Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 67
916
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kerbale w liceum
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 20:55:45 »
O prędkości granicznej w atmosferze możesz powiedzieć, o wejściu w atmosferę, dokowaniu w kosmosie, lotach międzyplanetarnych, zakładaniu baz na innych planetach. Tyle przychodzi mi do głowy.

917
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 20:40:23 »
Wyjdzie pewnie wtedy, kiedy wyjdzie/wyjdą nowe wersje. Sądzę, że ARM Patch i 0.24 zostaną wypuszczone w niewielkim odstępie czasu od siebie. Na reddicie pisali, że szlifują trailer, więc trzeba być dobrej myśli.  Cytat, na potwierdzenie.
Cytuj
It's a playthrough preview. Though we are putting the finishing touches on a launch trailer. -  Rowsdower [dop. własny]

918
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 18:05:57 »
Dwie godziny temu, "szef" community wypuścił tweeta o treści
Cytuj
ARM vid should be up soon. VO via yours truly #TrustMeItsAmazing
. Squad, kiedy wypuszcza nową wersję, wstawia krótki film na jej temat. Góra 2-3 minuty. Z treści tweeta dowiadujemy się, że film będzie gotowy niedługo. Nowa wersja może wyjść nawet dzisiaj, około godziny 21.

Edit:
Po przejrzeniu reddita, okazuje się, że to tylko, jakby gameplay z 0.23.5. Data wyjścia ARM Patcha wciąż jest nieznana.

Edit2:
Przed chwilą pojawił się gameplay z ARM Patcha

Zapraszam do oglądania.

919
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 26 Mar 2014, 18:21:51 »
Jeśli piszesz na temat Devnote, najlepiej daj cytat na potwierdzenie twoich słów. Uwiarygodni to twoją wypowiedź.

920
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 24 Mar 2014, 17:31:56 »
Jak najbardziej tak. Niestety nie jutro, gdyż data została zmieniona. Dokładniejsze dane, w poście z filmem.

921
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 24 Mar 2014, 15:06:15 »
@up
Tak, popełniłem błąd. Update wyjdzie, jutro rano naszego czasu.

922
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 24 Mar 2014, 14:44:49 »
Pojawił się niedawno przegląd NASA Pack na kanale jednego z członków media grupy, HOCGaminga. Oto i on



Znajomość angielskiego nie jest wymagana. Wszystko i tak jest pokazane. W wielkim skrócie:
-nowe boostery
-nowe silniki jedno- i wielokomorowe
-asteroidy
-kolorowe światła
-możliwość Time Warpa w KSC i Tracking Station
-optymalizacja
-nowe zbiorniki
-możliwość "naklejenia" flagi na moduł załogowy, możliwe też, że na zbiornik
-poprawki przy planowaniu manewrów

W jego opisie możemy przeczytać, iż wersja wyjdzie po zakończeniu streama, czyli około naszej godziny 16-17 jeśli się nie mylę.
Cytuj
The NASA Pack has arrived! It'll be released at the end of the KSP ARM stream, go watch: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit:
Popełniłem błąd, update wyjdzie jutro rano naszego czasu. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Edit 2:
Na oficjalnym streamie pojawiła się notka, która mówi, iż to co zostało podane pod opisem filmu HOCGaminga, jest błędne. Oficjalna data wydania nie została podana. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

923
Poproś o pomoc / Odp: Soviet Pack
« dnia: Nie, 23 Mar 2014, 18:35:02 »
Skoro giną z powodu braku tlenu, pewnie masz zainstalowanego TAC Life Support, albo inny tego typu mod. Masz 3 opcje. Opcja pierwsze  - usunąć mod. Opcja druga - dać więcej zbiorników z tlenem. Opcja trzecia - dodać filtry powietrza,  które zamienią dwutlenek węgla na tlen.

924
Statki kosmiczne / Odp: [REKONSTRUKCJA] Viking 1
« dnia: Pią, 21 Mar 2014, 19:38:01 »
MegaProize ma rację, zarówno w sprawie pisanie krótkich postów jak i samej rekonstrukcji. Co do misji, musisz tylko lepiej odwzorowywać nośne używając owiewek albo części z modów. Sprawiłoby to, że zarówno rakiety, jak i same sondy, lądowniki, czy oby w przyszłości też łaziki, będą wyglądały lepiej.

925
Inne / Odp: Geniusz poziomu hard
« dnia: Pią, 21 Mar 2014, 16:20:03 »
Dzięki za wspaniały medal. Mówiąc szczerze, to podjąłem się tego challengu bez przemyślenia, ale okazał się łatwiejszy niż myślałem. Nawet nie było tak wiele bugów.

926
Inne / Odp: Geniusz poziomu hard
« dnia: Czw, 20 Mar 2014, 22:19:18 »
Przyznaje, chcialem sie wymigac. Nie mam ostatnio weny na granie w KSP. Ale potem uswidomilem sobie ze wyzwanie to wyzwanie i nue mozna przed nim uciec. Jutro o 16 wstawie tu zdjecia.

[Post scalony: Pią, 21 Mar 2014, 15:56:03]
Ha! Udało mi się. Misja okazała się banalna. Fakt, faktem, najtrudniejsze było sadzanie kerbonautów w fotelach, ale poza tym, była to standardowa misja na inną planetę. Tylko że bez kapsuł. Postanowiłem, ze względu na ogromny zapas paliwa, wylądować bez hamowania atmosferycznego. Jedynym modem jakiego użyłem był KerbalEngineer, podaje masę przydatnych statystyk i polecam go każdemu. Bez owijania w bawełnę.

Kemping na Dunie!


Więcej zdjęć znajdziecie w galerii, wiele wygląda tak samo, różnią się tylko kątem. Nie wiem czemu tak robię, ale cóż.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

927
Inne / Odp: Geniusz poziomu hard
« dnia: Śro, 19 Mar 2014, 22:30:51 »
W stu procentach możliwe, chyba że po drodze jakiś bug wywali kerbala z krzesła. Może zrobię coś takiego na dniach.

928
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak nazwali byście komputer do gier ?
« dnia: Wto, 11 Mar 2014, 20:23:22 »
Intersect, odniesienie do jednego z najbardziej nerdowskich seriali ever - Chucka albo NerdMachine.

929
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Śro, 05 Mar 2014, 19:58:35 »
Zamiast MechJeba, proponuję Kerbal Engineer Redux. Zapewnia świetne statystyki i wyklucza możliwość pójścia na łatwiznę.

930
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Śro, 26 Lut 2014, 16:27:41 »
Jestem za pomysłem Shinzo, z kolonizacją Minmusa. To otwarłoby wiele możliwości. Promy między Minmusem a Kerbinem/Munem. Poza tym na Minmusa łatwiej lądować niż na Munie.

Strony: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 67