Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26
301
Inne gry / Odp: Flappy Space Program
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 23:28:10 »
Cztery i dalej szkoda myszki ;)

302
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie filmików
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 19:45:23 »
Polecam Bandicama o którym już Dawster wspomniał - do tego eksport "żywego" materiału otrzymuję w avi x264 a dzięki cudotwórcom z nVidii mogę nieco ulżyć procesorowi dzięki funkcji wykorzystania procesora graficznego do przechwytywania wideo. Materiał jakościowo jest dobry i waży dość mało. Do edycji używam VirtualDub'a i Adobe Premiere Pro.

303
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 17:49:29 »
Statek bardzo mi się podoba, jednak do praktycznych zastosowań ma zbyt dużo części. A Serenity miał charakterystyczny dziób  i silniki, niewielkie podobieństwo dostrzegam :)

304
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 06:22:11 »
Wenecja...

...tam pływają gondole.

305

Munar Operations

Projekt uwzględniał budowę wahadłowca operującego na Munie, pomiędzy stacją Overlord a kosmodromem Cerberus. Inżynierowie zbudowali niewielki pojazd pionowego startu i lądowania o nazwie "Proton". Zastosowano specyficzne rozwiązanie, aby zminimalizować masę startową - otwartą kabinę dla pasażerów. Nie trzeba się przy tym obawiać o bezpieczeństwo Kerbonautów. Kabina jest wyposażona w nowoczesne, wygodne krzesełka wyposażone w kewlarowe pasy bezpieczeństwa, jednak wymaga używania skafandrów kosmicznych. Pilot może podawać komunikaty oraz puszczać muzykę lub filmy na przeziernych wyświetlaczach pasażerów poprzez inteligentną sieć wi-fi, która automatycznie łączy się ze skafandrami pasażerów (pod warunkiem, że skafandry posiadają odpowiednie funkcję).
Pilot natomiast siedzi w kabinie wyposażonej we wbudowaną antenę krótkiego zasięgu, aby móc komunikować się z wieżą kontroli lotów oraz załogą Overlorda podczas podejścia do dokowania. Imponujący zapas paliwa starcza na dwa kursy Lądowisko-Overlord-Lądowisko. Na każdym zbiorniku umieszczony jest port pozwalający na tankowanie.

W Kerbin Space Times'ie pojawiła się fotorelacja:


Proton z rakietą nośną.


Odliczanie, start i rakieta już mknie w górę produkując hałas. Puste zbiorniki są sukcesywnie odrzucane.


Na niskiej orbicie Kerbinu znajduje się już tylko moduł transportowy. Na zdjęciu widoczny w oddali Mun.


Przygotowanie do hamowania i ustanowienia orbity. Nawiązano łączność z wieżą kontroli lotów i Overlordem.

- Kontrola podejścia, tu Proton, proszę o sprawdzenie.
- Sprawdzam.
...
...
- Proton, wszystko w normie. Korekta czasu M plus trzydzieści. Kontrola bez odbioru.
- Przyjąłem. Proton bez odbioru.


Manewr zamykający orbitę.


Po wytraceniu prędkości przy użyciu silnika głównego, pilot przechodzi w tryb lądowania wcześnie.


Kosmodrom już jest w zasięgu wzroku.

- Proton, tu wieża, kurs w normie, prędkość w normie. Kontynuuj.
- Przyjąłem.
...
...
...
- Proton, korekta. Północ plus pięć.
- Która północ? Moja czy wasza?
- Proton, jest tylko jedna północ.
- Ah. Korekta wprowadzona.


Pilot z wyczuciem zbliża się do lądowiska.


Chwila przed przyziemieniem. Pojazd doskonale się prowadzi i nie traci stabilności.


I wylądował. Widoczna drabinka ułatwiająca wejście do kabiny.

- Chcecie przetestować panowie?
- Nigdzie tym nie lecę, nie ma mowy! Co za szatańska machina.
- Ja też nie. Nie ma mowy.
- A ja polecę! Jeszcze nigdy nie jechałem kabrioletem.




Pierwsze testy "polowe".


Pasażer wygląda na zadowolonego. Nie dość, że widoki są nieziemskie, to jeszcze gra muzyka!




Liczba części: 60
Paliwo: 720
Monopropellant: 90
Waga: 13 ton
Porty KAS: obecne.
Krzesła: 4
Pojazd stoi na lądowisku, save wysłany mailem.

Klawisz "1" zamienia silniki z głównego na te do lądowania i odwrotnie.

306
Własna twórczość / Odp: [FILM] Sonda na Eve
« dnia: Pon, 10 Lut 2014, 20:48:47 »
Kapitalny film! Ciekawe ujęcia a do tego muzyka ładnie się z nimi komponująca. Ocena 8,5/10 :)

307
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Pon, 10 Lut 2014, 20:40:34 »
Przyznaję Kadafowi rację - w gruncie rzeczy ta misja jest prostsza niż mogłoby się wydawać, nawet na sprzęcie ciągnącym 600 części. Uniwersalny lądownik to w sumie banał - jeśli wyląduje i wystartuje z powierzchni planety o największej grawitacji to zrobi to samo na każdej innej bez najmniejszego problemu. A poza tym, ten pociąg cystern nie musiałby być znowu taki długi.

308
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 10 Lut 2014, 16:48:28 »
Jak na moje oko to w tej materii nic nowego się wymyślić nie da. Kontrakt to kontrakt. Ale czemu akurat "jak z nowego hitmana"? Bo nie rozumiem.
Ogólnie mówiąc czekam na rozwój kariery dość niecierpliwie chociaż raczej z ciekawości niż z powodu braku celu w grze. Wszak zawsze cel można sobie wymyślić i go osiągnąć.

309
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Nie, 09 Lut 2014, 19:37:23 »
Nie został wyniesiony na orbitę, lecz zbudowany na orbicie w sześciu lotach. Tu jest temat o tym przedsięwzięciu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

310
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Nie, 09 Lut 2014, 18:04:50 »
Potwierdzam, razem z Dawsterem planowaliśmy taką misję nie dalej niż cztery dni temu.

311
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Sob, 08 Lut 2014, 19:37:07 »
Prawdopodobnie mój tankowiec by dał radę. Jedyne czego potrzebuje to lądownik.


312
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - Beta
« dnia: Sob, 08 Lut 2014, 15:31:58 »
Zgadzam się z ostatnim postem Shinza - jeśli chodzi o serię TES to ta odsłona jest totalną klapą pod wieloma względami. Do tego widzę małe szanse na to, że przez te dwa miesiące doprowadzą TESO do jakości Skyrima. Nie wiem czy kiedykolwiek się spotkałem z sytuacją, gdzie przez dwa miesiące twórcy uczynili cudów i załatali wszystkie większe bugi. Jak łatają jedno, to pojawia się lub wyłazi na wierzch drugie. Natomiast to, że MMO do singlowych tytułów się nigdy nie zbliży, nie pozostawia według mnie żadnych wątpliwości. I jeśli TES Online miałby być bratem bliźniakiem Skyrima to pozostaje mi tylko dodać: "chyba z innej matki!".

313
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - Beta
« dnia: Sob, 08 Lut 2014, 07:27:27 »
Dokładnie taką sytuację przeczuwałem - może nie bugi nie pozwalające ukończyć questa, ale fakt, że pierdyliard osób na raz go wykonuje. To zabija TES-owy klimat moim zdaniem.

314
Obsługa techniczna / Odp: Problem
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 22:10:43 »
Ostrzeżenie: nie jestem pewien, ale na piracie może nie działać. Obrazkowy tutorial:


315
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - Beta
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 10:31:51 »
Z jednej strony dobrze, że wyszedł nowy TES z drugiej jednak żałuję, że to TES Online. Będąc fanem serii od zamierzchłych czasów Morrowinda za zaletę uważałem fakt, że inni gracze się nie wbijali z butami do mojej gry oraz to, że mogłem ją modować jak mi się żywnie podoba. Teraz dojdzie pvp i "jedyne słuszne" schematy rozwoju postaci, żeby tylko mieć jakieś szanse. Oczywiście nie od razu takie schematy się pojawią. Do tego dochodzi refleks innych graczy, często dużo szybszy od mojego, zważając na stany w jakich gram w takie gry. Co równa się jeszcze większej frustracji. No nic. Ponarzekałem. Teraz poczekam na wieści w internetach o tym tytule i może się choć trochę przekonam.

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26