Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 128
631
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 14:03:50 »
@up
Korzystam z Astronomera, kiedyś używałem standardowej paczki EVE i to nie było zbyt urokliwe: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

Ja położyłem na LV426 burze pyłowe oparte na warstwach chmur EVE i FPSów mi nie psuje. Próbowałeś wybrać niższą rozdziałkę  wolumetrycznych chmur?

Sam organizując moją instalkę Better Worlds wywaliłem naprawdę mnóstwo rzeczy ze Stocku - zaskakujące ile mogą ważyć części których bardzo rzadko się używa lub przestają być potrzebne przy użyciu tweakscale/procedurali. Tak czy siak, opcja graficzna w menu dla chmurek powinna się pokazać, bo Kerbin jest naprawdę łysy bez chmur. Oczywiście z możliwością wyłączenia.

632
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 13:06:27 »
Cytuj
Chmury wolumetryczne (3D) to moim zdaniem póki co pomyłka, nie dość że gra z nimi ledwo ciągnie, 

Twój komputer to pomyłka  8)

Tekstury chmur widziane z niskiej orbity albo są brzydkie, albo mocno obciążają RAM, a to jego oszczędności są na wagę złota przy gorszych maszynach. Mimo to chętnie widziałbym taką opcję w stocku - unifikacja systemów to większa stabilność, a boję się że przestarzały EVE może zacząć generować błędy z nowszymi wersjami gry.


633
Cytuj
Dlatego wpadłem na pomysł zrobienia "Realism Overhaul wersja Easy", jako naszego forumowego moda !
Czego potrzebuję ? Ludzi, którzy pobiorą cfg i wymienione niżej mody, zainstalują na osobnej "czystej" wersji KSP, i będą robić za nasz forumowy QA !
Proszę o propozycje co dodać, co wywalić, co i czy zmieniać, a jeśli tak to na jakie ?

A co z licencjami na te mody?

634
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Super Tour
« dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 12:55:48 »
Nie, nie - to że części reagują w ten sposób akceptuję. Problem robi fakt kiedy podwozie 150+ tonoweģo obiektu się zapada po wczytaniu.

635
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Super Tour
« dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 09:50:27 »
@up
Bug z kamerą jest zwiazany z tweakscale. Szybka kontra rolką zwykle pomaga :I

Teraz testuję instalkę Better Worlds i np. Jeden pojazd obok pasa eksplodował bo 1/3 kół wpadła pod tekstury. Różne bugi są na porządku dziennym ale jeszcze mi się chce.

636
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 02:21:42 »
Cześć. Nie chcę podbijać tematu BW bzdetami takimi jak testy międzyplanetarnego wahadłowca pasażerskiego, dlatego skorzystam z tego wątku żeby pokazać prototyp i wyjaśnić pare rzeczy na temat wspomnianej kampanii.

- nie spodziewajcie się AAR w bliskim czasie. Póki co wciąż testuję zarówno stabilność gry (zadowalająca, nie licząc kilku irytujacych ale niegroźnych bugów), mody (Interstellar, OPT, B9 i LLL to mnóstwo możliwości, mogę teraz oszpecić pojazd na wiele więcej sposobów) jak i konstruuję pierwsze pojazdy. Założenie jest takie, że kiedy będę potrzebował np. Lekkiego Dźwigu wystarczy że wprowadzę małą modyfikacje do istniejącego łazika transportowego, zamiast budować cały od zera. Mnie pozwoli to na pewną oszczędność czasu potem, ale przede wszystkim chcę się zbliżyć do uprzemysłowionej eksploracji kosmosu, gdzie nie produkuje się już jednego statku do każdego celu.

- Mody pozwolą zbliżyć mi sie stylistycznie bliżej oldskulowemu Sci-fi w konstrukcjach orbitalnych i naziemnych a także ułatwią mi zwiększenie skali do takiej, jakiej spodziewamy się po settingu futurystycznym.

- głównym celem misji jest wydrenowanie LV426 z Kryształu, ale biorąc pod uwagę że możliwości jakie dają mody rozważam rozszerzenie AAR i grę na tym save na coś bardziej kompleksowego. Nic nie obiecuję, ale skupienie się na jednej misji szybko mnie znuży, dlatego otwieram sobie furtkę na inne, Lepsze Światy.
 
A tymczasem, fotki z testów Dragona (nazwa robocza... podejrzewam że miała ją 1/3 moich prototypów, huehue)




Surowe warunki układu Calpamos  nie pozwalają mi tak po prostu wysłać tam puszki z ludźmi na spadochronach, a tak ciężki i wyladowany reaktorami fuzyjnymi i przedzialami załogi statek wymaga mnóstwo uwagi przy projektowaniu. I prób. Pierwsze egzemplarze po prostu eksplodowały na pasie, nie mam screenów z tamtych testów. Dopiero budowa od zera i sprawdzanie moduł po module pozwoliły mi stworzyć pojazd wciąż skłonny do eksplozji, ale już nieprzypadkowych.



Przy większym uderzeniu habitaty, reaktory i inne obiekty pod pancerzem powodują, że statek jest po prostu rozsadzany na kawałki. Uznaję to za odrobinę realizmu przy samolocie który moglby zasilić miasto...



Początkowo chciałem wspomóc się autopilotem kontroli ciągu, ale ze względu na naturę silników (termo)odrzutowych zrezygnowałem z tego na rzecz starego, dobrego wyważenia. Steruje się nim jak każdym VTOL na odrzutach w KSP, idzie się pociąć po kolejnym przestrzeleniu.



Po wylądowaniu na VAB i SPH uznałem że kontrola nad maszyną jest wystarczająca, a problemy wynikają raczej z niekompetencji pilota. SPH jest trudniejsze niż myślałem - delikatny sufit nie wytrzymywał kontaktu tego krowiska z prędkością nieco niższą niż 10 m/s...



Czarne płyty radiatorow na brzuszku usunę, wprowadzają bałagan. Czy wspomniałem że dzieki specyfice napędu termicznego i silnika VISTA osiągnięcie orbity nie jest problemem? W stosunku do KSPowej technologii z lat 70 brzmi to niesprawiedliwie, ale nie ścigam się z żadnym z was.




No i nawet te wszystkie silniczki i świecące bzdety są niczym wobec zmian prędkości jakie są potrzebne przy hamowaniu w podróży międzygwiezdnej.



Bałem się że atmosfera Duny nie podoła w napędzaniu silników, ale jej gęstość jest idealna w stosunku do grawitacji.



A powierzchnia jest idealnie nudna...

System Świetlnej Asysty Lądowania Pionowego jest niedoskonały - widok jest zasłonięty przez szeroki korpus statku, do zmiany. Pozostałe poprawki dotyczą takich rzeczy jak grupy funkcyjne, detale wizualne itd., gdyż technicznie samolot radzi sobie bardzo dobrze. Kwestią otwartą jest metoda transportu dziada do Calpamos



Napęd konwencjonalny odpada, gdyż nawet korzystając z nieekonomicznych trajektorii lot zajmie wiele, wiele lat (najekonomiczniejszy lot trwa około stu). Byłbym w stanie to zaakceptować w mniejszej misji, gdzie mógłbym jasno zaplanować potrzebny sprzęt i wysłać go w jednym oknie transferowym.



Na szczęście mamy warp. Kwestia dobrania metody montażu tuga będzie ciężka.


No to, tymczasem

637
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 30 Mar 2015, 18:27:57 »
Cytuj
ale dlaczego prezentują nam zdjęcia z takim modem?

Nadinterpretacja nadinterpretację goni. Surowiec, testowy czy właściwy, nazywa się Ore i tyle. Okienko ma funkcję "wybierz surowiec" tak samo jak Toolbar w prawym górnym ekranu jest banalnie modowalny.

A że paliwo można uzyskać z "kruszcu"*... Jest to pewna nieścisłość, co w bardzo rozbudowanym i uzasadnionym świecie KSP faktycznie może być podejrzane!

________
* Podejrzewam że właściwą nazwę chcą po prostu zachować do czasu pokazów 1.0 dla Youtuberów, i tyle.

638
Inne / Odp: Spis opowiadań z forum
« dnia: Sob, 28 Mar 2015, 21:16:21 »
Ja przepraszam bardzo, nie antymaterią, tylko materią egzotyczną!



Nie mam pojęcia jaka jest różnica, ale z pewnością nie są to te same substancje(?). A tak serio, dobra robota! Będę miał dokąd odsyłać nowych użytkowników, bo świetnie oddzielasz ziarna od plew!

639
Gotowe poradniki / Odp: Poziomy trudności
« dnia: Pią, 27 Mar 2015, 04:05:24 »
Cytuj
P.S. Oczywiście moja planowana misja na Eve z której screeny przesyłałem w innym temacie również jest cheaterska. Podobnie jak misja Kadafa, SPS22 i każdego kto poleciał na Eve
Nah, nie jest cheaterska gdyż jest zgodna z regułami gry. Co prawda zdziwiło mnie bardzo że dolna granica ciągu wygląda jak wygląda, ale odejście od realizmu =/= oszustwo. Prędzej real fuels jest oszustwem, bo nie dość że nie jest stockowe, to jeszcze rakiety są o wiele potężniejsze!


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

640
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 25 Mar 2015, 14:37:31 »
Taki NEAR w ogóle nie zjada mocy obliczeniowej w zauważalny sposób, DRE też wykorzystywałem na starej maszynie. Same efekty płomieni które są w stocku żrą na niej FPSy, więc raczej gorzej nie będzie, dodatkowym plusem jest faķt że stockowe aero i efekty będą stabilniejsze z modami niż pluginy.

641
Gotowe poradniki / Odp: Poziomy trudności
« dnia: Wto, 24 Mar 2015, 15:40:14 »
@up
Oczywiście że tak! W końcu zmienią się reguły aerodynamiki, które są dość kluczowe przy startach, a wątpię żeby Squad chciał by na orbitę można było się udać rakietami o 1/4 - 1/3 mniejszymi. Ktoś wspominał też o innym modelu ISP, ale może mi się przyśniło albo pomyliło z wątkiem RSS ^^

642
Gotowe poradniki / Odp: Poziomy trudności
« dnia: Wto, 24 Mar 2015, 14:14:57 »
Myślę że po wyjściu 1.0 kiedy zmienią się statystyki części będzie trzeba zebrać ochotników i rozegrać początkow etapy kampanii i przeanalizować wyniki, tak żeby w jasny sposób pokazać jak wygląda progres na poszczególnych etapach z różnym poziomem trudności. Te wszystkie procenty nie są jasne i dla mnie, a porównanie tych czterech podstawowych wiele nam powie.

A twoje opracowanie może przydać się początkującym. Krzywa nauki w KSP jest bardzo stroma.

PS: Opisz dokładniej funkcję Revert Flight, nie jest dość prosta a ma ogromny wpływ na poziom trudności!

643
@up
Nie wiem o czym mówisz. Jaka znów elita?

@wątek
Poprzednicy posłodzili, to mnie przypadł przykry obowiązek tyrania :/  Skoro traktujesz to bardziej jako opowiadanie, też je tak odbiorę.

Pomysł i inspiracje bardzo godne, sam wyłapałem inspiracje Solaris mimo że czytałem go bardzo dawno temu. Sama misja technicznie prosta, ale cała naddana otoczka dodaje smaku.

To co mnie najbardziej boli, to mdły bohater - w ciągu całej akcji nie znalazłem czegoś co uzasadniałoby wybór właśnie jego to tej misji. Jest słaby, nieprzekonany do misji niemal od początku do końca a jego niezwykłe umiejętności w opowiadaniu kończą się na złożeniu wihajstra, co jest zadaniem któremu podołałby uczeń po technikum ;) Brakuje dobrego wyjaśnienia dlaczego akurat on. Dziwi też zupełnie nielogiczny fakt wysłania na tak kluczową misję jednej osoby - sprzęt jest dublowany w miarę potrzeby, ale jak astronauta zwyczajnie zaslabnie sam sobie nie pomoże, nie wspominając o problemie narkotykowym, halucynacjach i załamaniu nerwowym. Biorąc pod uwagę jak ukazałeś początek historii to rozwiązanie nie ma sensu ("w filmie tak było" to nie wyjaśnienie :P)
Ponadto nieco dokucza mylenie ludzi z kerbalami. Jest to oczywiście dużo mniejszy problem. Analizę zdanie po zdaniu sobie daruję, a moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Dzięki!

644
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Nie, 22 Mar 2015, 12:31:35 »
Cytuj
Pieniądze, bo o ile kilka tysiącleci wstecz ludzie mordowali się przez rożny pieniądz, pieniądze, władzę, pieniądze       itp.Tak teraz wszyscy tłuką się o pieniądze.

FTFY

645
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Nie, 22 Mar 2015, 12:04:33 »
@up
Koniec końców wszyscy i tak wywodzimy się się z jednego kontynentu ;)

Jeśli cywilizacja pozaziemska jest bardziej zaawansowana, decyzja o kontakcie nie będzie należała do rządów, tylko do nich, a jeśli byliby w stanie się skontaktować lub dotrzeć tu w sensownym czasie to zdecydowanie są.

Zresztą w małej skali ludzie wiązali dziwniejsze sojusze w obliczu zagrożenia. Taka Anglia i Francja tłukły się przez tysiąc lat, a teraz stosunki między tymi państwami są dużo lepsze niż 100 lat temu. Ponadto rozwój technologii ciągle zmniejsza różnice kulturowe - to powolny proces, ale następuje pierwszy raz w historii na taką skalę.


Strony: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 128