Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 67
511
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 05 Paź 2014, 20:18:18 »
Dzięki wielkie za potwierdzenie. Wreszcie kariera będzie stanowiła jakiekolwiek wyzwanie.

512
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 05 Paź 2014, 11:41:36 »
Potwierdzono funkcję tej opcji. Jest to odnośnik do strony Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
ZedsTed QA Lead
It's actually just a button that leads to the Curse modding repo for KSP. Much like the old button that would link to Spaceport.
To tak naprawdę odnośnik do sekcji KSP na portalu Curse. Tak jak dawniejszy link prowadził do Spaceportu.

Edit #1:
Pojawił się kolejny przegląd nowej wersji, tym razem zrobiony przez gracza PleborianLives.


Edit #2:
Po zbadaniu części, konieczny jest jej zakup. Nie wiem czy dotyczy to określonego poziomu trudności, czy też wszystkich. Minuta 4, sekunda 25 na filmie.

513
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 20:39:32 »
Nasz drogi użytkownik Twixes trafił właśnie do skarbnicy internetu, portalu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Widzicie, nasi forumowicze to sławni ludzie.


514
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 20:22:02 »
Albo do strony z modami pokroju Curse.com czy działu na oficjalnym forum KSP.

515
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 20:05:22 »
Widzicie tutaj coś dziwnego?


Zróbmy zbliżenie.


PAM PAM PAM!
Pytanie brzmi. Co dodaje ta funkcja? Dlaczego Squad ją przemilczał? Niechaj rozpoczną się spekulacje!

516
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 17:57:03 »
Za 5 minut, tj. o 18 zaczyna się stream z wersji 0.25. Postaram się informować was na bieżąco. Bez zdjęć, gdyż wątpię abym nadążał.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit #1
Potwierdzone. Dwa rozmiary ładowni będą dostępne w wersji 0.25.

Edit #2
Nowe powierzchnie kontrolne. Zapowiedziano coś, co ułatwi szukanie części, najpewniej dla wersji 0.26.

Edit #3:
Transfer kerbonautów jest banalnie prosty. PPM na moduł - "Transfer" - klik na kolejny moduł gdzie ma trafić załogant.

Edit #4:
Wnętrza kokpitów wyglądają świetnie.

Edit #5:
Przeglądy nowej wersji przez Scotta Manleya, HOCGaminga i Streetlamp Pro.


Edit #6:
4 przedstawicieli, 8 strategii, każdy przedstawiciel ma 2 do pokazania nam.

Edit #7:
Dorzucam przegląd robione przez Boba Fitcha, może znacie go z filmów, gdzie budował replikę ISS w KSP.


Edit #8:
Dorzucam przegląd EnterElysium, TheWinterOwl oraz roninpawn.


Edit #9:
Najlepsza funkcja ever! Lepszy wygląd trawy w KSC!

517
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 16:16:43 »
Tutaj będą trafiały przetłumaczone Devnote Tuesday po wyjściu 0.25. Do tego czasu wszystko ląduje w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

518
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 13:29:25 »
Normalnie. Będą góry, wzniesienia i doliny. Wątpię, żeby to było 2-3 biomy. Bieguny: północny i południowy, to już 2 biomy + po jednym wzniesieniu, górze i dolinie. To minimum 5 biomów na każdą planetę. Pomijając Joola i Kerbol. Kto wie, może Squad zepnie poślady i zrobi update poświęcony planetom, tzn. poprawi ich wygląd i doda biomy.

519
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 07:21:58 »
Jak obiecali tak zrobili. Przegląd wersji 0.25, która dostała nazwę "Economic Boom" jest dostępny na YT w jakości większej niż 360p. Łapcie.


520
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 03 Paź 2014, 21:47:59 »
Tak jest odkąd zapowiedzieli surowce w 0.19, po czym to olali i wciąż na nie czekamy. Jedyną wersją, która była naprawdę "Wow!" było tylko 0.18. Potem już nie było tak wesoło. Wracając do właściwego tematu, jutro dostaniemy przegląd wersji 0.25 w HD na YT. Dzięki Bogu, bo wersja na Game Informerze mówiąc mało poprawnie politycznie posysa.

521
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 03 Paź 2014, 20:25:36 »
Może przygotowują to od dłuższego czasu, kto ich tam wie. Bardziej mnie ciekawi co przygotują na tegoroczny KerbalKon, który odbędzie się za +/- 2 miesiące.

522
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 03 Paź 2014, 18:00:09 »

Ze względu na czas publikacji Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna

Kerbalskie Wiadomości - 3/10/2014 - Edycja "Cisza przed sztormem"

Felipe (Harvester): Faza Eksperymentalna postępuje standardowo, błędy są usuwane, standard. Dodałem 2 nowe Strategie do początkowych 6, więc mamy teraz 4 Departamenty i 8 Strategii. Nowe dodane Strategie to: Agresywne Negocjacje – zmniejszają koszt misji oraz obniżają poziom Reputacji, oraz Odpowiednie Położenie Transpondera - zwiększa koszty startowe, ale też zwiększają zyski z odzyskiwania pojazdów gdy wylądowały z dala od KSC. Są one oferowane przez Departament Operacji przewodzony przez Gusa Kermana.

Z innych wiadmości. Pracowałem głównie nad łataniem błędów, ale i dodałem kilka nowych rzeczy, jak również kilka nowych pojazdów: Learstar A1, wahadłowco-podobny pojazd, robiący to, hmm, co wahadłowce robią; oraz Stearwing D45, dwusilnikowy, dwustopniowy samolot. Muszę to przyznać, nasz model lotu nie jest najlepszym kawałkiem kodu, ale nowe modele z modyfikacji SP+ robią dużą różnicę. Latanie weszło na zupełnie nowy poziom.

Alex (aLeXmOrA): Wciąż pracuję nad zmianami w stronie sklepowej KSP. Powinny być gotowe w tym tygodniu.

Mike (Mu): Był to długi tydzień poświęcony naprawianiu szalonych błędów i implementowaniu kilku rzeczy.

Marco (Samssonart): Faza Eksperymentalna wersji 0.25 idzie dobrze i odkąd liczba błędów spada, a wsparcie rośnie, myślę, że jesteśmy bliżej do wydania nowej wersji KSP, więc, tak, 0.25 nie jest już daleko. Trzymajcie się!

Jim (Romfarer): W tym tygodniu koncetrowałem się głównie na implementowaniu elementów GUI i wszystkiego co jest z tym powiązane. Zaczęło się od prośby o zrobienie DevMenu, które nie dawało możliwości kliknięcia na rzecz za nim. Szybko zorientowałem się, że jest to spore zadanie i kilka testów wykazało, że jest to znacznie większe zadanie niż się spodziewałem. Niestety, kiedy już zaczynało iść dobrze, to dziwne rzeczy się wydarzyły. Koniec końców musiałem dokonać trudnej decyzji dotyczącej DevMenu, i postanowiłem zająć się tym w większym stopniu w następnej wersji. Tak czy siak, już teraz jest mniejsza możliwość na kliknięcie czegoś za DevMenu.

Innym ubocznym skutkiem tej pracy była konieczność odwołania się do InputLockMenagera w EzGUI UIManagerze. Jedynym sposobem aby to zrobić, to przenieść wszystko z EzGUI do naszej głównej biblioteki. Jeśli jesteś moderem oznacza to, że nie masz już dostępu do naszej biblioteki. (Możliwość błędnego tłumaczenia. Przekładanie czysto technicznych rzeczy na polski nie zawsze idzie dobrze – przyp. tłumacza)

Max (Maxmaps): Pracuję nad tradycyjnym filmem przedstawiającym nowe funkcje. Powinien być niedługo gotowy. Ponadto organizuję grupę medialną i streamerów na standardowe przeglądy nowej wersji. Cieszę się patrząc jak idą eksperymenty, nawet jeśli jest jeszcze trochę do zrobienia.

Bob (Calisker): Kiedy developerzy pracują nad 0.25, my pracujemy nad opisywaniem tej wspaniałej aktualizacji. Max ujawnił niebezpieczeństwo bycia Kerbalem i teraz pracujemy nad ostatnimi szlifami KSC a także nad tym co chcemy wam pokazać zanim 0.25 wejdzie w życie (Soon™).

Ted (Ted):
Ostatni tydzień spędziłem pracując nad fazą Eksperymentalną oraz łataniem błędów. Wszystko idzie bardzo dobrze i już teraz mamy nieźle dopracowane Strategie. Nie wspominając już jak długo zajmowaliśmy się częściami z moda SP+. Nie wstydzę się przyznać, że grałem naprawdę długo w KSP bawiąc się już-nie-tak-do-końca-tajną-funkcją.

Ogólnie rzecz biorąc, poprawiony team eksperymentalny pokazuje teraz swoją wartość wychwytując coraz to nowe błędy.

Anthony (Rowsdower): Nie wiem czy mogę wam to powiedzieć, ale front wersji 0.25 zaczyna się cofać. Każdy ma coraz mniej królików do wyciągnięcia z kapelusza w tym tygodniu. Dajcie mi spojrzeć, może coś znajdę...tak! Co sądzicie o przekazaniu wersji 0.25 grupie medialnej? Znajdźcie sobie trochę czasu w sobotę 4 października. Wtedy zarówno na YT jak i na KSP-TV pojawią się filmy oraz streamy dotyczące nowej wersji. Stream na KSP-TV będzie trwał cały dzień.

Gdy już przy tym jesteśmy, muszę wam o czymś powiedzieć. Od kilku aktualizacji standardem stało się nadawanie im nazw. Myślimy teraz nad ciekawą nazwą dla wersji 0.25. Problemem jest to, że nic nie przychodzi nam do głowy. Proponujemy wam za to udział w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, które pokaże jak chcielibyście nazwać nową wersję.

Zanim pójdę, co sądzicie o Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ przekazanym mi przez użytkownika KasperVld?

Rogelio (Roger): Ten tydzień był ciężki odkąd dotarliśmy do naszego pierwszego celu w kalendarzu produkcyjnym. Kilka modeli zaginęło, kilka tekstur należało ujednolicić, ale jestem szczęśliwy z rezultatów jakie osiągnęliśmy. Idzie nam naprawdę dobrze. Robiłem ostatnio kilka testów dla nowych zdjęć. Lubię sceny w świetle, kiedy powstają fajne ujęcia, ale zżera to trochę czasu. Mam nadzieję, że ukończę to jak najszybciej się da. Niektóre modele wciąż czekają na wykonanie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Zmiany w Kerbalskich Wiadomościach! Nowa pora ich ukazywania się to godzina 18:00!



Film nt. wersji 0.25 ukazał się niedawno na portalu Game Informer. Link znajdziecie poniżej. Przedstawia on nowe części, transfer załogi, zresztą, zobaczcie sami. Jutro wersję prasową KSP 0.25 powinna otrzymać grupa medialna i streamerzy. Jak tylko coś się pojawi, trafi to na forum.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Edit #1
Wiadomość prawie z ostatniej chwili, Miquel Pina oznajmił na Twitterze, że w wersji 0.26 każda planeta będzie posiadała biomy.


Główne cele wersji 0.26 są na papierze. Napiszemy o tym na blogu po wyjściu wersji 0.25. Spodziewajcie się biomów na wszystkich planetach.

523
Piratom mówimy nie.

524
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 01 Paź 2014, 17:49:24 »
O tym samym miałem wspomnieć ale zapomniałem. Squad zrobił ankietę, dotyczącą nazwy nowej wersji. Proponuję Los Polos Kerbalos lub Breaking Kerb.

Dla tych co nie ogarniają. Gif dotyczy 4 sezonu Breaking Bad, a postać to Gale Boeticher, lub jak się to pisze. Nie googlujcie, bo zepsujecie sobie przyjemność z oglądania, jeśli zamierzacie obejrzeć BrBa.

525
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 01 Paź 2014, 16:10:03 »
W sobotę będą streamy, Squad wciąż jest w połowie teksturowania, więc raczej przyszły tydzień to data wyjścia 0.25. Więcej newsów w piątek.

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 67