196
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 23:37:26 »
Moje wyobrażenie to:
-Naprawa uszkodzonych paneli itp
-montarz w kosmosie części np zapomnialem RCS i montujesz je w EVA.
-Warsztat tworzysz nowe silniki (i nie tylko) z części (rdzenie, dysze, rury) każda częśc ma swoje właściwości
ale i tak masz części od razu zbudowane ( stockowe)
-a i rozmiar elementów koszty i równowaga (coś podobnego jak fabryka broni w wormsach 4)
wieksza moc ale wiekszy ciężar i pobór paliwa...
-musisz najpierw np dolecieć na muna i dostajesz nową część
-ogranieczenia nie skutkują w creative
-wiercenia na planetach
-międzyplanetarne wyrzutnie
-inne paliwa wytwarzane w labolatorium na kerbinie
-miasta, fabryki, inne instytucje kosmiczne...
-zarabianie (misje np od TV wystrzelisz satelitę i musisz ją naprawiać tankować ta satelita zarabia)
-odkrywanie planet za pomocą satelit z teleskopami.
- Zaczynasz na starym opuszczonej wyrzutni a kończysz na galaktykach, paliwach atomowych,
potężnych silnikach, wyrzutniach na dunie lub na munie , precyzyjniejszych przyżądach i wyszkolonej załodze
galaktyki były by jako mapy dolatujesz do znacznika i ładowanie i jestes w innej galaktyce robisz
baze nową rakietę wydobywasz surowce do budowy i lecisz dalej ( może nowy tryb? kto dalej doleci w ciagu roku?)
I tryb hardkore (lub realistic) uszkodzenia rakiet przez ... małą srubkę z satelity, powietrze kończące się
w rakiecie, nieszczelności itp.
kadłuby jak w rakietach po których chodzisz jest labolatoryjny, mieszkalny, jadalny itp.
-pożary w rakiecie i gasnice na ścianie IVA powinna wygłądać jak EVA w rakiecie .
-Naprawa uszkodzonych paneli itp
-montarz w kosmosie części np zapomnialem RCS i montujesz je w EVA.
-Warsztat tworzysz nowe silniki (i nie tylko) z części (rdzenie, dysze, rury) każda częśc ma swoje właściwości
ale i tak masz części od razu zbudowane ( stockowe)
-a i rozmiar elementów koszty i równowaga (coś podobnego jak fabryka broni w wormsach 4)
wieksza moc ale wiekszy ciężar i pobór paliwa...
-musisz najpierw np dolecieć na muna i dostajesz nową część
-ogranieczenia nie skutkują w creative
-wiercenia na planetach
-międzyplanetarne wyrzutnie
-inne paliwa wytwarzane w labolatorium na kerbinie
-miasta, fabryki, inne instytucje kosmiczne...
-zarabianie (misje np od TV wystrzelisz satelitę i musisz ją naprawiać tankować ta satelita zarabia)
-odkrywanie planet za pomocą satelit z teleskopami.
- Zaczynasz na starym opuszczonej wyrzutni a kończysz na galaktykach, paliwach atomowych,
potężnych silnikach, wyrzutniach na dunie lub na munie , precyzyjniejszych przyżądach i wyszkolonej załodze
galaktyki były by jako mapy dolatujesz do znacznika i ładowanie i jestes w innej galaktyce robisz
baze nową rakietę wydobywasz surowce do budowy i lecisz dalej ( może nowy tryb? kto dalej doleci w ciagu roku?)
I tryb hardkore (lub realistic) uszkodzenia rakiet przez ... małą srubkę z satelity, powietrze kończące się
w rakiecie, nieszczelności itp.
kadłuby jak w rakietach po których chodzisz jest labolatoryjny, mieszkalny, jadalny itp.
-pożary w rakiecie i gasnice na ścianie IVA powinna wygłądać jak EVA w rakiecie .