Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26
331
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 13:19:21 »
W zasadzie, mogłoby to być programem miesiąca, bo chyba za mało rzeczy się pojawia z taką częstotliwością, żeby co tydzień coś było.

332
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Gra słowna Mafia
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 20:52:59 »
Nie mam zielonego pojęcia o co tu chodzi.

333
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 19:20:58 »
Obejrzałem część filmików i szczęki nie mogę znaleźć. Możliwość taranowania innych statków do mnie przemawia :) Chyba się skuszę.

334
VEHICLES & TRANSPORTATION BRANCH

Dział pojazdów i transportu spółki 4E wziął udział w przetargu na łazik krótkiego zasięgu. Projekt "Typ R", który powstał, odbiega nieco od wymagań przetargu. Powstał pojazd niezawodny, tani i łatwy w dostarczeniu do miejsca docelowego wraz z załogą. Naprawy również są łatwe do przeprowadzenia nawet bez części zamiennych. Głównym jego zadaniem jest transport kerbonautów w umiarkowanie trudnych warunkach na dalekie dystanse. W warunkach braku światła słonecznego, pojazd korzysta z nowoczesnych baterii na których jest w stanie pokonać wiele kilometrów, komfortowo wioząc pasażerów. Ten fakt sprawia, że może on konkurować z większymi, potężniejszymi pojazdami które są w stanie przejechać nocą dziesiątki kilometrów. Jest też w stanie pokonać trzydziestostopniowe wzniesienia zgodnie z założeniami przetargu, jednak nie imponuje prędkością maksymalną i właściwościami jezdnymi.

Oto Typ R:


Zwróćmy uwagę na dbałość o bezpieczeństwo - zielone światło pozycyjne i nieoślepiający przedni reflektor mogą zapobiec wielu wypadkom!


Wszechstronny przedział pasażerski pozwala czterem kerbonautom komfortowo przewozić nawet większy bagaż.


A tu widzimy pojazdy tuż po dostarczeniu na powierzchnię ciała niebieskiego. Kerbonauci przygotowują pojazdy do drogi. Lądownik jest łatwy do rozebrania i zakopania pod ziemią, aby nie szpecił okolicy. A w środowiskach niskiej grawitacji, można nim wrócić do domu!

---------------------------------------------

Mail z save'em wysłany na adres podany w pierwszym poście.

335
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 19:22:23 »
Co do modelowania, mogę zaoferować pomoc w zakresie 3dsmaxa. Pytania na PW proszę słać, coby wątku nie zaśmiecać.

336
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 00:10:06 »
Mam nadzieję, że 0.22 wyjdzie jakoś na dniach bo kariera wygląda apetycznie.

337
Modyfikacje / Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
« dnia: Sob, 05 Paź 2013, 00:17:05 »
To mi się podoba! Granatowy tankowiec musi być! o.0

338
Statki kosmiczne / Odp: Mexxon Karbez
« dnia: Wto, 24 Wrz 2013, 06:37:41 »
O dzięki za pozytywny odbiór :) A ten mod z niebieskimi połączeniami to jest Quantum Struts - umieszczasz część na statku i ta część emituje "promień" który zachowuje się jak strut jeśli natrafi na jakąś część.

339
Statki kosmiczne / Odp: Mexxon Karbez
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 11:22:45 »
Kolejne loty zostały już zaplanowane a siostrzane rakiety Twin J64 X5 już gotowe do montażu i startu. Pierwszy ładunek bez nieszczęśliwych wydarzeń dotarł na orbitę. Z powodzeniem zbliżył się do tankowca Mexxon Karbez na odległość pozwalającą przeprowadzić operację przechwycenia drugiej części kadłuba.



Załoga Mexxon Karbez'a skierowała dziób statku ku jednostce Twin J64 X5. Piloci statku dostarczającego ogromną część przygotowali się do uwolnienia ładunku i wprowadzili poprawki kursu. Ładunek został uwolniony i powoli dryfował na swoje miejsce. Mexxon Karbez subtelnie przemieszczał się w przestrzeni korygując pozycję, aby nie dopuścić do kolizji ogromnego elementu ze strukturą statku.



Kilkanaście minut później element jest na swoim miejscu a ekipa monterów kalibruje technologię trzymającą wszystko we właściwym miejscu. Następna rakieta Twin J64 X5 już jest w drodze.



Lot i przechwycenie przebiegają bezproblemowo.



Na tym etapie ujawnia się poważna wada konstrukcyjna statku. Silniki manewrowe mają niewystarczającą moc. W centrum kosmicznym już rozpoczęła się burza mózgów w poszukiwaniu rozwiązania problemu. Tymczasem na orbicie obie załogi sobie radzą całkiem nieźle i ostatnia część kadłuba dryfuje na swoje miejsce.





Wygląda na to, że statek już jest gotowy. Lecz kontrola lotów nie zgadza się na rozpoczęcie jakiejkolwiek misji dopóki problem z silnikami manewrowymi nie zostanie rozwiązany.



Burza mózgów przyniosła efekty i konstruktorzy zbudowali moduł z dodatkowymi silnikami manewrowymi które będą wystarczające. Postanowiono również dodać oświetlenie, aby ułatwić dokowanie innym statkom w przyszłości.



Moduł zadokował bez problemów a załoga dostarczająca całe urządzenie wraca do KSC. Tak...



Ostatnia wiadomość odebrana od załogi która dostarczyła moduł brzmiała "Powiedzcie tym mózgom z 4E, że sposób powrotu na powierzchnię jest wprost genialny. Za to oświetlenie działa znakomicie."


340
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 05:54:33 »
Jako weteran dokowania nieco przyciężkawych rzeczy o parametrach manewrowych stodoły, stwierdzam, że to świetny poradnik! Wszystko wyjaśnia a nie zadokować z jego pomocą to już chyba grzech.
Na dodatek ja też nie używam trybu dokowania do dokowania, ale chyba zacznę to czynić. Czasem zdarza mi się pomylić "J" z "H" a w krytycznej fazie podejścia może to zadecydować o być albo nie być :)

341
Inne / Odp: Skok Kerbalem w klatce ze 136km
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 05:11:30 »
Nie pomyślałem. Chociaż z drugiej strony - przez ten krótki czas od momentu kliknięcia w temat do oglądania zdjęć mógłbym zapomnieć z jakiej wysokości spada klatka. Albo co gorsza nie ogarnąć faktu, że klatka na ostatnim skrinie wylądowała a kerbal jest na ziemi.

342
Inne / Odp: Skok Kerbalem w klatce ze 136km
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 17:04:53 »
Ciekawa misja. Tylko jedna mała uwaga - klawisz F1 lub F2 ukrywa interfejs, wtedy screeny lepiej się prezentują.

343
Inne gry / QuakeLive!
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 04:58:30 »
Otóż przypomniał mi się ostatnio QuakeLive!, podczas szukania gry do pomłócenia w kilka osób. Jest to stary dobry Quake 3 w niewiele zmienionej formie. Są rocket-jumpy, plasma running, jest strzelba, jest railgun, jest też stara poczciwa spawara i karabin na gwoździe. Co najzabawniejsze - przez przeglądarkę. Polecam - do ogarnięcia tu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

344
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 04:38:39 »
Zapowiada się miodnie :)

345
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 19:24:06 »
ja mam już 400 tysięcy ;)

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26