Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 128
916
Samoloty / Odp: [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Wto, 02 Gru 2014, 15:58:59 »
Pierwszy locik zajął bardzo mało, drugi pewnie kilka godzin. Najwięcej czasu bawiłem się z uzbrojeniem, wersjami i  testowaniem ich pod różnymi aspektami.

917
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Wto, 02 Gru 2014, 01:05:26 »
#t=12

918
Samoloty / Odp: [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Wto, 02 Gru 2014, 00:23:32 »


3. Pionowzloty przeznaczenia bojowego

Podczas długiego okresu renowacji KSC naszej firmy inżynierowie mieli mnóstwo czasu na rozmyślaniami nad nowymi rozwiązaniami i bardzo mało możliwości konstrukcyjnych, ze względu na remontowane hangary i inne budynki używane do konstrukcji wielkich pojazdów, dlatego by nie marnować ich zapału przydzielono im niewielką szopę na skraju terenu Eye of the Dragon.



Była to bardzo dobra decyzja, wielu ludzi umarło.




1. SV Hornet - wersje Grey i Desert

Ilość części - Do uzupełnienia
Paliwo ciekłe - Do uzupełnienia
Mody - Wyłącznie BD Armory!
Jeden pilot
Dodatkowo - Uzbrojenie, w zależności od wersji i gustu zamawiającego


Jest to lekki pojazd szturmowy, przeznaczony raczej do wsparcia sił lądowych niż do zdobywania przewagi w powietrzu, zresztą jak wszystkie samoloty w tym zestawieniu.

Konstrukcja jest niewielka, lekka i zwrotna, w zależności od wersji nieco zmienia się także układ skrzydeł. Niestety, próby z wersjami o większych powierzchniach nośnych zakończyły się fiaskiem, dlatego całkiem częste w locie wymagane jest użycie silnika startowego do zachowania właściwego kursu, co bardzo negatywnie przekłada się na zasięg pojazdu, ograniczonego przez niewielką rezerwę paliwa. Zalecany jest ich wcześniejszy transport w pobliże akcji. Ze względu na kompaktowe rozmiary, małą masę i brak wymagań co do pasa startowego nie jest o to trudno. 



Podstawowa wersja samolotu wyposażona jest w sprzężone działko 0.50 cal o 360 stopniowym polu rażenia i dwie wyrzutnie niekierowanych rakiet hydra. Stanowi to poważny argument w każdym starciu, zwłaszcza biorąc pod uwagę niewielki koszt samolotu*






Wersje


Wersja Pustynna - jest identyczna pod względem wyposażenia z edycją podstawową. Została zamówiona przez Korpus Kerbalskiej Piechoty Morskiej jako pojazdy wsparcia i fotografie z jej testów widoczne są powyżej.




Wersja Szara - Zamówiona przez prywatnego klienta, pragnącego zachować anonimowość. Wyposażone wyłącznie w obrotowe działo Vulcan 20mm na ruchomej podstawie pozwalającej na śledzenie celu czy ostrzeliwanie ziemi bez manewru nurkowania. W ostatecznym modelu działko zostało zamontowane po lewej stronie kabiny.










Uwaga - wymagana podstawowa licencja pilotażu VTOL
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1. SV2 Strix - wersje Navy i Gold


Wersja referencyjna, ciężkie uzbrojenie

Ilość części - Do uzupełnienia
Paliwo ciekłe - Do uzupełnienia
Mody - Wyłącznie BD Armory!
Jeden pilot
Dodatkowo - Uzbrojenie, w zależności od wersji i gustu zamawiającego

Ciężka jednostka wsparcia ogniowego. Wyposażony w dużą rezerwę paliwa, cztery silniki odrzutowe i mnóstwo miejsca na różnorodne uzbrojenie jest mocnym argumentem w starciu przeciwko piechocie i opancerzonym pojazdom. Nie potrzebuje silników startowych do zachowania stabilnego lotu, świetnie odnajduje się w standardowym modelu aerodynamiki jak i w NEAR.


Wersja referencyjna, ciężkie uzbrojenie

Wersja referencyjna, ciężkie uzbrojenie - odpalenie rakiety Hellfire

Wersja referencyjna, lekkie uzbrojenie - zniszczenie celu testowego

W składaniu samolotu uczestniczyło kilka poważnych firm astronautycznych, dzięki którym cały projekt został zrealizowany.


Lądowanie na okrągłym budynku centrum badawczego jest dużym wyczynem, ale jeszcze większym jest wyprodukowanie opon, które trzymają Strix stabilnie w miejscu!

Wersje



Navy - Czyli zamówiona przez Korpus ciężko uzbrojona wersja samolotu Strix.
- 30 mm działo obrotowe na grzbiecie pojazdu
- 20 mm działo obrotowe Vulcan pod kokpitem - ruchoma podstawa pozwalająca na precyzyjny ostrzał celów naziemnych
- 8 rakiet Hellfire
- 2 wyrzutnie rakiet niekierowanych Hydra







---



Wersja Złota - Zamówiona przez kolejnego klienta prywatnego ekskluzywna wersja SV2 Strix o podwyższonym komforcie, lekko uzbrojona - w dwa działka 20mm Vulcan na ruchomej podstawie. Służą prawdopodobnie do eskorty.







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Brzuszek pępuszek
Uwaga - wymagana zaawansowana licencja pilotażu VTOL
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Każdy model wyposażony jest w wyrzutnię wabików termicznych.
Dozwolone jest modyfikowanie uzbrojenia i kolorystyki pojazdów oraz innych jego cech, pod warunkiem zaznaczenia producenta (Eye of the Dragon) w ewentualnych relacjach.
Instrukcja do wszystkich pojazdów -
1. Silniki główne
2. Silniki pionowego startu
3. Zmiana aktywnej broni
4. Wystrzelenie rakiety (jeśli uaktywniono)
5. Flara

Sprawdź grupy funkcyjne przed odlotem.


Dziękujemy za zapoznanie się i wyrażenie opinii
o naszych nowych pojazdach.

* nazwa do sprecyzowania, dokumenty się zgubiły :|

919
Problemy z modyfikacjami / Odp: RemoteTech- jak obsługiwać?
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 19:45:37 »
Zadaj sobie pytanie, ile naraz masz aktywnych statków w grze.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

920
Propozycje & Uwagi / Odp: FAQ do KSP
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 02:21:55 »
Nawet nie tyle modów, co kariery - to jak wyglądała na samym początku, a jak będzie wyglądała w 0.90 (wprowadzenie zadań Fineprints) to niemal dwie różne gry.
Niestety, KSP jest potwornie czasochłonne, a uczenie się go z tekstu działa kiepsko. Najlepiej zobaczyć i próbować samemu. Najlepszym odpowiednikiem tego, o czym ty myślisz jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ -
Moim zdaniem przełożenie jej na tekst jest zadaniem bardzo pracochłonnym i nawet niepotrzebnym. Nawet z bardzo małą znajomością angielskiego można dużo z niej wyciągnąć, po prostu patrząc uważnie na obraz i wyłapując pojedyncze wyrażenia.

921
Propozycje & Uwagi / Odp: Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 17:48:05 »
Na telefonie (a głównie z niego przeglądam forum) nie mam żadnych blokad reklam i nieopatrzne kliknięcie w link prowadzi czasem do konieczności "twardego" wyłączenia przeglądarki przez odpowiednik managera zadań. Faktycznie reklamy na t serwisie bywają bardzo natarczywe.

@up
Hajsy? A ile wysłałeś dobrowolnie na serwer, kiedy był wybór?

922
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 26 Lis 2014, 22:11:49 »
@up
Dodanie ładowni do 0.25 nie było pewne niemal do końca prac. Niemalże przesunęli je na tę aktualizację, ze względu na problemy techniczne. Teraz aż tylu nie powinno być, chociaż ich brak na fotkach niepokoi.
Edit: To nie są wszystkie zaplanowane na 0.90 części

[Post scalony: [time]Czw, 27 Lis 2014, 08:14:24[/time]]
W devblogu piszą także o tym, że będą jakieś limity masy pojazdów. Czy będzie to tylko sucha informacja, czy ważna część gameplay'u? Jeśli to drugie, to ekstra. Każdy kto grał lub zna BSTM wie, jak mocno wpływa to na rozgrywkę. Naprawa sprzętu będzie wymagała kerbala o odpowiednim poziomie wiedzy, co jest dobrym rozwiązaniem - wysyłanie jednoosobowych misji stanie się bardziej ryzykowne.

Nowe zaznaczanie obiektów wygląda w końcu świetnie normalnie - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

923
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 26 Lis 2014, 20:31:58 »
@up
Moderzy zrobią "stock-a-like".

924
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 26 Lis 2014, 19:49:46 »
Super! Koniec ze szpetnym Mk3, teraz jeszcze dwumetrowe części wejdą do ładowni, mega.

925
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: TweakScale problem
« dnia: Pon, 24 Lis 2014, 15:43:46 »
A dlaczego nie zrobisz smacznego clustera?

926
Statki kosmiczne / Odp: [Rekonstrukcja] Rosetta + Philae,
« dnia: Nie, 23 Lis 2014, 18:42:54 »
Rekonstrukcja misji Rosetty -> Harpun zadziałał


Bardzo elegenckie screeny dzięki tym modzikom. Brakuje mi tylko trajektorii obiektu czy screenu zaplanowanego spotkania, a kometa powinna mieć całkiem zwariowaną elipsę ;)

927
Dyskusje ogólne / Odp: Silniki odrzutowe w rakietach wynoszących
« dnia: Nie, 23 Lis 2014, 11:54:02 »
Porownajcie też koszty rakiety tradycyjnej i hybrydowej. Warto pooglądać starsze prace użytkownika Shinzo, miał imponujące i częściożerne konstrukcje. To drugie imo skreśla taki typ, dodatkowo lot jest o wiele dłuższy, tym bardziej że prosta rakieta orbitalna jest bardzo tania. Kratownice i wloty powietrza niby są niedrogie, ale wymagana ich ilość znacząco zawyża koszt. W trybie Iron Man użyłbym zdecydowanie napędu wyłącznie chemicznego.*

* chyba że koszt operacji jest faktycznie wielokrotnie niższy, ale nie mam jak zrobić testów.

928
Obsługa techniczna / Odp: Gra włącza się strasznie długo.
« dnia: Sob, 22 Lis 2014, 21:55:10 »
Wyłącz dodatkowe sieci internetowe jak np. Hamachi w panelu sterowania.

929
Poproś o pomoc / Odp: Problem z lotami bezzalogowym
« dnia: Pią, 21 Lis 2014, 22:37:42 »
To dobrze że wgrałeś akurat te, bo z innym zestawem rakieta sama by odleciała i samemu założyła kolonie na Laythe!

Usuń RemoteTech, zacznij uważać co ściągasz i czytaj instrukcje obsługi.

930
@up
 Żem już wysłał link do overhaula.

Strony: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 128