616
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 12:28:31 »Cytuj
Ja się czepiam? Gdzie? Kiedy?
Owiewek. W tym temacie. Kompletnego i pokazanego przez Squad feature, gdzie wskazujesz na proceduralne owiewki i mówisz "One nie są proceduralne! Taka jest moja opinia!". A to że jest całkowicie niepoparta na tym, co Maxmaps pokazał nie pozwala mi jej traktować poważnie, tak samo niepopartej żadnymi filmami czy, jak sam przyznałeś, własną wiedzą opinią na temat aerodynamiki.
Cytuj
ja zapewne nie zauważę żadnej różnicy.Wbrew pozorom już instalacja NEAR poważnie zmienia rozgrywkę. Trudno jest mi to uchwycić słowami, gdyż doświadczenie w tej kwestii mam podobne do twojego, ale zachowania się obiektów w atmosferze różnią się dramatycznie i jeśli nowe właściwości jej symulacji w grze będą bliższe prawdziwej zobaczysz różnice bardzo szybko, bo to jak ona działa teraz, jest absurdalne.
Cytuj
"Squadacy". Jeśli opisują coś z entuzjazmem, to znaczy, że to chwalą.Ale to ich dzieło. To chyba oczywiste że trzeba brać poprawkę na oficjalne zapowiedzi, czy to Squad, czy Rockstar, czy Ubisoft. Przy czym stopień realizmu aerodynamiki można w pewien sposób zmierzyć i aktualne artykuły publikowane przez Harvestera pozwalają mi w miarę ufać w ich rozwiązania. Gorzej niż teraz nie będzie, bo fakt że samolot hamuje nurkując jest przezabawny ^^
Cytuj
Nie wiem. Wyrażam jedynie swoje przewidywania.
Przewidywania, fajnie, ale dobrze byłoby jednak gdyby były podparte czymś innym niż "wydaje mi się". Wiem że dla Kadafa czy ciebie oficjalna zapowiedź z kanału Maxmapsa to jest nic, ale jednak od wielkiej porażki z niewprowadzeniem surowców przy wersji 0.20 już trochę minęło a i skład Squadu i ich polityka się trochę zmieniły.
Cytuj
poprawki drzewa technologicznego w bodajże 0.23.5, których to zmian - nie licząc oczywiście pojawienia się chwytaka - nie zauważyłem w sposób pozytywnTrudno mi się do tego odnieść, bo wszystkie moje próby na karierze przeprowadzałem na modowanych drzewkach ;c Stockowe chyba niewiele się zmieniło od pierwszego trybu kariery.
Cytuj
wy marudziliście przez kilka tygodni na "kierowanie sprzedaży gry w stronę małych amerykańców z dziurą zamiast głowy".
My? Nie musisz zwracać się do mnie w ten sposób, nie jestem szlachcicem, ale dzięki za szacunek. Nigdy tak nie mówiłem, wciąż uważam że próg wejścia do KSP dla osób niezaznajomionych z podstawami "rocket science" jest bardzo wysoki.
Cytuj
Zapamiętam sobie na przyszłość, Drangirze, że dla niektórych trzeba na każdym kroku pisać skróty typu "IMHO", bo inaczej uznają je za "pewniki".
Zapamiętaj sobie, że forum dyskusyjne polega na wymianie zdań. Traktuje to jako twoje opinie i to do opinii się odnoszę, do czego mam prawo. Tylko że jak już napisałem, wolę kiedy opinie są podparte czymś innym niż chora teoria spiskowa jak w przypadku owiewek.
Cytuj
Ja natomiast się zastanawiam, czy proponowane przez Squad owiewki pozwolą mi owinąć nimi konstrukcje takie jak:Nie widzę powodu dlaczego miałyby nie pozwolić, poza twoją zawiścią
