Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 128
766
@up
Mnie tam to mniej bawi, jesli element jest czescia scenariusza a transport to dodatkowe 40-120 minut czasu ktore lepiej poswiecic na szlify wazniejszych rzeczy.

Co do LS, chyba taki z Interstellar w nazwie dziala, sam uzywam. Nie chodzi o mod z napedami podswietlnymi.

767
W takim wypadku nie zostaje nic jak zignorowanie takiej osoby. Siłą do przyjęcia pomocy nie zmusisz a tabelka to dobry plan, tak czy inaczej. Nie wiem tylko jaka jest szansa że ktoś ją wykona :/

A ty zauważ że gdybyś nie użył zbędnych inwektyw nikt by się czepiac nie mógł. Po co?

768
W ogóle polecam ShookTea bardziej uważnie dobierać słowa, tym bardziej że porusza problem w bardzo oficjalnej sekcji forum, reprezentacyjnej w pewnym sensie. Widząc nazwę tematu po prostu trudno mi się zgadzać z kimś tak lekko korzystającym z inwektyw - wszyscy popełniają błędy a niektórzy mogą nie być na tyle zorientowani w internecie i hardware by z wyprzedzeniem podać wymagane informacje - i nie mówię tu o młodszych userach!

Inna sprawa to używanie zbędnie wielkich i poważnych słów dla efektu komicznego, to wcale nie brzmi dobrze.

769
Nie mówimy o bugu w twojej grze. Kamilsowi nie pomaga restart, bo problem pojawia się ponownie przy wysokich ustawieniach, więc sytuacja znowu się różni i jest powtarzalna. Czekam na pluginy i sprzęt.

770
Ostatnio słuchałem w internecie audycji o przekazach istot z VII gęstości. Wciąż wydaje się bardziej sensowne niż darmowe pieniądze.

771
Czy wy w ogóle przeczytaliście na czym polega problem? Bug neutralizuje zmiana ustawień gry, to nie kwestia wysokościomierza.

772
Nie, to wygląda bardzo niezdrowo. Freezy, gubiąca się kamera, znikająca ze statków załoga to dość normalne rzeczy, ale kiedy coś rozwala statki to poważna sprawa. Podaj listę pluginów, sprzęt, wersję gry (kiedy wy się nauczycie...)

773
Obsługa techniczna / Odp: Jebediah jest przerażony
« dnia: Sob, 17 Sty 2015, 20:30:01 »
BTSM i DR dodają kilka dodatkowych możliwości śmierci które są przeliczane w każdej sekundzie (life support, przeciążenie, energia elektryczna, ciśnienie atmosferyczne). Wcale mnie nie dziwi że nawet Jeb jest niespokojny!

774
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 17 Sty 2015, 14:20:40 »
Ze wszystkich obietnic które Squad złożył, planet sobie nie przypominam.

Renowacja - tak. Planety po Eeloo nigdy nie były jasno zapowiedziane.
Zwykła wzmianka w wywiadzie z 2013 roku człowieka który tam już nie pracuje od roku to żadne źródło.

775
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Czw, 15 Sty 2015, 11:49:14 »
Zadania z Ustawieniem satelit na pozycji wymagają ŹRÓDŁA energii, nie jej rezerwy. Baterie mogą być gdziekolwiek, ale jedna to za mało do czegokolwiek poza lotem suborbitalnym.

Zadanie "Wyślij raport lub eksperyment z orbity" to zupełnie inny typ misji.

776
Dyskusje ogólne / Odp: zrywajacy spadochron
« dnia: Śro, 14 Sty 2015, 18:22:29 »
Bez FAR trzeba sie natrudzić żeby kerbinska kiślowa atmosfera nie wyhamowala pojazdu. Obniż orbitę przed deorbitacją i schodź łagodniej, z perycentrum na 30 km.

Otwieraj spadochron później. Jeśli problem wciąż jest, użyj spadochronu zwalniającego (drogue) przed właściwym.

777
Własna twórczość / Odp: [LEMCorp]Kontakt
« dnia: Wto, 13 Sty 2015, 10:57:08 »
Chętnie przeanalizuje fragment po fragmencie ale to kiedy indziej. Póki co, powiem tylko że gdyby LEM corp. powołano wcześniej, być może śledztwo w sprawie katastrofy Konsula i sabotażu w pozakerbinskich ośrodkach wydobywczych nie skończyło by się takim rozwodnieniem sprawy w morzu biurokracji i walce z opinią publiczną (i roztopieniem prywatnego reaktora w środku nieprzychylnego państwa...) .

778
Obsługa techniczna / Odp: Gra crashuje przy ładowaniu rakiet
« dnia: Pon, 12 Sty 2015, 14:26:05 »
Mody masz raczej na bardzo sensownym poziomie, chyba że w Texture Replacer masz gigantyczne skyboxy i setki kombinezonów.
Tak, ATM to mod. Graj bez przeglądarki w tle, zbędnych programów itd. Podejrzewam że po prostu przekraczasz granicę 3 GB RAM dla gry lub po prostu system i reszta zajmuje jej więcej, co obniża limit pamięci przed crashem. Obniż jakość tekstur do half-res. Jak z ATM problem będzie występował dalej, pisz, będziemy kombinować.

779
Obsługa techniczna / Odp: Gra crashuje przy ładowaniu rakiet
« dnia: Pon, 12 Sty 2015, 12:58:58 »
Co masz na myśli mówiąc o dużych częściach? Ile masz RAM? Ile modów? A w ogóle to popraw wątek, bo brak w nim ważnych informacji. Sprawdź czy Active Texture Management pomoże.

PS: 0.9 a 0.90 to bardzo duża różnica :)

780
Samoloty / Odp: Hydra 1 - Czyli nadwyżka funduszy w akcji!
« dnia: Nie, 11 Sty 2015, 16:41:32 »
Czemu kiedy ktoś wrzuca opinię o pojeździe sprzed niespełna roku zawsze, ale to zawsze prosi o plik? Ja nie mam nic przeciwko komentarzom pod starymi tematami, ale użyjcie przy tym mózgu! MegaProize dawno temu zniknął z forum, zresztą po takim czasie modowe i stockowe pojazdy będą zwyczajnie niekompatybilne.

Strony: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 128