Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 67
586
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 08 Wrz 2014, 20:24:43 »
Lekki offtopic. Kerbal Space Program za 15€ w sklepie HumbleBundle. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

587
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 16:49:40 »
To są dane sprzed 2 lat, teraz mogli trochę zmienić oprogramowanie i czekać na więcej wiadomości. Maxmaps na swoim twitterze pisze, oczywiście żartem, że nowa wersja wyjdzie jak tylko zostaną zaktualizowane wszystkie duże mody. Natomiast szef testerów, że kilka błędów wypłynęło, załatali je, błędów jest mniej, testery się cieszą, developerzy też.

588
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 13:07:27 »
Mają ten sam problem co 2 lata temu, jak pokazali nowy rodzaj kół, z podobnym systemem zamykania/otwierania. Miał być częścią 0.15 albo 0.16. Oby sprawa z ładownią ze SP+ nie skończyła się w ten sam sposób.


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

589
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 06 Wrz 2014, 19:58:41 »
Jak pogrzebiesz na moim forumowym profilu to znajdziesz poradnik jak taką ładownię zbudować. Wpadłem na ten pomysł kilka dni po wyjściu 0.23.5, z tego co się orientuję to jako pierwszy. Wracając do właściwego tematu, to nie pogardziłbym dużą ładownią. Bo zastosowanie małej to głównie SSTO, w promie się to moim zdaniem nie przyda.

590
Poproś o pomoc / Odp: lot na muna i z powrotem
« dnia: Sob, 06 Wrz 2014, 18:50:41 »
Są dziesiątki, jeśli nie setki filmów na temat lądowania na Munie. Filmy TrashingMada, Scotta Manleya, nawet od biedy Wonzaya i Moskita. Naprawdę aż tak trudno poszukać? Jeśli ci się nie chce, to dam ci poradnik jak w mniej niż 5 krokach wylądować na Munie.

Krok 1
Znajdź się na orbicie Muna

Krok 2
Zdeorbituj pojazd

Krok 3
Wyzeruj prędkość nad powierzchnią aby nie przymunić za mocno

Krok 4
Ciesz się z udanego lądowania.

591
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 06 Wrz 2014, 18:48:11 »
Offtopic

Samochwała mode activated!
Już teraz możliwe zbudowanie jest porządnego wahadłowca na stocku. Dowód Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

592
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 06 Wrz 2014, 16:55:50 »
Dzięki za miłe słowa. Ano ta edycja, była obszerna, ale tak naprawdę to nie wnosiła wiele. Znajdziecie tam link do artykułu po angielsku, dotyczącego testów, jak to wygląda, co oni wtedy robią. Nie zamierzam tego tłumaczyć. Raz, że mi się nie chce. Dwa, że wątpię, żeby kogokolwiek obchodziło, jak wygląda procedura zgłaszania błędów. Zostawiam was jednak z zdjęciami ładowni, które jak powiedział członek Squadu - Rowsdower, mają szansę stać się częścią nowej wersji. Wciąż nad tym pracują.


593
Często powtarzałem na chacie, że ominął mnie syndrom Kadafa. Coś czuję, że długo to nie potrwa, i po wyjściu następnej wersji, będę bujał się w kąciku, powtarzając, że Kadaf gra na cheatach, że to niemożliwe osiągnąć taki poziom. WOW. Jeśli powstanie cinematic ze startu, musi wylądować we wrześniowym przeglądzie. Albo ze względu na ogrom pracy jaka została w to włożona, oddzielny wpis na blogu. To musi trafić na reddita/oficjalne forum. Jeszcze raz WOW. Lądowanie 11/10.

594
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 21:06:09 »
Lekkie opóźnienia się zdarzają, przyszłe edycje będą już punktualne. Zwróćcie uwagę, że jeśli pada słowa "aktualnie" chodzi tutaj o wtorek. Skoro sprawy techniczne za nami, przejdźmy do konkretów. Zapraszam na nowy Dziennik Developerski!

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dziennik developerski - 09/05/2014 - ZJ* rozpoczęte!

Felipe (Harvester): Mieliśmy sporo do zrobienia w tym tygodniu. Przeskakiwałem od zadania do zadania, więc starałem się zapamiętać wszystko. Panel zmiany poziomu trudności jest już zaimplementowany i pozwala na zmiany w rozgrywce zarówno na początku jaki i w trakcie gry, jednak nie wszystkie opcje będą dostępne w trakcie gry (co jest sensowne, gdyż opcja "Fundusze startowe" nie przyda się już w trakcie gry). Ponadto poprawiłem jego wygląd. Panel ten nie tylko pokazuje opcje z Debug toolbara**, ale także dodaje kilka nowych, m.in. opcji auto-rekrutowania kerbonautów, podnoszenia nagród, oraz kilka innych, o których teraz zapomniałem, lecz są fajne.

Dodałem też kilka trochę innych "ułatwiaczy". Najważniejszy to opcja bezpośredniego powrotu do KSC, gdy jesteśmy w stabilnej sytuacji. Ten przycisk jest pod przyciskiem odzyskiwania pojazdu, więc jeśli będzie opcja odzyskania statku, wysokościomierz zjedzie niżej odsłaniając obie opcje, To może wydawać się drobnostką, lecz ma ogromny wpływ na rozgrywkę. Pozwala powrócić do KSC, bez niszczenia wrażenia immersji.

Kiedy to wszystko zostało zakończone, rozpoczęliśmy prace nad przygotowaniami do ZJ. Pracowałem nad wychwytywaczem błędów, który dostał znacznie poprawiony system głosowania. Pozwala on w prosty sposób określić ważność określonego błędu.

Ostatnio pracowałem nad systemem Markerów, który rozpoczął Marco. Chciałem aby pracował spójnie z innymi funkcjami, które dodaliśmy wcześniej. Spójność oznacza mniej kodu, mniej kodu oznacza mnie miejsca na pomyłki, co mam nadzieję przełoży się na mniej błędów.

To wszystko co dla was mam.

Alex (aLeXmOrA): W zeszłym tygodniu ustawiłem wszystko w celu migracji serwerów. Koniec końców, wszystko poszło dobrze, i strona KSP działa bez błędów. Aktualnie kontynuuję prace nad zmianami w stronie sklepowej KSP.

Marco (Samssonart): Poza testami, o których już pewnie wiecie, razem z Porkjetem pracuję nad integracją moda Spaceplane Plus. Sprawiam, że tekstury wyglądają tak jak wyglądać powinny. Porkjet, chciał, aby było one ładniejsze, ale okazało się to stosunkowo trudne i obciążające, więc pomogłem mu, bez przebudowywania całego systemu.

Daniel (danRosas): Pracuję aktualnie nad tłem Budynku Administracyjnego. Będzie to podobne do tego co widzicie w Kompleksie Szkoleniowym, tło z animacją, przedstawiającą kerbali robiących biurowe sprawy. Max dał mi kilka świetnych pomysłów, sam też znalazłem kilka fajnych.

Jim (Romfarer): W tym tygodniu zajmowałem się dodatkami do pól tekstowych, których używamy w kilku oknach interface'u. Pierwsza ucina tekst, aby mieścił się w linijce. Druga, sprawia, że tekst układa się wokół zdjęcia. (Dalej jest coś czego przetłumaczyć logicznie nie potrafię, ale nie wnosi to wiele do gry jako takiej. Jeśli chcecie to możecie przeczytać to na stronie KSP)

Max (Maxmaps): Koordynuję sprawy związane z grafiką jak implementacja nowych części. Ponadto myślę nad nazwą dla wersji 0.25. Pierwsze Kontrakty będą trudne do przebicia.

Bob (Calisker): Nie zapomniałem o tych wszystkich ludziach, którzy przedstawili nam swoje historie dotyczące grania w KSP z rodziną, ale jeszcze nie wymyśliłem co zamierzam z tym zrobić. Chciałem się nimi podzielić, ale nie wiem jeszcze jak ani kiedy. Ciężko pracujemy nad aktualizacją 0.25. Max ma sporo frajdy z zarządzaniem pracą. Ponadto miałem świetną rozmowę z naszym kontaktem ze Steama, który jest wspaniałym partnerem dla naszej gry oraz firmy. Nic konkretnego, ale jednak bardzo cenne. Mamy też swoją osobę na PAX Primie, zarządzającą konkursem KSP.

Ted (Ted): Testerzy mieli w tym tygodniu sporo do zrobienia. Jak pewnie wiecie, rozpoczęliśmy testy. Na szczęście rozpoczęły się powolnie i dały nam czas na przygotowania. To pierwszy raz dla kilku testerów, więc obserwowanie ich pracy, tj. zderzania się z budynkami, działa na nas wszystkich bardzo dobrze.

Idąc dalej, do grupy Eksperymentalnej doszło kilka osób i aklimatyzują się oni w grupie. Ze względu na rozpoczęcie testów, nie mieli wiele czasu aby się rozgościć, gdyż przyszedł czas na pracę.

W wychwytywaczu bugów zainstalowaliśmy (Felipe i Alex instalowali, ja patrzyłem) plugin, pozwalający głosować za ważnością błędu. Będziemy dzięki temu wiedzieli, jakie błędy najbardziej wam przeszkadzają. Ponadto Felipe zmienił wygląd wychwytywacza błędów, który jest teraz czystszy i łatwiejszy do ogarnięcia. Mam nadzieję, że dla was też będzie lepszy.

Na koniec przedstawię wam artykuł nad którym pracowałem i jest on dostępny Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Anthony (Rowsdower): Nasz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ z użytkownikiem Coub trwa, do drugiego października. Zróbcie 10 sekundową pętle i możecie wygrać rysunek przygotowany przez twórców KSP. Pamiętacie ankietę o której mówiłem. Jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Możecie tu zdecydować co chce widzieć w Dzienniku częściej, a także czego widzieć nie chcecie. Doceniamy każdy oddany głos.

Eduardo (Lalo): Robiłem administracyjne diagramy. Nie jest to część gry. Zwykła nudna biurowa praca.

Rogelio (Roger): Modelowałem i teksturowałem więcej rzeczy. Photoshop stał się moim nowym najlepszym przyjacielem. Odkryłem sposób aby malować szybciej i lepiej. Nastały złote czasy, i próbowałem nowych technik teksturowania i modelowania. Uwierzcie, coś tak prostego jak skróty klawiszowe uratowało sporo mojego czasu. Czytałem również na temat tego jak wyzwalać kreatywność, i naprawdę mi to pomogło. Dzięki temu mogę osiągać cele szybciej.



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

 
*ZJ - Zapewnianie jakości, innymi słowy - testy gry
**Debug toolbar - czyli Dev menu, pozwalające na używanie m.in. opcji clipping parts

595
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 04 Wrz 2014, 20:08:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
OT
Cytuj
Drogi forumowy przyjacielu. Oraz ty postronny czytelniku. I ty zwykły gimbusie. Pan w niebieskim niech się przesunie, są tu też inni

Boję się pytać (a raczej usłyszeć odpowiedź), ale kim z tego grona jestem ja?  :-\

Drogi forumowy przyjaciel - do tego grona zaliczają się ogarnięci ludzie, wchodząca na chat. Czyli m.in. ty, ShookTea.
Postronny czytelnik - ludzie nie wchodzący na chat oraz ci niezalogowani
Zwykłe gimbusy - wiadomo o kogo chodzi. O ludzi pytających "eeee... mam 50 moduw gra mi kraszuje"
Pan w niebieskim się napatoczył z innego forum.

Niestety jutrzejsze Devnote się obsunie. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że wieczorem będę poza domem, ale postaram się wrzucić przed północą. Jest to, mam nadzieje, sytuacja jednorazowa, i od przyszłego tygodnia, w piątki o godzinie 20 będziecie dostawali polskie Devnote. Przepraszam za utrudnienia.

596
Inne gry / Odp: [szukam] Gra podobna do ace of spades.
« dnia: Czw, 04 Wrz 2014, 17:58:33 »
Chodzi o Robocrafta? Tam również występują sześciany, z których budujemy nasze pojazdy.

597
Udało mi się wyrwać wolną chwilę. Jak pewnie zauważyłeś Kadaf, pod każdą częścią relacji, masz przynajmniej 4 polubienia. Ja za każdym razem, dorzucam ci punkt reputacji. Gdybym chciał pisać pod każdą częścią komentarz, to zawsze byłoby "Powalające! 11/10, czekam na kolejną część." Podpinam się ponadto pod wypowiedź Robsona.

598
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 03 Wrz 2014, 18:33:18 »
Drogi forumowy przyjacielu. Oraz ty postronny czytelniku. I ty zwykły gimbusie. Pan w niebieskim niech się przesunie, są tu też inni. Dziękuję. Co to ja miałem? A tak. Jak pewnie zauważyłeś, mimo względnie późnej godziny, nie ukazała się wciąż polska wersja Devnote Tuesday. Niestety 1 września wróciłem do szkoły, co znacznie ograniczyło mój czas wolny. Od tego tygodnia polska wersja Devnote Tuesday będzie ukazywała się w piątek, punktualnie o godzinie 20 czasu polskiego. Skoro sprawy organizacyjne mamy już za sobą, czekajcie do piątku na Dziennik Developerski. Widzimy się punkt 20.

599
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 19:27:39 »
Najbardziej prawdopodobny jest drugi gazowy gigant, o którym mówione było ponad rok temu. Biorąc pod uwagę, że KSP weszło w fazę testowania, otrzymamy nową wersję w ciągu 2 do 4 tygodni. Dorzucam zdjęcia kolejnych modułów jakie pojawią się w nadchodzącej aktualizacji.



600
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 17:16:08 »
Zdjęcia modułów o których mówił Drangir.

Zmodyfikowany kokpit lotniczy


Przemodelowany zbiornik lotniczy


Nowy moduł Nacelle


Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 67