Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jebediah

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11
121
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 13 Lut 2013, 12:46:04 »
Nowe części z .19


Diagram zasobów: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

122
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 11 Lut 2013, 22:59:56 »
Kariera ma być dopiero w okolicach "finalnej" (1.0?) wersji, albo dopiero w niej.

123
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 11 Lut 2013, 20:55:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeb@ te projekty to coś takiego jak Kaythe?
Chyba chodziło Ci o Kethane. ;)
Nie wiem, ale raczej powinno to być coś podobnego - skanujesz planetę, lądujesz, wydobywasz i przetwarzasz.

124
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Nie, 10 Lut 2013, 18:37:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mnie najbardziej cieszą gadżety, przytulenie Jebediah w trudnych momentach zmagań z konstrukcjami pomoże na pewno, ciekaw też jestem, jakie nowe części dodadzą konkretnie, może będzie to coś w rodzaju wierteł, skoro mają być surowce do wykopania. Zastanawia mnie też, czy nowe rodzaje paliwa będą typowe, czyli takie, które istnieją w naszym świecie (przepraszam z brak jakiegoś przykładu, ale nie znam się na tym zbytnio), czy też jakieś futurystyczne napędy? No i oczywiście te wszystkie zmiany teksturek, które strasznie cieszą oko... :D. Czekam z niecierpliwością.
Prezenty od Novy Silisko:
"New from PumpTek":



"Not quite done yet, but here's a short animation showing the texturing for a small resource part":

125
Obsługa techniczna / Odp: KONIEC!!!!! (Zepsuty save)
« dnia: Sob, 09 Lut 2013, 21:13:00 »
Gra się wywaliła po tym, jak chciałeś wystartować czy zapisać rakietę?
Sprawdź w Tracking Center czy może nie stoi na wyrzutni. Spróbuj anulować misje.
Jak się wykrzaczy, to podeślij spakowany folder save'a z /saves, może uda mi się coś zobaczyć tam.

126
Witamy po śnie zimowym :P

127
Obsługa techniczna / Odp: KONIEC!!!!! (Zepsuty save)
« dnia: Sob, 09 Lut 2013, 16:48:25 »
Na moje oko, to chodzi o nazwę. Zmień notatnikiem w pliku .cratf nazwę (pierwsza linijka). Zmiana nazwy pliku też nie zaszkodzi.

128
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 01:10:50 »
Kerbale są napisane w C#.

129
Gotowe poradniki / ISA MapSat - najlepsze orbity.
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 20:49:52 »
Myślę, że części się to przyda. :)
LINK: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

130
Statki kosmiczne / Odp: Misja na Laythe.
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 20:41:19 »
Laythe? Tym można dolecieć do sąsiedniej galaktyki nie zużywając połowy paliwa!

131
Inne / Odp: Plan badawczy Oktopus, "Julia i Julian"
« dnia: Pią, 01 Lut 2013, 15:32:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W dniu wystrzału rakiety było wiele problemów n.p: jak wywieźć tak wielkiego potwora z hangaru? Na szczęście inżynierowie z KSP uporali się z tym jak i innymi problemami.
Śmiesznie to brzmi, kiedy budujesz rakietę, która poleci na planetę miliony kilometrów dalej, a nie uwzględniasz, że będziesz ją musiał wywieźć z budynku w którym ją budujesz. :<

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
^Obserwowaliśmy piękny wschód słońca (nawet 2).^
Lecisz w kosmos, będziesz świadkiem milionów wschodów i zachodów. :)

Po za tym to fajnie, sam od jakiegoś czasu planuję podobną misje, tylko z 6 satelitami-córkami i głównym satelitą-matką pełniącą role przekaźnika między satelitami a Kerbinem.

132
Samoloty / Odp: Big One
« dnia: Sob, 26 Sty 2013, 12:56:36 »
Cwany jesteś podając link przez adf.ly :)

133
Poproś o pomoc / Odp: Dokowanie w mech jeb
« dnia: Pon, 21 Sty 2013, 21:23:57 »
MechJeb pomoże Ci wystartować w odpowiednim momencie, że po cyrkulizacji ("zaokrąglaniu") będziesz jedynie kilka/naście KM od celu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Po naszemu: dajesz Ascent Autopilotowi wystartować na orbitę, na jakiej masz swój cel.
Jak zakończy (wtedy zapamiętuje "launch phase angle"), kończysz lot, restartujesz lot, zaznaczasz "Time launch to rendezvous?", wybierasz cel, klikasz Engage, on zwarpuje do odpowiedniego momentu i wystartuje.

Później może się przydać Smart A.S.S. Jak zaznaczysz target/cel klikasz TGT+ aby wycelować w strone celu, TGT- odwrotnie.

A jeżeli chodzi Ci o automatyczne dokowanie, że wciśniesz guzik i dzieje się magia - jeszcze się z tym nie spotkałem.

edit.
Po za tym na YT na pewno jest multum filmików o dokowaniu - obejrzysz kilka, a na pewno czegoś się nauczysz.

134
Obsługa techniczna / Odp: Crash gry w momencie odpalania rakiety
« dnia: Czw, 17 Sty 2013, 18:39:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
dokup RAM 4GB to za mało dla tej gry mam to samo bo po pierwszym załadowaniu statku zostaje mi wolne jakieś 12% RAM i nie starcza na drugie załadowanie :)
Bullshit. Ja spokojnie na 2 GB gram. Mody głównie techniczne typu MechJeb czy Kerbal Engineer. Wiadomo, duże rakiety przy starcie mulą, przy dokowaniu do mojej stacji miałem z 10-15 FPS czyli jeszcze znośnie.

135
Stacje kosmiczne / KSS - Koślawa Stacja Specjalna
« dnia: Śro, 16 Sty 2013, 20:46:59 »
Czyli historia o tym, jak w końcu zrobiłem stacje kosmiczną z *jakiegoś* zdarzenia.
Rakieta nośna okazała się tak dobra, że mimo straty centralnego silnika podczas odrzucania drugiej fazy, przez co faza trzecia złożona z dwóch silników musiała zrobić więcej niż zakładał to plan.
Na wysokość 400 kilometrów wleciały 93 tony z prawie dwoma tysiącami jednostkami paliwa, i około 400 więcej utleniacza.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Następnie odbył się start i dokowanie modułu laboratoryjnego wraz z trzy osobową załogą.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jak widzicie, silniki są dalej zadokowane. Lecz nie zostaną tam na zawsze.

Pierwszy transfer załogi. Tutaj już trzeba podziękować szpiegostwu przemysłowemu. :P Rakietą został Kerbal X przystosowany do zdalnej obsługi - potrzebne do deorbitacji.
Jeb podczas EVA-1.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moduł od dokowany i przygotowujący się do deorbitacji.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I na koniec misja, dzięki której w końcu będę mógł się pozbyć zbiorników i silników pozostałych z wynoszenia stacji.
Polega ona na dostarczenia pustego zbiornika, do którego zostanie przetransportowane pozostałe paliwo i będzie robił za zapasowe paliwo w razie ewentualnej misji, które będzie wymagała więcej paliwa.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moduł odłączony. Deorbitacja poszła lepiej niż oczekiwano. Zasoby zbiornika FL-T800, które planowano na zużycie do korekty orbity spokojnie wystarczyły. Manewr przeszedł bezbłędnie, nie licząc pewnej rzeczy która wydarzyła się w atmosferze (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :P)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11