Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 67
601
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 16:37:30 »
Ważna wiadomość. Testy QA (quality assurance - zapewnianie jakości ) zostały rozpoczęte 24 godziny temu. Źródło


Nie wiem tylko co dla nas oznacza, że dzień porodu to 1 maja.

602
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 19:55:44 »
Podstawy multiplayera lub surowców też wchodzą w grę.

603
Poproś o pomoc / Odp: sterowanie samolotem na 20 km.
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 18:29:09 »
W takim razie jedyne co przychodzi mi do głowy to opór powietrza, który przy zbyt dużym kącie pod jakim lecisz, odwraca samolot. Nie wiem tylko, czy fizyka w KSP jest aż tak zaawansowana.

604
Poproś o pomoc / Odp: sterowanie samolotem na 20 km.
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 18:02:17 »
Pewnie po prostu brakuje powietrza i niektóre silniki tracą moc, co powoduje fikołki i temu podobne niekontrolowane manewry.

605
Stacje kosmiczne / Odp: System stacji produkcji paliwa "Gaja"
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 12:51:51 »
Gratulacji dla pana nasa_member za odkop roku! Oto symboliczna złota łopata.


Co do twojego pytania, to najpierw musisz opanować techniki manipulacji orbitą, manewr dokowania i umiejętność wynoszenie ciężkich ładunków na orbitę. Na naszym forum są odpowiednie poradniki.

606
Poproś o pomoc / Odp: Transfery na inne planety.
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 23:23:43 »
@An121 to samo napisałem w poście nad tobą. Użyłem tylko innych słów.

607
Poproś o pomoc / Odp: Transfery na inne planety.
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 23:11:49 »
Próby, próby i jeszcze raz próby. Grunt to dobrze się wystrzelić z okołokerbińskiej i potem korygować w drodze do celu. Standardowo polecam poradniki polskie - TrashingMadPL i zagraniczne - m.in. Scott Manley.

608
Obsługa techniczna / Odp: Instalacja 0.24
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 19:21:10 »
Jesteś świadom tego, że to duży mod i może powodować kłopoty w kontakcie z innymi dużymi modami? Na twoje ryzyko Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Niestety jest on wciąż na wersję 0.23.5

609
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 12:03:49 »
Dzięki za linka, postaram się to przetłumaczyć wieczorem na bloga jak znajdę chwile czasu.

610
Aktualności / Devnote Tuesday [Archiwum]
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 22:17:07 »

W tym wątku znajdziecie wszystkie przetłumaczone przeze mnie Devnote, lub po naszemu Dzienniki Developerskie. Jeśli ktoś jeszcze tłumaczył jakieś newsy od Squadu w przeszłości i chce, żeby to trafiło tutaj, niech da znać. Link oraz przetłumaczone Devnote będzie się pojawiało tutaj w każdy piątek o 18. Chcę wskrzesić to co kiedyś robił Reeposter, ale niestety przez zmiany w Squadzie, Kerbal Weekly przestał się ukazywać.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.


611
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 20:25:58 »
Fakt, zapomniałem o tym. Za chwilę zmodyfikuję post. Dzięki.

612
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 19:22:46 »
Po pierwsze. Łajka zginęła w kosmosie, nie wróciła do domu. Tego dokonały m.in Biełka i Striełka. Po drugie. Pierwszym człowiekiem w kosmosie był rosjanin, nie amerykanin, prawda panowie? Wiem truję, ale nazwa wyścig w kosmos zobowiązuje. Czy jest to nawiązanie do mini-serialu z BBC Knowledge o tym samym tytule?

613
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 19:17:32 »
Miałem to tłumaczyć na bloga, ale okazało się, że wygląda to inaczej niż się spodziewałem. A może to nie to? Tak czy siak, oto wstępna lista zmian jakie przyniesie KSP 0.25, znaleziona na portalu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

  • Budynek administracyjny- pozwoli on nam korzystać z różnych Strategii, generujących różne "boosty", przykładowo, strategia A da nam więcej punktów nauki obniżając poziom reputacji a strategia B - więcej reputacji na rzecz punktów nauki
  • Poprawia dźwięków i efektów cząsteczkowych- dym rakiet i ich dźwięk będzie po prostu lepszy
  • Ułatwienia- markery na navballu pokazujące gdzie są określone wskaźniki, np. manewru, a także możliwość przenoszenie kerbonautów tak jak paliwo. Koniec z przenoszeniem naszych załogantów przez EVA. Ponadto, dostaniemy możliwość, natychmiastowego zwiększenia ciągu jednym klawiszem.
  • Ustawienia poziomu trudności- dostaną one osobny panel, gdzie będziemy mogli, np. zablokować opcję cofania pojazdu do startu lub VAB
  • Zapis danych z kariery- dostaniemy informacje dotyczące tego co już dokonaliśmy, gdzie byliśmy. Ponadto, będziemy płacili za kerbonautów, aby ci mogli wystartować. Innymi słowy, trening będzie kosztować.
  • Tajemnicza funkcja- na to musimy poczekać. Squad pisze, że gdyby mogli, umieścili by to w grze nie mówiąc nam o tym, abyśmy sami do tego doszli.
  • Implementacja części z moda Spaceplane Plus- co tu dużo mówić. Po raz kolejny części z moda trafią do KSP. Nie wiemy jednak, czy części zostaną zmodyfikowane, czy też nie.

Oprócz tego, z newsa dowiadujemy się, że testy wersji 0.25 zaczną się niedługo.

EDIT #1
Dodałem, że w 0.25 dojdą części z moda Spaceplane Plus

EDIT #2
Dodałem, że dojdzie klawisz ustawiający ciąg na 100%

614
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 12:20:51 »
Panowie, jeśli chcecie robić "Wyścig w kosmos" to niech te rakiety chociaż wyglądają jak R-7, Redstone, Tytan, Woschod, Sojuz. To co wyniosło Stayputnika, nijak ma się do R-7 która wysłała Sputnika. Jest pewien użytkownik na forum zagranicznym - Mulbin, robiący to samo co wy, ale znacznie, znacznie, znacznie lepiej. Dowód Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Wzorujcie się bardziej na prawdziwych projektach, nie na szybcika, bo to prowadzi do byle czego, ale weźcie się w garść i zróbcie coś porządnego.

615
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 11:36:39 »
Gwoli ścisłości, Rosjanie stworzyli własną bombę atomową w 1949 na podstawie informacji dostarczanych przez szpiegów m.in. Klausa Fucha. Co ciekawe, bomba wybuchła dokładnie 65 lat temu, bo 29 sierpnia.

Strony: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 67