Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 67
616
O, to też, ale do prostych lądowań i dokowań, lepszy jest człowiek.

617
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 23:38:55 »
Dochodzę teraz do wniosku, że przyspieszenie prac tłumaczy potrzebę testerów. Może szykuje się naprawdę spory update, który chcą wydać szybko, ale też sprawdzić go dokładnie, stąd też, prośba o testerów. Moim zdaniem, dostaniemy 0.25 w ciągu miesiąca, najpewniej do końca września. Premiera 0.26 zbiegnie się z 4 KerbalKonem, czyli 4 rocznicą powstania KSP, i jest cień szansy, że 0.26 da surowce lub multiplayer.

618
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 23:13:45 »
Prace nad wersją 0.25 idą naprawdę szybko. Na swoim twitterze, Maxmaps napisał, cytuję
Cytuj
Jak dobrze wiecie, jutro zamierzamy zrzucić prawie wszystko związane z aktualizacją 0.25 na wasze twarze. Poza jedną rzeczą


Co to oznacza? Najpewniej to, że jutro dostaniemy listę zmian jakie przyniesie KSP 0.25, a to oznacza, że nowa wersja weszła, lub jest bardzo blisko fazy eksperymentalnej. Pozostaje tylko czekać. Interesujące jest też to, czym będzie rzecz, o której nie chcą powiedzieć? Surowce? Multiplayer? Nowa planeta? Przemodelowane planety?

619
Poproś o pomoc / Odp: KLF i problem z wejściem do gry.
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 21:33:22 »
Poczytaj na zagranicznym forum. Ale najpierw zgaś dom bo widzę, że wciąż płonie i nie możesz stawiać przecinków i wielkich liter.

620
Poproś o pomoc / Odp: KLF i problem z wejściem do gry.
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 21:27:47 »
Ale co? Nie wiesz jak budować? Sorry, ale skoro jesteś tak za przeproszeniem tępy, to po prostu opuść forum. Piszesz tak szybko, bo co? Dom ci płonie? Powoli, spokojnie, to nie wojna. Opisz problem dokładnie. Pewnie masz też pirata KSP, jeśli tak, nie produkuj się i napisz tylko "Tak mam pirata" i wyjdź z forum aż nauczysz się pisać.

621
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 20:01:34 »
Co do ładowni polecam mój poradnik na forum naszym, poszukanie czegoś na forum zagranicznym, lub, co cenię najbardziej, własny sposób.

622
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 19:01:08 »
Jak na pierwszy post - super. Jak na wahadłowiec, trochę mu brakuje. Jak nim manewrujesz w przestrzeni kosmicznej bez RCSów? Co jest źródłem prądu? Gdzie przechowujesz prąd? Oświetlenie? Nie mówię, że jest źle, bo to jeden z niewielu wahadłowców na forum, a do tego jeden z lepszych. Popracuj trochę nad tym co napisałem wyżej, a będzie świetnie. Chętnie zobaczę na forum wersję drugą. Planujesz może wersję z ładownią?

623
Poproś o pomoc / Odp: MechJeb i brak menu
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 15:10:27 »
Nie wspieramy i nie pomagamy piratom.

624
Poproś o pomoc / Odp: MechJeb i brak menu
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 15:02:35 »
Na początek.

    1. Wersja oryginalna czy pirat?
    2. MechJeb dla wersji właściwej, tj. 0.23 na której grasz?
    3. Masz jeszcze jakieś mody?
    4. Czy błąd występuje też na czystej wersji gry?


625
Mody zakazane to zły pomysł. Mam inny. MechJeb to poważniejszych manewrów, np. próba dokowania do statku na powierzchni Muna, gdzie przez kilka minut statek musi "wisieć" nad powierzchnią - nikomu nie przeszkadza. MechJeb do wyniesienia na orbitę Kerbala X - panu już dziękujemy.

626
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 27 Sie 2014, 20:51:01 »
W ostatnim kerbalowym podcaście mówione było sporo o Budynku Administracyjnym. Niestety mój słuchany angielski jest gorszy, a ja jestem leniwy. Na szczęście pewien użytkownik reddita streścił w kilku zdaniach podcast. Okazuje się, że Budynek Administracyjny doda powiązania między Funduszami, Nauką i Reputacją. Ponadto, system ten w 0.26 doda zmiany duże, lub nawet większe niż kontrakty. Według Maxmapsa, jeden z systemów będzie pomijany, jeśli będziemy grali dobrze. Pewnie system kar i nagród, zależny od reputacji. Może spółki będą odbierały nam kontrakty, może stawki będą niższe. Ludzie z reddita, przypuszczają też, że system ten będzie polegał na wymianie Nauki na Fundusze i na odwrót, co byłoby strasznym ułatwieniem, ale kto wie. Pozostaje czekać na oficjalną listę zmian, która trafi skrócona na forum, a przedłużona i dokładna na bloga.

627
Na Tylo też można lądować bez MechJeba, co zostało udowodnione na YT wiele razy. Nie ma manewru, którego nie mógłbym wykonać dobrze przygotowany człowiek. MechJeb jest dla ludzi leniwych, lub genialnych.

628
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 27 Sie 2014, 13:07:36 »
Poprawione.

629
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 27 Sie 2014, 10:21:11 »
Lud zadecydował! 25 osób chce tłumaczenie długie, 23 skrócone. W związku z tym jest to ostatnie Devnote na czas. Od września, nie wiem jak będę miał z czasem, więc możliwe, że będę tłumaczył dopiero w piątek. Pożyjemy zobaczymy. Na razie, nacieszcie swe oczy najnowszym Devnote!

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dziennik developerski - 27/08/2014 - Postęp postępuje postępowo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Felipe (HarvesteR): Zasadniczo skończyłem prace nad rzeczami nad którymi zajmowałem się w zeszłym tygodniu, lecz wciąż są one tajne. Przykro mi, ale teraz przechodzę do znacznie mniej sekretnej funkcji, a mianowicie, panelu Opcji Trudności. Ten panel będzie dostępny podczas rozpoczynania nowej gry (i możliwe też, że w opcjach już w grze) i pozwoli ustawić parametry wpływające na rozgrywkę, jak czy załoga się odradza czy też będzie ginęła permanentnie, lub cofanie lotu, będzie dostępne lub nie. Wyłączenie wszystkich opcji, sprawi, że gra stanie się bardziej brutalnym wyzwaniem. Brak możliwości odwrotu, jeśli coś pójdzie źle.

Sprawiłem, że panel działa i możliwe jest już ustawienie kilku parametrów. Dodatkowo dodaje to kilka innych rzeczy aby sprawić, że opcja "Ustawienia własne" pozwoli ustawić wszystkie parametry tak jak chcecie. Ponadto zaktualizowałem kod głównego menu. To nie powinno zmienić wiele na powierzchni, ale kod jest czystszy i łatwiejszy do obróbki, co jest zawsze dobrą rzeczą.

Alex (aLeXmOrA): Zmiany na stronie sklepowej KSP już zostały dokonane, ale jeszcze nie "żyją". Przeprowadziłem kilka ostatnich testów i czekam teraz na autoryzację na wypuszczenie ich. Ponadto, ustawiłem wszystko na migrację serwerów, która ma odbyć się w ten czwartek około 16 czasu polskiego, ponieważ, musimy przenieść dane do nowego centrum danych. To sprawi, że nasze strony będą niedostępne przez około 10 godzin, może więcej.

Mike (Mu): Implementowałem nowy system logowania, FlighLog, dla pojazdów i kerbali. Ostatni miał log kariery i obecnego lotu. FlightLog utwardzi drogę dla przyszłych dodatków do karbalskiej kariery, i da nam lepsze raporty nt. tego gdzie coś było i czego dokonało. Oczywiście cały system jest modowalny, pozwalający nad dodanie wydarzeń, więc moderzy mają miejsce do popisu.

Marco (Samssonart): Rdzeń transferu załogi jest już zaimplementowany, więc naprawiam błędy na powierzchni. Był jeden fajny, pozwalający na duplikację kerbali. Transferując kerbala, ustawcie go w EVA, po czym wróćcie do statku w którym się on znajdował. To był fajny błąd, ale muszę się go pozbyć. Oprócz tego, poprawiałem detekcję kliknięcia myszą na obiekt.

Daniel (danRossas): Działam w obrębie modelowania aktyw gry. Teraz jestem w 1/10 z 64 aktyw z listy. Zaplanowaliśmy pełen grafik, jest trudno, ale nie niemożliwie. Było ciekawie połączyć style 3 artystów, w celu wejścia we Wszechświat gry jak najbardziej.

Jim (Romfarer): W tym tygodniu "polerowałem" interface Budynku Administracyjnego. Głównie małe zmiany. Odkąd więcej szczegółów zostało ujawnionych podczas Kerbalcastu Maxa, przedstawię aktualizację misji, którą pokazałem w zeszłym tygodniu.

(Dalej jest nt. SSTM, czyli misji samolotem na Muna i problemach z nią związanymi. Nie tłumaczyłem tego, gdyż wydało mi się zbędne i nie związane z tematem. W skrócie, poprawił samolot, dodał więcej wlotów powietrza.)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Jesus (Chuchito): Cześć wszystkim, wiem, że minęło trochę czasu od mojego ostatniego postu. Przez te dni instalowałem bibliotekę programistyczną w biurze, oraz kładłem kable, oraz planowałem relokację terminalu internetowego. Pracowałem też zmianami na serwerze KSPM.

Max (Maxmaps): Miałem całkiem fajną rozmowę podczas KerbalCastu, którego każdy powinien posłuchać, gdyż jest zabawny i uczy. Powinniście naprawdę, naprawdę posłuchać ostatniego wydania. Wytłumaczyłem czym będzie Budynek Administracyjny. Oprócz tego, opisywałem duży projekt nad którym pracują Roy i Dan. Z pomocą HarvesteRa napisałem artykuł opisujący wszystko co będzie w 0.25. Nowa wersja zbliża się do fazy testów.

Ted (Ted): W ciągu zeszłego tygodnia kontynuowałem pracę nad aplikacjami testerów. Wysłałem już część maili, ale wciąż zostało około 20. Ponadto testowałem razem z moją grupą, rzeczy, które mają dojść do KSP w przyszłości.

Anthony (Rowsdower): Ankieta o której mówiłem w zeszłym tygodniu, wciąż wymaga kilku rzeczy. Wybaczcie opóźnienie. Z innych wiadomości, mamy nowego członka KSP-TV. Zamierzam oficjalnie ogłosić to w przyszłości. Ponadto mam kilka konkursów dla was, pierwszy zostanie ogłoszony na początku września.

Rogelio (Roger): Wciąż modeluję nowe aktywa i eksperymentuję z teksturami, starając się osiągnąć lepsze rezultaty. Jest ciężko, gdyż każdy artysta ma inny styl, i trudno to zunifikować. Ale z każdym dniem jest łatwiej. Odkrywam nowe techniki malowania i osiągam dobre rezultaty. Ponadto zrobiłem poszukiwania nad magazynem w grach wideo, oświetleniem, nawet stare centrum kosmiczne było inspiracją.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Jeśli znajdują się jakiekolwiek błędy w tłumaczeniu, nielogiczności, literówki, proszę śmiało pisać do mnie na PW, złapać mnie na chacie, lub po prostu w poście poniżej napisać co jest nie tak.

630
Poproś o pomoc / Odp: Transfery na inne planety.
« dnia: Śro, 27 Sie 2014, 00:08:07 »
Można zawsze, robisz manewr na orbicie Kerbinu, jeśli trzeba to poprawiasz na okołokerbolskiej. Zmiana inklinacji, opuszczenie peryapsy bliżej powierzchni. Wszystko się da, tylko trzeba próbować.

Strony: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 67