Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26
361
Inne gry / Odp: Beam NG Drive
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 21:09:59 »
Obserwowałem tytuł od długiego czasu i miałem obawy dotyczące sposobu zakupu, ale jak wyszła alpha to byłem w siódmym niebie ;) Obawiałem się też o optymalizację pomimo tego jak twórcy zachwalali ale okazało się, że mówili prawdę a nie tylko puste hasła. W RoR to był spory problem i dwa sensowne pojazdy na raz potrafiły doprowadzić do 5-10 fps'ów. A tu problem nie występuje i radocha nie z tej ziemi rozbijając auta, nawet trzy na raz na dość leciwym procku.

362
Inne gry / Odp: Beam NG Drive
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 04:54:52 »
Wykonalne, ja nie dostrzegam problemów ze sterowaniem, jest dość wiarygodne pod względem realizmu - wystarczy wstrzymać nieco konie i nie pałować auta do oporu a dowiezie Cię do upragnionej ściany :) Ewentualnie delikatniej/precyzyjniej wduszać klawisze.
A jakie błędy dostrzegłeś? Jak na alphę to wszystko gra i buczy tak jak powinno. A że ubogo? Nie powiedziałbym - edytor już jest wbudowany w grę i możliwości ma duże. Sam już zacząłem grzebać w mapach i je nieco modyfikować. Drugie auto da się dodać w tymże edytorze - podczas gry wduś F11 i skopiuj aktualny pojazd (z shiftem się kopiuje). Potem wyjdź z edytora i klawiszem TAB przełącz się na drugi pojazd. Tu dodam, że pozytywnie zaskoczyła mnie optymalizacja - przy trzech autach naraz mam troszkę powyżej 30 FPSów, nawet podczas solidnego karambolu.

I na koniec screen na zachętę:

363
Inne gry / Odp: Half Life
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 04:37:34 »
"Stara, ale jara". Klimatem góruje nad większością nowych produkcji. Jeśli ktoś zechciałby spojrzeć nań świeżym okiem to proponuję mu Black Mesę - remake pierwszego Half-Life'a. Genialny.

364
Inne gry / Beam NG Drive
« dnia: Wto, 06 Sie 2013, 18:07:39 »
Chciałbym się z Wami podzielić nowiną, iż światło dzienne ujrzała alpha projektu grupy znanej jako Beam NG, odpowiedzialnej wcześniej za Rigs of Rods. Nowa produkcja zwie się po prostu Beam NG Drive i jest sandboxowym symulatorem fizyki pojazdów jeżdżących.
Za sprawą magii i czarów uczynionych przez twórców, rozbijanie się pojazdami nigdy nie sprawiało takiej frajdy. Obecnie dostępne jest Techdemo i pełna alpha. Nadmienię, że system dystrybucji jest minecraftowy - płacisz raz i dostajesz całą grę, póki co koszt to 11.50 ojro. Ja jestem grą zachwycony, sam zaraz zakupię i polecam uczynić to samo. A tu, link do oficjalnej strony:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A tu filmik, jeśli się komuś nie chce chodzić po internecie:



365
Humor / Odp: Śmieszne zdjęcia z kerbali!
« dnia: Pon, 05 Sie 2013, 02:10:59 »
Jeb kima na schodach, niczym ostatni pijus. Pewnie nie zdołał iść dalej.


366
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 00:53:57 »
Oli, w Eve nie ma żadnego "terenu" :P Jest przestrzeń. Obserwować można siedząc poza zasięgiem radaru i skanować, co jednak jest dość czasochłonne ale też niezbędne do skutecznego piracenia. A i pozycja też jest przybliżona a nie dokładna - więc trzeba wiedzieć "co tam jest" i gdzie potencjalnie może siedzieć przeciwnik i/lub jego kumple, którzy mogą przylecieć mu z pomocą. Ciekawym zagadnieniem jest fakt, że nawet mając lepszy statek i fit, można przegrać (i się przegra) z graczem latającym byle jakim statkiem T1, ale mającym odpowiednie skille i zna grę.

Kadaf, nie mów, że latałeś apokalipsą navy issue  :P Ja na 0.0 siedziałem wiecznie Punisherem z autocannonowym setem, a do większych grupowych zabaw był Armageddon, Apokalipsa i Harbi :) Apokalipsą Navy Issue klepałem misje, heh.

367
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 15:57:36 »
Da się coś takiego zrobić, jednak to wymaga mega drogich statków i skilli które pochłoną z pół roku. Ale można też po prostu warpnąć się tuż obok i zacząć od razu awanturę. Jednak to nie załatwi sprawy jeśli nie trafiasz we wroga bo nie masz skilli lub nieodpowiednie uzbrojenie. Generalnie możliwości jest wiele.

Beryl, triala znajdziesz na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

368
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 00:51:22 »
Otóż to. Sprostuję, że po dokonani jakiegoś przestępstwa w strzeżonym systemie (czyli security status od 0.5 do 1.0), każdy może Cię zestrzelić przez określony czas. Aby zostać piratem na całego, trzeba się nieźle postarać. Wtedy traci się praktycznie dostęp do systemów strzeżonych.
Ogólnie o grze można powiedzieć wiele, ale żeby ją poznać, trzeba pograć dłużej. O samym pvp i działaniu w nullsecu (czyli systemy które mają security status 0.0) można napisać książkę, tak samo jak i o wydobywaniu surowców lub handlu. Korporacje to też potężny temat - niektóre zajmują się głównie pvp a inne tylko kopią skałki na szeroką skalę - w nullsecu oczywiście - bo tam jest więcej urobku, ale za cenę komfortu bezpieczeństwa, gdzie każdy gracz może spróbować szczęścia. Do tego dochodzą bitwy o dobre miejscówki do kopania. Zasadniczo ogromny złożony świat w dużej mierze kontrolowany przez graczy.

369
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 15:06:53 »
Zauważ, że Eve jest na rynku od 2005 roku. A abonament nie jest jakąś szatańsko wysoką ceną, zważając na to, że po dwóch miesiącach do pół roku już kasy będzie na tyle dużo, aby konto się utrzymywało na PLEXach. Do tego gra jest nadal rozwijana, więc twórcy utrzymują się przy takiej metodzie płatności bo widocznie mają na tym zysk. Ale zwróć też uwagę na wielkość świata gry i liczbę graczy średnio będących online. Do utrzymania tego potrzeba solidnych serwerów jak na moje oko.
A żeby grać za darmo od początku - jak już wspomniałem, jest to bardzo trudne, nawet nolajfując. I słowem końcowym - nie ma nic za darmo. A poza tym abonament ma jedną ciekawą funkcję "uktytą" - ogranicza dostęp do gry młodszym graczom, których rodzice nie zawsze chcą płacić. A w grze nie ma bałaganu.

Po chwili namysłu, mam wrażenie, że tylko do tego masz "ale" - do abonamentu.

370
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 00:14:30 »
Cześć. PLEX, czyli złoty graal EVE online ;) Upraszczając, jest to równowartość miesięcznego abonamentu jako przedmiot który można zakupić w grze - czyli miesiąc grania.

Aby zarobić nań od zera, trzeba się grubo postarać i znać grę od podszewki, żeby wiedzieć co gdzie i jak. Czyli wiedzieć jak rigować statki, jakimi statkiem latać, co z czym daje najlepszy efekt przeciwko różnym przeciwnikom. Dalej, trzeba poświęcić MNÓSTWO czasu na rozwinięcie skilli, a przedtem decyzja w jakie jednostki idziemy, chociaż przez te dwa tygodnie raczej nie dojdzie się do czegoś większego niż krążownik. Tak więc zostając przy przy niewielkiej fregacie, trzeba by klepać misje od NPC'ów, tzw. agentów i robić kasę. Ale zanim to nastąpi, trzeba wykonać całkiem sporo misji za byle jaką kasę zanim agenci wyższego poziomu staną otworem i zaczną sypać kasą. Czyli monotonny grind na masową skalę po więcej niż 6 godzin dziennie.

Drugim sposobem jest pvp i gankowanie na bramach w 0.0, ale to jest dochodowe jak się ma paru znajomych. Nie wspomnę o ryzyku, gdzie utrata statku to chleb powszedni. Do tego trzeba znać sposoby, aby samemu nie być ofiarą piratów, bo tu sytuacja może się zmienić w zaskakująco szybkim tempie. A wyczajenie okazji często wymaga czasu, siedzenia po pół dnia i skanowanie jednej bramy albo przelatywanie 40 układów, aby znaleźć jakiegoś samotnego górnika którego można obrabować.

Można jeszcze "kopać skałki", czyli wydobywać surowce. Ale to przynosi zauważalne zyski dopiero po około roku lub więcej grania.

Kończąc ten przydługi post, powiem jedno - jeśli chcesz zacząć grać, to pograj przez darmowy trial i jak Ci się spodoba to po prostu kup abonament. Warto, warto po stokroć! :D Chociażby po to, aby na własne oczy zobaczyć statek klasy Tytan przelatując obok fregatą.

371
Cześć. Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale spróbuj zmienić linijkę "attachRules = 1,0,1,1,0" na "attachRules = 1,1,1,1,0". Wydaje mi się, że to umożliwi podłączenie rury z paliwem.

A moda Tac Fuel Balancer również polecam. Daje spore możliwości. Dzięki niemu można przelewać z jednego zbiornika do wielu za jednym zamachem. W drugą stronę, czyli z wielu do jednego, też działa.

372
Statki kosmiczne / Re: [ZAMKNIĘTY] Wahdłowiec P-02
« dnia: Pią, 19 Lip 2013, 16:15:40 »
Powinno być "wahadłowiec". Jak wahadło.

373
Poproś o pomoc / Odp: Minimalne stabilne orbity planet.
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 14:43:23 »
No właśnie o tym wcześniej mówiłem - prędkość i wiedza gdzie się kończy atmosfera jest najważniejsza i można orbitować jak się komu podoba. Na munie można orbitować na tak niskiej wysokości, że światło reflektorów będzie oświetlało powierzchnię w pewnych miejscach. Ewentualnie kończy się to rozbiciem o jakiś pagórek. Wystarczy rozpędzić statek do odpowiedniej prędkości.

374
Poproś o pomoc / Odp: Minimalne stabilne orbity planet.
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 12:59:06 »
Snafu, chodzi o to, że stabina orbita jest tuż nad górną granicą atmosfery ponieważ gdyby była niżej, atmosfera stale hamowałaby statek i doprowadziła do utraty prędkości.

375
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 12:55:53 »
O żesz urwał nać! Nowy vab i sph robią wrażenie :) Ładnie im toto wyszło, nawet bardzo.

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26