Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 128
856
Dyskusje ogólne / Odp: Najciekawsze ciało niebieskie w kerbalach ?
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 01:56:05 »
O tak, Pol to jeden z lepszych obiektów, także dzięki odważniejszym obiektom na powierzchni, wykraczają poza standardowe głazy spotykane gdzie indziej.

857
Inne / Odp: Nietypowe rozwiązania wymuszone trybem kariery
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 01:53:02 »
Po "Szczurze" postanowiono skonstruować zupełnie nowy śmigłowiec zwiadowczy, tym razem dwuosobowy.



10-tonowy Bazyl może być wyposażony w dowolny sprzęt badawczy (z drobnym zastrzeżeniem co do Material Bay, ale zwykle nie jest potrzebny) a zasilany jest alternatorem i, w razie potrzeby, rezerwowymi panelami słonecznymi.



Ależ gdzie bajer, który sprowadził tę konstrukcję do wątku o nietypowych rozwiązaniach, skoro jest tak standardowy jak standardowy może być śmigłowiec? - mogą zapytać co bardziej dociekliwi czytelnicy.

Rzecz leży w zablokowanym włazie, który i tak jest standardowo zamontowany niefortunnie jak na taką maszynę - górna część konstrukcji całkowicie je blokuje. Dlatego wyposażono Bazyla w bardzo wygodny dla załogi, dodatkowy właz w tylnej części pojazdu.





Nie jest to może technologiczna osobliwość, ale podobne rozwiązanie jeszcze się nie pojawiło.


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

858
Dyskusje ogólne / Odp: Najciekawsze ciało niebieskie w kerbalach ?
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 00:43:21 »
Ostatnio dużo podróżuję po Kerbinie i muszę stwierdzić że jego góry to jedno z najbardziej malowniczych miejsc w grze. Do tego powierzchnia Kerbinu jest najbardziej różnorodna kolorystycznie czy klimatycznie. Mamy łagodne, rozległe równiny bijące zielenią, mamy pustynie czy delikatne wzgórza, pojedyncze rzeki i ogromne góry. Niestety większość geografii obcych planet zamyka się jedynie w wyżynach, równinach i dwoma przypadkami oceanu, już bez rozróżnienia. Sonda w dowolnym miejscu Duny nie będącym czapą lodową znajdzie prawdopodobnie niemal identyczne miejsce jak zrzucona gdzie indziej.

859
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wspieranie forum bitcoinami
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 00:23:08 »
Dorób ankietę ilu użytkowników forum wykorzystuje BitCoin. Może ci wszyscy dziani kolesie których główną rozrywką jest czytanie naszych AARów i niepisanie postów po prostu opływają w wirtualne pieniążki. Ja nie wiem, ale póki co zbiórki na tym forum zawiodły a sam w ramach wsparcia męczę się z reklamami na telefonie, z którego przeglądam forum najczęściej.

860
Poproś o pomoc / Odp: Planowanie Misji
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 00:16:53 »
Taki mod nazywa się kartka papieru i ołówek, względnie arkusz Excel czy inne podobne rzeczy :)

861
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 00:35:10 »
Samolot odrzutowy "Bakwazan"









Nie ma funkcji, lol

862
Spec Ops: The Line
17,06 Eg. (ze zniżką 4.26)


Najlepsze wydane na shootera pieniądze w życiu.

863
Inne / Odp: Nietypowe rozwiązania wymuszone trybem kariery
« dnia: Nie, 21 Gru 2014, 11:47:35 »
@up
Co jest w nich nietypowego?

864
Inne / Odp: Nietypowe rozwiązania wymuszone trybem kariery
« dnia: Nie, 21 Gru 2014, 10:37:17 »
A co z obserwacjami na Kerbinie? Niektóre miejsca są bardzo trudno dostępne, szczególnie jeśli teren nie jest równy a zwiad musi zostać wykonany z ziemi?



Drobny śmigłowiec zwiadowczy Rat I, kosztuje około 16 tysięcy funduszy, ma dość niewielki zasięg ale dzięki płatnemu (słono...) dostępowi do lotnisk Kerbin Side misje na Kerbinie stają się prawdziwą przyjemnością.


Szkoda że śmigłowiec opracowałem już po tym, jak inwestorów przestał już interesować Kerbin.


Baza położona tak wysoko, że kerbale nie chcą zdejmować hełmów. Cieniaki!

865
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 17:37:08 »
@up
Większe wrażenie zrobił na mnie let's play i scena przybycia na orbitę niszczyciela jednej frakcji, niż to CGI ;)

866
Szukam modyfikacji / Odp: Kapsuła ratunkowa
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 12:59:36 »
Z kapsuł ratunkowych kojarze tylko to: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

867
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 12:36:30 »
Wciąż jeszcze mam wątpliwości co do tego tytułu. Stacje które wyglądają trochę jak rozbudowane menu są przez to dziwnie sterylne a podróż od gwiazdy do gwiazdy wydaje mi się zbyt monotonna. Ponadto decyzja o tym że nagrodę zgarnia tylko ten, który wystrzelił decydujący pocisk. Asysty potrafią irytować nawet w shooterach, ale tutaj wymiana ognia jest o wiele dłuższa i wygląda mi na źródło frustracji w przypadku gdy długo walczyliśmy z jakąś opancerzoną anakondą,a jakiś przypadkowy sojusznik dobije rakietą...

Za to bardzo spodobały mi się konflikty między frakcjami, zapewne nie odpuszczałbym żadnemu psychopacie z Imperium ;)

868
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 18:48:05 »
@up
Przecież się poprawiłem w poście nad twoim.

Cytuj
I w razie jakichkolwiek wątpliwości - Squad jest w 110% indykiem

Yay, przekonujące!


Nie, jakbym sam nie zerknął na definicje na taki "argument" w dyskusji uśmiechnąłbym się tylko. Przecież można podsunąć artykuł czy właśnie objaśnienie pojęcia co kończy rozmowę i nie jest protekcjonalne. Meh

869
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 18:25:16 »
Ta definicja nie jest prawdziwa, ale sam przesadziłem w drugą stronę, w końcu KSP jest w sprzedaży bezpośrednio od nich. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ tutaj jest więcej na ten temat

870
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 17:59:25 »
Squad nie jest studiem niezależnym. Sekcja KSP którą znamy, jest częścią większej firmy i zarówno Harvester jak i Maxmaps są tam normalnie zatrudnieni.   

Strony: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 128