Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 67
526
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Śro, 01 Paź 2014, 06:03:57 »
Moduł dowodzenia jest. Znajduje się on pomiędzy adapterem a zbiornikiem. Co do problemu to nie mam bladego pojęcia co jest źle. Prąd jest, komputer też. Masz tam SAS? Ten mały komputer jest słabszy niż kapsuły załogowe i konieczny jest SAS aby kierować rakietą, chyba, że masz RCSy.

527
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 30 Wrz 2014, 17:15:23 »
Podbijam post Kadafa. Szczerze mówiąc, to po co nam rozwalające się KSC? Aż tak nie mają pomysłów co dodać, że dodają pierdoły. Ano nie moi państwo. Na scenę wkraczają stale przesuwane w czasie surowce i wnętrze kokpitów. Powitajmy ich brawami i ponownie zepchnijmy ze sceny eksplozjami, dajmy na to, głów Kerbali przy uderzeniu o powierzchnię. Brawo Squad, brawo. Swoimi durnymi decyzjami przyćmiewasz te ciekawe i dobre.

528
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 18:04:46 »
Chodzi mi o trafienia z premedytacją. Przypadkowa katastrofa się nie liczy.

529
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 15:57:39 »
Odbiegając lekko od głównego tematu, można zrobić serwer z modyfikacją BDArmory i w kilka osób wykonać nalot dywanowy na KSC. Pytanie brzmi na czyim kompie stanąłby serwer i ile osób byłoby chętnych. Można to nagrać i wrzucić na YT.

530
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 14:26:36 »
Tak się zastanawiam, dlaczego doświadczeni gracze mieli nie zauważyć rozwalających się budynków? Wiele razy próbując przelecieć pod mostem w R&D rozwalałem się o ścianę. Myślę, że nie tylko ja tak robiłem, a gram długo i uważam się za doświadczonego gracza. Podobnie z rozwalaniem wieży kontrolnej. Przecież każdy bez względu na stopień doświadczenia tego próbował. Czyżby Squad przypuszczał, że doświadczeni gracze jedyne co robią to lecą do góry? Przecież nawet Scott Manley w jednym filmie próbował pod mostem przelecieć. Squad konkretnie nas przecenia.

531
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 12:49:50 »
Nieźle, tylko pytanie co zrobimy jak coś rozwalimy? Będziemy musieli zapłacić Funduszami? Odczekać określony czas? Szczerze, nie jara mnie ta funkcja ani trochę. Co ja gadam? Czas zbudować bombowiec zdolny rozwalić VAB!

EDIT #1

Poza filmem z tajemniczą funkcją mamy też zdjęcia nowych części. Nacieszcie nimi swe oczy!


532
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 26 Wrz 2014, 19:04:47 »

Ze względu na czas ukazywania się polskiego tłumaczenia, część informacji może być nieatkualna

Kerbalskie Wiadomości - 26/09/2014 - Edycja "Walt nie robi niebieskiej kety"

Felipe (HarvesteR): Faza Eksperymentalna trwa, i jak zwykle staramy się, aby rzeczy które sprawdzamy, były bardziej stabilne i dopracowane. Aktualizacja wychwytywacza błędów okazała się nad wyraz przydatna. Błąd, przez nas określony jako błahy, dla testerów okazał się poważny i szybko trafił na szczyt tabeli, po czym go usunęliśmy. Czasami drobny problem dla nas, ma dla graczy ogromne znaczenie i w znacznym stopniu wpływa na grę.

Poza tym, większość pracy w tym i zeszłym tygodniu polegała na łataniu błędów i polerowaniu tego co już zaimplementowane. System Strategii oraz Budynek Administracyjny zostały ocenione przez testerów bardzo pozytywnie, ale muszę przyznać, że bardziej cieszę się z nowych części.

Muszę jednakże ostrzec, że kilka części z moda SP+ zastępuje stare modele i może się zdarzyć, że stary projekt będzie wyglądał dziwnie, lub moduły będą źle dopasowane. Nie zniszczy to save'ów, ale statki zawierające stare części nie będą wyglądały najlepiej dopóki ich nie przebudujemy. W większości przypadków zwykłe odpięcie i przypięcie modułu pomoże. Zdecydowaliśmy się na ten ruch, ponieważ nie warto zapychać pamięci starymi modelami części, które zostały zastąpione przez inne o tym samym zastosowaniu.

Jeśli chcecie się dobrze przygotować, polecam odzyskać wszystkie misje lotnicze. Części, które uległy zmianie to skrzydło delta C7, skrzydła trójkątne, małe oraz zwykłe powierzchnie kontrolne, niewielkie zmiany w sekcji zbiorników oraz kokpitu serii Mk1 oraz cała seria Mk2 została przemodelowana. Wiem, że trochę tego jest, ale uwierzcie, warto.

Alex (aLeXmOrA): W zeszłym tygodniu wziąłem pięciodniowy urlop aby pojechać do Queretaro i świętować Dzień Niepodległości Meksyku (16 września - "Fiestas Patrias ("Patriotyczne Święto")). To był naprawdę dobrze spędzony czas z rodziną. Bardzo tego potrzebowałem. Kiedy wróciłem do biura w zeszłą środę ustawiłem wszystko na migrację serwerów (podejście drugie) zaplanowaną na czwartkową noc. Niestety nie udało się nam. W tym tygodniu czyszczę bazę danych i robię raporty. Ponadto testuję stronę sklepową KSP.

Marco (Samssonart): Zarówno w zeszłym jak i tym tygodniu siedziałem głęboko w fazie ZJ oraz Eksperymentalnej. Na szczęście wypłynęło niewiele błędów, a nawet jakby, to nie były poważne. Przykładowo NavBall pojawiał się w dziwnych miejscach itp. Rzeczą, która okazała się trudniejsza niż się spodziewałem okazały się markery w NavBallu podczas IVA. Odkąd wszystkie wektory określają swoją pozycję na rotacji, to jest to inny mechanizm niż w NavBallu standardowym używanym podczas lotu. Musiałem przez to odkurzyć stare książki do matematyki.

Daniel (danRosas): Minął prawie miesiąc odkąd zacząłem prace nad aktywami do gry. Prace idą bardzo dobrze brnąc małymi kroczkami do ojczyzny Kerbali. Z innych rzeczy, pomagałem w przygotowaniach Kerbali, którzy będą pracowali w Budynku Administracyjnym.

Jeden z nich, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, o którego pyta @maehlum, będzie kimś w rodzaju "Wydałeś wszystko na dopalacze i przekąski?!". Interesujące było zajmowanie się jego twarzą, odkąd Kerbale mają zmarszczki i worki pod oczami. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ miała szare włosy (opierałem się na postaci Rogera Sterlinga z serialu Mad Men), ale po rozmowie z Felipe, doszliśmy do wniosku, że nie pasuje do reszty scenerii. Potem dodałem kilka detali, ale wyszło trochę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Trochę zbyt staro. Narodziło się interesujące pytanie: Jak starzeją się Kerbale? Jak wyglądają mięśnie na ich twarzach. Jak dotąd, nie widzieliśmy starzejących się Kerbali. Widzieliśmy jak mówią, śmieją się i płaczą. Jednakże trudno było w odpowiednim miejscu umieścić zmarszczki i inne detale. Jest jeszcze naukowiec, pomocnik Wernhera, który będzie zajmował się Nauką i Funduszami na badania, gdyż Wernher jest na to zbyt zajęty. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ jest najbardziej interesującym pracownikiem Budynku Administracyjnego (oczywiście nie ma on nic wspólnego z tym drugim Waltem, nie jest z tej samej branży, jednakże w jego aktach jest coś wspomnianego o niebieskim odczynniku czekającym na użycie). Jest on rzecznikiem prasowym lubiącym nosić kombinezon ochronny na spotkaniach,nie wiemy czy jest zarażony chorobą i chce uchronić przed nią Kerbalski gatunek, czy tylko coś sobie ubzdurał, czy po prostu dba o czystość na stanowisku pracy. Nosi on Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ strój NASA, z lekko zmienionym kolorem. Nie chcemy aby doszło do pomyłki kombinezonu ochronnego z kombinezonem kerbonatuów, i żeby Walt przypadkiem poleciał w kosmos!

Jim (Romfarer): W tym tygodniu zajmowałem się modyfikowaniem GUI i naprawianiem błędów. Pracowałem też nad możliwością zmiany wielkości Aplikacji Kontraktów w VAB i SPH. Dodałem też Aplikację Startową w Centrum Kontroli Lotów. Aplikacja Kontraktowa i System Wiadomości oraz wszystkie modyfikacje będą widoczne gdy będą dostępne. Jeśli chodzi o błędy, to naprawiłem jeden z nich, ujawniający się pod różnymi postaciami. Polegał on na tym, że klikając na panel wyboru flagi, klikało się jednocześnie na część.

Max (Maxmpas): Zajmowałem się głównie swoimi sprawami. Utrzymywałem kontakt z ludźmi na forum, FB i Reddicie, pilnowałem wielkiego projektu graficznego, pomagałem jak mogłem przy pracach nad aktualizacją. Film prezentujący zmiany jest już gotowy, pokochacie to co przygotowuje dla was grupa medialna.

Ted (Ted): Teraz gdy jesteśmy w fazie Eksperymentalnej przechodzimy przez kolejne błędy i wersje gry (ci, którzy przeglądają steamdb wiedzą o co chodzi). Nowi testerzy zaznajomili się już ze wszystkimi obowiązkami. To był naprawdę ciężki tydzień, ale udało mi się znaleźć trochę czasu i wprowadzić nieco poprawek do folderów z elementami. Zmieniłem nazwy prawie wszystkich folderów z częściami Squadu, aby było to lepiej zorganizowane w menu. Zmieniłem fragment configów elementów, co powinno pomóc gdy mamy otwarte kilka zakładek w Notepadzie++.

Anthony (Rowsdower): Nie wierzę, że to już koniec miesiąca. Czas leci, prawda? Pamiętajcie o konkursie organizowanym przez nas i Couba, kończącym się 4 października. Polega on na tym, że musicie zrobić zapętlonego gifa. Czy ktoś z was chce być członkiem KSP-TV? Dajcie znać na PW!

Rogelio (Roger): Dokonywałem zmian w aktywach gry, które modelowałem z Maxem i Felipe. Myślę, że osiągnęliśmy już taki sam styl graficzny. Ostatnio zajmowałem się też naprawianiem błędów Maya. Wydawało mi się, że zniknęły shadery kilku części. Tak naprawdę, nie zniknęły, tylko shadery były źle dopasowane. Z innych wiadomości, to jestem naprawdę zadowolony z tego co dla was przygotowujemy. Ostatnio Dan połączył kilka modeli, i wyglądają naprawdę świetnie. Staramy się dopracowywać wszystko, aby było jak najlepsze.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS.
450 post

533
Modyfikacje / Odp: (Atmospheric) Trajectories [v0.2.1] [KSP 0.24.2]
« dnia: Śro, 24 Wrz 2014, 17:48:13 »
Czy znów takie wielkie ułatwienie to nie wiem. NASA w końcu też używa czegoś podobnego, zamiast zrzucać 30 sond z orbity, aby trafić w określony punkt. Wydaje mi się, że widzę tam opcję wyłączenia tej funkcji.

534
Modyfikacje / Odp: (Atmospheric) Trajectories [v0.2.1] [KSP 0.24.2]
« dnia: Wto, 23 Wrz 2014, 21:29:28 »
Hamowanie na Joolu jest łatwe, pod warunkiem, że nie schodzimy poniżej 120 000 metrów.

535
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 23 Wrz 2014, 17:06:57 »
Zmiany w sprawie polskiego Devnote. Dostałem nowy plan zajęć, który sprawia, że mój weekend zaczyna się w piątek o 12:35. W związku z tym piątkowe Kerbalskie Wiadomości mają szansę pojawić się o godzinie 18 lub nawet 17. Zobaczę czy mi się to uda, jeśli nie, standardowo godzina 19.

536
Modyfikacje / Odp: (Atmospheric) Trajectories [v0.2.1] [KSP 0.24.2]
« dnia: Wto, 23 Wrz 2014, 16:29:39 »
Chwała Ci Youenie! Dla człowieka, który ponad 20 razy rozwalił statek schodząc z orbity jest to zbawienie. Powinien być w stockowym KSP na bank. Świetna funkcja, z której i tak nie skorzystam, ale dla poważniejszych baz na Laythe/Eve (Kadafie przybywaj! Może ci się to przydać)/Dunie jest to konieczność.

537
Statki kosmiczne / Odp: Lot na Merkurego (RSS)
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 19:20:13 »
Wow. Jak zwykle poziom bardzo wysoki, idealnie pasująca ścieżka dźwiękowa i ten kolos na orbicie. Majstersztyk. Marzy mi się replika misji New Horizons w twoim wykonaniu. Przyjmujesz wyzwanie?*

*Tak wiem, nie mogę wyzwać kogoś, nie robiąc tego co napisałem w wyzwaniu samemu. Ale aż takim kozakiem nie jestem i na RSS latać po prostu nie umiem.

538
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 12:38:37 »
Faktycznie, nie spodziewałem się tego. Po raz kolejny świetna część, jak wspominałem wczoraj, przyjemnie się to czyta, mimo lekkiego klimatu nie nudzi.

539
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 10:34:03 »
Nie chcę offtopicu i kłótni, ale zjedź na dół spoilera w moim poprzednim poście.

540
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 09:04:15 »
W takim układzie mogą to być tylko tajne wytyczne dla misji; kody do bomb "na zaś" lub w ostateczności raport z czegoś, co przyrządy wykryły podczas drogi/na powierzchni, czyt. KOSMICI!

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 67