Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 107
1126
Rakiety / Odp: Apollo na modzie RSS
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 12:29:46 »
Jakoś wcześniej tego nie obejrzałem... dopiero teraz. Mój imienniku, świetna robota! Wszystko na styk, ani za dużo, ani za mało. A ten mod utrudnia grę nie dwa, trzy razy, ale o całe dziesiątki podnosi skalę trudności. Designersko nie powalasz, ale misja jest niesamowita, brawo !

I pogratulować wydajności kompa, ta skądinąd paskudna nośna zamordowała by mój komputer :)

1127


POMOCNA DŁOŃ


Kadaf Industries jako jedyna poważna firma w czasach aktualnego kryzysu ma się nieźle. Wszystko dzięki niezwykle szerokiej ofercie sprzętowej nie ograniczającej się jedynie do rakiet. Szybkie przesunięcie środków, zaraz po sławetnej katastrofie statku ED Konsul, na rzecz rozwoju technologii SSTO było strzałem w dziesiątkę. To aktualnie jedyny system transportu kosmicznego nie znajdujący się pod pręgierzem ruchów proekologicznych. Również szeroki wachlarz pojazdów umożliwia naszej firmie utrzymanie płynności finansowej. Jednakże nawet nam potrzebne jest paliwo, KI nie posiada własnych rafinerii. Z przerażeniem zanotowaliśmy fakt, że w razie upadku firmy E4 - największego dostawcy paliw na rynku, wszystkie korporacje kosmiczne ogarnie chaos. Dlatego też Kadaf Industries wyprodukowało i przekazało firmie E4 w ramach barteru dwadzieścia osiem cystern lądowych w dwóch modelach produkcyjnych. Uniezależniamy w ten sposób zaprzyjaźnioną firmę od korzystania z usług zewnętrznych, co, mamy nadzieję, pomoże chociaż w niektórych aspektach poprawić stan finansów E4.

W dniu wczorajszym przekazano dokumenty i kluczyki do najnowszych cystern paliwowych naszej produkcji!





Wartość kontraktu wynosi 30 milionów Kerbodolarów, lecz dzięki umowie barterowej E4 nie musi płacić nic. W zamian za sprzęt, E4 będzie zaopatrywać naszą firmę w paliwa kosmiczne po uprzywilejowanym kursie.

Pierwotnie KI było zainteresowane zakupieniem technologii Stealth od Eye of Dragon, jednakże spotkaliśmy się z reakcją kategorycznie odmowną. Cóż, Kadaf Industries nie będzie prosić nikogo.





1128
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 00:44:31 »
Kadaf Industries z uwagą śledzi postępy i liczy na przyszłą współpracę w kwestii zaopatrywania w paliwa naszych jednostek. Jednocześnie martwi nas niska jakość wykonania podzespołów i związane z nią rozliczne awarie. Służymy pomocą naszych specjalistów!

1129
Oryginalna konstrukcja! Świetna maszynka! Jedna z najlepszych jakie widziałem (najlepsza?) na forum mobilna armatka wodna :)

Ach to podświetlanie części na zielono.... ;)

1130
No i w porządku, przedstawienie na odpowiednim poziomie, to się ceni :)

Na przyszłość unikaj pstryknięcia fotki gdy któraś część jest podświetlona na zielono, (moduł załogowy pięciotonówki), chociaż zdarza się taki drobny błąd nawet najlepszym.

Ogólnie jak na pierwszy post - bardzo dobra robota :)

1131
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 22:34:29 »
Ktoś złoży cztery panele, to przyjdzie powiedzieć haj hitla ;)

1132
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 20:19:17 »
Z każdym kolejnym modułem ciekawiej :) Fajna robótka :)

1133
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 23:16:15 »
Pikne logo MunarOne!

1134
Samoloty / Odp: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 23:08:29 »
Pięknotka to to nie jest, zmilczałbym, jednak gdy zobaczyłem jak żeś zamontował podwozie... no nie mogę.... Jest STRASZNE! Jakim cudem to w ogóle ląduje, skoro koła ma w jednej wąziutkiej osi? W realnym świecie nigdy by czegoś takiego nie zbudowano, bo coś takiego nie było by w stanie wylądować w żaden sposób.

1135
Sprawdziłeś w jakim kierunku są skierowane? Pytanie jest banalne, ale spotykałem się z odwrotnie założonym dokiem i zdziwieniem, że nie działa. Doki muszą być skierowane obręczą dokującą "do góry", czyli w przestrzeń.

1136
Poproś o pomoc / Odp: Wirtualne firmy.
« dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 19:56:35 »
Jeżeli ktokolwiek chce stworzyć jakieś poważniejsze opowiadanie, zbudować fabułę, oraz uczestniczyć w jakichkolwiek zabawach forumowych, gdzie uczestników jest wielu, to taka fikcyjna firma jest bardzo przydatna. Nie stworzysz fabuły i opowiadania zaznaczając że jesteś Rysio lat 15, wtrącając do wątku informacje, że zaraz dokończysz bo mama przyniosła zupkę.

1137
Statki kosmiczne / Odp: Single Stage to Diuna. Chora wizja lotów SSTO.
« dnia: Pon, 14 Kwi 2014, 23:27:33 »
Tak jest, to jedyna szansa lądowania na Dunie. Spadochrony wertykalne. Wykorzystanie siły nośnej nie wchodzi w grę, ze względu na brak pasa startowego. Dobra robota :)

1138
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pon, 14 Kwi 2014, 23:05:55 »
Dokładnie to samo mam na myśli, o czym wspomniał Drangir. Sądzę, że FAR bardziej zbliża KSP do realizmu, bo osobiście zadziwia mnie opór powietrza na sporych pułapach, nie mam pojęcia skąd on się bierze. Ale porównywanie osiągów między maszynami testowanymi z FAR i bez niego, uważam za lekko nie na miejscu. Natomiast niezmiernie mnie ciekawi ile byś tym skądinąd pięknym sprzętem, bez tego upgrade atmosferycznego wyciągnął.

1139
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pon, 14 Kwi 2014, 20:00:36 »
M4000, co do tego wyniku, to cóż, jestem bardzo ciekaw do jakiej prędkości by ci się udało rozpędzić bez moda FAR. My latamy na stocku pod względem właściwości aerodynamicznych. Powiem tak, mój Starturn posiada więcej wlotów, więcej silników, a nawet nie zbliża się do takich prędkości. Dlaczego? Mam wrażenie, że FAR dramatycznie zmienia kwestie lotnicze we wszystkich możliwych zakresach.

1140
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Pon, 14 Kwi 2014, 14:24:50 »

 Kadaf Industries z przykrością zawiadamia o anulowaniu prób lądowania na Dunie. Podczas serii symulacji dwukrotnie udało się posadzić StarTurna na powierzchni planety, lecz nie obyło się bez poważnych awarii - w najlepszym wypadku tracono dwa z czterech silników atomowych. Niestety bardzo niskie ciśnienie atmosferyczne wymaga dużych prędkości podejścia do lądowania, ze względu na nikłą nośność płatowca. Próby lądowania przewidywały odłączenie zbiornika przedniego, w celu redukcji wagi,wykorzystanie dryfkotw hamujących, jak i rozmaitych kątów podejścia. Udało się zredukować prędkość do 70 m/s, czyli standardowej prędkości podejścia do lądowania, lecz brak równej powierzchni uniemożliwia przeprowadzenie go w sposób bezpieczny.
 W związku z powyższym Starturn 3 w najbliższym czasie zostanie skierowany na macierzystą planetę.

Jednocześnie przedstawiamy zdjęcie pochodzące z symulowanego lądowania, stanowiące dowód, że w razie konieczności i braku planów powrotnych na Kerbin taka operacja jest możliwa, chociaż absolutnie nie zalecana.



Strony: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 107