Miałem to tłumaczyć na bloga, ale okazało się, że wygląda to inaczej niż się spodziewałem. A może to nie to? Tak czy siak, oto wstępna lista zmian jakie przyniesie KSP 0.25, znaleziona na portalu
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
- Budynek administracyjny- pozwoli on nam korzystać z różnych Strategii, generujących różne "boosty", przykładowo, strategia A da nam więcej punktów nauki obniżając poziom reputacji a strategia B - więcej reputacji na rzecz punktów nauki
- Poprawia dźwięków i efektów cząsteczkowych- dym rakiet i ich dźwięk będzie po prostu lepszy
- Ułatwienia- markery na navballu pokazujące gdzie są określone wskaźniki, np. manewru, a także możliwość przenoszenie kerbonautów tak jak paliwo. Koniec z przenoszeniem naszych załogantów przez EVA. Ponadto, dostaniemy możliwość, natychmiastowego zwiększenia ciągu jednym klawiszem.
- Ustawienia poziomu trudności- dostaną one osobny panel, gdzie będziemy mogli, np. zablokować opcję cofania pojazdu do startu lub VAB
- Zapis danych z kariery- dostaniemy informacje dotyczące tego co już dokonaliśmy, gdzie byliśmy. Ponadto, będziemy płacili za kerbonautów, aby ci mogli wystartować. Innymi słowy, trening będzie kosztować.
- Tajemnicza funkcja- na to musimy poczekać. Squad pisze, że gdyby mogli, umieścili by to w grze nie mówiąc nam o tym, abyśmy sami do tego doszli.
- Implementacja części z moda Spaceplane Plus- co tu dużo mówić. Po raz kolejny części z moda trafią do KSP. Nie wiemy jednak, czy części zostaną zmodyfikowane, czy też nie.
Oprócz tego, z newsa dowiadujemy się, że testy wersji 0.25 zaczną się niedługo.
EDIT #1
Dodałem, że w 0.25 dojdą części z moda Spaceplane Plus
EDIT #2
Dodałem, że dojdzie klawisz ustawiający ciąg na 100%