Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 128
586
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 02:09:27 »
@Jack - w pierwszym poście w prawym górnym rogu masz opcję modyfikuj, tam można też zmienić nazwę tematu.



TYE, HAMULCY DALI O..O

587
Szukam modyfikacji / Odp: Km/h mod?
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 01:17:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
FAR, to mod ustawiający aerodynamikę bardziej w kierunku realizmu niż Czegoś nieznanego, czegoś strasznego i budzącego grozę wśród najodważniejszych
Fix'd

Realistyczna aerodynamika będzie obowiązywała od... poniedziałku, więc nie wiem czy jest sens pchać się w FAR na weekend.

588
No, chwalić tylko że nie jesteś newbie jak jakiś Maciuś :D

589
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Pią, 24 Kwi 2015, 20:16:09 »


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

590
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Pią, 24 Kwi 2015, 17:51:10 »
Świetna inicjatywa. Fajnie że ktoś się za to zabrał, tym bardziej że pojazdy wyglądają bardzo realistycznie. Rozmiary są faktycznych modułów, czy proporcjonalnie mniejsze?

Niestety, obawiam się o narrację. Ustawianie na orbicie ciała macierzystego stacji na dłuższą metę będzie... przeraźliwie nudne. Może w ramach misji edukacyjnej wczytasz się w temat i wyszukasz co zabawniejsze wypadki i poważniejsze anegdoty?

Ładne screeny i pojazdy, zgaduję że nie ma szans na ładniejszą Ziemię? Naprawdę przydałoby się gdyby teren był w lepszej jakości, w końcu stacja krąży stosunkowo nisko :/

591
Plugin - plik .dll odpowiedzialny za wprowadzenie pewnych nowych funkcji w grze, których nie ma w podstawce. W przypadku Firespittera odpowiedzialny za takie rzeczy jak animacje czy funkcja "zachowaj wysokość" dla śmigieł. Z tego co się orientuję moja gra działa na .dll dostępnym na tej stronie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

592
To jest tak, siedzeęsobie z nudów i buduję kosmolot. Przychodzi Kadaf, pyta. Mówię że wahadłowiec na Mun. "A czemu nie SSTO?" a że pomysł dobry - przerabiam. Testuję. "A wiesz, też zrobię sobie taki".


Nazwijcie to syndromem Kadafa, mój znudzony pomysł zmienił w misję przekraczającą umiejętności wielu graczy na poziomie projektu, kosztów i wszystkiego innego łącznie z uzasadnieniem fabularnym. Z wyścigu odpadłem szybko a KSP odłożyłem na lepszy moment. *sigh*

593
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 22:56:15 »
@up
That's a point!

Po prostu to że coś jest naturalne i wydaje się sympatyczne i inteligentne, wcale nie oznacza że jest to przyjazne. Bo są bardzo różne, po prostu.


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

594
Co to znaczy, że nie zadziała? Podejrzewam że większość zaawansowanych maszyn i tak pójdzie na złom, części które i tak nie zakłócają strumienia powietrza (jak u Kadafa) nie mają znaczenia.

595
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 18:53:54 »
Cytuj
Jedyne co by nas łączyło z morskich gatunkiem inteligentnym, to konkurencja do tych samych zasobów.
A jeżeli się nawet dogadamy, to co powiedzieć? Jak zapytają nas np. czemu niszczymy i rabujemy  ich dom?

Delfiny? Psychopaci mórz, które odrywają rybom głowy w celach samozaspokajania się? Nasze cywilizacje są siebie warte :D

596
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 23:01:05 »
Automatyczne owiewki są dla dziewczynek.

W sprawie zmiany nazwy trzeba zaraportować, ale to dziwne - sam mogę bez problemu to zrobić chociażby w temacie 0.90. Coś Jack knuje.

597
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 03:17:14 »

598
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 00:21:29 »


Po więcej wspaniałości i wypracowanie do testu gimnazjalisty Harvestera (bo dzisiaj taka pora...) właźcie na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub czekajcie na podsumowanie czyjeś. Np. Baala. Jak mu się zachce.

[Post scalony: Śro, 22 Kwi 2015, 00:26:36]
Jack, na zielonego bażanta, ZMIEŃ W KOŃCU NAZWĘ TEMATU D:

599
Modyfikacje / Odp: Scatterer - atmosphere scattering mod
« dnia: Pon, 20 Kwi 2015, 17:31:36 »
Bo to dopiero alfa, dlatego zrezygnowałem z pisania wątku. A przecież chmury też świetnie nie wyglądały na samym początku. Podejrzewam że mógłbym zrezygnować z grafikożernych chmur, jeśli dopracują ten do właściwego poziomu. Zamglenie jest dużo lepsze od dziwacznych burz pyłowych...

600
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 23:50:26 »
@up
Musimy przyznać przed sobą że Pluton ma nas gdzieś bardziej, niż my mamy go.

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 128