Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 26
31
Obsługa techniczna / Odp: Problem z ,,orbitą''
« dnia: Czw, 01 Gru 2016, 13:50:51 »
W karierze planowanie manewrów dostępne jest po ulepszeniu któregoś budynku do jakiegoś poziomu. Nie wiem którego i nie wiem do którego - nie gram w karierę.

32
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Czw, 01 Gru 2016, 09:10:13 »
Od nieco ponad dwóch tygodni EVE jest dostępna, można powiedzieć, że w formie nielimitowanego czasowo triala. Oznacza to tzw. klon alfa, który ma ograniczone możliwości rozwoju do rasowych statków Tech 1, modułów odpowiednich dla nich i poziomów większości skilli. Tak więc, decydydują się na przykład na postać Amarra, jesteśmy ograniczeni do amarskich statków i laserów, Caldari - statki caldari i rakiety, Minmatarzy - rdza i gruz, Gallente - hybrydy i ichnie brzydkie statki. Poza tymi ograniczeniami - oczywiście skille. Nie wszystkie sa dostępne. Podobnie jak w starej formie triala, nie mamy dostępu do możliwości efektywnego handlu na szeroką skalę, zakładania kolonii na planetach i używania modułów do maskowania.

Tak więc zapraszam! Jako, że ostatnio jestem bardziej aktywny, to można mnie złapać w EVE - wpierw jednak, kontakt przez PW na forum. W EVE natomiast służę radą i pomocą.

33
Łaziki / Odp: Worker - "Samochód dla ludu"
« dnia: Śro, 30 Lis 2016, 23:57:16 »
Bardzo ładnie! Podjeżdża mi to trochę skodą 105 na dokładkę do tych francuskich cudaków wspomnianych przez Kadafa.

34
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 27 Lis 2016, 22:10:03 »
Latanie łóżkiem na pewno nie jest bezpieczne, ale co ja tam wiem.

35
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 27 Lis 2016, 20:55:07 »
Cytuj
caly dzial R&D lata na orbite? officem?

Chłopie, rakiety wyszły z mody! :D Budyneczek bardzo fajny!

36
Stacje kosmiczne / Odp: [DWNLD] Moja pierwsza stacja kosmiczna - DSS
« dnia: Pią, 25 Lis 2016, 20:13:15 »
Gratuluję zbudowania pierwszej stacji. Kolejne takie przedsięwzięcia będą już łatwiejsze. Powstrzymaj się jednak od nadmiernego stosowania emotek. Wystarczy jedna.

37
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Czw, 24 Lis 2016, 09:29:44 »
Trwa zacięta rywalizacja w kategorii Open. Dwusilnikowy Dragonfly IR udowodnił, że dwa ruchome silniki są lepsze niż konstrukcja z silnikami zamontowanymi na stałe. Zajął tym samym prowadzenie pozwalając pasażerom obserwować konkurentów z pierwszej pozycji.
Zielony zdobywca wleciał w sam środek stawki wypalając dziury w trawniku i topiąc papę na dachach z zabójczą prędkością!

Poza tym - updejt rankingu w pierwszym poście!

38
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Śro, 23 Lis 2016, 08:40:17 »
Interesujący pojazd desantowy! Lądujesz z nim w kategorii Open na drugim miejscu zrzucając tym samym Dzikfala na miejsce trzecie. Widzę, że kategoria Open jest zdominowana przez pojazdy odrzutowe. Znajdzie się śmiałek który to zmieni? ;)

39
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Sob, 19 Lis 2016, 21:00:30 »
PLDO001, tak jak wyjaśnił Drangir - wykorzystuje się tam ruch powierzchni nośnych, więc nie jest to sprzeczne z prawami fizyki - nie jest to więc bugolot. Bugolot to twór taki który jest napędzany "fantomowymi" siłami generowanymi w pewnych okolicznościach przez silnik fizyczny.
Jak najbardziej można stosować takie konstrukty! Również to co Kadaf rzecze -  śmiglaki jak najbardziej mile widziane!

40
Własna twórczość / Odp: [FILM] Baza na powierzchni Eve
« dnia: Czw, 17 Lis 2016, 22:47:34 »
Cieszę się, że opinia na coś się zdała. Polecam zainteresować się modami Kerbal Inventory System i Kerbal Attachment System w celu połączenia kolejnych modułów rurami, już po ich dostarczeniu na powierzchnię. Myślę, że urozmaici to przyszłą bazę, przynajmniej wizualnie. Z tymi też modami mógłbyś towarową ciężarówkę przekonwertować jako całość na moduł bazy, ponieważ mody te pozwalają na demontaż (i montaż) elementów przyczepionych "na stałe", na przykład kółek i silników.

41
Własna twórczość / Odp: [FILM] Baza na powierzchni Eve
« dnia: Czw, 17 Lis 2016, 22:09:33 »
Z "bazą" to bym się nie rozpędzał tak bardzo - to raczej wygląda na lądownik. Konstrukcja nie powala, jednak grunt, że doleciało. W filmie trochę za dużo widocznego interfejsu i irytujący dźwięk wiadomości na steamie pod koniec, który omyłkowo wziąłem za swój. Mógłbyś też pokazać jakieś działania wokół tej bazy, przejść się kerbem i posadzić flagę chociaż.

42
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Śro, 16 Lis 2016, 20:36:34 »
W tym cały sęk - aby powiedzieć czy zmiany idą w złą lub dobrą stronę, trzeba zacząć coś robić i sprawdzić. Co do tej granicy - miało by to sens na forum gdzie jest 100 aktywnych użytkowników. Więc to ograniczenie powoduje, że w zasadniczej części tej megakonferencji uczestniczyć może... no nie wiem, z 5 osób?

43
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Wto, 15 Lis 2016, 23:23:20 »
Wymagania - wszystkie. Na forum jest za mało ludzi, żeby móc sobie wybierać koneserów. Wydłużenie etapów natomiast pozwoli cokolwiek zbudować na czas jak ktoś zaśpi - a to napędzi nieco wątek. Na koniec: zamiast dyskutować i bawić się w jakąś demokrację - działać. Co wyjdzie to wyjdzie a wnioski można wyciągnąć i poprawić błędy w kolejnej edycji.

44
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Wto, 15 Lis 2016, 22:46:22 »
Po pierwsze, zmienił bym program tej megakonferencji i zamknął go w 10 dniach. Wymagania są niejasne i nie wiem czy w ogóle potrzebne. A generalnie to nie wiem na czym sprawa aktualnie stoi, bo całość jest raczej niejasna.

45
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Wto, 15 Lis 2016, 21:57:29 »
Ankieta jest ogólnie kiepsko skonstruowana. Osobiście nie trzymał bym się tak ścisłych ram czasowych, więc wzrok kieruję na tą dłuższą opcję.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 26