Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 128
676
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 24 Lut 2015, 16:48:10 »
Ja pierniczę, nie mowie że masz analizować każdy felieton i wtorkowy raport, ale URWAŁ NAĆ, wszystko o czym rozważasz zostało wyjaśnione już tygodnie temu, kurna. Obgadane w tym temacie pokrótce jeśli nie rozumiesz angielskiego na poziomie początkującego =_=

677
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam: Mod Inflatable habitat dla wersji 0.25
« dnia: Śro, 18 Lut 2015, 03:22:38 »
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbal Space Program\GameData\Firespitter\Plugins
Powinieneś mieć folder Firspittera z tego moda.

678
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak wstawić do wątku zdjecie?
« dnia: Śro, 18 Lut 2015, 00:10:59 »
Więc tak, zaczynasz od wduszenia F1 w czasie gry. Co prawda ta opcja nie uwzględnia pewnego moda dodającego filtry, ale wątpie żebyś z niego korzystał. Następnie wędrujesz do folderu z zainstalowanymi Kerbalkami i wyszukujesz takiego folderu co się nazywa "Screenshots", w którym w postaci pięknych jotpegów znajdują się zrzuty zrobione za pomocą przycisku o którym wspomniałem wcześniej.

Po tym jak zlokalizujesz swój perfekcyjnie wykadrowany obrazek otwierasz w przeglądarce stronę imgur.com (doświadczenie w przyszłości przyniesie ci wiedzę o konkurencyjnych stronach, nie komplikujmy), otwierasz folder i przeciągasz rzeczony obraz na sam środek strony, jakbyś przenosił plik z folderu do folderu w systemie operacyjnym.

I w końcu, wduszasz przycisk Upload, odczekujesz długie godziny aż plik załaduje się na serwery imgura po czym kopiujesz link oznaczony BBCode (message boards & forums) i w surowej formie wklejasz go do posta. Ewentualnie wybierasz Direct Link (email & IM) i potem zamykasz link w tagach
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img][/img]Służy do tego uroczy guzik po lewej stronie na pasku edycji posta, powyżej pola tekstowego.

Proszę.


679
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 17 Lut 2015, 23:23:49 »
Cytuj
Last week was mostly about integrating the features that we had at nearly ready-to-test level (...) This includes features like the timewarp-to system and Kerbals being able to clamber onto objects.

Cytuj
Fairings are going to be procedurally generated, so you should have a great deal of freedom to build them in any way necessary to fit your payload inside it.

Cytuj
Additionally, we’ve begun initial balancing of the engines in the context of the aerodynamics changes that have occurred.

Cytuj
I’ve been working on the female Kerbals: I had to do a quick retarget inside Maya of all the animations that are being used in Unity.

680
Modyfikacje / Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Wto, 17 Lut 2015, 21:40:16 »
@up
Obawiam się jednak, że to twoja wina, a nie pluginu. Próbuj dalej:






681
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam: Mod Inflatable habitat dla wersji 0.25
« dnia: Wto, 17 Lut 2015, 21:18:37 »
@MRK
No bo potrzebujesz Firespittera dla 0.25 - masz to?
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

682
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam: Mod Inflatable habitat dla wersji 0.25
« dnia: Wto, 17 Lut 2015, 19:22:41 »
Najprostszy i estetyczny mod:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Działa z każdą wersją, pod warunkiem posiadania odpowiedniego Firespittera.

683
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Pon, 16 Lut 2015, 00:39:49 »
Besiege...

684
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z chat"em
« dnia: Nie, 15 Lut 2015, 18:20:16 »
Mam dziwny problem z chatem, czy to wina mojej przeglądarki, czy raczej od was? Pojawia mi się komunikat:

Cytuj
(18:18:04) ChatBot: Cookies are required for this chat.

i nie odświeża wiadomości na bieżąco.


Dobry borze, nieważne - reset komputra pomógł :|

685
Samoloty / Odp: F9F by Toss'Corporation
« dnia: Nie, 15 Lut 2015, 00:18:01 »
Screeny pod spoilerami? Kto to wymyślił?

686
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 21:02:18 »
@up
A nie - jeśli ma być mechanika rodem z Karbonite, to surowiec będzie nieskończony, a zawartość procentowa w glebie będzie określała wydajność wydobycia.

Oczywiście, nie wiadomo czy tak to będzie.

687
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:42:48 »
W geologii tak określa się procentową zawartość surowca w glebie, ale co ja tam wiem. Tak jak niedawne odkrycia pokazały że w marsjańskiej glebie jest 1% wody, co oznacza że z kilograma ziemi można wycisnąć 10 gram wody. Nie komplikujcie :P

688
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Zmiana orbit planet
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:20:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

689
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Zmiana orbit planet
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:04:09 »
Nie wiem, ale wiem ze identyczny watek istnieje na forum gdzie problem jest omowiony szeroko.

690
Proceduralne skrzydla B9 chyba mają odpowiednią funkcjonalnosc.

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 128