wylądowaniu okazało się, że grunt względnie płaski wydawało by się z góry, wcale taki nie jest. Łazik okazał się być niezbędny w celu wyszukania równego skrawka gruntu. Przyczepka, łazik oraz drugi z załogantów - Lemson Kerman umożliwili określenie pola startów i lądowań o średnicy przeszło pół kilometra ustawiając się w odpowiednich punktach, na które nawigował dowódca ostrożnie unosząc ponad grunt jednostkę. W końcu osiągnął odpowiednią pozycję i Skycrane został odłączony.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tak więc możemy przystąpić do krótkiej prezentacji centrali dowodzenia kosmodromu.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A-Gate posiada ruchomą kabinę namiarową przeznaczoną dla kontrolera lotów. Dzięki odpowiednim przekładniom możliwe jest rozpoczęcie precyzyjnego namierzania lądującego statku nawet, gdy znajdzie się pionowo nad kosmodromem. Szerokopasmowa ogromna antena umożliwia nawiązanie bezpośredniej łączności już wtedy, gdy statek kierujący się na Muna osiągnie orbitę Kerbinu.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aktualna nastawa ukazuje ojczystą planetę w pełnej krasie. Po prawej stronie widać anteny dalmierzy i radionamierników, dzięki którym pilot lądującej jednostki może być prowadzony wiązką radiową do samego przyziemienia. Nie każde lotnisko Kerbinu ma tak dobre wyposażenie!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Za modułem kontroli lotów znajduje się czteroosobowy wygodny apartament, na dachu którego zamontowano platformę obserwacyjną połączoną z masztem reflektorów i anteną komunikacji Cerberus - LEM.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kontrolerzy lotów - Johngas Kerman i Lemson Kerman przed stacją kontroli.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jak widzimy, front urządzenia został wyposażony w płyty ochronne przeciwodłamkowe, jak również zasilany gazowo odpylacz szyb - na wypadek dostania się w strumień pyłu wznieconego przez lądującą maszynę.

Wyposażenie dodatkowe.
Czy Kadaf Industries kiedykolwiek wypuściła cokolwiek, bez wyposażenia dodatkowego? Nie inaczej jest tym razem. W zestawie dotarł również zdalnie sterowany robot kołowy wyposażony w cztery autonomiczne reflektory.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Celem pracy urządzenia było ustanowienie łuku granicznego przyszłych lądowań. Każda lądująca jednostka dzięki takiemu wspomaganiu będzie znała pozycję lądowiska nawet w przypadku braku łączności radiowej.

Pozycja.
A-Gate zostało ustawione w punkcie odległym o 6.3 kilometra od bazy, oczywiście na terenie określonym w przetargu jako obowiązujący. Na zdjęciu widać też dwa z czterech reflektorów rozmieszczonych w łuku.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I zdjęcie dalszej perspektywy:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kadaf Industries dziękuje za uwagę i liczy na wasze głosy. Zespół odpowiedzialny za wszystkie kroki, od prac inżynieryjnych, po nie mniej ważne pozycjonowanie bazy gwarantuje wygodę pilotom przyszłych statków kosmicznych.






1294
Obsługa techniczna / Odp: Grafika
« dnia: Pon, 25 Lis 2013, 03:16:43 »
Możesz przesiąść się przed lądowaniem na widok z kabiny, większość z nich ma wysokościomierz radarowy. Co prawda wymaga to zgrabnego pionowego podejścia, ale wysokość będziesz miał na talerzu.

1295
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 03:02:33 »
Madrian, mi chodzi tylko o to, że nie ma czegoś takiego jak "ulepszony Asparagus". Moskit zaleciał dalej i wyżej gdy wyłączył główny silnik dlatego właśnie, że leciał dzięki temu wolniej i nie walczył z oporem czołowym. Tylko że o tym nie wie :) Co do rzucenia się w wir kreatywności Shinzo, bardzo popieram, wywalać tabelki do kosza? Dlaczego by nie. Ale nie wprowadzajmy ludzi w błąd forsując hipotezę że gdy spotka nas ulewa i z nieba lecą żaby, to na pewno znaczy, że te żaby są już właściwie ptakami :)

1296
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Sob, 23 Lis 2013, 21:27:57 »
A ja myślę Reeposter, że to właśnie teraz możesz rozwinąć właśnie skrzydła. Mi osobiście nie chce się śledzić  szczątków informacji na temat następnego update pomiędzy informacjami na blogu które wcale mnie nie interesują. Ale gdybyś właśnie TY zbierał w pigułce wszystkie te informacje odfiltrowane nieco i pakował je do zgrabnego artykułu, to ja na przykład byłbym wniebowzięty :)

1297
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Sob, 23 Lis 2013, 21:20:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Tak na oko, to taki lądownik wyniosła by rakieta z 7 zbiorników pomarańczowych i skiperów, połączona w usprawnionego asparagusa.


Usprawniony asparagus? Czyżbyś miał na myśli "wynalazek" Moskita polegający na tym, by silnik centralny uruchomić dopiero po odrzuceniu wszystkich zewnętrznych zbiorników w asparagusie?
Jeżeli tak, to jesteś w grubym błędzie, nie ma czegoś takiego. Moskit to raczej niedzielny gracz i nigdy nie zauważył jak istotne jest trzymanie się prędkości optymalnej. Wydawało mu się, że na coś wpadł nowego, a on po prostu leciał za szybko zużywając paliwo na walkę z oporem czołowym. Dla wszystkich, którzy nie znają tabeli prędkości optymalnych służę takową:

Altitude (m)    Velocity (m/s)
75            100.9
1000     110.5
2000    121.9
3000     134.5
4000    148.4
5000     163.7
6000    180.6
7000     199.3
8000    219.9
9000     242.6
10000    267.7
12500    342.4
15000    437.8
20000    716
32000    2332

Sprawa jest prosta. Jeśli rakieta leci wolniej niż zakładają prędkości optymalne, to zużywa dodatkowe paliwo na niesienie siebie samej, jeżeli leci za szybko, to walczy z oporem czołowym. Wszystkim pilotom rakiet gorąco zalecam trzymanie się prędkości optymalnych na poszczególnych wysokościach podanych w tabeli.

Oj, coś mi ta tabelka krzywo wychodzi, oto więc link:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1298
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Czw, 21 Lis 2013, 16:22:21 »
Ano niestety, fullje ma całkowitą rację. Moją misję przygotowywałem dwa dni. Gdybyś Ty Shinzo był zajefajną panieną, to ja mogę robić misje dla Ciebie samej, z wielką chęcią nawet. Ale że nie jesteś, to już całkiem inna sprawa. :)

1299
Dyskusje ogólne / Re: [SPOILER] Lista Easter eggów ( anomali )
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 19:37:47 »
Jestem przeciwny temu wątkowi całkowicie. Podawanie na talerzu kordów EE to jeden ogromny, paskudny spojler. Powinny być dostępne trudno. A tak to oli odbierasz ludziom zabawę z samodzielnego poszukiwania czy to lotami nisko orbitalnymi, czy to mapowaniem z isamapsat.

1300
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 16:07:51 »
Już przybywam rozwiązywać problem :)

No więc tak. Źle zrozumiałeś regulamin Shinzo, więc dostało by Ci się za to. :) odrzucenie nośnej powinno następować, gdy i peryapsa i apoapsa zawierają się między 70 a 100 km. Rozwiązałbym to następująco; gdybyś się jaro pojawił i doszło by do liczenia ile kto zużył, to Shinzo miałby doliczony stan paliwa z nośnej, gdy rozpoczął manewr. Gdyby mi się nie udało tego zrobić, to karnie doliczyłbym CAŁĄ pomarańczkę :)
A już Ci Shinzo tłumaczę, dlaczego nie chcę liczenia całego zestawu. Przez hybrydy. Hybrydy są oszczędne jak diabli, ale wymagają setek dodatkowych części, więc automatycznie eliminują z zabawy osoby ze słabszymi kompami, oraz takie, które na KSP patrzą realistycznie - jak ja. Stąd takie rozdzielenie właśnie.

Post scalony: Wto, 12 Lis 2013, 16:14:05
Przy czym bardzo pragnę dodać, że NIE CHCĘ rozpoczynać dyskusji, gdzie zaczyna się, a gdzie kończy rakieta nośna, bo przyjdzie mi pisać elaborat na ten temat, na co zdecydowanie nie mam ochoty. Jeżeli bardzo będziecie chcieli się w tej materii układać, to po prostu rozwiążemy problem i narzucimy wam rakiety nośne, które zbuduję; odpowiednio dla 25, 50, 75 i stu ton wynoszonego ładunku. A chyba milej latać własną, prawda?

1301
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 10:23:17 »
Ponieważ nikt inny nie spełnił wymogów misji, to też nie widzę przeszkód, aby ci Shinzo napisać, że zrobiłeś fenomenalną robotę. Zakładałem kilka scenariuszy powrotu z wykorzystaniem lądownika, w tym i twój, jednakże zrobiłeś to oszczędniej niż przypuszczałem :) Doskonała robota :D

PS. Przetestowałem lądownik czy jest w stanie wrócić na Kerbin na silnikach, które uległy awarii i owszem - dało się to zrobić. Co do czasu na ratunek, to faktycznie może przesadziłem, ale z drugiej strony, kto by mógł przypuszczać, że silniki nawalą? ;)

I jeszcze słowo dla innych uczestników, którzy wycofali się z udziału, bo uznali swoje osiągnięcia za nie dość satysfakcjonujące. Moi drodzy. Tu nie chodzi o to, żeby koniecznie wygrać, tu chodzi o ratowanie załogi! Obojętnie jak. System oceny specjalnie został zrealizowany tak a nie inaczej, by nawet spalając ogromne ilości paliwa móc wygrać w kategorii stylu. Poza tym pomyślcie, czy gdyby rzeczywiście przyszło ratować kosmonautów, to czy ktokolwiek kto może to zrobić, zrezygnował by z tego bo yyy... może mu brzydko wyjść? Czy nieoszczędnie? Czy coś? Pomyślcie nad tym.

1302
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Śro, 06 Lis 2013, 01:16:06 »
Misja: Bułka z masłem.


Zadania postawione przed lądownikiem załogowym MUNGO 03 zostały wykonane. Załoga maszyny powoli zbierała się do powrotu. Dowódca misji, Shinzo Kerman był zadowolony, próbki zebrane w modułach badawczych okazały się więcej niż interesujące. Wstępne analizy przekazane do KSC zadziwiły naukowców, musimy to mieć w laboratorium! Tak więc po kilku dniach żmudnej pracy terenowej nadszedł czas na powrót. Moduły badawcze zamknięto, dokonano przeglądu.




Ostatnie spojrzenie na szarą okolicę, najwyższy czas wracać do domu!




Rozpoczęto procedury przedstartowe. Pilot lądownika Element Kerman odczytywał listę, nawigator Jaro Kerman sprawdzał systemy i wduszał odpowiednie przyciski.
- Drabinka?
- Wciągnięta!
- Akumulatory?
- Naładowane!
- Panele słoneczne?
- Chowam!



- Pułap zmiany kursu wejścia na orbitę?
- 500 metrów na pełnym ciągu, potem kąt 45 stopni, minutę później 90 stopni i dwie minuty do orbitowania! - odpowiedział szybko Jaro.
- Jesteśmy gotowi dowódco!
- No to nic nas tu już nie trzyma, dalej pilocie, rób swoje. - Zażądał Shinzo Kerman.
Element ostatni raz przebiegł palcami po klawiszach, ASAS włączony, również system RCS zakomunikował swoją gotowość zieloną lampką. Ujął dłonią manetkę ciągu i przesunął ją do oporu.




Ostatni raz przebiegł wzrokiem czy wszystko jest w należytym porządku i jego palec zawisł nad starterem silnika. Czy wszystko zagra? Oczywiście, to będzie bułka z masłem! - pomyślał.
Pilot do załogi, zaczynam odliczanie od dziesięciu do zera!
- 10
- 9
- 8
- 7
- 6
- 5
- 4
- 3...



- 2
- 1
- 0!
- Zapłon!!



Nagle lądownik przeszył huk eksplozji. Całą kabiną porządnie targnęło w jedną stronę, MUNGO 03 zaczął się przechylać! Przez gwizd sprężarek pilot usłyszał krzyk dowódcy - Odetnij silniki! - Rozkaz nadszedł na szczęście poniewczasie, Element Kerman wiedział co robić i natychmiast po wybuchu wcisnął odcięcie zapłonu. Kabinę wypełnił swąd spalonej izolacji, brzęczyki alarmów zaczęły piszczeć jak oszalałe. Cały moduł rozświetlił się pomarańczem kontrolek wskazujących na awarię.





-Załoga! Meldować! - krzyknął Shinzo Kerman. - I wyłącznie to gówno bo ogłuchnę!
Jaro Kerman przytomnie rozłączył obwód alarmu. - Jeden akumulator uszkodzony, dwa reflektory nie działają. - Komputer sprawny!
-Element?
Pilot nie mógł uwierzyć w to co widzi. Jeden z trzech głównych silników startowych Rockomax 48-7S po prostu zniknął. Na dodatek kontrolki wskazywały awarię głównej sprężarki podającej paliwo do pozostałych dwóch. Po chwili dopiero odpowiedział. - Nie jest dobrze. Rozerwało nam silnik.




- A dodatkowe?
- Dodatkowe działają, to osobny obwód. Ale to LV-1R! Mamy łącznie cztery i pół kilonewtona ciągu! Nie ma szans żeby się na tym podnieść...
Zobaczmy jak to wygląda z zewnątrz - zadecydował dowódca.




Cały bok maszyny pokryła warstwa sadzy, jakimś cudem jedna z trzech nóg lądownika nie została oderwana siłą wybuchu. Na szczęście do strukturalnych uszkodzeń nie doszło. Nawet moduły naukowe, mimo że lekko pogięte nie doznały uszczerbku.
- Shinzo, te pozostałe dwa rockomaxy już nie ruszą - Powiedział cicho Element. - Ale lepiej zapytać przez radio. - Obaj kerbonauci wspięli się po drabince, weszli do kabiny, nawiązali kontakt radiowy i padły słowa, których mieli nadzieję nigdy nie użyć. - Kerbin, mamy problem!
Po dłuższej konferencji opisującej przebieg wydarzeń naukowcy w KSC zabrali się do pracy. Rozebrano szybko jeden z silników z ostatniej dostawy i faktycznie stwierdzono nieszczelność pomp paliwa całej serii
Testowano, badano, zastanawiano się czy można coś naprawić. Niestety odpowiedź okazała się negatywna. Dziesięć godzin od eksplozji KSC nawiązało kontakt z naszymi pechowcami. - Niestety chłopcy, te silniki nie zadziałają, możecie je odrzucić! Organizujemy misję ratunkową! Trzymajcie się!



I teraz wkraczasz TY drogi graczu!

Lądownik został pozbawiony swojego głównego źródła napędu. Jednakże pozostały trzy całkowicie sprawne silniki LV-1R. W zbiornikach paliwa zostało 500 galonów, w RCS 220. Lądownik waży 16,5 tony.
Zegar misji wskazuje 10 godzin. Tlenu jest jeszcze na 8. Czyli DeadLine to 18 godzina misji do której musisz uratować załogę.

Cele misji:

1. Ratunek dla załogi. OBOWIĄZKOWY.
2. Każdy moduł naukowy jest zainstalowany na doku typu Junior. Za KAŻDY dostarczony na Kerbin moduł dostaniesz 500 punktów.
3. Lądowanie w promieniu mniejszym niż 30 kilometrów od KSC to dodatkowe 100 punktów.

Paliwo zawarte w zbiornikach lądownika nie podlega punktom karnym, możesz nim dysponować dowolnie, ale musisz o tym wspomnieć i udokumentować zdjęciami. Pozostałe kwestie punktacji tak jak w regulaminie misji ratunkowych.

Tak więc zapraszam wszystkich Was do zabawy i życzę powodzenia!

Link do sejwa:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ











1303
Propozycje & Uwagi / Szerokość okna forum.
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 11:14:29 »
Witam! Nie wiem czy jest tak tylko u mnie, ponieważ jak wielu z Was wie, jestem ignorantem informatycznym, więc może to jakaś moja nieumiejętność dostosowania szerokości wyświetlanego okna do monitora czy tam czegoś. Chodzi mi o te czarne paski z kosmosem po lewej i prawej stronie. Pokaże może zdjęciem o co mi chodzi...

Te czarne paski! Widzicie? Po co one są?



To niby może zdobi, ale tylko dopóty, dopóki nie zaczniemy przyglądać się zdjęciom w wątkach. Czyli gdy nie klikniemy na fotkę, w wyniku czego ona się powiększa. A powiększa się przecież tak, że obcina nam jej 2/3. Chcemy sobie obejrzeć prawą stronę powiększonego zdjęcia, więc kółkiem myszki kręciu kręciu na sam dół posta, przesuwamy sobie pasek, kręciu kręciu w górę i mamy to:



Teraz znowu do d... znaczy nie całkiem dobrze, bo tekst obcięło. Ja rozumiem że ten biały margines po lewej jest konieczny, ale gdyby tych czarnych pasków po bokach nie było, a całe forum było by szersze, to powiększanie i oglądanie zdjęć było by zdecydowanie mniej upierdliwe. Jeżeli jest tu gdzieś guziczek dopasowania szerokości forum do monitora, to wybaczcie moją głupotę i zamknijcie wątek :)



1304
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 23:51:43 »
 Witamy Was w naszej pierwszej odsłonie zabawy, która być może wam się spodoba, a że podobnie jak P-M-B zakładamy kontynuacje i rozwój, to spodziewamy się, że będzie wesoło. Pomysłodawcą projektu jest fullje, a ja postaram się zadbać o szczegóły techniczne.

Ale o co w zabawie chodzi?

O misje ratunkowe!

Będziemy Wam co tydzień przedstawiać jeden problem do rozwiązania. Prawdopodobnie za każdym razem celem głównym będzie uratowanie z opresji naszych dzielnych Kerbonautów. Urwany silnik? Przewrócony lądownik? Dziurawy zbiornik z tlenem? Tak! Zagrożenie życia załogi będzie towarzyszyło Wam w każdym zadaniu! Większość z nich będzie związana z upływającym czasem. Czas będzie liczony zegarem misji, bądź jak w zadaniu numer jeden postępującą deorbitacją stacji kosmicznej. Waszym zadaniem drodzy użytkownicy będzie ruszyć głową, zbudować statek ratunkowy i rzucić się na pomoc. Poza zadaniem głównym ratowania Kerbonautów, którego spełnienie jest niezbędne, będą pojawiały się odpowiednio punktowane zadania poboczne.
Każda misja ratunkowa będzie zawierała inny zestaw zadań, w każdej też misji będziemy narzucać wam ograniczenia. Podam przykład. Nagła awaria zbiornika z tlenem w  bazie na Minmusie. Powietrze skończy się za 5 godzin. Do uratowania 5 załogantów. No to lecimy na pomoc tak? Tylko, że akurat tak się złożyło, że w KSC w magazynach jest tylko JEDEN moduł załogowy! Jak to rozwiążecie - wasza sprawa. Wymaganiem każdej misji będzie uratowanie załogi i dostarczenie jej na Kerbin.

Punktacja

Zwycięzca będzie wyłaniany za pomocą punktów, które zdobędzie. Cel misji - ratunek - za każdym razem będzie czynnikiem niezbędnym, więc on punktacji nie podlega. Za wykonanie każdego zadania pobocznego będzie przyznawana pewna ilość punktów określona osobno dla każdego zadania. Natomiast będą wprowadzone punkty karne, im mniej ich dostaniecie, tym oczywiście lepiej. Za co? Za paliwo. Przecież to kosztuje! :) Każda jednostka zużytego paliwa w statku ratunkowym po obowiązkowym odłączeniu go na orbicie od rakiety nośnej będzie Was kosztowała jeden punkt karny. Przykładowo: ratujecie naszych pechowców, wykonujecie przy tym zadanie poboczne za 250 punktów. Dotarcie do nich i powrót na Kerbin spowodowało zużycie 750 jednostek paliwa. Czyli rachunek jest prosty 250 - 750 = -500. I to są punkty karne które zgarnęliście. Jeżeli kto inny zdobędzie ich 300 to jest lepszy. Wszystko jasne?

Obowiązki

By jasno i klarownie egzekwować przydział punktów każdy uczestnik będzie miał obowiązek dokumentować fotograficznie postępy działania. Zużycie paliwa przez rakietę nośną nie będzie doliczane do punktów karnych, jednakże obowiązkowym będzie odłączenie rakiety nośnej po osiągnięciu orbity z peryapsą i apoapsą na wysokości 70 - 100 km przy inklinacji zero stopni. Czyli tradycyjnej równikowej. Wówczas pstrykacie zdjęcie pokazujące stan paliwa jednostki ratunkowej, oraz zdjęcie orbity jaką posiadacie. I dopiero od tego momentu rozpoczyna się naliczanie punktów karnych za każdą zużytą jednostkę paliwa. Pod koniec akcji ratunkowej, czyli tuż przed wejściem w atmosferę pstrykacie obowiązkowo drugie zdjęcie z aktualnym stanem paliwa. Wymagane też jest granie na wersji podstawowej z drobnym ustępstwem na rzecz dwóch dopuszczonych modów, z których możecie korzystać, jeśli macie ochotę. Jeden z nich to Docking Cam, drugim KerbPaint. A co tam, niech będzie kolorowo!

Nagrody

Każdy uczestnik, który zgarnie najmniej punktów karnych zostanie mianowany dowódcą następnej misji wymagającej ratunku. (czy sytuacja zagrożenia życia jest nagrodą, czy nie, to już pozostawiamy Waszej opinii). Pilotem zostanie za to ten z Was, kto zwyciężył w ankiecie w której oceniać będziecie styl akcji ratunkowej. Nawigatorem mianujemy za to tego, kto za styl w głosowaniu uzyska miejsce drugie. Przy większej ilości załogantów do ratowania ich imiona będą pochodziły z kolejnych pozycji w głosowaniu.

Wszystko jasne? Gotowi do wyzwania?

Tak więc za chwilę fullje zaprezentuje Wam zadanie numer jeden!

1305
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: PJ - (Projekty Jeb'a)
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 22:46:14 »
Może i z designem lekko kulejesz, ale inżynierka najwyższej klasy Kris!

Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 107