Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 128
196
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 16:11:44 »
Cytuj
Cokolwiek by nie zrobili, ludzie za granicą chcą się zesrać z radości, do tego stopnia że niektórzy chwalą się że kupili po 4-5 kopi gry bo "jest tak świetna i grają w nią tak długo że sumienie nie pozwala mu grać bez kupna kolejnej kopii"... serio ?

Niestety, nie stać mnie w tym momencie na to, ale wypatruję okazji do kupienia kerbalowej maskotki lub figurki w najbliższym czasie. Nawet jeśli KSP jest platformą pod modowanie, jest niewiele gier w której spędziłem tyle czasu.

Ciekawe czy późniejsze apdejty wrócą do 2-3 miesięcznego cyklu, teoretycznie nie będą tak skomplikowane jak przepisywany od nowa. W praktyce... wiemy jak jest ;P

197
Poproś o pomoc / Odp: Misja na Mun (tryb kariery)
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 01:30:57 »
@up
W trybie kariery nie ma rakiet ciężkich tak wcześnie.

198
Proszę, sformatuj tekst trochę lepiej. Kilka więcej tabów, przerw po obrazkach czy pogrubień nie zaszkodzi.

199
Samoloty / Odp: BlackBird & MIG-29
« dnia: Czw, 11 Lut 2016, 18:13:38 »
Już sama chęć wykorzystania tych płyt w lotniczych modelach jest dość niepokojąca :P

200
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Czw, 11 Lut 2016, 03:58:58 »
Sorki że się wtracę. Prolongata pierwsza nastąpiła bo kilku userow zgłosiło się o to do Robsona, ale ta ostateczna była skierowana wyraźnie do Pizmaka, który osobiście się zadeklarował. Sam zrozumialem to tak, zże po północy, resecie już tylko Pizmak może wrzucać swoją propozycję.

Podejrzewam że Robson nie spodziewał się takiej popularnosci wątku, bo w przeciwnym wypadku po prostu wrzuciłby końcowy termin w weekend i obyłoby się bez zamieszania.

201
Odpowiednie wiązanie między częściami w takich wypadkach tworzy się po prostu taśmą. Kilka sztuk na kratownicę powinno wystarczyć.

202
Obsługa techniczna / Odp: Problem z wyświetlaniem się programów sas
« dnia: Wto, 09 Lut 2016, 11:45:16 »
Wykonuj loty trenowanymi kerbalami.

203
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Wto, 09 Lut 2016, 00:27:41 »
@up
Mógłbyś urąbać chyłka tajemnicy i pokazać tę konstrukcję? Mogłoby popchnąć cały przemysł łazikowy do przodu. Dzięki!


@Robson
Yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip yip

204
Szukam modyfikacji / Odp: KSP 0.24 RemoteTech
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 20:13:13 »
Bardzo kiepsko szukałeś, lol Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



@down
Żeby i ciebie tak traktowano życzę ci szczerze.

205
Popyt na spolszczenie jest ogromny i generalnie grupa odpowiedzialna za takie coś miałaby porządne miejsce w community jako propagatorzy gry dla polskich użytkowników. Wiele osób zapomina że poza tym malutkim forum jest mnóstwo anonimowych graczy których nie obchodzi pisanie AARów czy w ogóle dyskujse na temat gry a wśród nich są tacy, którzy grają po angielsku, ale graliby po polsku, gdyby mogli (sam mam odwrotnie z dubbingiem i filmami, polskich edycji unikam jak ognia :P). Pomijając aspekty techniczne (moduł do łatwego tłumaczenia jest dopiero w produkcji, aktualny wymaga zmian rzeczy, które określają zmienne w grze - ugh!) nikt nie jest zainteresowany taką sławą ani też popularyzowaniem forum.

Jest to powiązane między innymi z tym, o czym pisano powyżej 528 razy - tekst pisany który nie jest liczbami jest bardzo, bardzo mało ważny. Społeczności rozbudowanych gier RPG, czy np. gier przygodowych od Telltale tworzą spolszczenia między innymi dlatego, że bariera językowa UNIEMOŻLIWIA zabawę, dlatego motywacja jest o wiele większa niż w przypadku Kerbali. Pomijając (niekompletne) samouczki, opisy nie niosą zbyt wielu informacji, dlatego przez wielu poświęcenie wielu godzin na tłumaczenie tych rzeczy zdaje się być zbędnym luksusem, ludzie są mało zmotywowani by się za to zabierać. Porównanie do wielkich gier sportowych czy w ogóle gier tłumaczonych komercyjne jest kompletnie chybione, bo mnie na ilości sprzedanych kopii gry nie zależy, tylko wydawcy który na grach zarabia.

Dla potencjalnego twórcy spolszczenia, najlepiej jak już Squad wyda moduł do tłumaczeń, bo nie będzie trzeba przepisywać - wyjadacze stąd ci pomogą, przynajmniej część, szczególnie jeśli chodzi o warstwę językową lub naukowy żargon który w grze czasem występuje. Korekta jest potrzebna w każdym takim projekcie i wiele osób chwilę poświęci.


Dlaczego nie usuwać tematu? Ludzie mogą zapytać gdzie nie ma spolszczenia. Wolę to niż mnożenie wątków z tym samym pytaniem :P



206
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 17:55:57 »



Łazik wydobywczy mk 1 RAKARTH




Jeździ...

Masa: 160 ton (masa własna)
Ilość części: 363
Ilość wierteł: 12
Zasilanie: 8 RTG XXL (powiekszone 4x), 20 000 jednostek energii.
Pojemność pojemników na Ore i na gotowe produkty:
Ore: 5100
Ox: 4600
Lq: 4180
Mono: 3200
Za przetwarzanie odpowiedzialne są 4 moduły ISRU, 2 małe i 2 duże.
(Ksenonu brak. ISRU nie produkują tego paliwa z Rudy)
Liczebność załogi: Stacja może działać automatycznie. Zalecana załoga - 4 osoby (2x pilot, inżynier, naukowiec), maksymalna: 10 osób
Obsługa pojazdu i rafinerii może być wykonywana wyłącznie przy użyciu grup akcyjnych.




Tryb kopania. Tak, na pasie.

ED przedstawia sklecony w naprędce kombajn wydobywczy wagi średniej, stworzony z myślą o pracy z dala od domu.
Główne atuty pojazdu to stosunkowo niska masa, obszerne zbiorniki na przetworzony surowiec, kompaktowa budowa pozwalająca na łatwy transport praktycznie w każde miejsce w układzie kerbolskim a także mobilność, pozwalająca zmienić lokalizację na bliższą innej placówce lub dotrzeć bez problemu do nowoodkrytego złoża. Niestety, ceną  jest niewielka prędkość przy której maszyna pokonuje przeszkody terenowe.


Technologia reflektorów cofania udostępniona dzięki uprzejmości Kadaf Industries


Pękaty zbiornik nie zasłania kierowcy widoczności z lewej, dzięki wysokim umejscowieniu nie ma też ryzyka że zahaczy o grunt przy niskim podejściu.


Rozmiar maszyny i łatwość transportu wywołał zazdrość w zespole odpowiedzialnym za sky-crane'y. Dok jest umiejscowiony pod środkiem ciężkości Rakartha


Oświetlone wejście główne do rafinerii. Do kabiny pilota i oficera naukowego (po lewej stronie maszyny) wchodzi się przez habitat (transfer załogi).



Pokład inżynierski, kontrola wydobycia. Dostęp po drabinie bocznej lub przez wąski korytarz wzdłuż rdzenia pojazdu.





...wydobywa...


Zad Rakartha. Porty KAS, KIS oraz pojemniki na sprzęt dostępne bez użycia drabin. Przydatne gdy tankowany pojazd nie może zbliżyć się na minimalną odległość do rafinerii (dodatkowy sprzęt należy zakupić osobno).



Optymalna załoga składa się z czterech oficerów. Nieważne są wielkie cyfry, ale wygoda użytkowania i prostota konstrukcji!


Dziękujemy za przeczytanie naszej prezentacji i bardzo dziękujemy za organizację przetargu.

Dawno się tak dobrze nie bawiłem w tej grze :D ED planuje, testowo, wysłać Rakartha na jakiś księżyc, tak z ciekawości.



... i świeci wesoło!

207
Samoloty / Odp: BlackBird & MIG-29
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 14:50:25 »
No np. ten przedni zestaw kół jest zdecydowanie za daleko od centrum masy, więc z tą jakością też byłbym ostrożny :P

208
Samoloty / Odp: BlackBird & MIG-29
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 14:09:55 »
Atmosfera sięga do 70 km, Kerbin ma ułamek promienia Ziemi...
Radziłbym jeszcze pobudować, poczytać i pooglądać filmiki z gry. Maszyna jest baaardzo prosta, IMO zbyt żeby ją pokazywać.

209
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 10:07:30 »
Ja chcę tylko porządną obsługę większej ilości RAM i mocy obliczeniowej komputera. Mam nadzieję że się uda to zrobić tym razem bez katastrofy jaką była poprzednia wersja 64 bit.

210
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy dział.
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 02:34:35 »
Myślę że twój przetarg spokojnie kwalifikuje się do działu kampanie, który jest przeznaczony do kooperacyjnych działań.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ponadto:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ wyzwania.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ konkursy.

Działów nie brak, wybór off-topica wydaje mi się bardzo dziwny.
Pytania na temat gry, czyli jak obliczyć Delta-V, czemu wychodzą mi dziwne wyniki można zadawać tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Eee...

#SyndromModeratora

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 128