Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 107
1171
Kadaf Industries prosi o zezwolenie na wysłanie w rejon katastrofy pojazdu badawczego własnej produkcji. Jest to najnowszy ciężki łazik, specjalnie wyposażony na tę misję w zdalnie sterowanego robota poszukiwawczego. Również pancerze pojazdu głównego zostały przygotowane na przyjęcie dużych dawek promieniowania.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt posiadania sporego doświadczenia w zakresie skomplikowanych misji w niebezpiecznych warunkach.

Również pragniemy poinformować, że Kadaf Industries w całości pokryje z własnych środków koszt przedsięwzięcia.

1172
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 26 Mar 2014, 19:44:34 »
W ciągu... przepraszam bardzo, czy ja dobrze przeczytałem, PIĘCIU TYGODNI?! Jeśli tak, to tylko zaśmiać się gorzko, albo zapłakać szyderczo, w zależności od nastawienia...

1173
Kadaf Industries potwierdza kilkugodzinny brak sygnału z transpondera pojazdu obsługi kosmodromu Tur 5. Również jeden z członków załogi kosmodromu wysłał raport o "wrażeniu", że po nastaniu kolejnego dnia pojazd zastał w nieco innym miejscu. Niestety zarówno utratę sygnału pozycjonującego, jak i informacje przesłane przez obsługę Cerberusa zostały zbagatelizowane. Jednakże w świetle najnowszych wydarzeń przyznajemy, że dane te mogą mieć poważne znaczenie dla rozwikłania zagadki tajemniczej katastrofy.

1174
Kadaf Industries uważa, że chodzi tu tylko i wyłącznie o wyłudzenie odszkodowania. Wszak Konsul był ubezpieczony.

Ha!

1175
A gdybym to ja pamiętał, gdzie ja o tym czytałem... Wystrzelono je na przełomie lat 60-70, celem było stworzenie metalicznej chmury, która miała w domyśle zakłócać łączność radiową z sondami szpiegowskimi ZSRR. Czy coś podobnego, szczegółów dokładnych nie pamiętam. Jakoś nikt sobie wówczas nie zadał pytania, jak te gwoździe potem wyłapać, więc sobie latają.

1176
[quote author=DawsterTM
A tak po prawdzie, to rzecz oczywista że sonda sama z siebie będzie w stanie zapobiec zderzeniu nawet w przypadku utraty kontaktu z Ziemią dzięki wgranemu oprogramowaniu. NASA to jednak nie są amatorzy i raczej wiedzą co robią.[/quote]

Chciałbym przypomnieć nieudaną misję marsjańską poszukiwania wody na biegunie, kiedy to NASA pomyliła jednostki i lądownik zamiast mieć określoną moc w kN miał ją w znacznie słabszych funtach, w rezultacie misja za miliony dolarów zakończyła się efektownym przyrżnięciem w powierzchnie czerwonej planety.

Chciałbym przypomnieć pomyłkę, która przyczyniła się nieomal do katastrofy misji Apollo 13.

Chciałbym przypomnieć, że na orbicie w tej chwili latają dwie tony gwoździ. Tak, gwoździ. Ot taki eksperyment NASA, bardzo przemyślany i w ogóle.

Na koniec chciałbym dodać, że mam znajomego, który pracował przy regeneracjach promów kosmicznych i przygotowywaniu ich do kolejnych misji, jakieś 10 - 15 lat temu. Z jego słów wynikało, że pan Zenek blacharz, co w szopie klepie ople omegi ma wyższą kulturę pracy od obsługi promów kosmicznych, która podobno była koszmarna. Dowodów nie mam, powtarzam co słyszałem.

Więc może jednak trochę mniej tych zachwytów nad nieomylnością i profesjonalizmem NASA, co?

1177
Łaziki / Odp: Billys MB
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 22:06:47 »
Myślałem że to tylko mi nawaliło, że fotek nie ma, ale widzę, że nie

1178
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 19:22:11 »
Dokładnie tak! Zgadzam się z Dawsterem i z Drangirem, obie relacje są przedstawione bardzo, bardzo źle. Zasłanianie się brakiem czasu, chęci, czymkolwiek, powoduje, że jakość proponowanego przez Sorada produktu jakim jest PPK spada przez lenistwo uczestników. Obaj dolatywaliście do Muna w pełnym słońcu. Fotek niet. Obejrzyjcie sobie archiwalne programy o amerykańskim programie kosmicznym, ruskim programie kosmicznym, o obojętnie jakim. W końcu PPK do tego sztywno nawiązuje. Wyobrażacie sobie relację w TV z misji Apollo w której nie ma ŻADNEGO zdjęcia księżyca? Bo było ciemno? Nie chciało nam się pstryknąć fotki przez okienko?

1179
Inne gry / Odp: Spin Tires
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 11:37:53 »
Cóż, gra jest kierowana do specyficznego odbiorcy, nie da się ukryć, że to produkcja niszowa. Fajerwerki, wybuchy, lasery, zapierrrrdzielanie 200 na godzinę, szybkie akcje, strzelaniny? Tego w Spin Tires nie znajdziecie. To jest gra dla tych, którzy widzą niewielką, błotnistą górkę z kilkoma sosenkami po bokach i stwierdzają - ja tam kurde, podjadę, będę próbował sto razy, ale w końcu mi się uda. - po czym kombinują tak i owak, powoli na blokadach, albo z rozpędu, (przy czym "rozpęd" w Krazie to pewnie 50 kilometrów na godzinę), może boczkiem przy sosenkach, albo tam gdzie jest bardziej stromo ale mniej błotniście. I tak siedzą i kombinują.
Mi osobiście ta gra bardzo się spodobała i przejeździłem w niej mnóstwo kilometrów, natomiast rozumiem, że w dobie błyskawicowych gier, gdzie sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie Spin Tires nie znajdzie zbyt wielu fanów.

1180
Inne gry / Odp: Spin Tires
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 14:01:52 »
Zapomniałeś dodać chyba najważniejszego. W spin Tires powstają podczas jazdy koleiny, co przy wjeździe na tereny podmokłe doprowadzić może łatwo do zakopania pojazdu. Jako praktyk jazdy w terenie powiem, że nie ma na rynku ani jednej gry, która zbliżyła by się tak bardzo do realiów. Spin Tires wprost całkowicie i bezdyskusyjnie miażdży wszystko, co powstało do tej pory w kategorii pokonywania bezdroży.

Co do słabszych komputerów i fotorealistycznej grafiki... cóż, moja poprzednia karta graficzna, i to wcale nie słaba karta, spaliła się właśnie przy Spin Tires.

PS. Spin Tires, to jedyna gra na świecie, w której słychać przekleństwa kierowcy podczas wbijania reduktora napędu, bo w ruskim sprzęcie to nie takie hop :)

1181
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak nazwali byście komputer do gier ?
« dnia: Czw, 13 Mar 2014, 01:40:46 »
Nigdy nie uważałem, że mój komp potrzebuje jakiejś nazwy, ale jak zbudowałem panel mojego pudła i pokazałem go kumplowi, to ten natychmiast ochrzcił go mianem PREDATOR.




Tak, lubię steampunk :)

1182
Inne / Odp: SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« dnia: Czw, 13 Mar 2014, 01:29:02 »
Niezły początek i brawa za skróty :)

Rozwijaj rozwijaj :)

1183
Modyfikacje / Odp: Final Frontier
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 22:12:13 »
Bigmike, mod jest ciekawy i zdaje się ktoś już o nim wspominał, jakkolwiek nie wiem czy na czacie, czy na forum.

ALE.

Czy naprawdę nie mogłeś tego tłumaczenia poprawić? Twoje lenistwo dobiło do granicy absurdu.

1184
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 10:53:50 »
Pierwsze dwa punkty moich zastrzeżeń Dawster, są dyskusyjne. Ale w trzecim nigdzie nie wspominałem o ryzyku że Squad będzie usuwał części, bo to by było idiotyczne. Chodziło mi o stockowe drzewko, w którym dojdzie zapewne do zmian w kierunku utrudnienia kariery. Ano nie wiedziałem, że interstellar posiada własne, którego Sorad zamierza używać, mój błąd.

1185
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 10:27:46 »
Sorad, przemyśl to dobrze, bo:

1. Ruszając cały program tuż przed wyjściem 0.24 (a spodziewam się go najdalej za dwa tygodnie) powodujesz, że gdy ten wejdzie trzeba będzie czekać na aktualizację modów. Kiedy ona się pojawi, tego nie wie nikt.

2. Uważam, że modów jest za dużo, zdecydowanie za dużo. Chciałbyś konkurować z PMB w którym nawet za najlepszych czasów lista kandydatów nie przekraczała chyba pięciu. Tak długa lista modów powoduje, że wielu mocnych graczy nie zainteresuje się twoim projektem, bo nie będą mieli ochoty na zaśmiecanie sobie KSP niektórymi z tych modów. Ja do takich osób między innymi należę.

3. System kariery i drzewko rozwoju zapewne zmieni się w 0.24, pamiętaj, że ten system jest dopracowywany dopiero. Więc może się okazać, że w jednym przetargu użyto części dostępnych na danym etapie w 0.23, które nie będą dostępne jeszcze na tym samym etapie w 0.24, więc przyjdzie wszystko zaczynać od początku.

Sugeruję więc poczekać do 0.24 i zdecydowanie okroić listę modów.

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 107