Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 128
601
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 22:39:16 »


Z tagiem #KerbalCountdown
Czyżby jedenaście dni dzieliło nas od release pełnej wersji?

602
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 20:46:23 »
 ::)




Will begin. Dopiero się zacznie. Wtedy poznamy moment release. Pamiętaj że u nich późne popołudnie to u nas okolice północy.

603
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:25:27 »
Proponuję wybrać dyrektora do spraw podobieństwa stacji, dyrektora technologicznego który będzie określał właściwości modułów, dyrektora ds. głosowań, dyrektora kontroli save'a i dyrektora zasobów, który będzie określał limity części :D

604
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 15:24:21 »
Ubiozur jest przydatny, ale jest też niesamowicie bugorodny i ma mnóstwo wad, jak np. psucie node'ów/jointów, zwłaszcza jeśli ktoś nieuważny wykorzysta go do zespawania proceduralnych lub zmniejszonych częśći. Ubaw gwarantowany!
Pamiętaj też że procedura wymiany save'a jest wtedy nieco trudniejsza, bo do każdego trzeba też umieszczać folder zapamiętanych spawów
Nie wiadomo też czy powstanie stabilna wersja na 1.0. To dziwny mod.

605
Obsługa techniczna / Odp: Nowy komputer a KSP
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 14:15:32 »
Powiem tak - cudów się nie spodziewaj, ale komfortowej rozrywki - tak. Trudno porównywać pentiuma i i5, ale w przypadku KSP może mieć to jakiś sens - z podobnym taktowaniem mogę latać w miarę płynnie (30 FPS to nie jest...) w bardzo trudnych dla komputera warunkach, a mianowicie burzy pyłowej -


Najważniejsze że przestaniesz grać na integrze, myślę że to ona najbardziej cię ograniczała. Stare Better Worlds ogrywałem na lepszej karcie i słabszym procesorze. Z tym statkiem i Astronomerem nie było problemów: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

606
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 17:35:10 »
Jool? Widziałbym taki projekt, ale na serwerze multi. Mogłoby działac na zasadzie daily i weekly z gier MMO.
 
- Co dobę-trzy jest oglaszane nowe zadanie o mniejszej skali trudności np. Umieszczanie satelit, zrzucanie sond, budowanie stacji tankowania nad Kerbinem itd.

- W okresach tygodniowych jest wybierane zadanie duże - stacja paliwowa nad Jool, ladowniki i placówki zalogowe, inne misje grubszego kalibru.

Za wypełnienie warunków i opisanie wykonania zadania gracz albo jego  role-playowa korporacja otrzymuje punkty wpływów. Liderzy dostawaliby np. Uprawnienia do zakladania Daily.

Niestety pomysł ten ma szereg wad:
- Organizator będzie musiał kontrolować mnóstwo spraw, jak punktacja, zadania i stan serwera
- Każdy projekt przechodzi, więc jakość będzie różna. Projekty tygodniowe mogłyby być przegłosowywane jak w PMB - Zwycięzca lub zwycięzcy zgarniają mnożnik i oczywiście prestiż.
- KSP nie ma jeszcze oficjalnego multi
- serwer kosztuje.

Zaletą jest potencjał na kooperację i ciekawą konkurencję, ponadto formuła zadań pozwala na różny stopień trudności.  Ale z takim projektem trzeba poczekać do release z multi w 2017 roku.

607
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 00:59:06 »
Cytuj
obważankiem

Krowy doić a nie DevNotes podsumowywać, to jest odpowiedzialna robota a tu nawet w głupim pączku błędy robi. To jest niedopuszczalne.

Dla mnie zawsze było kołem ratunkowym.

Cytuj
   - kilka ulepszeń shaderów części, głównie przezroczystości
PROCEDURALNE SZYBY CONFIRMED


Cytuj
http://- dodany system generowania miniatur do ekranu ładowania plików craft i "Launch Menu" z widoku KSC
Małe, ale zajebiste o..o

Cytuj
- popracował nad silnikami odrzutowymi - dostosowanie ich do nowego modelu aerodynamiki
IN YA FACE, PORADNIKU WINGEDA, dobrze że tyle pracy będzie na marne xD

Ogłaszam konkurs na ścieranie nosów samolotów oporem atmosferycznym.
Cytuj
- dalej jakieś dile
Pewnie narkotyksy, skoro Meksyk

Cytuj
- configi itp. odnośnie technologii będą bardziej przystępne dla modderów
Awsum. Teraz modyfikowanie drzewka to ponoć droga przez mękę.

Cytuj
Naprawdę ostatnio ogrom roboty odwalają, HarvesteR albo jest w kilku osobach albo jest jakimś robotem albo mu się żona znudziła, trzaska więcej niż jak wcześniej jeszcze wraz z C7 razem wzięci...

Bo to złoty chłopiec co KSP nam dał jest :3



608
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 00:37:06 »


Możecie już wyrzucić Infernal Robotics.

609
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Wto, 14 Kwi 2015, 23:44:55 »
Nie musisz mi tego tłumaczyć. TAC i DR wywaliłbym od razu, a life support zostawił w sferze RP. Z doświadczenia wiem, że największym wyzwaniem będzie organizacja i wszystkie błędy czy glitche które zostaną wywołane przez graczy będziesz musiał naprawiać sam. Po co ci zabawa KASem na stacji kosmicznej? No chyba żeby wzmacniać jakieś struktury, ale wątpię żeby to było przydatne na orbicie.

Patrzę na to z perspektywy byłego organizatora takich zabaw i po prostu wiem co działa, a co nie. Pamiętaj że żeby było ciekawie potrzebujesz co najmniej 3 zawodników, a najlepiej więcej. Ilu takich jest chętnych i gotowych? I umiejących obsłużyć te wszystkie dodatki z listy?

610
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Wto, 14 Kwi 2015, 23:22:43 »
Za dużo modów. Przerabialiśmy już to parę razy. Nie wiem jakie dokładnie jest minimum dla RSS, ale biorąc pod uwagę jego niszowość (mimo że tematy RSS są aktywne udziela się tam kilku stałych użytkowników) sugerowałbym wybrać np. mocną trójkę która ściśle współpracując wykona ten projekt po wysyłając moduły po kolei. Taka ścisła współpraca mogłaby zaowocować bardzo ciekawym AAR, a nie osiągniesz większego zainteresowania przy takim skomplikowaniu samej instalacji, nie wspominając o lotach, a to właśnie zainteresowanie i łatwość czyni otwarte projekty popularnymi... a uczestnicy są jego paliwem.

611
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kartonowe modele
« dnia: Wto, 14 Kwi 2015, 23:12:24 »
Najprostszy klej typu Magic:


Naprawdę godny do takiej roboty. Tylko załatw sobie taki ze szpiczastym czubkiem, robi +5 do precyzji a to na pewno tutaj jest ważne.

612
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Wto, 14 Kwi 2015, 11:38:59 »
@up
Najgorzej to z ropą chyba jest, bo używamy niezwykle skomplikowanej substancji do, no, palenia jej. Jak dla mnie to piekielne marnotrastwo, niezależnie czy zapasy starczą na 100 czy 500 lat, gdy "czas produkcji" przekracza ludzką skalę. Tutaj surowiec jest faktycznie niszczony, bo rozkładany na najprostsze związki. I nie mam nic przeciwko ropie jako takiej, tylko że dla mnie ma ona większy potencjał poza bakiem samochodu (okrętu) a znamy już mnóstwo alternatyw na zasilanie transportu.

613
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 23:20:57 »
@up


614
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 19:51:42 »
@up
Nie pomyliłem cię z Kadafem, tylko z Billem >..> Pamiętałem że ktoś Kadafowi przytaknął i z jakiegoś powodu uznałem że to ty.

A w wypowiedzi zacytowałem Kadafa z zupełnie inną sprawą.

I fakt, to wiele zmienia o..o

615
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 13:18:49 »
Cytuj
@Kadaf. Określ proszę mniej więcej jak owiewki powinny działać, by Twoje megakonstrukcje (które są niedoścignione po dziś dzień) opakować.
Mod już sobie z tym radzi :]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 128