Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 128
706
@up
Jeśli masz ATM zwiechy i dluuugie ładowanie nim skompresuje wszystko to normalka.

707
Jest mały plugin na to, ale nie wiem czy działa w 0.90 no i nie pamiętam nazwy, damn. Pozwalał wybrać trzy lub więcej trybów rysowania

708
Problemy z modyfikacjami / Odp: RSS - więcej planet i wygląd planet
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 23:02:46 »
@up
No cóż...

...u mnie PF działa, a testowałem całkiem sporo nim zdecydowałem się zrestartować kampanię.

709
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 22:58:30 »
@up
Tak to działa właśnie w wydobyciu Interstellar, tylko przy okazji on dodaje pierwiastki promieniotwórcze do wydobycia, syntezę amoniaku, elektrolizę wody i jeszcze kilka rzeczy. Na regolicie polatasz na Munie czy Ike, poświęcając mnóstwo energii elektrycznej i ciągnąc ciężką rafinerię i specjalistyczny silnik, który będzie użyteczny tylko na dwóch ciałach. To jest kierunek o którym mówił Kadaf, ale surowiec będzie kolejnym kamieniem filozoficznym po Kethanie i to jest akurat fakt. Trudność obróbki jest tajemnicą, kto wie, może ilość wymaganej energii będzie wymagała naprawdę dużej ilości Gigantorów? Nie wiemy nic poza bardzo mało mówiącym screenie.

710
Problemy z modyfikacjami / Odp: RSS - więcej planet i wygląd planet
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 22:50:38 »
@up
Bezsensowna odpowiedź, opis problemu wyraźnie wskazuje na glitche związane z wczytywaniem się chmur z oryginalnego KSP i RSS naraz. Także pierścienie są możliwe w zmodowanym KSP.

Mimo wszystko spróbuj wrzucić tę paczkę graficzną w najniższych możliwych ustawieniach, ewentualnie wykorzystaj sztuczkę Wingeda i wrzucaj tekstury tylko dla obiektów w pobliże których lecisz. Oczywiście ATM jest na pokładzie?

PS: Gdzie specyfikacja kompa!

711
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 20:19:55 »
@up
"Kopie"?Wypraszam sobie, nie wiem skąd u was ten cały jad i traktowanie dyskusji jako konfliktu. Wersja jeszcze nie wyszła, wiele faktów jest tajemnicą a i tak wszyscy spalimy kolejne setki godzin czy to na 1.0, 0.90 czy 0.18 jak ktoś ma raka nostalgii :V

712
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 17:42:24 »
@up
1. Jeden surowiec potwierdzono na Twitterze i Twitchu
2. Kethan i Karbonite to jedyne mody na wydobycie poza Interstellar, gdzie system surowców jest nieczytelny i nie stanowi głównej części moda, nic dziwnego że są popularne.
3. Modowanie systemu stockowego będzie proste lub prostsze niż Kethanu...
4. ...więc będzie można łatwo napisaç uniwersalny utrudniacz.

W kethane wystarczyło podzielić LFO na dwa surki by totalnie zmienić strategie, a osuszenie planet to kwestia banalnej modyfikacji w .cfg więc... nie lękajcie się :)

Przy okazji, Kadaf należy do tych którzy uważają że grywalność jest wprost proporcjonalna do poziomu symulacji realności (chwaląc przy tym aerodynamikę wymagającą skrzydeł w poszyciu i umożliwiającej wysłanie hotelu na Dune w jednym kawałku  ;D)

713
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 17:25:55 »
Przecież w tym aspekcie się z wami zgadzam, to jest mój główny problem z Kethane, Karbonite i niejasnym jeszcze systemem stockowym i wielokrotnie to podkreślałem. Nie zgadzam się tylko z obraźliwym określaniem graczy KSP do tepych idiotów, podczas gdy na rynku jest mnóstwo gier faktycznie niewymagających użycia mózgu.

714
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 15:44:33 »
@2up
To samo ludzie na tym forum mówili o planowaniu manewrów. Rdzeń gry pozostaje ten sam, większe części nie ułatwią wykonania orbity nim gracz się nie dowie czym orbita jest. Alfa była trudna też dlatego, że po prostu brakowało w niej zawartości, pojazdy spalały RCS w idiotyczny sposób a rakiety gięły się jak pałki ZOMO na związkowcach. To nie była trudność przemyślana jak FTL czy Dark Souls.

[Post scalony: Nie, 01 Lut 2015, 15:48:13]
@Shook
Święta prawda!...

...ale ja niegdyś pobralem utrudniacz do Kethanu, bo przy podstawowym łatwość odzyskania paliwa mnie smuciła.

715
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 15:26:03 »
@up
Wiemy tyle że będzie jeden, co samo w sobie ułatwia wiele spraw. To jakby w prawdziwym świecie transport był oparty na jednym, wysokoenergetycznym surowcu.





...oh, wait

716
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 15:00:43 »
Skąd ta narracja o targecie który rzekomo nie ma mózgu, którą podłapałeś od Kadafa? Wiem że trudno się wczuć w początkującego po setkach godzin gry, ale uwierz, pierwsze kilkanaście lub więcej godzin to ciąg porażek i testowania cierpliwości. Trudno żeby gra stała się nagle wyzwaniem dla kogoś kto zjadł na niej zęby ale nie żartujcie że gra jest prosta. KSP to wciąż gra popularnonaukowa i ekstremalnie niszowa w swojej tematyce.

Sam ubolewam nad faktem jednego surowca ale screen traktuję jako mocny WIP, gdzie rozłożenie surowca będzie pierwszym co ulegnie zmianie... ale wciąż, bez modów nie podchodź.

717
Oh, skąd ta skromność, nie wiem jak talenty, ale skilla masz porządnego.

718
Kampanie / Odp: [RP]Kerbal Space program Role-Play
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 14:02:27 »
Cała forma postu jest zrobiona po łebkach, przykłady są dziecinne, założyciel tematu jawnie piraci, lista modów absurdalna, do tego mechanika KSP opiera się na sterowaniu pojazdami, nie załogą. To wszystko czyni obietnicę "wysokiego poziomu RP" zabawną ;P Sorry, ja zostaje przy roleplayowaniu zarządzcy megakorporacji.

719
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« dnia: Sob, 31 Sty 2015, 19:59:52 »
Opcja transferu zniknęła dawno temu, było poczytać wcześniej.

720
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 17:57:49 »
Urwać, 4 post nad twoim...

Strony: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 128