Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Element4ry

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
106
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 13 Wrz 2015, 17:29:52 »
Ostatnio jaram się zatapaniem okrętów i pogrywam w Silent Hunter 5. Tak działa łódź podwodna:


107
Inne gry / Odp: Heroes & Generals
« dnia: Wto, 08 Wrz 2015, 16:14:41 »
Bo to nie jest Couter-Strike czy inne Call of Duty gdzie model strzelania nie istnieje.

108
Inne gry / Heroes & Generals
« dnia: Wto, 08 Wrz 2015, 16:03:50 »
Tak więc przedstawiam Wam ten oto tytuł. Gra jest F2P z możliwością kupowania "golda" - za pomocą którego można nabyć lepszy sprzęt bez potrzeby grindowania całymi dniami ciułając kredyty. Mechanizm zmany z większości strzelanek F2P - War Thunder, World of Tanks i im podobnych. Zacząłem od łyżki dziegciu, przejdę teraz do beczki miodu.
Graficznie wygląda całkiem dobrze, nie kłuje w oczy, ale też nie wygląda jak jakiś najnowszy Far Cry. Plusem jest dość dobra optymalizacja i nawet na słabszych maszynach myślę, że można się cieszyć komfortową grą z rozsądną ilością klatek na sekundę.
Teraz sama machanika gry. Gra jest dość luźno obsadzona na kanwie drugiej wojny światowej, jednak nie wykracza z uzbrojeniem ponad to. W grze znajdziemy całkiem sporo przeróżnego uzbrojenia którego będziemy mogli ewentualnie użyć zależnie od tego kim gramy. Do wyboru mamy trzy "frakcje", jeśli mogę to tak luźno ująć: Czerwonoarmiści, Amerykanie i Niemcy. Każda z nich ma swoje plusy i minusy, ale nie o tym będę tu rozprawiał.
Gdy już zajmiemy się przygotowaniem do boju naszego żołnierza zauważymy, że ma kilka ścieżek rozwoju - od piechura, przez lotnika, czołgistę, zwiadowcę  po samego generała. Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie, żeby za zrabowane (czyt. kupione za prawdziwe pieniądze) złoto kupić sobie żołdaka odpowiednio wyszkolonego i wyposażonego. Gdy jednak jesteśmy skąpi i nie chcemy oddawać naszego złota, pozostaje nam zdobywanie punktów doświadczenia i ciułanie Kredytów, czyli waluty w grze. A tą zdobywa się przede wszystkim grając w grę. Za zdobyte doświadczenie nasz żołdak otrzymuje kolejne stopnie (poziomy doświadczenia) a tym samym większą pensję za rozegrane bitwy. Żeby nie było zbyt łatwo, uzbrojenie którego używamy trzeba od czasu do czasu naprawić - a to może całkiem sporo kosztować, szczególnie jak ktoś nam potłucze lunetę do naszego wypucowanego karabinu.
Jeśli już przy uzbrojeniu jesteśmy - możemy je za odpowiednią opłatą modyfikować. Lepsza lufa, mechanizmy spustowe, przyrządy celownicze czy rodzaj amunicji. Wiąże się to z odpowiednio wyższymi kosztami napraw później.
Podobny mechanizm ma zastosowanie w przypadku pojazdów, też trzeba bulić za użytkowanie ich. No i też mają różne ulepszenia - na przykład skrzynia z amunicją przyczepiona do kubelwagena, czy innego gazika.
Gdy już wkraczamy na pole walki, mamy do dyspozycji dwa tryby rozgrywki: Potyczka (Skirmish) i Atak/Obrona (Assault/Defense). W pierwszym z nich obie drużyny mają za zadanie utrzymać większość kluczowych punktów na mapie przez dany okres. Klasyczny King of The Hill. Drugi tryb jest ciekawszy bo uwzględnia obiekty kluczowe, które nasza drużyna ma utrzymać/podbić, oraz obiekty które stoją na linii natarcia - te z kolei pozwalają na respawn w nich i krótszą wędrówkę lub podróż jakimś pojazdem na front.
Jeśli o samą rozgrywkę chodzi, użytkowanie wszelkiej maści broni daje sporą satysfakcję i masę radochy. Szczególnie jak się uda trafić w głowę czołgistę który nieopatrznie wychylił łeb w niewłaściwym momencie. Samo tempo rozgrywki jest umiarkowane, powolne wręcz. Raj dla kamperów i tych co lubią się zastanawiać zamiast klikać w spust bez opamiętania.

Podsumowując - dobra gra po sieci, wystarczająco wymagająca aby dać satysfakcję i w idealnym stopniu "casualowa", nie generująca frustracji. I zdaje mi się, że nie ma tam zbyt wielu cziterów. Polecam!

Do znalezienia tu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz na steamie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


109
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 05 Wrz 2015, 11:51:17 »
W te ruchome obrazki przedstawiające testy samolotów gapiłem się jak cielę w malowane wrota.


110
Własna twórczość / Odp: Buduję panel do Kerbala
« dnia: Sob, 05 Wrz 2015, 00:36:45 »
Gratulacje! :D

111
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 23 Sie 2015, 00:23:27 »
Wiarus, ręcznie usuń pozostałości po odinstalowaniu gry i wtedy pobierz od początku. Jeśli nadal problem występuje, spróbuj przez steama lub nie-steamowego launchera.

112
Własna twórczość / Odp: [FILM] Kosmiczna Proca
« dnia: Wto, 18 Sie 2015, 00:13:16 »
Coś podobnego już widziałem, tyle że po angielsku. Styl wygląda na zerżnięty do granic nieprzyzwoitości, aż śmierdzi.

113
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 11:51:21 »
Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia ile mnie kosztował. Klocków mam spory zapas. Całą kasę jaka miałem wywaliłem jedyne na nowe tarcze Mk10 a resztę na parę setek klocków C6, bo fajne kolorowe.
A działa w jednej linii owszem, strzelają w siebie ale rzadko w ogóle strzelam na wprost tak więc nie ma to znaczenia.

W międzyczasie zbudowałem kolejną iterację rozwijającą bazową koncepcję powyższego pojazdu i też sieje pogrom, nawet może troszkę bardziej bo lepiej się zachowuje pod ostrzałem. Nawet przy około 30% "życia" dalej całkiem stabilnie lata a czasem nawet też strzela, tak więc taktyczny odwrót lub znalezienie medyka nadal pozostaje opcją.






Klocki C6 FTW!

114
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 01:07:03 »
Pograłem trochę ostatnio, na dłużej przysiadłem do budowania bota z użyciem nowych tarcz Mk.10 i przetestowania beztierowego systemu bazującego tylko na Robot Rankingu. Efekt kilku godzin dłubania:







A tu wyniki z testowej rundy po ukończeniu bota. Sieje pogrom.



115
Własna twórczość / Odp: [FILM] Space Shuttle
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 15:19:42 »
Całkiem ciekawy lot, chociaż wejście na orbitę nieco zbyt nieekonomiczne moim zdaniem. No i ten interfejs - nie przeszkadza, ale trochę kłuje w oczy. Z drugiej strony widać "technikalia" podczas lotu - więc nie ma się co tak o to pieklić. Mam nadzieję, że jakieś inne filmiki się pojawią w przyszłości, ciekawsze i bardziej rozbudowane.

116
Dyskusje ogólne / Odp: Rakiety świata realnego - do inspiracji w KSP
« dnia: Śro, 05 Sie 2015, 21:57:27 »
Oba obrazki już się gdzieś po forum przewijały, ale fajnie popatrzeć raz jeszcze! :)

117
W wyniku ostatnich wydarzeń zarząd kombinat DSO-E4 pragnie wystosować oficjalne stanowisko, które przedstawia następująco:

- Stan oraz liczebność floty transportowej, wydobywczej oraz inżynieryjnej nie jest jawny za wyjątkiem jednostek przebywających w przestrzeni objętej prawem.
- Stan oraz liczebność floty cywilnej DSO-E4 jest jawny, dostępny dla każdej legalnie zarejestrowanej osoby.
- Kombinat DSO-E4 nie prowadzi działań niezgodnych z prawem w przestrzeni objętej prawem.
- Kombinat DSO-E4 nie prowadzi interesów w przestrzeni objętej działaniem prawa z kontrahentami niezarejestrowanymi.

Kombinat DSO-E4 oficjalnie oświadcza co następuje:

Nie prowadzimy działań handlowych bądź usług, mających na celu wspieranie lub działanie przeciwko ugrupowaniom politycznym lub instytucjom państwowym żadnych z państw, dopóki dopóty pozostaje to w zgodzie z aktualnym prawem obowiązującym w przestrzeni przez nie określonej.

Jako szanujące prawo przedsięwzięcie, zarząd pragnie zdementować plotki jakoby kombinat DSO-E4 manipulował w jakikolwiek sposób rynkiem paliw bezpiecznych i wysokoenergetycznych. W żaden sposób nie utrudniamy małym i średnim firmom działań i operacji w zbieżnych z naszymi polach. Nie działamy również jako monopolista na tychże rynkach.

118
Obsługa techniczna / Odp: One BIG problem
« dnia: Wto, 28 Lip 2015, 12:28:37 »
Sprawdź w steamie spójność plików. Jeśli wywala komunikat to definitywnie coś jest nie tak.

119
Obsługa techniczna / Odp: One BIG problem
« dnia: Wto, 28 Lip 2015, 12:05:01 »
A patrzyłeś, czy jest folder KSP_Data tam gdzie wskazuje komunikat?

120
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: F
« dnia: Pon, 27 Lip 2015, 23:16:49 »
Sunshine mogę określić jako mocno nudny z naciąganą linią fabularną. Da się oglądać, ale nie spodziewajcie się cudów.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26