Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
76
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 16:09:29 »
Meh.. FJ z RC zrobilł śmietnik już dość dawno temu, faworyzując tych co najgłośniej krzyczą - w konsekwencji nastąpiło kilka buffów, nerfów i gra stała się niegrywalna. Może po tym paczu coś wróci do normy. Z tego co czytam to wszystko wywrócili do góry nogami.

77
Poproś o pomoc / Odp: Ekonomia spalania
« dnia: Czw, 24 Gru 2015, 08:06:50 »
Gdzieś w menu pod Alt+F12 (tak to szło?). Jest tam opcja pokazująca jak aerodynamika wpływa na statek. Jednak bardziej to przydatne gdy się laci samolotem.

78
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 00:28:28 »
Znalazłem w zakładkach lol

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

79
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 17 Gru 2015, 10:42:17 »
Hahah, Kadaf. Przytrafiło się dokładnie to samo, w takim też stanie będąc.

80
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 17 Gru 2015, 08:40:55 »
Będąc w stanie porannego otumanienia i oszołomienia faktem, że znów udało mi się wstać; zasiadłem przed komputer - ledwie odpalając papierosa i napoczynając pierwszą kawę poczułem zew udania się na stronę nVidii i pobrania nowych sterowników do karty graficznej siedzącej w tym moim gracie. Mym oczom ukazał się baner z "Shield Tabletkami". NVidia wkracza na rynek farmaceutyczny? Dobre 10 minut gapiłem się tępo w monitor kontemplując ten domysł zanim zaskoczyły tryby w mózgownicy. Tak więc oto... SHIELD TABLETKI! xD





81
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Sob, 12 Gru 2015, 15:42:15 »
Nie jestem pewien czy przypadkiem w kerbalach, dostęp do modeli planet nie jest w jakiś sposób ograniczony. Zdaje mi się, że jednak jest dlatego większym modyfikacjom ich jeszcze nie poddano. Offtopem kończąc - zaczynam mieć wrażenie, że zaraz tu założymy jakieś kółko niepraktykujących abstynentów.

82
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 18:40:53 »
Moim zdaniem - fizyczna możliwość zrobienia ładnych planet jest. Wymagałaby jednak dużego (jeśli nie ogromnego) nakładu pracy. Mowa wszak o skali planety.

83
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 14:37:05 »
Krzychu, w KSP PhysX nie jest aktualnie używany - więc nie ma o czym mówić. Kadaf, w Elite fizyka statku ogranicza się do... jednej "części"? To jest statku jako całość. Do tego miliony planet nie są wyświetlane na raz. Kolejna rzecz, że tam jest inny silnik gry - zapewne przystosowany do tamtejszej mechaniki gry. W Space Engineers jeśli dobrze pamiętam, fizyka statków to jakiś żart w porównaniu do Kerbali. Zniszczenia są efektowne ale nadal działają na zasadzie niszczenia poszczególnych klocków. Nic tam się tak naprawdę nie wygina i nie ma to żadnego wpływu na to jak dany statek lata. A jak się robią te kratery to nie wiem - bo nie widziałem. Przypuszczam, że zbyt dużo do liczenia prócz jakiegoś skryptu co kieruje tym gdzie postawić kolejny wierzchołek modelu przy takim a takim uderzeniu.

84
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 12:59:28 »
No właśnie obliczanie fizyki w KSP jest cały czas obecne - a na powierzchni nawet bardziej - bo dochodzi grawitacja (mam na myśli właśnie kolizje z terenem - bo ta jest obecna i w przestrzeni) i aerodynamika która jest obecna niezależnie od tego czy to łazik czy samolot, czy inne dziwaczne ustrojstwo. KSP nadal wszystko liczy. A przy ładnych widoczkach karta graficzna byłaby obciążona - to fakt, ale proporcjonalnie do tego obciążyła by się też pamięć i proc. Co przy obecnym stanie rzeczy, wydaje mi się, że wymagało by bóg wie jakiego komputera aby dało się komfortowo grać.

85
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 11:24:40 »
Myślę, że możliwość jako taka jest. Problem tkwi w sprzęcie przeciętnego gracza-szaraka który ledwo ciągnie statek złożony z pięciuset części. Każdy dodatkowy efekt to dodatkowy narzut nie tylko na kartę graficzną ale też na pamięć i procesor - który już w KSP i tak jest dość mocno obciążony obliczaniem fizyki statków w czasie rzeczywistym.

86
Bry dzień! Jeśli ktoś potrzebuje w miarę nowej pamięci w rozsądnej cenie - polecam, do kerbali jak znalazł ;) Ta oferta jest wystawiona przez mojego znajomego z "reala" za którego mogę poręczyć własną głową. Więc możecie brać sprzęt brać śmiało.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Żeby nie było - nie czerpię żadnej korzyści z postowania tej informacji więc myślę, że nie stoi to w sprzeczności z regulaminem. A jeśli stoi w jakikolwiek sposób który mógł mi umknąć, to proszę usunąć temat.

87
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Aerodynamiką
« dnia: Pon, 23 Lis 2015, 00:43:15 »
Aerodynamika jest liczona przez procesor i nie ma żadnego związku z tym co widzisz w tej części menu opcji. To co jest na screenie mówi nam, że Twoja karta graficzna nie obsługuje efektów graficznie wyświetlanych na ekranie które powinno być widać. A jeśli rakiety nie spadają jak trzeba, przeinstaluj całą grę i przetestuj na świeżej niemodzonej instalacji, czy wszystko działa.

88
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 22 Lis 2015, 00:19:41 »
Rosyjskie wydanie Toma i Jerrego!


89
Poproś o pomoc / Odp: Masa rakiety a problem z doborem ciągu
« dnia: Sob, 14 Lis 2015, 22:31:57 »
Problemem być może ścieżka po jakiej rakieta idzie na górę. Zbyt stroma, przez co masz za niską prędkość. Zacznij pochylać rakietę najwcześniej jak się da. Sam latam w sumie bez MechJeb'a ani Kerbal Enginner'a ale Tobie polecam ich zainstalowanie, jak już ktoś wcześniej wspomiał. Sam latam według poniższej "tabeli" prędkości (nie wiem tylko czy jest aktualna dla starej czy nowej aerodynamiki - w każdym razie działa):

2km - 120m/s
5km - 160m/s
7km - 200m/s
10km - 250m/s
12km - 330m/s
15km - 420m/s

Powyżej 15km grzać ile fabryka dała. U siebie z reguły w okolicy 15 kilometra rakiety już lecą pod kątem około 45 stopni. Powyżej trzydziestego kilometra niemal poziomo.

90
Łaziki / Odp: Kwasek Motors Corporation - Samochody przeróżne ;)
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 00:50:14 »
O proszę! Jestem pozytywnie zaskoczony obiema konstrukcjami! Poproszę o więcej!

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26