871
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 13:12:45 »Cytuj
Wyobraź sobie, że Squad zapowiada, że teraz przez kwartał będzie się zajmował tylko i wyłącznie produkcją koszulek i kubków z kerbalami.
No i co? To jest firma prywatna, właściciele mogą sobie zwolnić cały zespół odpowiedzialny za KSP i dalej zarabiać na marketingu, zakopując markę 3 metry pod ziemią, nikt im nie broni. I nic z tym nie zrobisz, możesz tylko ponarzekać.
Cytuj
Mi cały czas od BARDZO dawna chodzi o lokalizowanie środków w rozmaite punkty rozwoju. Pewnie, kariera okej, niech sobie będzie, osoby pozbawione wyobraźni i nieumiejące samemu sobie wymyślać celów stanowią większość i dla nich kariera jest niezbędna. Ale rozwój kariery zajął twórcom już trzy czwarte ROKU.
ROKU?!
Squad nigdy się nie krył z tym, że kariera jest ich głównym celem, ale ciebie to najwyraźniej ciągle zaskakuje. Dla ciebie to jest bzdet, ale dla nich to najważniejszy aspekt gry. KSP nie ma niestety bezpośredniego konkurenta, do którego można byłoby się zwrócić, ale nie bez powodu modding jest wspierany, i rozgrywka może wyglądać jak tylko sobie wymarzysz. Nawet jak wymarzysz sobie stawianie domków jednorodzinnych w grze o wystrzeliwaniu rakiet.
Cytuj
Pamięta ktoś z was kiedy miały wejść surowce? Ano tak się składa, że półtora roku temu. Pas asteroidów miał wejść kiedy? W kwietniu. Gdzie jest? Nie ma. Mógłbym takich zapowiedzi Squadu przytoczyć jeszcze kilkanaście, a jakbym się wysilił to kilkadziesiąt.
Do obietnic Squad podchodzę z rezerwą od bardzo dawna i o ile jestem w stanie np. przymknąć oko na brak jednej czy drugiej funkcji, tak fakt że takich rzeczy jest dużo więcej bardzo jest żałosny. Szkoda że community na to bardziej nie naciska, tym bardziej że np. mechanikę generowania asteroid już mają, a dodanie modułu generującego kamyki na danym pasie nie jest szczególnie skomplikowane - takie rzeczy mnie zaskakują najbardziej, bo można wprowadzać duże zmiany prostymi decyzjami a oni z tego nie korzystają.