Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 67
406
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Wyprawa na Moho.
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 18:57:22 »
Jestem pod wrażeniem. Dawno czegoś tak dobrego nie widziałem. Przystanę na chwili przy zdjęciach, które są po prostu świetne! Mody Distant Object i Astronomers View Pack odwalają kawał dobrej roboty i dostarczają tej misji niepowtarzalny klimat. Misja sama w sobie też bardzo ciekawa. Pierwszy raz widzę, aby ktoś zszedł na taką głębość w Mohole. W ogóle, pierwszy raz widzę, aby ktokolwiek zapuścił się na dół tego krateru. Imponujące.

407
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 18:36:32 »
Stało się! Wersja 0.90 została przedstawiona światu! Oznacza to, że grupa medialna dostała nową aktualizację w swoje ręce.




Lecę pisać artykuł na zaś. Miłego oglądania!

408
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 12 Gru 2014, 20:15:48 »

Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.*

Kerbalskie Wiadomości - 12/12/2014 - Edycja “Beta ponad eksperymenty/Lepiej niż eksperymenty**”

Felipe (HarvesteR): Nie pisaliśmy czegoś takiego kilka dni temu? Wow, już wtorek!* :O Zwalę to na efekt relatywistyczny… Tak czy siak, w ciągu czasu jaki minął od ostatniego devnote do dzisiaj, rzeczy przeszły od zwyczajnie szalonych do poziomu szaleństwa z zakładu dla obłąkanych. Eksperymenty idą pełną parą, niszczymy błąd za błędem i staramy się wysnuć logiczne wnioski z opinii przekazywanych nam przez testerów. Ponownie, nie tylko zmagamy się z trudnościami technicznymi, które trzeba usunąć, ale i pracujemy nad rozgrywką i jej balansem, co jest zadaniem trudniejszym niż się wydaje. Głównym problemem jest oczywiście czas. Data wypuszcznia nowej wersji wydaje najgorszy możliwy dźwięk gdy się do nas zbliża, więc nadrzędnym celem ostatniej fazy jest rozwiązanie tak dużej liczby problemów jak to możliwe. Dobre wiadomości są takie, że do nowej wersji nie jest wcale tak daleko. Niezbyt dobre są takie, że poruszamy się pod górę, pod wiatr, dodajcie inne metaforyczne określenia trudności, jeśli chcecie.

Z wiadomości bardziej technicznych. Zająłem się systemem Pilotów i ustawianiem go, co zaraz wyjaśnię. Piloci będą zapewniali SAS i funkcję autopilota, ale i komputery sterujące są w stanie dokonać tego samego. Zostało to oparte o przemodelowany stary system SAS, który wcześniej był  dosyć pusty. Teraz znalazł zastosowanie w komputerach sterujących, określając stopień wsparcia. Komputery wyższego poziomu zapewniają więcej funkcji autopilota, i są, co oczywiste, droższe. Spędziłem również trochę czasu nad poprawkami do drzewka rozwoju w Budynku Badań i Rozwoju. Zajmowałem się sondami, więc od przyszłej wersji na początku drzewka znajdziecie poczciwego Stayputnika, po którym przyjdą coraz lepsze wersje komputerów sterujących. Oznacza to, że kiedyś bardzo podobne części od teraz będą się wyraźnie różniły.

Alex (aLeXmOrA): W tym tygodniu zajmowałem się problemami związanymi z naszą stroną i sprawdzałem, czy wszystko działa jak powinno. Ponadto, dokonuję teraz zmian przy licencji KerbalEdu. Kontaktowałem się z zespołem graczy-nauczycieli, więc wszystko będzie ustawione zgodnie z planem.

Marco (Samssonart): To smutna część dla wszystkich fanów Devnote. To był męczący tydzień, ale całkowicie nieinteresujący. Gramy aktualnie w eksperymentalną wersję gry. Sprowadza się ona do sprawdzania, polowania na błędy, lokalizowania ich, badaniach ich, próbowania naprawić je i czekania na opinię od testerów. Jeśli poprawka zostanie zaakceptowana, pozostaje tylko modlić się o to, abyśmy podczas naprawiania następnych błędów nie zepsuli czegoś innego. Jeśli nie zostanie zaakceptowania, wróć do punktu pierwszego. Oto mój zeszły tydzień w pigułce.

Daniel (danRosas): W tym roku nauczyliśmy się odmierzać czas za pomocą Devnote. Nie było tygodnia podczas którego zapomniałbym o was i nie powiedział tego co zrobiłem. Zbliżamy się do końca kolejnego dobrego roku. Z mojej strony powiem, że nauczyłem się dużo w ciągu ostatnich kilku miesięcy.. W tym tygodniu zajmowałem się ulepszalnymi budynkami, poprawiałem drobne szczegóły, pracowałem nad aktywami i takie tam. Ponadto zmieniłem loading screen przy pomocy Mike’a. Wygląda teraz ostrzej. To była dobra sesja eksperymetalna. Prawie żaden błąd nie pojawił się z mojej strony.

Jim (Romfarer): Kolejny tydzień spędzony nad napływającymi błędami. Wszystko to jest interesujące, ale mam w zanadrzu rzecz jeszcze bardziej interesującą. Kategoria “Napęd” zostanie podzielona na “Silniki” i “Zbiorniki”. Jeśli zmodowaliście część używającą kategorii “Napęd” nie martwcie się, kategorie te są wstecznie kompatybilne, tzn. części będą dzielone na te należące do kategorii “Silniki” lub nie należące do niej.

Max (Maxmaps): Nagrywałem materiał dotyczący nowej wersji, okazało się to wyzwaniem. Zawartość jest… olbrzymia. Miałem 3 różne wersje scenariusza, nagrałem 3 filmy mające po 15 minut każdy, i uświadomiłem sobie, że są zwięzłe. Mój weekend spędziłem, zajmując się kontraktem wymagającym ode mnie wejścia na 17 000 metrów i wykonania badania (zdecydowałem się na samolot, z powodu… powodów), ale koniec końców udało mi się to. Eksperymenty oraz wszystkie rzeczy dotyczące KSP udały się. Przy okazji, podziękowania dla wszystkch za udział w ankiecie, zebrane dane okazały się nadzwyczaj przydatne.

Ted (Ted): Kolejny ciężki tydzień. Niestety nie działo się podczas niego nic wartego uwagi, był po prostu rutynowy. Było wiele zestawiania opinii, testowanie wersji gry, odpowiadania na pytania testerów, sprawdzania rozwiązanych problemów, i tak dalej. Zgaduję, że devnote daje wam wiedzę o tym, że wciąż pracuję nad tym samym! Mam nadzieję, że spodoba wam się wersja 0.90, wszyscy nad nią ciężko pracujemy.

Anthony (Rowsdower): Ktoś chce posłuchać o rekonesansie jaki prowadziłem? To może o ofertach jakie składałem? Nie? Oh, więc, wydaje mi się, że macie racje. Było dosyć nudno, ale o tym przekonacie się niedługo. Mam taką nadzieję. Nazwijcie to przygotowaniami, do rzeczy, które są na horyzoncie. Więc tak, przepraszam za brak konkretnych informacji, ale jestem przykuty do projektów.

Rogelio (Roger): Wreszcie sesja naprawiania ulepszalnych budynków została zakończona. Ostatni tydzień był męczący. To było ciężkie, ale opłacalne doświadczenie. Nauczyłem się wiele na temat. terminów produkcji. To pierwszy raz kiedy pracuję z ludźmi z innych państw (Nick ) i było miło otrzymywać od niego opinie podobnie jak od Dana. Jestem szczęśliwy, że ci ludzie są w grupie grafików. Ich umiejętności są powalające i robimy co w naszej mocy, aby dać wam nowe budynki w KSP. Wersja 0.90 jest prawie gotowa, ale wciąż pracujemy ciężko.

Kasper (KasperVld): Czas leci szybko gdy dobrze się bawisz lub jesteś zajęty a mnie trafiły naraz obie wersje. Rozpoczęliśmy testowanie nowego systemu na forum i jak dotąd rzeczy prezentują się świetnie. Aktualnie system to gołe kości, ale i tak czuć nowoczesność.

Czas na 0.90. Jesteśmy w fazie eksperymentalnej od zeszłego tygodnia i wszystko wygląda świetnie. Funkcje, które zostały dodane sprawiają, że tryb kariery to zupełnie nowe doświadczenie. Wszystko idealnie się w siebie wpasowuje i na wyższych poziomach trudności będziesz musiał rozsądniej wydawać pieniądze. Doświadczenie kerbonautów też wpływa na wiele aspektów. To nawet nie początek!

Kończąc, macie tu link do kanału Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na YT. To świetne miejsce, gdzie znajdziecie przeglądy modów i przykłady ich użycia.



**Kwestia wymowy. Można powiedzieć wyraz beta prawie jak better, co oznacza lepiej. Zauważył to użytkownik Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

409
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 11 Gru 2014, 17:52:57 »
Dobre wiadomości! Przed końcem tygodnia otrzymamy film dotyczący wersji 0.90!


Tak przy okazji, otrzymacie film o nowych funkcjach przed końcem tygodnia. Przewidujcie co tylko chcecie.

410
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 16:54:21 »
Wyświetla się w menu głównym, jeśli jest przykładowo v0.25 (x64) to znaczy, że posiadasz wersję 64 bit, jeśli nie ma nic po 0.25, to masz standardową 32 bity.

411
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 16:29:01 »
Reinstall moda. Standardowa procedura.

412
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 06 Gru 2014, 17:28:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Wersja 0.90 będzie miała dopisek "Beta Than Ever", co można przetłumaczyć na "Wersja beta bardziej niż kiedykolwiek" lub "Beta ponad wszystko"

413
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 05 Gru 2014, 16:34:26 »

Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.

Kerbalskie Wiadomości - 5/12/2014 - Edycja “Tysiąc słów”

Felipe (HarvesteR): Jak wytłumaczyć szaleństwo tego tygodnia? Mogę powiedzieć, że testy i łatanie błędów trwały bez przerwy od rana do wieczora, a termin “weekend” stał się nam obcy… Ale to i tak nie wyjaśni wszystkiego. Mogę też powiedzieć, o tym jak przeprowadzałem się do nowego miejsca, jak rozebrałem mój komputer (oraz biurko, bo stały się jedną jednostką, że tak powiem ) i przeniosłem do nowego miejsca i ponownie złożyłem, i teraz muszę używać internetu 3G, ponieważ właściwy nie działa. Ale to i tak nie wyjaśni wszystkiego… Powinienem powiedzieć wam, o tym, że żenię się w piątek, i wszystkie przygotowania trwały, gdy działy się inne rzeczy… Ale naprawdę myślę, że mogę wyjaśnić jak wyglądał mój tydzień za pomocą prostego przykładu. Wiem, że dzisiaj jest wtorek, tylko dlatego, że piszę devnote. Szaleństwo, mówię wam, szaleństwo!

Jednak gra wygląda całkiem fajnie. Kiedy wszystko będzie gotowe, uznamy że wysiłek się opłacił. Większość funkcji jest już zaimplementowana i współpracuje z innymi. Było kilko problemów, ale spodziewaliśmy się ich, biorąc pod uwagę ile ta aktualizacja zawiera.

Jeśli dobrze pamiętam, w zeszłym tygodniu pisałem o wyzwaniach, wpływie poziomów budynków na rozgrywkę, oraz o umiejętnościach Kerbali. Wiele o tym dyskutowaliśmy, i mamy kilka nowych funkcji, które są wynikiem tych rozmów. Myślę, że spodobają się większości z was. Gdzieś na dole powinien być screenshot, więc czytajcie uważnie.

Alex (aLeXmOrA): Pracowałem z Kasperem nad nowym oprogramowaniem dla forum. Chcemy sprawdzić jak to będzie działać i czy wpasuje się w nasze gusta, jako opcja lepsza niż vBulletin. Jeśli tak, przejdziemy na nowy sytem. Ponadto, pomagam przy zmianach w VAB. Wygląd inżynierów w VAB będzie zależał od poziomu budynku. Odkąd wprowadziliśmy poziomy, uważam, że na różnych poziomach, Kerbale powinny wyglądać inaczej.

Miku (Mu): Kolejny tydzień fazy ZJ, więc łatamy bugi, polerujemy interfejs oraz umiejętności pilotów. Z grubsza. Umiejętności pilotów to dodatki do standardowego SASa, pozwalające kerbalom zablokować wskaźnik na określonym markerze. Wszystkie te tryby, będą dostępne w Sandboxie, ale w Karierze będziemy je stopniowo odblokowywali.

Marco (Samssonart): Spędziłem ten tydzień implementując nowe budynki i niszcząc modele Dana, Rogera i Nicka, jak tylko je ukończyli. Aktualnie mam finalne wersje praktycznie wszystkiego. Brakuje nam kilku zniszczonych budynków, ale niedługo wszystko będzie gotowe.

Daniel (danRosas): Ostatnie kilka tygodni było szalone. Ten był lżejszy. Minimalnie. Skończyliśmy modele, i wszystko co z tym związane. Podziękowania dla zespołu ZJ. Udało mi się stworzyć kilka ładnych wnętrz i zaimplementowałem je. Okazało się to łatwe. Wstawić teksturę, dodać kilka detali i oświetlenie. Po wszystkim zajmowałem się powierzchnią budynków.  Niedawno skończyłem zniszczone modele dla budynku Badań i Rozwoju. Jestem szczęśliwy mogąc powiedzieć, że wszystkie modele są już wymodelowane :D

Jim (Romfarer): Kolejny tydzień łatanie błędów i kończenia ikon, które powinny trafić do paska zadań. Ponadto zrobiłem filtry do tegoż paska, które są modowalne i dodałem kilka ułatwień, które pozwolą w prostszy sposób działać.

Max (Maxmaps): Coraz więcej rzeczy trafiło do fazy ZJ. W tym tygodniu zajmowałem się rzeczami otaczającymi KSP, takimi jak pracowanie przy stronie, pomaganie na forum, sprawdzanie czy projekty społeczności są legalne. To są fajne rzeczy i myślę, że w przyszłości powiem wam więcej. Niedługo dostaniecie też ankietę dotyczącą KSP.

Ted (Ted): Te devnote lecą naprawdę szybko. Nie wierzę, że już grudzień! Minął kolejny ciężki tydzień dla grupy ZJ. Zebraliśmy wszystkie funkcje 0.90 i zaczęliśmy je testować, co świadczy o coraz lepszym przepływie wersji (koniec testowania pojedynczych funkcji ).

Mieliśmy kilka upartych błędów, ale zostały one wspaniale zlokalizowane i zlikwidowane. System ulepszalnych budynków wywołał sporo błędów, co doprowadziło do zapętlającego się kręgu: znajdź, napraw, znajdź, napraw itd. Na szczęście ciężka praca i nie przespane noce opłaciły się i błędy stopniowo znikają.

Jest jeszcze wiele rzeczy, o których chciałbym porozmawiać, ale niech zdjęcia wyrażą więcej niż tysiąc słów - zwłaszcza zdjęcia ze słowami jak Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Interfejs, który widzicie jest dostępny dla Kerbala Poziomu 3 korzystającego z Roli Pilota. Klikanie na określone punkty, utrzyma nasz statek w tymże kierunku. Odblokowują się one kolejno, począwszy od Wspomagnia Stabilności (dawny SAS ) na poziomie 0. To zdjęcie ponadto pokazuje interfejs, który zobaczycie w wersji 0.90!

Anthony (Rowsdower): Pozdrowienia i spotkania to słowa kluczowe. Całkiem słonecznie, tutaj w Dunadelphi. Niektóre ze spotkań z minionego tygodnia okazały się owocne, i teraz zajmuję się podbudowaniem tego. Wiem, wiem. Spotkania, sprawy biurowe, bla, bla, bla. Wygląda to nudno, ale tak naprawdę to interesujące rzeczy, które mam nadzieję powiem wam  wcześniej lub później.

Kasper (KasperVld): Patrząc na ten tydzień, cieszę się, że egzaminy na uczelni nie są zapowiedziane na kolejny. Między moderowaniem, pracą papierkową, fazą ZJ, pracowaniem z Alexem nad forum a odpisywaniem na maile, spędziłem sporo czasu nad i dla społeczności i uwielbiam to. W międzyczasie, w innych państwach developerzy są zajęci kodowaniem, modelowaniem i testowaniem, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ dla wersji 0.90. Wygląda to niesamowicie. Jak tylko faza ZJ przejdzie w Eksperymentalną będziemy jeszcze bliżej wersji 0.90.

Wspominałem o KSP-TV? Niedawno stworzyli Kerbal Con. Wspaniale było to oglądać. Gratulacje dla streamerów oraz tych, którzy to zorganizowali.

Czas ponownie prześwietlić społeczność. Nie wyobrażam sobie gry bez moda Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, dodającego zasięgi maksymalne dla anten, jak również pozwala tworzyć sieci komunikacyjne i wymaga połączenia z KSC do kontrolowania sondy. Nieco utrudnia to grę, robiąc ją zarówno frustrującą jak i dająca radość, zwłaszcza kiedy tracisz połączenie z sondą w połowie lądowania na innej planecie.



Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

414
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 04 Gru 2014, 17:28:52 »
Good news everyone! Wersja 0.90 weszła w fazę eksperymentalną. Więcej Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

415
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 16:51:16 »
Łolaboga! Ło matuchno! Stało się! Pseudo-autopilot potwierdzony! A to oznacza, wzrost liczby ludzi inteligentnych inaczej grających w KSP. Dowód.
Umiejętności pilotów odbiegły od początkowego pomysłu. Niedługo nasi zieloni przyjaciele zrobią trochę pilotowania za ciebie.

416
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Space Engineers - prośba o pomoc!
« dnia: Wto, 02 Gru 2014, 16:31:52 »
Jak obiecałem, tak zrobiłem. Głos oddany. Życzę powodzenia.

417
Poproś o pomoc / Odp: AirJet
« dnia: Nie, 30 Lis 2014, 17:53:12 »
Do silników lotniczych, potrzebne jest paliwo lotnicze + wloty powietrza. Po ichniemu to będzie Jet Fuel oraz Air Intake. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ znajdziesz jak to wszystko wygląda.

418
Propozycje & Uwagi / Odp: FAQ do KSP
« dnia: Pią, 28 Lis 2014, 22:20:04 »
Czyli, popraw mnie jeśli się mylę. Jesteś zbyt leniwy aby samemu poszukać, więc prosisz o to innych? To mija się z celem.

419
Propozycje & Uwagi / Odp: FAQ do KSP
« dnia: Pią, 28 Lis 2014, 20:59:05 »
Spoko. Tylko kto to ogarnie? Zbierz pytania. Napisz pytania. Odpowiedz na nie w sposób przystępny. Powtórz całą procedurą. Poza tym naprawdę WSZYSTKO da się znaleźć na polskiej scenie YT. U TrashingMada, czy nawet do Moskita można zajrzeć.

420
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 28 Lis 2014, 20:23:33 »

Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.

Kerbalskie Wiadomości - 28/11/2014 - Edycja “Zajmowanie się pracą”

Felipe (HarvesteR): Kolejny szalony tydzień za mną, ale postęp zaczyna się być coraz bardziej widoczny. Zaimplementowałem fajny system pokazujący wpływ ulepszania budynków KSC na interfejs, a także przeglądałem efekty wyższych poziomów, korzystając z pola tekstowego, które jest takie jak to które pokazuje się po wykonaniu kontraktu. Zamienia ono określone pola na inne w miarę wzrostu poziomu budynku. Oznacza to, że możemy w szybki i łatwy sposób dowiedzieć się, co robi określony budynek, oraz co da nam jego ulepszenie.

Następnie zająłem się za faktyczne dodawanie korzyści płynących z nowych budynków. Wydaje się, że to robienie tego samego od nowa, ale różnica między faktyczną funkcją a błędem jest niewielka, co zaraz wytłumaczę. Mógłbym, na przykład, wprowadzić ograniczenie wagowe korzystając z dwóch linijek kodu, ale pokazywane byłoby to jako błąd. Gracz nie wiedziałby, dlaczego nie może zbudować większego pojazdu. Jeśli gra nie wytłumaczy, jaki jest powód ograniczenia, nie wiesz co masz zmienić. Nie wiesz czy jest to funkcja, czy przypadkowy błąd.

Jak pewnie się domyślacie, w ciągu ostatniego tygodnia dużo pracowałem nad interfejsem, aby mieć pewność, że gracze dostaną produkt porządnie dopracowany. Dodałem nową aplikację do SPH/VAB, która pokazuje ci statystyki pojazdu, liczbę części i całkowitą masę. Ponadto zmienia ona kolor, jeśli przekroczysz któryś z limitów (górna granica zawsze jest wyświetlana). Spędziłem nad tym sporo czasu, ale sądzę, że było warto.

Co do ograniczeń rozgrywki jako takich. Jest to jedna z rzeczy nad którą długo myśleliśmy, i jedna z tych, w których przypadku nie chcieliśmy iść na łatwiznę. Ulepszalne budybki to funkcja, której poświęciliśmy najwięcej czasu i po prostu nie chcieliśmy wprowadzić prostych bonusów tu i tam. Przechodzimy przez kolejny linijki kodu aby dodać ograniczenia, które będą miały właściwy wpływ na rozgrywkę. Idzie naprawdę dobrze.

Wciąż musimy nad nimi popracować, co nie zmienia faktu, że chcę wam o nich pisać. Będziemy się nimi zajmować w przyszłym tygodniu, ale bardzo podoba mi się kierunek ich rozwoju. Mam tylko nadzieję, że uda mi się je wykończyć, zanim one wykończą mnie.

Alex (aLeXmOrA): Naprawiałem błędy związane z serwerem. Ponadto dyskutowałem na temat technicznych szczegołów dotyczących KerbalEdu z grupą Graczo-Nauczycieli.

Mike (Mu): Kilka ostatnich poprawek zostało wprowadzone do systemu doświadczenia kerbali. W ich skład wchodzą nowe umiejętności pilotów i inżynierów. Wyższy poziom doświadczenia będzie wymagany do wykonania napraw kół, nóg do lądowania i pakowania spadochronów! Ponadto grupa ZJ zajęła się testowaniem tego systemu, więc mam kilka błędów do naprawienia.

Marco (Samssonart): W ciągu minionego tygodnia zrobiłem wiele rzeczy, między innymi dopadłem kilka błędów związanych z markerami budynków. To ostatni punkt przed fazą eksperymentalną. Poza tym pracowałem z Danem i Harvem nad naprawianiem problemów pomiędzy Unity a oprogramowaniem Git.. Skoro już jesteśmy przy temacie łapania błędów, pomogłem Tedo rozwiązać problemy związane z linuksową wersją KSP.

Ponadto dałem kilka lekcji Danemu związanych z shaderami w Unity, więc może on stworzyć kilka nowych, fajnych budynków.

Daniel (danRosas): Zbliżamy się do w pełni działającego KSC. To były ciężkie kilka tygodni. Modele są na ukończeniu, więc dodajemy kilka aktyw ekstra.

Jedną z interesujących rzeczy nad którymi myśleliśmy była implementacja nowego modelu oświetlenia, dla wszystkich aktywów w KSC. Z pomocą Marco zrobiliśmy cienie dla powierzchni oraz kilku części. Niestety, większość modeli posiada nieregularny kształty i zrobienie dla nich nowego systemu cieniowania zajęłoby masę czasu.

Jim (Romfarer): Po raz pierwszy (tak mi się wydaje) mój interfejs graficzny idzie, jako pierwszy do testów. Co za tym idzie musiałem naprawić kilka błędów w tym tygodniu. Zamierzamy wejść w fazę eksperymentalną niebawem i jestem w połowie ustawiania rzeczy, aby były modowalne.

Max (Maxmaps): Poza spędzaniem większej ilości czasu niż to w ogóle możliwe przy rozmowach biznesowycj i spotkaniach, pracowałem z Nassaultem nad trailerem wersji 0.90, podobnie jak i ewentualnym filmem przedstawiającym nowe funkcje (ten będzie znacznie dłuższy niż poprzednie). Aktualnie rozkładam czasowo fazę ZJ i patrzę na rzeczy, które można poprawić.
Ponadto spędziłem trochę czasu z prawnikami rozmawiając na temat licencji EULA i TOS.

Pewnie chcecie zobaczyć Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Wciąż jest kilka rzeczy do poprawy, więc nie wszystko co zrobiliśmy zostało pokazane, ale i tak cieszę się z dokonanego postępu.

Ted (Ted): Przez zeszły tydzień zespół ZJ i ja pracowaliśmy nad zapewnieniem jakości wersji 0.90.

Testowaliśmy moda Fine Print oraz zajmowaliśmy się przeniesieniem testów na główne tory, jak również testowaniem markerów budynków zrobionych przez Marco.

Kontynuując, zaczęliśmy prace nad testowaniem systemu doświadczenia kerbali, kontrolujemy jak działają role oraz jakie to przynosi efekty, jak również dokonujemy drobnych zmian. Ponadto zaimplementowałem kilka aktywów od Porkjeta dla sekcji Mk 3 i zespół ZJ zajmuje się nimi.

Kończyłem też dokumentację, która będzie dostępna dla testerów zajmujących się wersją 0.90, sprawdzałem, czy jest czytelna i użyteczna tak jak to tylko możliwe.

Kończąc. Znalazłem trochę wolnego czasu (lub czasu, który powinienem poświęcić na sen..) aby pograć jak normalny gracz, używając gizm, systemu sortowania części celem usprawnienia budowanie pojazdów w VAB. Oto kilka screenshotów, które zrobiłem grając. Forumowy rep dla tego, kto  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. moje Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (nie zwracajcie uwagi na nadzwyczaj kreatywną nazwę pojazdu i takie tam).

Anthony (Rowsdower): Ten tydzień był jak trąba powietrzna. Ożeniłem się w zeszły weekend. Na razie nie planuję miesiąca miodowego. To nadejdzie później. Zamiast tego, zajmowałem się spotkaniami dotyczącymi tego co wydarzy się w 2015 roku. Jeśli nie nad tym, to pracowałem nad deską kreślarska. Przy niej planowałem KerbalKon. Niestety przez napięty terminarz musieliśmy odwołać tegoroczny, i poczekać do przyszłego roku. Nie przeszkodziło to ludziom z KSP-TV zorganizować własne wydarzenie.

W tą sobotę, tylko na kanale KSP-TV, będziecie mieli okazję obejrzyć następujących użytkowników: TheSolarGamer, HOCGaming, Tanuki Chau, Matorolgnika, Ronin Pawn, Lolbster xXLeGoldfishXx i wielu innych grających, śmiejących się, kochających eksplozje, w ich własnej nieoficjalnej wersji KerbalKonu. Więcej szczegółów wkrótce…

Kończąc. Jaką nazwę chcecie nadać wersji 0.90? Tym razem mamy kilka ciekawych pomysłów w głowach, ale najpierw chcielibyśmy usłyszeć o tym od was.

Kasper (KasperVld): Otrzymałem kilka świetnych odpowiedzi na temat mojego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na blogu, co zainicjowało ciekawą dyskusję. Jednym z jej odłamów było to, że zająłem się dawaniem krytyki, a nie tylko jej przyjmowaniem, co również jest świetnym tematem.

Ten tydzień był tygodniem dotyczącym odpowiadania na pytania i naprawiania błędów dotyczących społeczności: grupy medialnej, forum, KSP-TV/Twitcha (jest dzień, gdy nie jest to zepsute?) oraz Steama. Cieszę się, że wszystko działa jak powinno i na pewno będę kontynuował nad tym pracę. Ponadto zajmowałem się czymś, co będzie miało ogromny wpływ na forum, ale o tym w przyszłości.

Jeśli kiedykolwiek chcieliście pomóc przy forum i umiecie mówić po rosyjsku, szukamy moderatora do wyrównania nakładu pracy. Wyślijcie mi wiadomość, jeśli mówicie po rosyjsku i angielsku, macie wolne kilka godzin w tygodniu i macie minimum 18 lat.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni podkreśliłem youtubowy kanał i twitterowe konto, i aby utrzymać jak najlepszy przepływ informacji między społecznościami nadszedł czas aby pokazał wam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ! Co środę nowy odcinek tam ląduje. Biff i Nos rozmawiają tam o wszystkim co związane z KSP. Znajdziecie ich również na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Polecam!



Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



555 post

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 67