Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 107
1006
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 22:22:53 »
Hm, myślę że blokada postowa mogła by spełnić swoje zadanie. Sugerowałbym sto postów przed możliwością napisania wątku w dziale "Wyzwania". Ryzyko jest takie, że możemy się spotkać ze spamowaniem na forum. Jednakże będzie to wyraźne, że ktoś udziela się co chwila i nie pisze niczego mądrego. Druga opcja, dużo bardziej sensowna, chociaż może odrobinę bardziej pracochłonna, to utworzyć na forum coś w rodzaju rady rządowej złożonej z osób ze sporym stażem i doświadczeniem. Powiedzmy, że wyznaczamy 5 takich osób. Delikwent chcący założyć wątek w Wyzwaniach pisze PW, bądź łapie na czacie tych którzy do owej rady należą i musi uzyskać zgodę od 2/3. Jeśli uzyska, to ci w tej radzie piszą PW do ciebie Raynus, że ten a ten zgodę dostał. I wówczas ten ktoś ma odblokowywany przez ciebie dostęp do działu. Byłby większy porządek, bo zaśmiecanie forum debilnymi postami nic by nie dawało, a cała robota przyjmowania bądź odrzucania lądowała by na barkach tejże rady.

Co do kampanii to bym się nie przejmował, bo żeby kampanię zorganizować, to trzeba mieć jednak trochę mózgu i napisać, hoho, conajmniej trzydzieści linijek tekstu organizacyjnego. Dla tumanów to bariera na szczęście nie do przeskoczenia, więc jest to system samoregulujący.

1007
Wyzwania / Odp: Czołg
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 18:44:33 »
Drogie dziecko. Czołg jest konstrukcją mechaniczną samojezdną, w której kluczowym odróżnieniem od ciężarówki, samochodu, roweru, oraz najbliższej tobie hulajnogi, jest fakt posiadania GĄSIENIC. Gąsienica to stadium larwalne między innymi motylka, ale pragnę cię poinformować, że nie tylko. Gąsienica jest też systemem połączonych elementów najczęściej stalowych za pomocą łożysk bądź trzpieni , które to elementy owijają układ jezdny pojazdu. Zapewne słyszałeś mimochodem o grze komputerowej o nazwie Kerbal Space Program. Otóż to właśnie na forum poświęconym tej grze próbujesz po raz kolejny rzucać wyzwania, mimo że sam nic zrobić nie potrafisz. Otóż gra ta (Kerbal Space Program) nie zawiera czegoś takiego jak gąsienice. To jakim cudem ktokolwiek ma w niej zbudować czołg, którego kwintesencją jest ich posiadanie? To co zbudowałeś jest równie zbliżone do czołgu, co ślimak winniczek, bądź turkawka leśna, względnie taczka, tyle że wielokrotnie bardziej szkaradne.

1008
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 09:37:05 »
Trochę to tak diakon, jakbyś powiedział że opony służą do robienia huśtawek. Zastosowanie które wymieniłeś jest marginalne. Ogólnie silniki RCS są silnikami służącymi do obracania jakąkolwiek strukturą w kosmosie. Działa to jak moduł reaction wheel, tyle że skuteczniej (pod warunkiem odpowiedniego rozmieszczenia silników), oczywiście silniki te zużywają monopropelant z odpowiednich przystosowanych do tego zbiorników. Zazwyczaj używa się portów RCS z czterema dyszami, a port o który pytałeś jest portem z jedną dyszą. Jest to przydatne kiedy potrzebujemy dyszy skierowanej w jednym tylko kierunku, a nie ma odpowiedniej powierzchni albo miejsca na zamontowanie portu z czterema dyszami.

1009
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 16:07:00 »
Brawo! Nawet nie wiesz, jak wielu na tym forum jest kretynów, którzy nigdy, przenigdy nie dojdą do konkluzji, że mody powodują awarie gry rozmaitego typu. Mieliśmy tu jakiś czas temu wysyp ćwierćmózgów z czterdziestoma modami i skargami że im nie działa :) Modów zawsze używa się jak najmniej, tylko te które są absolutnie niezbędne, a ten który wyrzuciłeś należy do kompletnie niepotrzebnych przy normalnej grze.

1010
Stacje kosmiczne / Odp: Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 22:44:02 »
Ładna stacja, nieźle się prezentuje :) Tylko nie mam pojęcia po co taka wielka nośna. Zupełnie nie mam pojęcia... Kilka dni temu wynosiłem jakieś 500 ton rakietą wielokrotnie mniejszą :)



Porównaj te nośne, moja niesie dwa razy taki ładunek, a jest ile, 5? 10 razy mniejsza?
Kluczem do dobrej nośnej jest tabela prędkości optymalnych. Zgaduję, że twoja nośna na 10 kilometrach nie leciała szybciej niż 100 m/s, podczas gdy na tym pułapie powinna iść przeszło 200.

1011
Inne / Odp: Gazeta Ziemia Kerbińska
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 19:24:13 »
Pomysł jest całkiem niezły Mleko. Z tym że ja bym dał szpalty, tak jak we wszystkich gazetach na świecie. Dobrze by było gdybyś zrobił porządnie tytuł i nazwę u góry. Poprzeglądaj sobie jak to jest zrobione w gazetach, wszystkie posługują się jednym schematem. Większy odstęp między nazwą a tekstem, najlepiej przedzielone linią nie będącą tylko podkreśleniem czcionki. No i szpalty, jak dla mnie rzecz konieczna. Co do samych zdjęć, to w gazetach używany jest tak zwany raster. Jeżeli masz możliwość przepuścić fotki przez jakiś filtr rastrujący, to było by ekstra. Ostatnia rada, to dawać to wszystko trochę większe, bo pomysł faktycznie fajny.

1012
Samoloty / Odp: Odwzorowanie Samolotu F-16
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 17:43:16 »
Madrian, powiem więcej, aerodynamicznie repliki wszystkiego co zbudowałem zachowują się fenomenalnie. Do tego stopnia, że w jednym z nich zgadzają się prędkości startów i lądowań, jak i prędkość przelotowa.
Powiem w ten sposób, każdy komu samolot źle lata, wywija jakieś numery, to po prostu nie potrafi samolotów budować. Złego słowa nie powiem na aerodynamikę w Kerbalach. Do wysokości w okolicach 7000 metrów zachowuje się jak należy.

1013
Poproś o pomoc / Odp: promy kosmiczne
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 15:12:26 »
Stacji kosmicznej nawet w częściach nie wynosi się za pomocą promów, bo to czysty idiotyzm. Używa się do tego rakiet.

1014
bzdura, łapie grunt, wystarczy że ładunek nieco waży. Tych haków używam w mojej głównej bazie i nie zauważyłem żadnych problemów z niczym.

1015
Otóż prace niby trwają, a zajmuje się nimi użytkownik Element4ry, bo go o to męczę będzie ze dwa tygodnie. Albo i cztery. Póki co jednakże są problemy ze zmuszeniem proceduralnych skrzydeł by stały się przezroczyste, ale ponoć światełko w tunelu jakieś jest.

1016
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 13:24:22 »
No to ja też dorzucę łazik. Wszystkie wymagania zostały spełnione.

Części 90, 7 foteli, 6 RTG, dwie baterie o pojemności 200 jednostek, skrzynia KAS, waga 2 tony, antena jedna.





1017
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 10:38:57 »
Osoby z dużym stażem, które mogły by robić ciekawe i przemyślane przetargi to ja na naszym forum widzę trzy. Drangira, Elementa i siebie. Niestety tak się składa, że żaden z nas nie ma ochoty na ciągnięcie PMB, więc obawiam się, że projekt umarł, zanim się porządnie rozkręcił.

1018
Poproś o pomoc / Odp: Rola stacji orbitalnej
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 10:28:12 »
Stacja kosmiczna na orbicie Kerbinu jest moim zdaniem pozbawiona sensu. Dlatego też nigdy żadnej nie zbudowałem, a budowałem rzeczy mnóstwo. Dlaczego? Ponieważ:
1. Tankowanie i transport płynów nie ma sensu, gdyż kto startuje z Kerbinu pustym pojazdem, by zatankować go na stacji, do której wcześniej i tak musiał zatargać paliwo innym lotem?
2. Montaż statków międzyplanetarnych to robota dla stoczni kosmicznej, a nie stacji kosmicznej.
3. Statki międzyplanetarne jak już wracają, to zazwyczaj nie mają na pokładzie niczego, co przywiozły z innych planet, a co nie miało by zostać dostarczone na Kerbin.
Natomiast jak najbardziej sensownym rozwiązaniem jest stacja kosmiczna krążąca nad którymś księżycem Joola, jako stacja zaopatrzeniowa i paliwowa. Nad Duną jak najbardziej również, tym bardziej, że aerobraking w atmosferze tejże planety umożliwia oszczędne dobicie do takiej stacji.
Ale nad Kerbinem? Zupełnie nie wiem po co. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to zastosowanie faktycznie jako stacji zaopatrzeniowej dla potężnych statków o skomplikowanej konstrukcji, które były wynoszone wieloma lotami i montowane poprzez dokowanie, a od których wymagamy wielokrotnych lotów wahadłowych po całym układzie.

1019
haha, świetne Robson! Design nawet teraz wygląda nieźle, machinowo:) Co do stabilizacji to nie koniecznie linki, tylko stockowe łapy do łapania meteorytów powinny sprawdzić się całkiem nieźle. To nie offtop, tylko "INNE" w dziale Galeria, więc kolejną wersję wrzuć tam. Co do lufy, to nie wiem czy nie pomógł by ci mod na proceduralne skrzydła, również w kwestii bębenka mógłby się przydać być może.

Świetna robota:)

1020
Modyfikacje / Odp: Stock Mod E4
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 09:41:08 »
Jako pierwszy użytkownik tych części, a mam je już od pewnego czasu, mogę powiedzieć, że te części są wprost FANTASTYCZNE! Rewelacyjnie przydatne rozmiary, dokładnie to, czego potrzebuje porządny konstruktor!

KADAF POLECA :D

Strony: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 107