Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 67
481
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:23:43 »
Odpowiedź na OT ShookTea.
Przeglądu września nie będzie, bo wszystko jest wciąż kontynuowane, więc lepiej poczekać aż się to zakończy, żeby móc opisywać.

Co do moda, jest jeszcze Texture Replacer, biorąc pod uwagę kerbale-kobity.

482
Poproś o pomoc / Re: [Rozwiązane] Jak "zapisać" statek na orbicie
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:23:00 »
A jesteś pewien, że klikasz "Space Center" zamiast "Revert flight?"

483
Warto było czekać. Jak zwykle kawał świetnego tekstu i jeszcze lepszych zdjęć. Motyw z roślinką przypomina Wilsona z Cast Away. 11/10

484
Samoloty / Odp: X3
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 11:03:03 »
Tak jakby wyzwanie nie ma sensu, bo już jest osoba, nie u nas, ale na zagranicznej scenie KSP, która doleciała SSTO na Eeloo i wróciła, używając rakiet chemicznych.


485
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 11:01:48 »
Potwierdzone info. Nowy mod zostanie zaimplementowany w wersji 0.26.

Coś, z czymś musicie wytrzymać do jutra. Dodajemy lekko zmienioną wersję moda do nadchodzącej wersji.

Astronomer Visual Pack? Kethane? KAS? Przekonamy się w piątek, gdyż dopiero wtedy dostaniecie przetłumaczone Devnote.

486
Samoloty / Odp: X3
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 23:22:00 »
W takim układzie będzie to DSTO, czyli Double Stage to Orbit.

487
Obsługa techniczna / Odp: Problem z Terrian Scatters
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 23:21:23 »
Raz. W spoilerze nic nie ma. Dwa. Nie na Mónie, lecz na Munie.

488
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 22:06:23 »
Jak otworzysz spoiler to zobaczysz, że kratownica mocuje zbiorniki do rdzenia, a one połączone są ze sobą taśmą.

489
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 20:32:20 »
Tak, to jest największa różnica, ale jest też kilka pomniejszych, które trudniej wychwycić.

490
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 19:56:24 »
Dwa promy. Wersja transportowa oraz pasażerska. Zrobione przy użyciu części, które przyniosła wersja 0.25. Największe różnica między nimi a ich odpowiednikami z wersji 0.24.2, to inne poszycie ładowni, trochę inny profil skrzydeł. Nie sprawdzałem czy latają, nie mam na to cierpliwości po akcjach jakie działy się z "Pitagorasem"



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

491
Łaziki / Odp: Repliki pojazdów wojennych - słynne trio [by Kadaf]
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 18:31:02 »
Masz na myśli odkop miesiąca? No nie wiem, jeden już taki się pojawił ostatnio i to on zgarnął całą pulę.

492
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Bez Tytułu - moje wypociny
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 22:04:10 »
Bardziej niż o gry, chodziło mi o książki Toma Clancy'ego, dzięki któremu mam mój nick. Co do gry w takich klimatach, to do głowy przychodzi mi tylko "The Mark"

493
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Bez Tytułu - moje wypociny
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 21:32:19 »
Naprawdę dobre. Szkoda tylko, że tak mało, bo wciąga. Pachnie jak styl Toma Clancy'ego. Zapowiada się jedno z lepszych, amatorskich political-fiction. Jak często zamierzasz publikować rozdziały?

494
Obsługa techniczna / Odp: Problem z Terrian Scatters
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 11:02:02 »
Backup save'ów i reinstal całej gry. Powinno pomóc.

495
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 11:01:28 »
Dzieje się tak zawsze, czy tylko przy określonej prędkości? Zrób kilka testów poniżej 100 m/s i zobacz czy problem się pojawia.

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 67