Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jebediah

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
91
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 21:50:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@edit
Dokowanie jest wspaniałe itd. itp. Tak więc wracając z asteroid, kiedy odbyło się pierwsze w historii dokowanie w kosmosie?
16 marca 1966, Gemini 8.

92
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 21:08:17 »
Przypomniało mi się, że już NASA wylądowała na asteroidzie. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :)

93
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 20:49:46 »
Dlaczego za 300 lat? Przypomnij sobie o misji Deep Impact.

94
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 19:24:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy ten Dragon jest z tej całej korp. SpaceX co to zrzesza tych bogaczy i chce asteroidy opanować? Czy coś pokiełbasiłem?
Na asteroidy Deep Space Industries chce latać, a Elon Musk (właściciel, założyciel SpaceX) chce na Marsa polecieć, w dość niedługim czasie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To misja załogowa ?
Nie, to misja zaopatrzeniowa (CRS - Commercial Resupply Services).

95
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 18:33:51 »
Woda, jedzenie, paliwo, na pewno kolejne eksperymenty, a ze stacji zabierze śmiecie i wykonane eksperymenty.

96
Samoloty / Odp: Eagle Mk3 VETOL
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 21:21:44 »
Co do napędu rakietowego się nie zgodzę. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

97
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 20:20:18 »
No nie tak bardzo bez żadnej reklamy. Myślę, że gdyby nie Wonziu to byłoby nas trochę mniej. ;)

98
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 16:27:14 »
Ta kratownicą na nogi z taśmą wygląda jak klatka bezpieczeństwa. Bardzo fajnie to wygląda.
A jak było z prądem na Pol'u? Widzę, że masz trochę baterii i paneli, ale jednak do Słońca jest trochę daleko.

99
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Lądowanie na Eve [lądownik]
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 16:13:27 »
Podczas EVA klikasz prawym na spadochron i chyba "Repack parachute" to się nazywa.

100
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 23:44:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najlepiej lecieć przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, bo wtedy nie musisz "gonić" planety
Mam nadzieje, że nie chodzi Ci o ruch w przeciwną stronę, do ruchu wszystkich planet.

Totos:
Jak nie jesteś przeciwnikiem modów, to on Ci pomoże: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

101
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dobre czasy...
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 23:26:11 »
Faktycznie, dzięki. Już poprawiłem.

102
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dobre czasy...
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 21:25:03 »
Ja mam nawet coś swojego.
Może trochę później jak 0.13.3 ale i tak nie zapomnę jak z kolegą pracowaliśmy nad rakietą, która nawet wysłaliśmy do wonzia i była na lajwie, niestety w 2 fazie wybuchła. :|
Trochę niepowodzeń
Trochę ładnych widoków
Tutaj prawie 50 minut mojego ówczesnego "profesjonalizmu" (btw. pozdrawiam jak ktoś to obejrzy całe)
I trochę zabawy, ale to już bardzo niedawny filmik

Jednak nadal pamiętam, jak wylądowałem na Munie. Napstrykałem dziesiątki screenshotów i ostatecznie została na Munie, bo mimo, że dała rade by wrócić, to szkoda mi było "niszczyć" dowód, na to, że doleciałem na Mun. :<

103
Aktualności / Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« dnia: Czw, 21 Lut 2013, 14:06:23 »
Myślałem, że to przez te mody, o których wczoraj pisałem. Bo nawet nie odpalałem bez modów, tylko od razu je zapakowałem.
Połączyć się da, tylko trzeba to zrobić tak, żeby dana część od razu "wskoczyła" na decoupler.
Tzn. jak trzymamy część, nie dotykamy nią żadnych innych części tylko od razu decoupler.
Trzeba to robić z boku, albo jak pisze Rafał z góry/dołu.

104
Inne / Odp: Lądownik Al'a Curiosity [Mun]
« dnia: Śro, 20 Lut 2013, 21:09:11 »
Z tym modem bardziej urealnisz lądownik: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :)

105
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - dodaje symetrię do 100x, przełączanie między symetrią a odbiciem lustrzanym (VAB i SPH), więcej kątów symetrii, wszystko jest opisane w wątku
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Payloader, tylko w całości w grze i nie wymaga odpowiednio ułożonych decouplerów.

Jeszcze nie testowałem tych modów, ale niedługo zamierzam.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11