83
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 14:37:05 »
Krzychu, w KSP PhysX nie jest aktualnie używany - więc nie ma o czym mówić. Kadaf, w Elite fizyka statku ogranicza się do... jednej "części"? To jest statku jako całość. Do tego miliony planet nie są wyświetlane na raz. Kolejna rzecz, że tam jest inny silnik gry - zapewne przystosowany do tamtejszej mechaniki gry. W Space Engineers jeśli dobrze pamiętam, fizyka statków to jakiś żart w porównaniu do Kerbali. Zniszczenia są efektowne ale nadal działają na zasadzie niszczenia poszczególnych klocków. Nic tam się tak naprawdę nie wygina i nie ma to żadnego wpływu na to jak dany statek lata. A jak się robią te kratery to nie wiem - bo nie widziałem. Przypuszczam, że zbyt dużo do liczenia prócz jakiegoś skryptu co kieruje tym gdzie postawić kolejny wierzchołek modelu przy takim a takim uderzeniu.