Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 128
496
Obsługa techniczna / Odp: Crash podczas lotu!
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 17:41:09 »
@up
Usuń silniki z folderu gry, pomoże na 100%

497
Masz na myśli Kwantyfikatory, wysoko pięć!

I nie zgadzam się z "oby nie", przeciwnie. Pragnę a wręcz żądam by ktoś ten projekt przebił!

Kiedyś. Na razie będę się kąpał w jego rozplanowaniu do każdego zbiorniczka.

498
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 12:50:13 »
Spodziewajcie sie bajzlu z modami godnego 0.23.5

499
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 21:42:06 »
Kiedy VAB jest zniszczony a testować precyzję lądowania gdzieś trzeba...


500
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 20:34:34 »
@up
W RTG nie zachodzi reakcja tylko powolny rozpad cząstek, konstrukcja może być o wiele bardziej zwarta podczas gdy faktyczny reaktor to o wiele bardziej skomplikowana i delikatna konstrukcja.

501
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 15:04:57 »
@up
jakie ttekstury skoro cały model jest nowy? Wystarczy skopiować stare pudła do folderu KAS, skopiować cfg skrzynek KIS, zmienić nazwy i liczbę slotów. Niepotrzebny żaden program do 3D

502
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 01:07:01 »
Wiedziałeś na co się piszesz, Sobolu. Będziemy kibicować ci dopóki nie padnie gra, ty lub po prostu nie ukończysz stacji. Niesamowicie dokładnie to robisz, gratulacje!

503
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Pon, 18 Maj 2015, 23:56:03 »
@up

Wierzę że wiesz iż także powiedziałem to żartem, jednakże z miną kamienną?


@down
Tylko się upewniam! Nie raz ludzie nie wyłapywali żartu, nawet jak był oznaczony emotikonką :)

504
Obsługa techniczna / Odp: Crash podczas lotu!
« dnia: Pon, 18 Maj 2015, 19:53:37 »
@up
Miałem ten sam problem kiedy podróżowałem śmigłowcami, scattersy po prostu zajmowały RAM,ergo ograniczenie zużycia pomoże tak czy siak. Konieczne nie jest.

505
Nigdzie nie stwierdzilem inaczej, sam nigdy nie zrobilem nic tak kompleksowego.

506
Ja przepraszam że wyjadę z herezją, ale to bzdura :P

507
Obsługa techniczna / Odp: Crash podczas lotu!
« dnia: Pon, 18 Maj 2015, 18:44:02 »
Wyłącz lub ogranicz terrain scatters, obniż jakość tekstur, zainstaluj active Texture manager, uruchom grę w trybie openGl lub Dx11.

Szczegóły w google

508
Cytuj
Nikt, nigdy nie zrobił czegoś tak dopracowanego i zachwycającego. I pewnie nie zrobi.

Nie cierpię takiej postawy. Poza tym coś podobnego pojawiło się pod pewną misją na Laythe. Kwantyfikatory to potężne słowa

Ohwait to na Laythe to też Kadaf

@kebab
Oficjalne w stosunku do Kerbale.pl to jak indianie i Hiszpanie. Ryzyko zbyt wielkie.

509
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Pon, 18 Maj 2015, 09:16:53 »
Cytuj
Faktycznie było to moje najtrudniejsze dokowanie i trwało (śmiejcie się, śmiejcie) grubo ponad trzy godziny.

Nie ma się co śmiać, początki zawsze są trudne i upokarzające, ale pograsz kilka godzin, zrobisz kilka orbit i ani się obejrzysz takie manewry będą jak bułeczka z masłem.

Fajnie że próbujesz.

510
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza Munar2
« dnia: Nie, 17 Maj 2015, 20:08:02 »
Jeśli tak się zachowują w ciągu dnia, wolę nie wiedzieć co będą robili w trakcie długiej Munarnej nocy ze sztucznym oświetleniem. Zabiją się nawzajem?

Za awarię obwiniam MechBoba, jego wirusowe kopie znajdujemy czasem w komputerach obsługujących tostery, szczególnie w egzemplarzach sprzed Katastrofy.

Czy potrzebnych części sondy nie wystarczy rozmontować, zamiast zabierać jej całej? Polecam wysłanie choćby prostego łazika, wbrew pozorom relokacja nawet na Munie jest całkiem paliwożerna. To nie Minmus.

W AAR całkiem dużo akcji, kiedy jakieś większe pojazdy?

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 128