Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 67
676
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station "Othrys"
« dnia: Nie, 10 Sie 2014, 23:00:49 »
Zgodnie z zapowiedzią, odbył się dzisiaj pierwszy lot zaopatrzeniowy na stację kosmiczną "Othrys". Statek CT Mk I (Cargo Transporter Mk I) dostarczył aparaturę badawczą oraz żywność załogantom. Sam pojazd waży niewiele ponad 8 ton oraz liczy sobie 43 części. Dostarcza na stację 500 kg ładunku.

Start


Pojazd na orbicie


Aktualny wygląd stacji





677
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station "Othrys"
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 22:51:05 »
Rozważałem lot wahadłowcem na stację, ale dla bezpieczeństwa kerbonautów i oszczędności wybrałem rakietę. Dostarcza ona 3 załogantów do stacji, a kosztuje mniej niż 1/4 niż prom kosmiczny.

678
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station "Othrys"
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 22:20:53 »
Offtopic
A ja lubię serial Chuck i wnioskuję, że też go oglądasz/oglądałeś sądząc po nicku.

679
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 15:18:14 »
Zaktualizuj grę do 0.24.2. Nie widzę trudności.

680
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 14:28:02 »
Poradnik dla ludzi takich jak popcio6, którzy nie umieją szukać rzeczy przez wyszukiwarkę google.

Krok 1
Wpisz szukaną frazę w pole tekstowe i naciśnij Enter

Krok 2
Naciśnij na link, najczęściej pierwszy link to odpowiedni link

Krok 3
Ciesz się, że znalazłeś to czego szukałeś.

Jeśli wciąż wydaje ci się to trudne, kliknij w link.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

681
Modyfikacje / Odp: Problem z modem MKS (Modular Kolonization System)
« dnia: Pią, 08 Sie 2014, 19:58:41 »
Ale wiesz, że MKS jest na 0.23.5, co oznacza, że nie jest on kompatybilny z 0.24. To chyba wyjaśnia wszystko. Pomijam fakt, że aktualna wersja to 0.24.2, a ty masz 0.24.

682
Stacje kosmiczne / Kerbal Space Station "Othrys"
« dnia: Pią, 08 Sie 2014, 16:05:57 »

Minął ponad od rok od zbudowania przez Nerd Company ostatniej stacji na orbicie Kerbinu, dlatego też potrzebny było coś nowego. Przez kilka ostatnich dni inżynierowie spółki pracowali nad nowym projektem. Podstawową wytyczną otrzymaną od zarządu było jedno słowo. Prostota. Stacja miał być lekka, liczyć niewiele części i wyglądać inaczej niż poprzednik, krążący ponad 250 km nad Kerbinem. Tak narodziła się stacja "Othrys" (Grecka góra, według mitologii siedziba tytanów )




Pierwszy modułem, co logiczne, był rdzeń stacji. Został wyniesiony specjalnie zbudowaną na tę okazję rakietą nośną, która umieściła na orbicie pozostałe moduły, ale o tym później. Nie będę zanudzać szczegółami lotu, przebiegał standardowo jak i wszystkie inne, i umieścił rdzeń stacji na stabilnej 100 kilometrowej orbicie, nachylonej pod kątem mniejszym niż 1 stopień. Rdzeń posiada śluzę powietrzną pozwalającą opuścić stację w celu odbycia inspekcji modułów.

Start


Rdzeń na orbicie




Następne w koleje były 2 moduły zasilające. Zapewniają one stałe źródło prądu, gdy stacja jest oświetlona. W nocy energia jest czerpana z akumulatorów. W celu zmniejszenia liczby części stacji, zbudowano specjalną klatkę, pozwalającą zadokować te segmenty do rdzenia. Podobnych klatek, użyto do zadokowania następnych modułów stacji. Pozwoliły one w bezpieczny sposób dostarczyć kolejne segmenty stacji.

Start modułów zasilających


Segmenty zadokowane do stacji





Po modułach zasilających, przyszedł czas na sekcję mieszkalną, zdolną pomieścić 8 kerbonautów. Została ona zadokowana z "tyłu" stacji. W tym przypadku również użyto klatki, która po wykonaniu zadania spłonęła w atmosferze.

Start modułu mieszkalnego


Po zadokowaniu




Do wyniesienia zostały jeszcze 2 moduły. Laboratorium, pełniące również funkcję modułu komunikacyjnego oraz magazyn monometylohydrazyny i energii elektrycznej. Na pierwszy ogień poszło laboratorium. Został on zadokowany naprzeciwko modułu mieszkalnego.

Start


Stacja nabiera kształtów




Ostatnim zadokowanym do stacji modułem był magazyn. Niestety nie zachowało się żadne zdjęcie ze startu, gdyż płomienie spaliły kamerę ustawioną zbyt blisko platformy startowej, przez nowego członka zespołu.



Po zakończeniu budowy, konieczne było stworzenie pojazdu, który transportowałbym załogę oraz zaopatrzenie na stację. Wersja załogowa jest już zadokowana do stacji, start wersji zaopatrzeniowej przewiduje się na koniec tego/początek przyszłego tygodnia. Dostarczy ona na stację zapasy jedzenia oraz niezbędne instrumenty naukowe.

Wersja załogowa jest rozwinięciem konstrukcji wystawionej do przetargu PMB około pół roku temu. Nosi nazwę Crew Transfer Vehicle Mk III


Waży około 13 ton i liczy ponad 40 części. Zasilanie zapewniają 4 panele słoneczne. Energia elektryczna jest magazynowana w akumulatorach. Jej zapas wynosi ponad 1600 jednostek. Napęd zapewnia 1 silnik LVT-30. Ma on do dyspozycji 360 jednostek paliwa ciekłego i 440 jednostek utleniacza, co jest wystarczającym zapasem, pozwalającym zbliżyć się do stacji i wrócić na Kerbin. Do manewrowania w przestrzeni kosmicznej CTV Mk III używa 4 dysz RCS, które dysponują 300 jednostek monometylohydrazyny.








Dane techniczne stacji "Othrys"

Masa - Około 40 tony
Liczba części - Około 150 części
Zapas monometylohydrazyny - Ponad 1500 jednostek
Zapas energii elektrycznej - Ponad 16000 jednostek
Apocentru - 100 kilometrów
Perycentrum - 100 kilometrów
Prędkość na orbicie - 2245 m/s

683
Poproś o pomoc / Odp: budowa statku
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 12:04:07 »
A czy można nie zadawać głupich pytań, tylko najpierw samemu poszukać? Jest opcja Subassembly, do której można wrzuć np. nośne i potem podpinać pod inne projekty.

684
Poproś o pomoc / Odp: mun
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 17:28:40 »
Wygoogluj to sobie sam. Są setki poradników na forum i YT wystarczy poszukać. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Oto jeden z gotowych poradników.

685
Pawelk198604, jeśli już musisz ćwiczyć to ćwicz dla siebie, albo przed lustrem. Nie publikuj tego, błagamy.

Tak oto zmarnowałem 300 post.

686
Nie, nie są lepsze. Są gorsze. Tak czy siak, upór godny medalu. Przy każdym filmie mówimy, że jest zły, a ty i tak je wrzucasz, z nadzieją, że nam się spodoba. To tak, jakbym codziennie rano wychodził na dwór, licząc, że spadnie deszcz, mimo że mieszkam na pustyni.

687
Szukam modyfikacji / Odp: moduły kolonizacyjne
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 11:50:34 »
Po co mody do baz? Zobacz PMB na naszym forum. Większość bazy to czysty stock, potem dodano części z moda KAS. A tutaj moja, w 100% stockowa baza na Munie
Poza tym widać, że niedawno zacząłeś, więc nie szarżuj z modami, tylko najpierw ogarnij stock.

688
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 10:42:45 »
Dziennik developerski - 06/08/2014 - Prace nad 0.25 rozpoczęte!

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Felipe (HarvesteR): Prace nad 0.25 rozpoczęte i nabierają rozpędu. Czyszczenie kodu w ciągu ostatniego tygodnia definitywnie pomogło. Kod nie tylko jest kompilowany szybciej, ale co najważniejsze, każda rzecz ma swoje miejsce (tylko jedno miejsce). W tym tygodniu zamierzamy projektować Budynek Administracyjny oraz jego interface. Mamy ogromną listę rzeczy do zrobienia. Szykuje się nawał pracy, ale czuję się dobrze pracując nad czymś nowym.

Alex (aLeXmOrA): Poprawiam oraz zmieniam niektóre rzeczy na stronie sklepu KSP. Więcej informacji wkrótce

Mike (Mu): Po zeszłotygodniowym czyszczeniu i reorganizacji, pracują nad rdzeniem systemu Budynku Administracyjnego. To, jak na razie, sekretne funkcje, dostarczą dynamiki trybowi Kariery.

Daniel (danRosas): Na wakacjach, gdzieś, gdzie jest linia brzegowa

Jim (Romfarer): Zeszły tydzień spędziłem planując oraz projektując interface graficzny dla Budynku Administracyjnego, a w tym tygodniu zaczynam pracę nad składaniem wszystkich komponentów w edytorze Unity. Faza planowania zajęła więcej niż się spodziewałem, ponieważ postanowiliśmy pozbyć się pierwszego pomysłu, na rzecz następnego...

Miquel (Maxmaps): Pomagałem w przydzielaniu obowiązków w ramach prac nad 0.25. Cieszę się widząc wszystkich ciężko pracujących. Ponadto, położyłem palce na projektowaniu rzeczy do Budynku Administracyjnego, o których dowiecie się za jakiś czas.

Bob (Calisker): W tym tygodniu zamierzam przedstawić parę rzeczy na GDC
(Game Development Conference - dop. własny ), która odbywam się pod koniec tego miesiąca. To bardzo intensywny proces przez którzy przeszedłem będąc wybranym na mówcę. Mam nadzieję, że będziemy w stanie połączyć kilka przemów, przeznaczonych na konferencję w 2015 roku. (Za ten fragment przepraszam, możliwe, że jest przetłumaczony niedokładnie i niepoprawnie )

Planuję również, pod koniec tego tygodnia, przedstawić szczegóły tego, jak szybko społeczność KSP przyjęła Curse.com jako oficjalną stronę dla modów.

Anthony (Rowsdower): Na początek chciałbym powitać OverloadUT w zespole KSP-TV. Będziecie mogli oglądać go w poniedziałki o 23 EDT (Około godziny czwartej rano, jeśli się nie mylę - dop. własny ) Jest pierwszym, z wielu, o których dowiecie się później. Pragnę też ogłosić, iż drużyna Kerb-O-Nautix oficjalnie wygrała Kerbin Cup! Ich ostatnie zgłoszenie, zostało uznane przez nas za zwycięskie. Oni oraz Crotchety Old Modders pokazali klasę. Szkoda, że może być tylko jeden zwycięzca. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Kerb-O-Nautix.

Eduardo (Lalo): Niestety Lalo nie może być członkiem dzisiejszego dziennika developerskiego, ze względu na nagły początek jego ojcostwa

Rogelio (Roger): Pracuję nad modelami 3D w grze. Aktualnie planuję jak będą pasowały przy obecnie istniejących. Było przy tym sporo frajdy, i cieszę się, że nad tym pracuję

Hugo (Hugol): Poprawiam niektóre części. Przeszedłem przez kilka pomysłów wraz z Felipe i zdecydowaliśmy się dodać kilka nowych części. Oprócz tego, głównie projektuję oraz zmieniam modele i tekstury.


689
"-Weź chodź, co może się stać?" Wielu tak mówiło, oj wielu :D

690
Wyzwania / Odp: SSŁ (szybki skaczący łazik)
« dnia: Nie, 03 Sie 2014, 09:36:06 »
Dwie rzeczy. Pierwsza. Żeby wyzywać, trzeba pokazać co trzeba pobić. Pamiętasz wyzwanie polegające na pobiciu rekordu prędkości? Tak osoba, która zaczęła wyzwanie, pokazała co mamy pobić. Logiczne? TAK. Poprawne? TEŻ. Druga rzecz. Nie zrozumiałem ani jednego słowa z twojego postu. No może poza początkiem. W sumie teraz pojawiła się trzecia rzecz
Cytuj
chwalcie się w postach możecie dać też projekt i spróbuje pobić nim rekord właścicela
Czyli logicznie myśląc przychodzi mi do głowy taki scenariusz. Jesteś zbyt leniwy, oraz co widać po tym wątku, głupi, aby samemu coś takiego zbudować, więc chcesz, aby inny zrobili to za ciebie. Na koniec. Czerwonego koloru mogą używać tylko administratorzy, więc zmień ten kolor na inny.

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 67