Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 128
76
Obsługa techniczna / Odp: Brak kontraktów w trybie kariera.
« dnia: Czw, 24 Lis 2016, 21:39:24 »
Nim uciekniesz, powiedz dokładnie co zrobiłeś, żeby przyszli eksploratorzy forum wiedzieli o co chodziło. Dzięki ;)

77
Obsługa techniczna / Odp: Brak kontraktów w trybie kariera.
« dnia: Śro, 23 Lis 2016, 21:40:26 »
Wejdź do centrum kosmicznego, najedź kursorem na budynek zarządzania misjami i naciśnij F1 kiedy pojawi się okienko z opisem budowli.

Jak robić screeny znajdziesz pod tym linkiem:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Dodatkowa próba: Skopiuj grę w katalogu steam, zmień nazwę na jakąkolwiek, pobierz drugą kopię gry przez steama i sprawdź czy na tak świeżo zainstalowanej aplikacji kontrakty się pojawiają

78
Obsługa techniczna / Odp: Brak kontraktów w trybie kariera.
« dnia: Śro, 23 Lis 2016, 19:16:26 »
Podzielisz się jakimiś detalami? Wersją gry, ustawieniami kariery, modami, screen z ekranu wyboru misji, bo teraz to wróżenie z fusów :/

79
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Wto, 22 Lis 2016, 19:21:42 »
No do tej pory nie mieliśmy silnika który jadłby wyłącznie prąd elektryczny. Nie wiem w ogóle co to robi w temacie o silnikach atomowych, skoro o EM był solidny wątek?  ???

80
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Wto, 22 Lis 2016, 01:18:41 »
Wymaga KiloWata energii elektrycznej by wygenerować taką ilość ciągu.  W czym problem? :V

81
Skoro zamontowanie takiego filmu zajęło ci mało czasu -  wykorzystaj to. Zmontuj sobie taką próbkę jako szkic nie do publikacji i potraktuj jako punkt odniesienia do zrobienia poprawionej i bogatszej wersji

82
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Sob, 19 Lis 2016, 14:18:27 »
O ile wiem, siła nośna powstaje za pomocą tego, że przyspiesza się powierzchnie nośne, więc trudno mi to uznać za bugolot, bo odpowiada za to właściwość silnika fizycznego. Ale to moja opinia, decyduje Element :V

83
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Czw, 27 Paź 2016, 23:56:27 »
Ze swojej strony sugerowałbym wydłużenie każdego etapu do 2-3 dni. Wiem że publikujesz tematy wczesniej, ale nie oszukujmy się, na ostatnią chwilę powstaje mnóstwo zabawek. 

84
Modyfikacje / Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
« dnia: Sob, 22 Paź 2016, 16:36:05 »
Społeczność już od wielu wersji tworzy aktualizowaną na bieżąco liste modów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jest dużo bardziej przejrzysta i pełniejsza :V

85
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Sob, 15 Paź 2016, 23:39:34 »
@up
Co do nieczytelności, możesz zmienić widok połączenia tak, że pokazuje tylko ich część, np. najkrótsze możliwe ścieżki do pojazdów.

Kusi mnie powrót do kerbali, ale, damn, nie mam czasu :/

KIS już jest?

86
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pią, 07 Paź 2016, 22:28:48 »
Update fajny, mimo że żaden kamień milowy, ale trailer to wygląda jak robotka fanowska :P

87
Modyfikacje / Odp: Czy KSP potrzebuje błyszczących tekstur?
« dnia: Czw, 08 Wrz 2016, 12:59:57 »
Moim zdaniem nie. Kiedyś były popularne mody do GTA San Andreas, dodające błyszczące shadery do aut, więc o ile materiały były w tym stylu, tak cała reszta gry miała bardzo proste modele i bardzo brzydkie tekstury w niskiej rozdzielczości, więc połączenie było jak Cadillaca na kolejowych kołach ciągnący bronę. oczywiście fakt że mi takie coś nie odpowiada nie skreśla moda, ale jeśli na to się zdecydujesz, poświęć czas na poszukanie źródeł i sprawdzenie które części powinny faktycznie błyszczeć  i w jakim stopniu

88
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 04 Wrz 2016, 00:39:53 »
1/4 pracy nad jedną planetę wykonałeś sam, wliczając w to otworzenie zawartości gry i znalezienie metody na modyfikacje, a Squad dalej się męczy a ostatnie poprawki do powierzchni były z okazji restauracji Muna, gdzie dodali proceduralne kratery i leciutko pofałdowali powierzchnię reszty. Gratulacje :D

89
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34 »
^
To nie powinno iść do "Wersji nadchodzącej"?

90
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 29 Sie 2016, 23:56:17 »
Zgadzam się z @JW. Olympus Mons mimo ogromnej wysokości jest bardzo "łagodną" górą, za to niezwykle rozległą. Te rozpadliny wyglądają jak jakiś glitch.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 128