Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Grzegorz2121

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Pią, 23 Sie 2013, 15:41:22 »
Ja mam taki słaby komputer ,że ilość statków ma znaczenie. Ale kończmy offtpic.

122
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Śro, 21 Sie 2013, 16:20:11 »
No jest problem bo ja nawet nie mogę wysłać rakiety składającej się z 100 części na orbitę w 0.21. Dlatego podziwiam takie konstrukcje. Mam pytanie grasz na wyłączonych wszystkich ustawieniach? O te loty to mi chodziło właśnie o rakiety w kosmosie. (Mi przy 10 lotach i flagach zacina okropnie) Czekam na więcej!

123
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: LAZOR System's [problem]
« dnia: Śro, 21 Sie 2013, 15:31:51 »
Nie trzeba acion. Musisz mieć lasery i kontroler na obu statkach i prąd. Potem masz tabelę po prawej i klikasz opcję. Jak nie masz tabelki to musisz mieć ksp 0.21 i larorz systems

124
Poproś o pomoc / Odp: Gdy dodaję gazu strzałka gazu sama się cofa!
« dnia: Śro, 21 Sie 2013, 15:29:33 »
To wina przyspieszenia  czasu wyłącz przyspieszenie i będzie dobrze.

125
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Nie, 11 Sie 2013, 19:05:56 »
spalonego kurczaka Jeba który leciał na minmusa...

126
Inne / Odp: Pierwsza flaga
« dnia: Sob, 10 Sie 2013, 14:34:50 »
Reclif cut za podobna flaga do mojej.

127
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 16:25:27 »
Moim zdanie będzie to jak w grach np. na fb. Zarabiasz na satelitach potem jak masz 100 pieniędzy to rozpoczynasz wyszukiwanie nowych technologii i albo czekasz kilka prawdziwych dni albo przewijasz (tak jak take on mars opcje czekania) masz silnik lecisz na muna dostajesz od rządu nowy jednorazowy  przedmiot np.  (bo po co jest przy każdym przedmiocie liczba ilość?) i bierzesz kolejną misję i też dostajesz nowy schemat. i tak dalej

128
Samoloty / Odp: Tactical High-speed Operation Riot Nivelator THORN
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 16:16:13 »
blackout? Mówi się chyba flameout zobacz na silnik jak zabraknie paliwa. Blackout to wyłączenie prądu.
Ale bardzo fajne konstrukcje. 1000m/s ? Ogromna prędkość! Daj screena z HUD'em bo nie wierzę!

129
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:25:06 »
Drzewko jest świetnym pomysłem !
W sandboxe masz wszystkiego nieskończenie wiele a w karierze skończoną ilość rzeczy, paliwa, pieniędzy.
Musisz odkryć silnik jak dolecisz np. na minmus. A nie jak teraz od razu lecisz na eloo. Tak będzie lepiej zbieranie kasy, lecenie na planety po kolei jak ThrashingMad.

130
Inne / Odp: Pierwsza flaga
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:07:05 »
Moja super flaga zrobiona z flag stockowych i painta, bardzo mi się podoba:


131
Łaziki / Odp: CETUS
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:02:37 »
No właśnie przetestuj go ALE na minmusie bo ma najmniejszą grawitację jeśli się nie przewróci to ogromny sukces! PS. Każdy łazik na Kerbinie się nie przewraca bo jest duża grawitacja

132
Dyskusje ogólne / Odp: Realistyczny transfer załogi
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 10:59:59 »
To powinno być jak przelewanie paliwa. W małym doku jest wyraźnie napisane: Służy tylko do przelewania zasobów bo dla załogi jest za mały. Czyli będzie transfer załogi za pomocą doków, ale przecież nie ma jeszcze pełnej wersji.

133
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 16:40:46 »
To atmosfera powoduje też lagi w 0.20 miałem lagi w atmosferze a w kosmosie ustawały.

134
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 16:09:07 »
kurczaka Jeba. A Bob zrobił...

135
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 23:49:16 »
Widziałem ,że ktoś w środku wątku mówił o złym ASAS'ie to nie prawda trzeba teraz dać mu dużo prądu i zwykłych SAS W tej wersji to IAS, lotek i innych tego typu rzeczy. Bardzo dobra opcja z tym ASAS nie musisz
co manewr wciskać f tylko po prostu wykonujesz manewr. PS. W starym KSP 0.20 ASAS też nie mógł utrzymać źle zrobionej rakiety.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14