Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 67
781
Inne / Odp: pochwal się flagą!
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 10:45:34 »
Początkowo logo drużyny, której byłem częścią. Po kilku zmianach flaga


782
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 10:39:14 »
Albo zmienić parametr w ustawieniach. Mamy możliwość 0 kub nawet 1000 debrisów. Ja mam aktualnie kosmos czysty, ale 1,5 roku temu miałem coś koło 40-50 podobnej wielkości odłamków i nie widziałem problemów.

783
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 08:55:48 »
Za ile wyjdzie nowa wersja to tylko moje przypuszczenia, ale wszystko wskazuje na to, że otrzymamy ja przed końcem lipca.

784
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 10 Lip 2014, 21:43:57 »
Na blogu KSP pojawiła się oficjalna zapowiedź nowej wersji. Zawiera ona najważniejsze nowinki, a oto one przetłumaczone przeze mnie:

- Kontrakty
Centrum Kontroli Lotów pozwoli nam kolekcjonować Naukę na nowe technologię, Pieniądze na nowe części oraz Reputację, najpewniej im więcej będziemy posiadali punktów Reputacji, tym więcej spółek będzie nam zlecało kontrakty.

- Budżet
Dzięki wykonywaniu lub nie, kontraktów będziemy zarabiali, lub nie, Pieniądze i punkty Reputacji. Jak pisałem wyżej. Więcej pieniędzy = więcej części, więcej reputacji = lepsze kontrakty. I odwrotnie, mniej reputacji = mniej lukratywne kontrakty, mniej pieniędzy = mniej części.

- Odzyskiwanie pojazdów
Zdziwicie się pewnie czemu to się tu pojawiło. Przecież to już jest powiecie. Wprowadzone zostały do tego zmiany. Odzyskując pojazd, odzyskamy punkty nauki oraz pewną ilość zasobów (paliwa, monometylohydrazyny itp. ) oraz pieniędzy, które nas ten pojazd kosztował. Dodatkowo panel odzyskiwania pojazdów będzie zawierał informację nt. odzyskanych części oraz członkach załogi.

- Nowy interface
Poprawiony interface, pozwalający przełączać się między zasobami, pieniędzmi oraz kontraktami. Dodatkowo jest przyjazny dla moderów. (Coś jak Toolbar - dop. własny )

- Nowy silnik na monometylohydrazynę (paliwo RCS - dop. własny) oraz dysza RCS na paliwo rakietowe
Nowy silnik 0-10 będzie miał możliwość regulacji ciągu, lecz będzie zasilany monometylohydrazyną, natomiast Silnik Vernier będzie dyszą RCS napędzaną paliwem ciekłym i utleniaczem. (Dla tych co widzieli startujący pocisk Atlas, ten mały dym po bokach był wytwarzany przez silnik Vernier - dop. własny

- Poprawiony wygląd drzewka badań
Zaktualizowany drzewko badań, dodając nowe sekcje oraz części, które pomogą przejść przez drzewko łatwiej. (Jakby to teraz było trudne - dop. własny Ponadto drzewko zapewnia teraz bardziej logiczny postęp.

- Nowe zastosowanie dla modułu Nacelle (Chodzi o Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - dop. własny)
Nowe zastosowanie dla modułu Nacelle. Stały się one połączeniem zbiornika z paliwem oraz wlotu powietrza, co sprawi, że będą użyteczniejsze podczas budowania samolotów.

Oto są. Najważniejsze zmiany 0.24. Oto link do oryginalnego postu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Jeśli znajdziecie coś, co pominąłem dajcie znać. Dopiszę do listy. Tak czy siak, pozostaje nam tylko czekać na więcej wiadomości. Niedługo, tydzień, góra 2, gdy zostaną zakończone testy nowej wersji, rozpoczną się streamy z niej na oficjalnym kanale KSP na Twitchu oraz pojawią się filmy na kanałach grupy medialnej, tj. Scotta Manleya, HOCGaminga, Danny'ego, SolarGamera oraz innych. Pozostaje tylko czekać.

785
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 09 Lip 2014, 12:28:55 »
Dzięki, dorzucam do listy. Musiałem to przeoczyć.

786
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 09 Lip 2014, 11:42:08 »
Nowy tydzień daje nam nowy devnote. Tak jak ostatnio napiszę od myślników najważniejsze rzeczy.

-Ukończone pracę nad animacjami w 0.24.

-Eksperymenty. Znowu.

-Coś wspomniane o walucie. Czyżby wynagrodzenie za kontrakty?

-Naprawianie bugów. Znowu.

-Prace nad gameplayem/trailerem/przeglądem nowej wersji.

-Łatanie błędów związanych z nowym oknem gui, którego rozmiar można zmienić za pomocą myszy.

-Przygotowania do wypuszczenia nowej wersji nazwanej "First Contract" po naszemu "Pierwsze zlecenia/kontrakty/zadania"

-Na reddicie pojawił się profil Buzza Aldrina, drugiego człowieka chodzącego po Księżycu. Możecie zapytać go o co tylko chcecie.

-Ponownie eksperymenty.

-Prace nad "First Contract FAQ", czyli "poradnikiem" do nowej wersji, który objaśni co i jak.

-Poprawki, cytując po przetłumaczeniu "wszystko co może być zmierzone, może być poprawione". Innymi słowy, silniki będące teraz OP za kilka tygodni przestaną takie być, a te który były za słabe, zostaną poprawione.

-Prace nad częściami lotniczymi. Chodzi tutaj o zbiorniki Mk 1, 2, 3 czyli standardowymi zbiornikami na paliwo lotnicze. Osobiście liczę na przejściówkę między zbiornikami lotniczymi ( rozgałęziacz) a rakietowymi, oraz inne rozmiary zbiornika Mk 3 ( ten największy lotniczy)

-Prace nad dźwiękami.

Z każdym dniem jesteśmy coraz bliżej nowej wersji, może wyrobią się przed końcem lipca. Po prawdzie to od ponad pół roku czekamy na pełnoprawny update.



787
Jeśli pytanie lub prośba jest zbudowana w sposób logiczny. Podane są szczegóły problemu, nie jest to kolejna głupota "Mam 50 modów i gra mi nie działa" zawsze staramy się pomóc. Bo wiem, że kiedyś każdy z nas, miał choćby przez krótką chwilę podobne problemy.

788
Czasami jest 5 osób, czasami 10, czasami nie ma nikogo. Zależy jak trafisz. Z tego co widzę, to najwięcej ludzi jest wieczorem.

789
Chat jest jeden dla wszystkich, nie ważne czy nowych czy starych użytkowników, z dowolną liczbą postów. Możesz tam zadać pytanie nie tylko na temat KSP, ale także innych gier oraz problemów technicznych.

Tak przy okazji, 200 post.

790
Kapsuły załogowe. Zamontuj, czyli zadokuj do stacji moduł zrobiony z kilku kapsuł. Pozwoli on zamieszkać na stacji większej ilości kerbonautów.

791
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 21:14:09 »
Dobry pomysł. Nikt nie nabije 100 postów tylko po to aby zrobić wyzwanie, a Ci, którzy już tą rangę mają, posiadają doświadczenie oraz co ważne pokazali już coś godnego uwagi na forum. Ja jestem za.

792
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 20:44:56 »
W sumie nie przywitałem się nigdy, warto by to zrobić. W takim razie cześć! Jestem Patryk co bezpośrednio wiąże się z nickiem, lat 16 mimo że czuję się momentami na 16 miesięcy lub 60 lat. Czasami mi odbija, czasami narzekam na osobę obok, która za głośno oddycha. Z KSP mam kontakt od prawie dwóch lat, czyli od wersji 0.16. Poza KSP gram też w Assassin's Creeda, czasami fpsy, rtsy, zależy od chęci. Gardzę piłką nożną oraz innymi sportami, co robi ze mnie nerda/geeka/no-life'a (z czego jestem dumny), są oczywiście wyjątki, ale to dyscypliny, które dla części ludzi nie są sportem. Jestem tolerancyjny pod każdym względem do czasu aż dany "obiekt" zbliży się na mniej niż 50 metrów ode mnie. Wiem, egoizm, ale nic na to nie poradzę.

793
Co do posługiwania się to nie wiem. Ale najważniejsze to zasilanie w postaci paneli słonecznych, rezerwy paliwowe dla statków, które będą do niej dokowały, dobrze ustawione oświetlenie. Wydaje mi się, że to wszystko. Poradniki są na naszym forum oraz na YT u Scotta Manleya i TrashingMada, wystarczy poszukać.

794
Bingo! Widzisz? Wystarczyło chwilę pogłówkować i masz gotowy scenariusz, który zapewni Ci kilka godzin budowania, próbowania, testowania i latania. Oby tak dalej!

795
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 19:50:54 »
Nowe weekly = nowe newsy. Napiszę od myślników co najważniejsze.

-Naprawianie bugów, łatanie gry, standard.

-Nagrywanie głosów kerbonautów. Czyżby stockowy Chatter?

-Nowy moduł RCS. Nie wiadomo czy chodzi o zbiornik czy dysze. Osobiście liczę na trochę część z KSPX Expansion Pack.

-LOGO NOWEJ WERSJI!


-Pracują nad trailerem.

-Znowu eksperymenty i łatanie bugów.

-Renderowanie. Możliwe, że nowych animacji.

-Update jest blisko. Maxmaps, ten od KSPTV grał już. Nie napisał na ten temat nic więcej.

-Niedługo wyjdzie. Tydzień, może dwa. [I tak wyjdzie za rok - dop. rozsądek]

-Wybierają logo dla firm zlecających kontrakty. Pierwsze 12 do znalezienia tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ IMHO niektóry świetne, inne bym zmienił. Ale to tylko moja opinia.

-Znowu łatanie gry.

-Pierdzielenie o mundialu, porażce Meksyku z Holandią z tego co rozumiem. Mnie to wisi, ale oni się tym ekscytują. Nie wiem czemu.

-Jeśli dobrze tłumaczę w głowie to wersja ma wyjść "ASAP" czyli "As soon, as possible" czyli "Najszybciej jak się da". Wolę dać im dodatkowy tydzień na pozbycie się bugów, niż spędzać wieczory z Krakenem.

-Streamy z nowej wersji. Soon™

That's all folks! jak to mawiał kiedyś pewien prosiak. Szczerze mówiąc, w KSP Weekly było to lepiej przedstawione. Szczegóły bez zbędnych bzdur. Jeśli jest w nowym Devnote coś, co pominął dopiszcie pod spodem, albo dajcie znać do dorzucę do listy.



Strony: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 67