Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 67
826
Obsługa techniczna / Odp: POMOCY!!! SZYBKO!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 19:44:11 »
Cieszę się, że pomogłem oraz polecam się na przyszłość.

827
Obsługa techniczna / Odp: POMOCY!!! SZYBKO!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 19:16:13 »
Naciśnij Alt+Enter. Odpali tryb pełnoekranowy. Powinno pomóc. Jak to zrobisz, zaznacz Fullscreen w opcjach i zaakceptuj. Problem powinien zniknąć.

828
Poproś o pomoc / Odp: Kerbal Space Program wersje i spolszczenie
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 14:47:10 »
Po pierwsze, do każdej wersji jest oddzielne spolszczenie. Poszukaj w odpowiednim wątku, lub pytaj na chacie. Po drugie, na forum nie wspierają piractwa. Mi to lata czy ktoś kupuje, czy piraci, ale jak gra jest dobra to powinno się wesprzeć twórców. Ewidentnie masz pirata, bo oryginał dałby Ci aktualną wersję 0.23.5. Po trzecie, jest jeden układ, jedna gwiazda i 7 planet + ich księżyce + asteroidy. I tyle. Twórcy mają w planach bodajże 2 gazowe giganty + księżyce dla nich, ale nawet oni nie wiedzą kiedy to dodadzą. Po czwarte, aktualna wersja demo to 0.18.3 albo 0.18.4. Daje podstawowe części, Kerbin, Mun oraz Kerbol - gwiazdę. Wersja pełna daje wszystko, a w związku ze zbliżającym się latem, a co za tym idzie Steam Summer Sale, można ją złapać za połowę ceny. Warto kupić, choćby po to aby Ci leniwi meksykańce wreszcie dali surowce.

829
Problem klasy "Mam 50 modów, czemu gra mi tnie/nie wczytuje się/nie działa"Ile razy ja to widziałem? Ludzie, czy to nie logiczne, że im bardziej obciążycie grę modami, tym gorzej będzie chodziła? Wytłumaczę to łopatologicznie, i proszę wklejajcie to pod każdym tego typu postem. Jak wpakujesz do bagażnika przeciętnego samochodu tonę, np. węgla, to nie ma bata aby ruszył. Jak dasz 1/10 tego to ruszy bez trudu. Tak samo tutaj. Jak załadujesz 50 modów, to nie ma nawet szansy na płynność. Ale jak zainstalujesz 5-10 to będzie cacy. Wywal wszystkie mody i stopniowo dodawaj, aż zobaczysz, że płynność spada.

830
Dyskusje ogólne / Odp: Jak poprawić eksplorację w KSP?
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 17:57:51 »
Rly. Jak wytłumaczysz *SPOILER!* UFO na biegunie Kerbinu, piramidy na Dunie, kamienny krąg na Vallu *KONIEC SPOILERA
Przydałoby się więcej takich smaczków. Co do poprawy eksploracji. Pogoda, chmury, deszcze, przez które konieczne byłoby odwołanie lotu, burze piaskowe na planetach z atmosferą. Poprawienie asteroid. I jakiś konkretny cel. Rozbudowana kariera z systemem ciekawych zleceń od ciekawych spółek, którą mam nadzieję ujrzymy w 0.24, tak jak to było zapowiadane.

831
Jeśli chodzi Ci o lądowanie na powierzchni i powrót, to jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy w KSP. Ale jeśli chcesz wejść na orbitę Eve, wykonać badania i wrócić na Kerbin, to będzie łatwiej. Po dotarciu na Eve, czekasz na okno transferowe. Kiedy ono nastąpi wykonujesz manewr i wracasz na Kerbin. Równie łatwe jak wejście na orbitę Duny i powrót.

832
Wyzwania / Odp: Kerbalski Helikopter!
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 19:28:00 »
Wyzwanie, challenge i inne tego typu pierdoły są spoko pod warunkiem, że umiesz zbudować coś takiego i chcesz wyzwać nas abyśmy zbudowali lepsze. Wykonanie helikoptera w KSP jest możliwe oraz pieruńsko trudne, chyba że ukryje się silnik odrzutowy wewnątrz maszyny a śmigła będą dla picu. Poza tym, drugi post, grasz krótko i już rzucasz wyzwania? Żeby walczyć mieczem trzeba umieć go utrzymać.

833
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z chat"em
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 16:22:59 »
Co do AdBlocka, to u mnie mimo jego obecności wszystko śmiga jak należy.

834
Poproś o pomoc / Odp: Problem "too many heap sections"
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 13:04:10 »
Kilka rzeczy. Po pierwsze, podaj specyfikację kompa. RAM, procesor itd. Po drugie. Link do forum znajdziesz na oficjalnej stronie KSP lub jeśli jesteś ultra leniwy masz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Tam są odpowiedzi na problemy związane z modami. Z góry uprzedzam. Nikt nie da Ci bezpośredniego linka do twojego problemu, tego musisz poszukać sam. Podstawowy angielski wymagany. Na przyszłość przemyśl błąd sam i wyciągnij wnioski. Nie ładuję się = przeciążenie kompa. To chyba oczywiste?

835
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 03:57:51 »
Drugi kod wykorzystany przeze mnie. Po rozpoczęciu alpha testów postaram się obadać grę i napisać co o niej sądzę.

836
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 20:09:13 »
Faktycznie teraz zauważyłem ten fragment. Zawsze zostaje wyhamowanie do zera jeszcze na orbicie, lądowanie kilka km od celu a potem podjechanie na kołach, a po dotarciu ich odrzucenie. Albo kilkugodzinna męka z F5 i F9.

837
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 17:35:07 »
Kadaf, bo ja wiem. Wyhamowanie z 1000-900 m/s do zera, to dla lądownika nie jest wielki wydatek. Zwłaszcza w atmosferze Duny. Wyhamowanie do zera na wysokości 5 km, zabierze około 700 m/s deltaV, potem korekty - około 150. Kilkaset metrów nad celem można odpalić spokojnie spadochrony, nie rozerwą statku.

838
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 21:20:49 »
Ja bym zrobił tak, że przelatując nad bazą wyhamowałbym do zera. Wtedy projekt spadałby pionowo w dół i możliwe byłyby korekty. Na określonej wysokości, kiedy położenie jest OK, odpalić spadochrony i wylądować w okolicach bazy. Bez atmosfery się sprawdza. Z, też powinno dać radę.

839
Obsługa techniczna / Odp: Nie wczytują sie flagi !
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 16:17:56 »
A wybrałeś flagę? Podstawowa jest biała, aby była inna musisz ją wybrać klikając na ikonę obok nazwy projektu. Tam są wszystkie dostępne flagi.

840
Samoloty / Re: Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 18:55:56 »
Duże bydle co by nie mówić. Czy ładne? Kwestia gustu. Dla mnie całkiem fajny. Dorzuć może jakąś specyfikację techniczną tego kolosa. Ilość części, masa. To po pierwsze. Po drugie. Jedna z najważniejszych zasad wszechświata. Nie używaj słów, których znaczenia nie znasz.

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 67