Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 128
901
Nie dość że nie myśli gdzie i co pisze, nie czyta co klika to jeszcze pirat. Najgorzej.


902
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 06 Gru 2014, 21:47:39 »
Świetne wieści. Drobnostki jak lepsze przelewanie paliwa to jedno, ale kariera może naprawdę być bardzo trudna.

903
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 06 Gru 2014, 19:31:15 »



(jest jakiś wzór na pojawienie się kuców w dowolnym temacie w internecie?)

904
Poziom trudności w aktualnym KSP możesz podnieść tak, że będziesz płakał jak ci zabraknie RCS do zadokowania, bo nie będziesz miał nawet kasy na lot serwisowy :D

905
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Sob, 06 Gru 2014, 16:26:51 »


Na trailerze widać m.in. dziwne latające płaszczki i roboty strażnicze, pilnujące ekologii.

Twórcy w wywiadzie wspominali że spotkanie z graczem na powierzchni będzie bardzo mało prawdopodobne - jak dwie osoby w dwóch punktach na Ziemi. Imo trochę przesadzone, bo planety wydają się być skalą bliższe KSP (gdzie wciąż absurdalnie trudno jest na coś trafić przypadkiem).

906
@up
Angorek zbudował swój latacz z półproduktów które musiał świadomie dobrać za trzykrotność ceny najtańszych modeli. Biorąc pod uwagę jego zainteresowania, pilota miał w rękach wcześniej, może od znajomego czy hobbysty w rodzinie. Kupowanie droższego gotowca przy zerowym doświadczeniu to oczywiście idiotyzm. Sam się uczyłem malować praktycznie najtańszymi środkami malarskimi na zwykłym papierze ;)

907
Samoloty / Odp: [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Czw, 04 Gru 2014, 19:51:30 »
Będzie prawdopodobnie dziś wieczorem.

[Post scalony: Czw, 04 Gru 2014, 21:13:38]
Dodano download.

908
Inne gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Czw, 04 Gru 2014, 17:53:16 »
Napisz do pomocy technicznej GoG.com, na pewno pomogą.

909
Inne / Odp: Nowe Czasopismo: New Orbiter Czasopismo Wieloplanetarne.
« dnia: Czw, 04 Gru 2014, 15:58:52 »
Bez Deadly Reentry? :(

910
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 19:43:46 »
Różnica dotyczy tylko tego, że doświadczony kerbal sam ustawi nos rakiety na cel/retrograde/itd. Wciąż trzeba wiedzieć, po co ustawiać rakietę na te znaczniki i jak zachowa się trajektoria po odpaleniu silnika w danym kierunku.

911
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 19:10:36 »
Cytuj
Ale co z trybem sandbox?

O ile pamiętam, wszystkie perki będą odblokowane.

Cytuj
Przecież tryb sandbox jest na logikę najczęściej wybieranym trybem przez nowych graczy.

Squad nie dzielił się na ten temat żadnymi danymi. Nie wynika to też z logiki, a "wydaje mi się".


Mnie się z kolei wydaje że ta funkcja, podobnie jak wszystkie dodane od czasu dodania nauki, będzie opcjonalna.


912
Inne gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 17:22:50 »
Na maila powinieneś dostać wiadomość zatytułowaną "Redeem your FREE The Witcher 2 and The Gamers: Director's Cut". Mogła wylądować w spamie ze względu na jej treść.

913
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 17:08:02 »


Według Devnote powyższe cechy mają być odblokowywane w czasie, od następcy SAS począwszy (stability assist). Nie demonizowałbym. Bardziej niż kręcenie rakietą denerwuje przeskakiwanie SOI czy manewru w WARP.

(wspomnę tylko, że kiedyś o wielkim ułatwieniu mówiło się na planowane manewry).

914
@up
Gdzie 600 złotych, a gdzie 2000? Chodziło mi o propozycję MYT, twoja jest dużo bardziej sensowna.

915
@up
Portfel gimnazjalisty, a portfel profesjonalnego hobbysty to są dwa różne światy.

Strony: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 128