Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 128
646
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 20 Mar 2015, 17:38:56 »


Młody łazik dominuje nad dojrzałą samicą samolotu podczas godów.



Czytała Krystyna Czubówna

647
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 20:16:24 »
Sareth, jakby ci to...

Byłeś w hibernacji bardzo długo. To może być szok ale ta stara grafika jest od dwóch miesięcy wdrażana do gry.

@up
Ja czuje się jak po prawej kiedy uda mi się gładko posadzić VTOL

648
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 08:38:31 »
Ha, właśnie tak!
Niestety o regule "mniej znaczy więcej" autor nie słyszał. Filmik z łazikiem mógł się skończyć w momencie dotarcia  na biegun. Pokazuje esencję KSP, czyli konstruowanie, loty w kosmos, samoloty, bazy... to dowalił kurna aliena.

Aliena.

No ja się nie zgadzam!
A drugi filmik to w ogóle kompletny chaos :/ tęsknie do KSP.

649
Samoloty / Odp: Dingo Flayer i "stary wątek"
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 23:29:20 »
Konfiguracji malowania czesci SP+ musisz poszukac w internecie, najlepiej w watku kerbpainta.

650
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 16:18:46 »
@up
Z ekranami IVA, nie mówię o tym błędzie.

651
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:27:07 »
@up
Z tego co wiem ale trudno mi to teraz zweryfikować, DirectX 11 na niektórych konfiguracjach działa lepiej niż OpenGL w kwestii oszczędzania RAM.

I dostajesz wyłącznie to, co dajesz.


652
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:03:59 »
Na płynność gry potrafią wpłynąć takie rzeczy jak odpalone Hamachi czy np. Render pojazdu na ekranie. Nie umieściłeś tych informacji w pierwszym poście, więc nie zgrywaj się, i ciesz że to nie Kadaf ci odpisał :P Baalnamib sugeruje wywalenie openGL, ponoć gryzie się z ekranami.

653
Łaziki / Odp: Kranz Prototype - nowy czołg
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 19:08:16 »
Czy ja wiem? Białe pojazdy bojowe używane przez siły RPA bardzo do mnie przemawiają.

654
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 15:34:51 »
Wierzymy że masz bardzo potężny komputer, ale mimo wszystko podaj wymaganą przez regulamin specyfikację i użyte mody. Screeny statku i kabiny też mile widziane.

655
Kamils, TO NIE JEST WĄTEK PORADNIKOWY.

To jest świetne opowiadanie osadzone w świecie KSP i fajnie że ktoś to podbił, bo nowi użytkownicy poznają nieco dobra. Komentarz może niewyszukany, ale to co innego niż odpowiedź na pytanie sprzed roku.

656
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 15:48:11 »
Barteks, i to tu leży problem. Nawet rakietą z dużym zapasem paliwa nigdzie nie dolecisz, nie mając pojęcia o manewrach i orbitowaniu. Nawet z dużym zapasem paliwa czy cheatem na nieskończony nic nie zrobisz bez wiedzy.

657
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Pią, 13 Mar 2015, 10:17:20 »
Co do fal radiowych - wydaje mi się że jest to po prostu jedna z ludzkich przypadłości, która polega na wyszukiwaniu rzeczy, które znamy, i wydaje nam się że skoro my to wymyśliliśmy, to jest to najlepsza opcja, podczas gdy już teraz są pewne teorie które sugerują jak komunikacja może wyglądać w przyszłości (stan splątany?)


Rozpiętość drogi mlecznej szacuje się na 100 000 lat świetlnych, przez co można uznać poniższą grafikę za w miarę zgodną ze stanem faktycznym:


Co sugeruje że działalność SETI jest jak próba usłyszenia indiańskich bębnów z wybrzeża Hiszpanii - metoda dobra, dopóki spodziewamy się że sąsiedzi są za rzeką, a nie za oceanem.


Co do obfotografowania obcych planet w układzie słonecznym, to zgadzam się z Kadafem - w latach 90 jakoś udało się zmapować WENUS, czyli planetę której powierzchni nie widać. Zrobienie bardzo dokładnej mapy Księżyca z pewnością jest możliwe. Z Marsem byłoby trudniej, ale to wciąż jest możliwe na aktualnym poziomie technologicznym.

658
Dyskusje ogólne / Odp: N
« dnia: Pią, 13 Mar 2015, 08:54:52 »
Ktoś ledwo co zadał to pytanie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

659
Poproś o pomoc / Odp: proste pytanie dotyczące tej strony
« dnia: Pią, 13 Mar 2015, 00:00:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

660
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 12 Mar 2015, 14:19:18 »
Cytuj
(Czyżby przyczepy i szopa wraca do łask? - Baal)
Tak, potwierdzili to długie tygodnie temu.
@up
Tak samo jak przed 0.90 "realne wahadlowce" budowalo się z blachy. Albo mechanizmy ladowni zajmujące połowę limitu części. Nieeleganckie, nienaturalne i upierdliwe.


Strony: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 128