Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 128
871
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 13:12:45 »
Cytuj
Wyobraź sobie, że Squad zapowiada, że teraz przez kwartał będzie się zajmował tylko i wyłącznie produkcją koszulek i kubków z kerbalami.

No i co? To jest firma prywatna, właściciele mogą sobie zwolnić cały zespół odpowiedzialny za KSP i dalej zarabiać na marketingu, zakopując markę 3 metry pod ziemią, nikt im nie broni. I nic z tym nie zrobisz, możesz tylko ponarzekać.

Cytuj
Mi cały czas od BARDZO dawna chodzi o lokalizowanie środków w rozmaite punkty rozwoju. Pewnie, kariera okej, niech sobie będzie, osoby pozbawione wyobraźni i nieumiejące samemu sobie wymyślać celów stanowią większość i dla nich kariera jest niezbędna. Ale rozwój kariery zajął twórcom już trzy czwarte ROKU.

ROKU?!

Squad nigdy się nie krył z tym, że kariera jest ich głównym celem, ale ciebie to najwyraźniej ciągle zaskakuje. Dla ciebie to jest bzdet, ale dla nich to najważniejszy aspekt gry. KSP nie ma niestety bezpośredniego konkurenta, do którego można byłoby się zwrócić, ale nie bez powodu modding jest wspierany, i rozgrywka może wyglądać jak tylko sobie wymarzysz. Nawet jak wymarzysz sobie stawianie domków jednorodzinnych w grze o wystrzeliwaniu rakiet. 

Cytuj
Pamięta ktoś z was kiedy miały wejść surowce? Ano tak się składa, że półtora roku temu. Pas asteroidów miał wejść kiedy? W kwietniu. Gdzie jest? Nie ma. Mógłbym takich zapowiedzi Squadu przytoczyć jeszcze kilkanaście, a jakbym się wysilił to kilkadziesiąt.

Do obietnic Squad podchodzę z rezerwą od bardzo dawna i o ile jestem w stanie np. przymknąć oko na brak jednej czy drugiej funkcji, tak fakt że takich rzeczy jest dużo więcej bardzo jest żałosny. Szkoda że community na to bardziej nie naciska, tym bardziej że np. mechanikę generowania asteroid już mają, a dodanie modułu generującego kamyki na danym pasie nie jest szczególnie skomplikowane - takie rzeczy mnie zaskakują najbardziej, bo można wprowadzać duże zmiany prostymi decyzjami a oni z tego nie korzystają.

872
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 10:28:42 »
@up
Każdy ma inne wyobrażenie kierunku w jakim powinno iść KSP i kiedy plany twórców rozmijają się z wytworzonym w głowie obrazem, zaczyna się nieprzyjemna krytyka.

Ale niezbalansowanie pewnych elementów czy wyraźnie nieprzemyślenie dodawanej zawartości to już inny problem.

873
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 09:41:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

"Oczekujcie surowców i aerodynamiki"

Bez szoku :3

874
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 17:04:07 »
To znany błąd, tymczasowo trzeba zrezygnować z wersji 64 bit.

[Post scalony: [time]Pią, 19 Gru 2014, 02:08:48[/time]]
Straciłem sondę, bo po niesymetrycznym odpaleniu testowych rozdzielaczy wpadła w ruch wirowy, a jedyny środek kontroli jaki miałem to silnik LV909. Najlepszy update ever.

875
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Obrazki z kosmosu czyli ISS SSTV
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 12:47:26 »
Da się przechwycić obserwacje statków obcych znad Saturna i miasta na Księżycu?

876
Obsługa techniczna / Odp: KSP 64 bit
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 21:43:00 »
Alternatywnie, w folderze Steam masz ikonkę KSP_64.exe

877
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 20:28:24 »
@up
U mnie nigdy się nie zatrzymywały po czasie. Dziwne. Mam jeszcze 0.24 na dysku i mogę sprawdzić. Niestety, z pilotami jest związany poważny bug, który cofa nas do czasu 0.18, a mianowicie zaawansowani piloci mają tendencję do wypalania RCSu i zużywania prądu bez potrzeby. Błąd został już zgłoszony na oficjalnej stronie do bug-trackingu Squadu, więc niedługo powinien przestać on występować.

[Post scalony: Śro, 17 Gru 2014, 20:53:14]
Proceduralne skrzydła nie działajo, nagorszy update od czasu asteroid

878
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 14:39:55 »
Nie wiem o jakiej liście mówisz, ale po ogłoszeniu że KSP wejdzie w bete Squad opublikował oficjalny plan na temat zawartości która ma wejść między 0.90 a premierą.

Znajdziesz tłumaczenie JackRyana na blogu Kerbale.pl

879
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 11:26:19 »
Wstrzymajcie się z tym co byście widzieli w grze - lista rzeczy jest już zaplanowana. Surowce i aerodynamika są potwierdzone, ale odtwórstwo historyczne czy zmiany mechaniki sond tam nie ma. Trzymajcie się faktów, od marzeń są mody :)

880
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 10:03:32 »
Więcej poziomów budynków to jest to, nawet bez wizualnego skoku (budynki mogłyby się "czyścić" czy otrzymywać jakieś małe dodatki, jeśli już trzeba). Trzy poziomy dla VAB i płyty startowej to już jest mało, nauka i centrum astronautów też mogłoby mieć więcej.

881
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:09:31 »
Brak standardu posiadania IVA w pojazdach stock symbolicznie pokazuje jedną z najgorszych cech Squad - działanie na pół gwizdka. Czy to wynika z kiepskiego planowania, braku środków czy ukradzionego sombrero - nie obchodzi mnie to.
1. Skoro nie byli w stanie tego dokonać, może trzeba było zostać przy portretach kerbali bez IVA? W stocku i tak maminimalne znaczenie (mimo zże to super zabawka)
2. Gdyby co wersję dodawano brakujący kokpit, byłyby już wszystkie poza dwoma częściami MK3

@up
Jeżu, od 0.25 jest tryb node-only pod altem

882
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 15:00:26 »
Kadaf po prostu roztrzęsiony po incydencie z Jenny. Niby tu zgrabnie, tam ładnie, ale ta broda może przeszkadzać. I pamiętajmy że to randka w ciemno była!

Po takiej traumie też nie lubiłbym 0.90.

Ja z kolei jestem tak wyposzczony, że grałbym na starym kompie na 0.18. Co nie zmienia faktu, że dzynksy są dobrem porównywalnym z herbatą do kolacji.

@up
Ja wciąż uważam że użyteczność inżynierów jest bliska 2%

883
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 23:57:39 »
Nowe części.


884
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 23:41:41 »
Tak, ESA przekazała im informację, że logo można używać dowolnie w takim medium.

885
Własna twórczość / Odp: Space Race
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 19:32:01 »
Cytuj
Jeśli komuś chce się skrobnąć zdanko czy dwa o fabule to niech napisze bo w sumie nie wiem jak to się czyta.

O jakiej fabule?

Strony: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 128