Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26
316
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z instalacją RasterPropMonitor
« dnia: Czw, 06 Lut 2014, 19:11:46 »
Plik modulemanager1_5_6.dll ma być w katalogu Gamedata (nie w żadnym innym). W tymże katalogu (czyli w GameDacie) mają się znaleźć również katalogi moda, czyli JSI, MechJeb2RPM oraz SCANsatRPM.
Zobacz również, czy nie masz jakiegoś moda który w jakiś sposób wchodzi w interakcję z podami, bo nie jestem pewien ale to może powodować problem.

Wczoraj u mnie RPM sprawiał problem pomimo, że wcześniej działał normalnie. Pomimo usunięcia wszystkich modów jakie miałem zainstalowane, krzaczył mi się interfejs w grze. Pomogło przeinstalowanie kerbali i zainstalowanie wszystkiego od nowa - teraz działa bez zarzutu ze wszystkimi modami jakie mam. Tak więc spróbuj na świeżej instalce kerbali uruchomić sam RasterPropMonitor i zobacz czy działa. Jak będzie działał to kontynuuj instalowanie modów i sprawdzaj czy po zainstalowaniu każdego gra się kraszuje.

317
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Naleśniki po Munowsku.
« dnia: Śro, 05 Lut 2014, 19:26:04 »
Pojutrze przetestuję przepis, brzmi nieźle :)

318
Modyfikacje / Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« dnia: Pią, 31 Sty 2014, 22:49:36 »
Jestem pod ogromnym wrażeniem tego moda. Trzeba to przetestować z Telemachus Telemetry i pobawić się w kontrolę lotów. Pilot będzie miał nieco łatwiej ;)

319
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pochwal się pulpitem
« dnia: Pią, 31 Sty 2014, 12:03:06 »
Ja też się pochwalę. Lubię skróty i mam total commandera. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba.


320
Dyskusje na dowolne tematy / Gdyby Teamspeak był w realu.
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 11:45:07 »
Wczorajsza dyskusja na Tsie z Dawsterem i Raynusem nasunęla mi pomysł stworzenia takiej oto scenki rodzajowej, jak by to wyglądało w realu:


A dla zainteresowanych film z cyklu "jak to jest zrobione":

321
Inne gry / Odp: Project Zomboid
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 19:00:53 »
Niewiele o niej napisałeś. Generalnie gra przedstawia poczynania naszego dzielnego bohatera w rzucie izometrycznym. Naszym zadaniem jest zbudowanie schronienia, zdobycie zasobów i przeżycie w świecie opanowanym przez zombi. I faktycznie musimy zadbać o stan psychiczny bohatera. Zbyt długie przebywanie w towarzystwie zombiaków sprawi, że bohater zacznie się bać, co z kolei wpłynie na jego skuteczność podczas ewentualnej walki.
Ogólnie grę polecam, potrafi pochłonąć.

322
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 02:24:04 »
Ta orbita nazywa się orbitą geostacjonarną.

323
Tak, mod o który chodzi to KAS - czyli Kerbal Attachment System. Mod pozwala między innymi na przyczepianie do statków pojemników w których można przewozić niektóre przedmioty, oraz przyczepiać je do statków. Na przykład reflektory, RCS'y, wyciągarki (które mod oferuje) i w tym rury pozwalające na transfer zasobów.

Mod można znaleźć w Spaceporcie, proszę: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

324
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 04:55:55 »
Przeglądając internety znalazłem ten filmik. Kiedyś gdzieś się przewijał podobny, sporo krótszy.


325
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modami
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 18:25:51 »
Jaki to jest mod i jaki masz sprzęt?

326
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 25 Gru 2013, 18:40:16 »
Teraz command pody mają do 30 jednostek monopropu - dlatego kerbale się uzupełniają. Prawdopodobnie jak się w podzie skończy paliwo to już nie będzie możliwości, aby zatankować kerbala.

327
To nie ma sensu - nie kliknę.

328
Samoloty / Odp: X-50 "Dragon" (SSTO)
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 04:31:53 »
Świetna maszynka :) Pozwolisz, że zgapię kilka rozwiązań, być może okażą się pomocne w budowie wahadłowca do mojego tankowca.

329
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 04:55:34 »
SPACE SEARCH & RESCUE

Wiadomość z ostatniej chwili! Czterech kerbonautów jest śmiertelnym niebezpieczeństwie. Znajdują się na uszkodzonej stacji kosmicznej "Snape" i nie mają nad nią kontroli. W wyniku awarii kadłub został rozhermetyzowany i pojawił się wyciek paliwa, którego strumień zmienił kurs stacji. Liczy się każda para rąk zdolnych budować rakiety. Podwójna pensja!

Z urlopów zostały ściągnięte najtęższe firmowe umysły. Większość kluczowych pracowników przybyło prosto z imprez, toteż byli jeszcze pijani rozpoczynając pracę. Udało im się w ekspresowym tempie zbudować pojazd ratunkowy i powrócił on bezpiecznie na powierzchnię zanim dopadł ich kac.


Pojazd ochrzcili nazwą DBM E4. Nikt nie wie czemu akurat taką nazwę dobrali inżynierowie.


Krótko po zakończeniu montażu, rakieta znalazła się na platformie startowej.


Dzielny pilot po raz kolejny wyruszył w kosmos.


Odrzucił wszystkie człony rakiety nośnej i bacznie obserwując przyrządy, sprawdził system napędowy modułu orbitalnego.


Precyzyjne manewry pozwoliły zbliżyć się do uszkodzonej stacji na odległość pozwalającą na kontakt wzrokowy.


Kerbonauci pojedynczo pokonywali setki metrów dzielące obie konstrukcje w miarę jak te zbliżały się do siebie.


Ostatni kerbonauta odczepia zaczepy portu służącego do dokowania i również przeskakuje. Pilot taranuje pusty moduł. Pewnie imprezował razem z inżynierami.


W końcu udaje się zadokować.


"Kto ostatni wychodził? Czemu nie zgasił światła?!"


Niedługo później, paliwo w module orbitalnym zostaje wyczerpane na wspomaganie hamowania w górnych partiach atmosfery.


Spadochrony otwierają się a silnik lądownika służy do zredukowania prędkości przyziemienia.


Podczas lądowania nikt nie zginął. Pilot faktycznie balował z inżynierami...

330
Dyskusje ogólne / Odp: Recenzja Kerbali w CD-Action
« dnia: Śro, 30 Paź 2013, 15:12:42 »
I ja również bym rzucił okiem.

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26