Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Haker53535

Strony: 1 2 3 [4]
46
Własna twórczość / Odp: Wyścig w Kosmos - Wątek Organizacyjny
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 18:01:47 »
Nie wiemy co zrobić. Czy mamy opisywać historie czy tworzyć własną? To pytanie zadajemy wam użytkownicy forum. Replik na forum jest dużo tak jak i wątków fabularnych. Tak więc zdajemy się na was drodzy czytelnicy
Ankieta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

47
Własna twórczość / Wyścig w kosmos: gazeta "Kerbal"
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 14:07:11 »


48
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 12:47:56 »
na początku nie chciałem budowac podobnie ale widze że to lepiej przejdzie więc obiecuje poprawę :) Dziękuje za konstruktywną krytykę

49
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 12:11:52 »
Do:Infinity Space Shipyard
ZKRK jest zainteresowane pańską propozycją. Prosimy o podanie przykładowej ceny. Pytamy też o możliwość przemalowania pojazdów na inny kolor.
                                                                                                                                                              Z poważaniem
                                                                                                                                                             Jebedaiah Putin

50
Własna twórczość / Wyścig w kosmos: ZKRK
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 12:00:20 »
-Amerykanie chcą być pierwsi w kosmosie. Nie pozwole im na to. Czas wysłać workoczowa. - powiedział Kerbalov
-Ale workoczow to nasz tajny projekt mający wysłać głowicę atomową do Stanów. -odpowiedział major
-Musimy być pierwsi od tego zależy nasza duma narodowa.
-No dobrze. Jak kupisz mi pączka to zgoda.
-A więc ustalone. Trzeba przyszykować satelitę. Lot za dwa miesiące.
Po dwóch miesiącach stayputnik był gotowy i umieszczony na workoczowie - pierwszej rakiecie dwu-członowej

Start odbył się o 4:02 dnia 30.11.1954:

Rozdzielenie członów:

Wszyscy w centrum kontroli czekali na sygnał ze Stayputnika. Już tracili nadzieję gdy z głośnika wydobyło się:
piiik.....piiiik......piiiik.
Wszyscy odetknęli z ulgą. Do późna w nocy trwało przyjęcie w centrum kontroli
A oto pierwsze zdjęcie z kosmosu i dryfującego w nim stayputnika:

Tak zrobili to. ZKRK jako pierwszy wysłał sztucznego satelitę Kerbinu na orbitę.
Od teraz każdy amator może nasłuchiwać "pikania" stayputnika.

[Post scalony: Pią, 29 Sie 2014, 12:04:38]
Jeżeli chodzi o dokładność to te "przedstawienie" nie odgrywa dokładnie tego samego i w tym samym czasie jak było to w przeszłości. Tworzymy własną alternatywną przeszłość i przyszłość. Dziękujemy jednak za uwagę Jack'a

51
Własna twórczość / Wyścig w kosmos: gazeta "Kerbal"
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 11:00:46 »

52
Własna twórczość / Wyścig w kosmos: ZKRK
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 10:17:27 »
-Panowie mam dla państwa poufne informacje. Nowa wersja K2 jak ustalił nasz wywiad używa nowego rodzaju silników. Waszym zadaniem będzie stworzenie rakiety korzystając z planów tamtego silnika oraz naszego zaawansowanego systemu sterowania
-Dodatkowo wyrzutnia ma być mobilna - dorzucił Siergiej
Tak więc prace ruszyły.
Po 2 tygodniach rakieta i wyrzutnia były gotowe do prób.
A oto zdjęcia z jednej z nich:


Rakieta w pozycji startowej:

I zapłon:

53
Własna twórczość / Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 09:19:18 »
Na początek kilka słów wyjaśnienia:
Będzie to wątek w który będzie dość mocno fabularyzowany.
Fabuła będzie opierała się na wyścigu w kosmos pomiędzy pewnymi dwoma państwami i korporacjami:
USK(United States of Kerbals[Condzi]) - Atomic Corporation, ZKRK(Związek Kosmicznych Republik Kerbalskich[Haker53535]) - Haker Technologies,
a dokładniej między dwoma postaciami: Wernher'em von Kermanem a Siergiejem Pavlovichem Kerbalevem
Historia zaczyna się 50 lat wcześniej.

[Post scalony: [time]Pią, 29 Sie 2014, 09:21:42[/time]]

54
Błąd został rozwiązany i proszę o zamknięcie wątku
Okazało się że do samego w sobie serwera nie trzeba wrzucac modów a jedynie podac do nich ścieżke i wpisac nazwy dodawanych części
Dziękuje jednak za próby pomocy :)
 

55
Każdy mod powoduje problem nie ważne jaki.

56
Dyskusje o modyfikacjach / DMP błąd przy wgrywaniu modów (0.24.2)
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 08:14:35 »
Gdy wgrywam mody na serwer dmp tak jak pokazują na stronie moda to wywala mi błąd i serwer przestaje działac
Crashlog:
[15:00:03][DEBUG] : Loading plugins!
[15:00:03][DEBUG] : Loaded C:\games\Nowy folder\DMPServer\Plugins\Romfarer\Romfarer.dll
[15:00:03][FATAL] : Error in main server thread, Exception: System.IO.FileLoadException: Nie można załadować pliku lub zestawu 'UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' lub jednej z jego zależności. Nieprawidłowy wskaźnik. (Wyjątek od HRESULT: 0x80004003 (E_POINTER))
Nazwa pliku: 'UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w DarkMultiPlayerServer.DMPPluginHandler.CurrentDomain_AssemblyResolve(Object sender, ResolveEventArgs args)
   w System.AppDomain.OnAssemblyResolveEvent(RuntimeAssembly assembly, String assemblyFullName)
   w System.Reflection.RuntimeAssembly.GetExportedTypes(RuntimeAssembly assembly, ObjectHandleOnStack retTypes)
   w System.Reflection.RuntimeAssembly.GetExportedTypes()
   w DarkMultiPlayerServer.DMPPluginHandler.LoadPlugins()
   w DarkMultiPlayerServer.Server.Main()
Bardzo proszę o pomoc i z góry za nią dziękuje


57
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Pią, 22 Sie 2014, 07:05:33 »
Witam i dzień dobry
Mam 14 lat i chodzę do 2 gim.
Interesuje się robotyką i oczywiście kerbalami

Strony: 1 2 3 [4]