Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26
286
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 22:22:34 »
Przeczytałem temat, obejrzałem obrazki. Połączenie mojego aktualnie mocno orbitalnie niestabilnego stanu oraz zamiłowanie do dużych struktur kratownicowych - zahipnotyzowało mnie. Wcześniej mnie zafascynował obrotowy silnik, teraz jest ich więcej, czyli lepiej :) Stwierdzam również, że takie urządzenie przydałoby się w moim programie wydobywczym prowadzonym na Munie, aby dostarczać tamże pudełka z zasobami. Jedyne co mnie bodzie to duża ilość części, co w połączeniu z ewentualnym lądowaniem w odległości do 200 metrów od około 500-częściowej bazy - mogłoby zabić stado FPS'ów. Podsumowując, świetna robota Kadafie! Naprawdę wyśmienita. Nie wspominając o sposobie opisania wszystkiego od początku do końca - bo i czyta się wyśmienicie, charakterystyczny styl :)

287
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 19:22:04 »
Kurczę świetnie, że wsio ruszyło, mam nadzieję, że uda mi się zgłosić  jutro swój projekt.

288
Świetne znalezisko! To w połączeniu z RasterPropMonitorem dałoby genialne rezultaty.

289
Statki kosmiczne / Re: SSTO StarTurn 2 [Kadaf Ind.]
« dnia: Nie, 06 Kwi 2014, 23:54:52 »
Świetna maszynka, mała i jak widać efektywna. Obrotowe silnik to genialne rozwiązanie - do tego dobrze wykonane. 10/10 ogółem :)

290
Oficjalne zapytanie od zarządu 4E - czy ED Konsul posiadał automatyczny system grodzi zamykanych w wypadku pożaru lub nieszczelności kadłuba? Czy istniała możliwość, że zostały one zdalnie zablokowane, aby uniemożliwić załodze dostęp do kluczowych systemów jednostki?

291

4E do tej pory jedynie monitorowała sytuację. Do tej pory zwołano kilkanaście zebrań zarządów poszczególnych oddziałów w związku z katastrofą okrętu flagowego spółki Mexxon Karbez. Podczas jednego z takich zebrań padła teoria, czy obie katastrofy nie są w jakiś sposób powiązane, ponieważ przyczyn obu niezwykle trudno się doszukać. Na podstawie dotychczasowych informacji: kto przejął kontrolę nad Konsulem? Czy istnieje możliwość, że był on kontrolowany spoza planety?
W przypadku Mexxon Karbeza, sytuacja jest nieco inna. Na bardzo niskiej orbicie kerbinu został on zbombardowany elementami jakiejś dużej struktury, prawdopodobnie stacji kosmicznej. Nie można w tej chwili niczego udowodnić, ponieważ szczątki spłonęły już w atmosferze lub zostały wyrzucone w kosmos. Miało to miejsce zaledwie kilka dni temu i nadal większość informacji o katastrofie zarząd 4E woli pozostawić zdala od opinii publicznej. Właściwa teoria zaczyna się dopiero teraz: dział bezpieczeństwa 4E przechwycił transmisję z niewielkiego załogowego satelity do jakiegoś miejsca na kerbinie. Pozycja nieznanego satelity była częściowo zbieżna z miejscem konstrukcji najnowszego projektu firmy. Z przechwyconej transmisji odkodowano zdjęcia, fragmenty rozmów pracowników pracujących przy najnowszym projekcie co mogłoby wskazywać na szpiegostwo.
Jednak nasi specjaliści zwrócili uwagę na sygnaturę cieplną tego satelity. Wskazywała ona na uruchomione systemy które są aż nadto wystarczające dla tak małej jednostki i byłyby w stanie obsłużyć strukturę wielkości... stacji kosmicznej. Wnioski są następujące:
Załoga tej nieznanej stacji kosmicznej zdalnie atakuje Konsula doprowadzając do katastrofy. Stacja zostaje skierowana na kurs kolizyjny z Mexxon Karbezem, zaminowana i zdetonowana przed kolizją, aby zmaksymalizować szansę zniszczenia statku. W międzyczasie załoga odłącza samowystarczalny moduł ratunkowy zawierający zapasowe systemy stacji, będące w stanie ją obsłużyć wcześniej - stąd powiększona sygnatura cieplna. Moduł ten mógł być również wcześniej przystosowany do szpiegowania i obserwacji. Moduł ten, mógł być właśnie satelitą z której nasz dział bezpieczeństwa przechwycił sygnał zawierający poufne dane o projekcie.

W tej chwili zarząd 4E przeprowadza serię zebrań z niezależnymi spółkami, aby ochronić życie i mienie swoje jak i osób postronnych.

292
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 14:32:31 »
Po jeden-dwa przeskoki rolki pod rząd próbuj. Mi też orbita skacze jak o zbyt dużą wartość przestawiam.

293
Statki kosmiczne / Odp: Mexxon Karbez
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 14:14:25 »

Dokument poufny.
Dział bezpieczeństwa 4E przedstawia Wam, drodzy prezesi wybranych przedsiębiorstw, jedno zdjęcie które zrobił niezidentyfikowany załogowy satelita. Zdjęcie to, jak wiele innych, zostało wyłowione z szyfrowanej transmisji do nieznanego miejsca na Kerbinie.
Po katastrofie jaka spotkała jeden z okrętów flagowych 4E, której w nie można do końca wyjaśnić, nasz zarząd obawia się o bezpieczeństwo projektu. Wnioskując z danych przechwyconych z transmisji - satelita odkrył dokładną pozycję projektu. W obliczu takiego obrotu spraw i prawdopodobnie wrogich zamiarów nieznanej spółki lub kraju, potrzebne nam jest narzędzie do obrony naszej własności na polu walki elektronicznej.
Nasze fundusze i dochody po utracie Mexxona Karbeza się znacząco uszczupliły, nie możemy prowadzić dwóch projektów równolegle. W konkluzji, proszę Was o przedstawienie projektów statków przeznaczonych wyłącznie do wojny elektronicznej operujących lokalnie, na orbicie kerbinu.

Poniżej przechwycone zdjęcie - projekt w tej fazie nie jest w stanie zmienić lokalizacji.




Dokładne dane:

Zakres operacji: orbita kerbinu
Wielkość: mały-średni, do 160 części
Wymagania: średni docking port

Bez znaczenia, czy pojazd będzie załogowy czy nie. Jednak zwracam uwagę na sterowanie RCS'ami i balans, żeby nie trzeba było z pojazdem "walczyć" za bardzo.

294
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 12:07:46 »
Odkryłem jedną małą rzecz która mnie ucieszyła - manewr na mapie można teraz precyzyjnie ustawić rolką myszy. Nie jestem jednak pewien kiedy ta możliwość doszła.

295
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 10:08:04 »
Po przetestowaniu najnowszej wersji stwierdzam, że ogólnie bardzo na plus. Asteroidy są miodne, największe z nich pozytywnie zaskoczyły mnie wielkością. Nowe części mi się podobają i myślę, że pasują do reszty. Moc silników też na plus, tego mi brakowało. I wreszcie jest warp w KSC i Tracking Station.

Odniosłem też wrażenie, że optymalizacja została jeszcze bardziej poprawiona, większe rakiety teraz nie oznaczają tak drastycznego spadku FPS'ów. Kolejna rzecz na duży plus to wspomniane już połączenia pomiędzy częściami - zaskoczyło mnie, że nie muszę wszystkiego owijać taśmą. Teraz wystarczy kilka dobrze przemyślanych wzmocnień i wszystko się trzyma. Teraz można budować jeszcze większe rzeczy. Jeśli miałbym ten update ocenić w skali 1-10 to dałbym 10 :)

296
Poproś o pomoc / Odp: Ściągnięcie asteroidy.
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 09:43:35 »
Na wybraną asteroidę lecisz praktycznie tak jak na każdą inną planetę, tylko wyższa precyzja operowania statkiem jest wymagana ze względu na niewielką wielkość i brak grawitacji która mogłaby statek ściągnąć. Następnie przyczepiasz się hakiem i to wszystko.

297
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Nie, 30 Mar 2014, 22:33:08 »
Mój tankowiec został zbombardowany przez kosmiczny złom orbitujący w przeciwnym kierunku :| O screenach nie pomyślałem, ponieważ popełniłem rage quit.

298
Dyskusje ogólne / Odp: Muzyka do startów, lądowań i dokowań.
« dnia: Nie, 30 Mar 2014, 22:18:12 »
Soundtrack z ME zawsze na propsie ;)

299
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Wto, 11 Mar 2014, 08:10:40 »
Mnie gra wciągnęła już dłuższy czas temu. Polecam gorąco, warte czasu który chcemy przeznaczyć na granie. Do tego dziś według zapowiedzi twórców zostanie wypuszczony nowy typ uzbrojenia - działa plazmowe.

Na zachętę filmik:


300
Statki kosmiczne / Odp: Mission Soyuz-Apollo
« dnia: Sob, 15 Lut 2014, 06:37:35 »
Nie przepadam za tego typu modami/paczkami z gotowymi rakietami bo Kerbale są grą tak skonstruowaną, że moim zdaniem więcej frajdy daje tworzenie i rekonstruowanie przeróżnych rakiet, którymi potem można latać jak się żywnie podoba. Ogólnie dość prosta misja, nieco uboga w ciekawsze obrazki ale też nie taka całkiem monotonna. Podpisy mogłyby być też nieco ciekawsze. Za to dokowanie na plus - z każdym kolejnym będzie łatwiej.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26