Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 128
511
Poproś o pomoc / Odp: Brak pieniędzy w karierze!
« dnia: Sob, 16 Maj 2015, 12:10:29 »
A co z oplatami z góry za kontrakty? Pozwolą ci się wybić, jeśli masz np. Suborbitalne loty turystyczne

512
Ostatni mod urywa co wam zostało do urwania. W waszych marzeniach o superbazie na Dunie nawet nie byliście blisko tego co zrobił Kadaf.

[Post scalony: Czw, 14 Maj 2015, 16:01:52]
Oczywisce chodzi o jakość wykonania i pomysł, bo chodzi o jeden segment.

513
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 15:44:52 »
@up
tak czy siak rzucanie liczbami na etapie "Squad powiedział" nie ma sensu, tym bardziej że ludzie na forum mają maszyny od dwurdzeniowych procow dual core i 2gb ramu do potworow z i7 i kartami GTX900.

Moje hhasło o 1.1 i unity 5 - Expect worst, hope the best.

514
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 09:47:19 »
@up
To nie sceptyzm, to raczej niedowierzanie z powodu wielkości zmiany.

515
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 09:01:11 »
Oczywiście to że silnik pozwoli dodać jakieś funkcje nie oznacza że będą dodane. W ilu grach masz możliwości żeby wyleciec poza atmosferę sferycznego ciała niebieskiego? Co innego zaprojektować pogodę w szescianie 2x2 km w FPS, co innego dla planety. Lepsze efekty świetlne są bardzo potrzebne, nie wiem jak liczą to teraz, ale to proteza... obciazajaca procesor.

Fizyka liczona przez GPU?! To zbyt śmiałe by o tym marzyć! :0

516
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 00:40:51 »
@up
O dzięki ci, dobry człowieku! Sam chciałem coś takiego wykombinować, ale musiałbym przeprowadzać długi research, więc fajnie że ktoś kto odróżnia szynę magistrali od szyny kolejowej się za to zabierze ^^

517
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 20:11:31 »
1.1 - Następny duży update ze zmianą silnika(?)
1.0.3 - hotfix, poprawki bugów aktualnej.

518
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 20:05:16 »
"[Wersja nadchodząca] 1.1", proszę. :c

519
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 10:19:08 »
O wejście karty się nie martw, also, jeśli nie znasz parametru X płyty głównej wbijasz go w google i po prostu sprawdzasz na stronie producenta.

520
Samoloty / Odp: [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 23:35:05 »
@up
"Totalnie niepraktyczny" byłby gdyby to była nieruchoma zabawka, z jakimiś bajerkami dodanymi za pomocą IR czy innych dodatków. Wozi czterech pasażerów, jest wystarczająco sterowny i wyważony żeby wykonać zwis czy precyzyjne lądowanie.

To przekracza większość założeń "praktycznych samolotów" zbudowanych z 15 części.

Większość skrzydeł? Te na ogonie pełnią funkcję zwyczajnych stateczników, może rogi nie mają szczególnej funkcji. Prawdopodobnie chodziło ci o hamulce aero, i jest ich faktycznie miliard, ale też dodają sporo do kontroli lotu (co oczywiście negatywnie wpływa na prędkość, jestem tego świadom).

Chodzi o skomplikowanie konstrukcji? Jest to uzasadnione kilka razy w tekście.

Model aero? Daj spokój...

521
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 10:55:56 »
Na tym etapie jest naprawde podobnie, fakt ze uzywasz PP tylko poprawia sytuację. Nie zazdroszcze ci przyszlych etapow budowy, jeszcze mnostwo modulow przed toba.

522
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza Munar2
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 00:28:52 »
Gratulacje dokowania pionowego, nie jest to łatwa sztuka!

I bardzo lubię ten akumulatorek na karbonit, lubię... małe urządzenia. Szczególnie przy prostych, tymczasowych bazach.

523
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 23:18:25 »
@up
Miałem styczność z ludźmi którzy dotknęli grę po raz pierwszy i powiem tak - dla początkującego jest bardzo nieprzyjazna, mechaniki nauki są dziwne dla tych którzy nie eksperymentowali w trybie Science od wersji 0.22 a i kontrakty miewają głupawki z niezaliczaniem punktów, co tym bardziej konfunduje nowych graczy. Ponadto ilość wyświetleń tutoriali Scotta mówi sama za siebie.

524
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: AAR - Hotel na Munie
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 23:13:51 »
Wstępniak, za dużo dialogów, nic się nie dzieje. Oby tak dalej Czekam na więcej!

525
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 23:13:06 »
Chyba że ktoś pokusi się o dorobienie tłumaczenie... Scott nie będzie miał chyba nic przeciwko?

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 128