Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Grzegorz2121

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
76
Samoloty / Odp: Duży, wielki, największy... czyli samolot by pawler92
« dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 15:44:29 »
Piękny samolot.
Oli nie da rady! Baki mają tylko 10 jednostek powietrza a normalny lot potrzebuje dużo więcej powietrza niż myślisz. Popatrz w plik .cfg pisze 15 jednostek powietrza na 1 jednostkę paliwa więc tych zbiorników będzie ogrom!

Edit przepraszam miało być powietrza.

77
Groty? Main to główny a sail to żagiel ,żadnej groty tu nie widzę.

78
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 17:10:14 »
Dostajesz 50 letni ram i procesor :D
Chcę mieć dużo hajsu.

79
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:18:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"Umiejętności" moim zadaniem będą jak w Wot'ie po np. godzinie lotu masz umiejętność gaszenia pożaru,
zwiększenia zwrotności o 15% itd.

Nie powiedziałem ,że umiejętności są kupowane. Są zdobywane. Możesz zrobić pętlę nawet na samym początku.

80
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:11:24 »
"Umiejętności" moim zadaniem będą jak w Wot'ie po np. godzinie lotu masz umiejętność gaszenia pożaru,
zwiększenia zwrotności o 15% itd. Umiejętności typu pętla nie zależą od tego, bo w WoT'ie musisz kupić umiejętność jeżdżenia czołgiem aby się w ogóle poruszać?

Symulatory to taki typ gry jak KSP masz rakietę to poleci jak w realu a nie np do tyłu.
Jest użyta prawdziwa fizyka nie wymyślona. A części są odwzorowane z prawdziwego świata.
Czy musisz kupić sobie całe oprzyrządowanie do gry w symulację? Jak by tak było to nikt by w ksp nie zagrał.

81
Własna twórczość / Odp: Zabawka "Lądownik"
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:05:34 »
Nowe! Dodałem możliwość wyboru silnika do lądowania pomiędzy:
-LV-909 a Rockomax 48-7S
LV-909 ma duży ciąg ale zużywa dużo paliwa a rockomax ma mało ciągu ale jest ekonomiczny.
oraz gdy nie wysuniesz podwozia a masz bezpieczną prędkość to świeci niebieskie światło i pisze "wywrotka"

82
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 19:38:19 »
Ale z powodu globalnego ocieplenia w lecie jest ... zima. :D
Chcę mieć pomysł na następny GSP

83
Własna twórczość / Zabawka "Lądownik"
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 14:40:19 »
Kilka minut temu z nudów zrobiłem taką zabawką nawiązującą do KSP.

Nie ma jednak ona silnika rakietowego, bo nie miałem żadnego pod ręką :D



Zrobiona jest z zestawu klocków lego: Lego mindstorms NXT 2.0

Jak działa? Po uruchomieniu zabawka zaczyna się poruszać do przodu co raz szybciej jak lądownik.
Wciskając prawy guzik "włączamy silnik" i zabawka zwalnia, a wciskając lewy czerwony guzik wysuwamy podwozie. Jak lądownik dojedzie do ściany z "prędkością" powyżej 30%(to moc silnika poruszającego gąsienicami) zapala się czerwona lampka i napis: "Katastrofa!" Jednak jak prędkość będzie mniejsza od 30% to zapali się zielona lampka i napis: "Wylądowałeś!".  A i mamy skończoną ilość paliwa.

Planuję dodać więcej urozmaiceń do tej zabawki.

84
Inne / Odp: Lewitujące Oko
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 15:18:26 »
Tak naprawdę wygrałeś czy to tylko żart?
Dasz projekt jak wygląda przy starcie?

85
Modyfikacje / Odp: kOS - System operacyjny KSP. Zaprogramuj sobie sondę!
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 15:17:05 »
Można zrobić skrypt który sam zrobi transfer orbitę i wyląduje. Ale najpierw użytkownik musi poczekać na odpowiednie kąty planet.

86
Inne / Odp: Lewitujące Oko
« dnia: Czw, 12 Wrz 2013, 17:11:52 »
Dobra tylko jak to działa i jak to zbudować?

87
Da się! Jest komenda na ustawienie rakiety w położeniu xyz czy jakoś tak była ona na obrazku na angielskim forum ksp zobaczcie na ten rysunek na górze pisze lock stering i (0,0,180) to kąty jak w mech jebie

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

88
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:41:38 »
Poszło by do weekly jak by każdy znał na początku historię mo-labu. Tak myślę

89
Modyfikacje / Odp: kOS - System operacyjny KSP. Zaprogramuj sobie sondę!
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:40:09 »
Ja myślę ,że lądowanie jest nie możliwe. Bo nie widziałem komendy która by sprawdzała kąty pomiędzy księżycem a sondą i komendy która by wykonała manewr.

90
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Grasshopper
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 21:55:31 »
Ładna animacja. Ten statek od 2.05 wygląda jak z ksp :) . Może i takie coś zrobią.
Ale lądowanie na ziemi silnikami? Czy to nie możliwe? Na spadochronie nie byłoby oszczędniej?

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14