817
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 03:01:56 »
Wciąż nie poprawiłeś screenów na takie w sensownym rozmiarze. Jak napisałem, rozumiem i ok, proste samoloty są ok, bardziej skomplikowane wymagają większego doświadczenia. Ale proste samoloty nie są ciekawe, jeśli nie są elementem większego projektu. Ponadto, z nowymi bajerami budowania pojazdów można zrobić taką maszynkę dużo ciekawszą, kilka rad na podstawie tych malutkich obrazków:
- Podwozie nieco wtopione w kadłub prezentuje się dużo lepiej i jest niższe, co może pomóc w utrzymaniu stabilności pojazdu przy lądowaniu
- Tylne koła przy lądowaniu mogą sprawić problem, są bardzo wąsko rozstawione
- Kółko dookoła KSC to żaden raport z rozgrywki (AAR). Jakie zadania będzie spełniał myśliwiec? Jak go użyto? Jakie ma wady? To wszystko można zawrzeć w opisie, czyniąc go ciekawszym. Sam budowałem niegdyś markę samolotu Isha, wykorzystując go w wielu AARach. Nie stał się może zbyt rozpoznawalny, ale wiem że można tak zrobić, że użytkownik skojarzy maszynę po samej nazwie.
A SSTO to jeden z poważnych kroków milowych w KSP, powodzenia!