Popyt na spolszczenie jest ogromny i generalnie grupa odpowiedzialna za takie coś miałaby porządne miejsce w community jako propagatorzy gry dla polskich użytkowników. Wiele osób zapomina że poza tym malutkim forum jest mnóstwo anonimowych graczy których nie obchodzi pisanie AARów czy w ogóle dyskujse na temat gry a wśród nich są tacy, którzy grają po angielsku, ale graliby po polsku, gdyby mogli (sam mam odwrotnie z dubbingiem i filmami, polskich edycji unikam jak ognia

). Pomijając aspekty techniczne (moduł do łatwego tłumaczenia jest dopiero w produkcji, aktualny wymaga zmian rzeczy, które określają zmienne w grze - ugh!) nikt nie jest zainteresowany taką sławą ani też popularyzowaniem forum.
Jest to powiązane między innymi z tym, o czym pisano powyżej 528 razy - tekst pisany który nie jest liczbami jest bardzo, bardzo mało ważny. Społeczności rozbudowanych gier RPG, czy np. gier przygodowych od Telltale tworzą spolszczenia między innymi dlatego, że bariera językowa UNIEMOŻLIWIA zabawę, dlatego motywacja jest o wiele większa niż w przypadku Kerbali. Pomijając (niekompletne) samouczki, opisy nie niosą zbyt wielu informacji, dlatego przez wielu poświęcenie wielu godzin na tłumaczenie tych rzeczy zdaje się być zbędnym luksusem, ludzie są mało zmotywowani by się za to zabierać. Porównanie do wielkich gier sportowych czy w ogóle gier tłumaczonych komercyjne jest kompletnie chybione, bo mnie na ilości sprzedanych kopii gry nie zależy, tylko wydawcy który na grach zarabia.
Dla potencjalnego twórcy spolszczenia, najlepiej jak już Squad wyda moduł do tłumaczeń, bo nie będzie trzeba przepisywać - wyjadacze stąd ci pomogą, przynajmniej część, szczególnie jeśli chodzi o warstwę językową lub naukowy żargon który w grze czasem występuje. Korekta jest potrzebna w każdym takim projekcie i wiele osób chwilę poświęci.
Dlaczego nie usuwać tematu? Ludzie mogą zapytać gdzie nie ma spolszczenia. Wolę to niż mnożenie wątków z tym samym pytaniem